Προς το περιεχόμενο

Προβλήματα απόδοσης ήχου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζητώ τη βοήθεια σας για το εξής πρόβλημά μου.

 

Στα κομμάτια που φτιάχνω σε ένα συνθ που διαθέτω δεν πετυχαίνω πάντα τη σωστή απόδοση του ήχου με αποτέλεσμα να μην είμαι παντα ευχαριστημένος με το τελικό αποτέλεσμα. Μάλλον οι γνώσεις μου στην ηχοληψία και στην απόδοση των καταλληλων οργάνων και το ακουσμα σε υψηλές χαμηλές και μεσαίες συχνότητες δεν μπορώ να το αποφασίσω και να το ρυθμίσω σε σχέση με το όργανο και την οκτάβα. Με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ισοσταθμίσω σωστα τα μπασα με τα κρουστα και τα εφε με τη μελωδία. Υπάρχει κάποιο βιβλίο εκμάθησης τέτοιας διασικασίας ωστε να πειραματιστώ έχοντας μια θεωρητική βαση? Υ.Γ. Μην απαντήσει ο senexus γιατι θα με δουλεύει και θα μου πεί να πάω σε ωδείο. χα,χα,χα Ευχαριστώ και αναμένω αγωνιωδώς απάντησεις - προτάσεις:

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Administrator

Βασικά το προβλημα σου είναι καθαρά θέμα ενορχήστρωσης.

Αν αντιμετώπιζες κάθε τραγούδι όπως πιθανόν να το έπαιζες live με μία μπάντα δεν θα είχες τόσα προβλήματα.

Δηλαδή το σοφό σχήμα - κιθάρα, μπάσο, ντραμς, πιάνο - δεν είναι καθόλου τυχαίο.

Εκεί αν είχες πρόβλημα θα ήταν απλά θέμα ηχοληψίας.

Όταν αντικαθιστάς όμως αυτές τις βάσεις με συνθεσάιζερ, εκεί δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα γιατί οι ρόλοι στην ενορχήστρωση δεν είναι ξεκάθαροι και μπορεί να υπερτονίσεις κάποιο μέρος του ηχητικού φάσματος ή να αφήσεις κενά!

Θέλει πείρα στον προγραμματισμό γιατί οι περισσότεροι preset ήχοι είναι για να εντυπωσιάσουν τον υποψήφιο αγοραστή. Συνήθως καλύπτουν ευρύ φάσμα και μπερδεύουν όταν χρησιμοποιείς περισσότερους απο ένα μέσα σε μία ενορχήστρωση!

 

Θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την ταλαιπωρία μου στα 80'ς όταν προσπαθούσαμε να ενορχηστρώσουμε αποκλειστικά με συνθ τα τραγούδια, ιδιαίτερα γιατί με το home recording ήταν ένα ολότελα νέο "παιχνίδι".

Εξάλλου γι αυτό ένα τραγούδι τις συγκεκριμμένης δεκαετίας ξεχωρίζει!

Από τα λάθη και την άγνοια χρήσης των εργαλείων. Ο καθένας τα χρησιμοποιούσε διαφορετικά, δεν υπήρχαν κανόνες και βέβαια όλοι ψάχνονταν.

 

Καλό θα είναι να ενορχηστρώσεις σαν να είχες να κάνεις με ένα κουϊντέτο για live και να φροντίσεις να χρησιμοποιείς ήχους χωρίς μεγάλο εύρος.

'Επεται η ηχοληψία.

Η αρχή όμως λέει ότι αν κάνεις τη δουλειά σου σωστα σαν μουσικός, τότε η επέμβαση του ηχολήπτη περιορίζεται δραστικά!

(To start with... γιατί θα σε παραπέμψω στον senexus :lol: )

Live and let Live.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα το μεσημερι μια διορθωση με τις ανωτερω υποδειξεις σε ενα d n B κομματι σκεπτομενος το ανωτερω σχημα και χρησιμοποιησα ηπιότερα καποια string pads και γεμισματα με percussions δικο μου χαρτη σαμπλαρισμενο και καταλαβαινω τι εννοεις. θα κανω και καποιες αλλαγες. βασικα οταν ακουω ενα ενορχηστρωμενο κομματι μου μετα απο ημερες ακουω σε ορισμενα σημεια πιο μπασο και πιο πριμο απο οτι θα το θεωρουσα σωστοτερο. Αλλοι που το ακουνε βεβαια δεν τους ενοχλει ιδιαιτερα. Θα δοκιμασω το σχημα αυτο και αλλου . Ευχαριστω. Μου δωσες δουλιτσα! ! !

Πιανίστας, Διδάκτωρ Γιουροβιζιονολογίας

με εξειδίκευση στα ΣΥΝΘΕΣΑ'ΙΖΕΡ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 χρόνια αργότερα...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑΚΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙΣ

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΞΑΡΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΗΧΟΣ ΑΛΟΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΣΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΟΥΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.

thnks

F_ck the rules..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σημειώσω επίσης ότι το θέμα είναι ανενεργό εδώ και 5 χρόνια!!!

Αναρωτιέμαι ποιό νόημα έχει να απαντηθεί ένα post μετά από τέτοιο διάστημα.

 

Όχι τίποτε άλλο, θα μας κατηγορήσουν για αρχαιοκαπηλία όπως το πάμε. 8)

Yes it is!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σημειώσω επίσης ότι το θέμα είναι ανενεργό εδώ και 5 χρόνια!!!

Αναρωτιέμαι ποιό νόημα έχει να απαντηθεί ένα post μετά από τέτοιο διάστημα.

 

Όχι τίποτε άλλο, θα μας κατηγορήσουν για αρχαιοκαπηλία όπως το πάμε. 8)

το νοημα φιλε alchemist ειναι οτι δεν απαντησα για να το διαβασει μονο ο δημιουργος του

ποστ.συμπληρωσα με τι δικη μου αποψη και γω για να διαβασουν και αλλοι που εχουν την ιδια απορια.

και για παραδειγμα εγω ας πουμε που διαβασα το συγκεκριμενο ποστ πριν το απαντησω.

με τον ιδιο τροπο μπορει να το κανει οποιοσδηποτε χωρις να καταδικαστει για αρχαιοκαπηλια.

F_ck the rules..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά σε φόρουμ όπως αυτό που αφορά πληροφορίες, απορίες και απαντήσεις, δεν παίζει κανέναν ρόλο ακόμα και αν δεν εχει απαντηθεί κάτι στα 10 χρόνια. Η πληροφορία δεν αφορά μόνον αυτόν που ρώτησε αλλά και όποιον 10 χρόνια μετά θα αναρωτηθεί το ίδιο. Πολύ καλά λοιπόν έκανε το παιδι κι απάντησε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου