ignantios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Επειδή είχαν αναπτήρα μάλλον :D :D :D ;D ;D RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bsiap Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Ξέρει κανείς γιατί τα Ιταλικά αυτοκίνητα των 60-70 σκουριάζανε τόσο γρήγορα?Huh? Γιατι το λενε ολοι. Ο Μπαμπης ο σουγιας, ο Κωστας ο γκοτζιλας, ο πεταλουδας ο Παυλος. ;D [move]περιμενω πως και πως να μπεις και να απαντησεις[/move] χωρις πλακα. https://www.facebook.com/pages/gnu/309711957521?ref=%20ts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
DaveMurrayJr Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Λεπον Corvette ZR-1 Και επειδη καποιος ειπε οτι το θεμα ειναι στην ατμοσφαιρα Corvette Z06 Αν παμε σε ιστορικα μοντελα Corvette Stingray Τωρα σε επιπεδα πραγματικοτητας, εγω ειμαι κομπλε με αυτο Honda CRX ή αυτο Peugeot 106 GTI What frequency are YOU getting? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 δικος μου εισαι εσυ...... ;) RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 vintage ευρωπαϊκό πορνό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Κύριοι ο Βασιλιάς είναι εδώ... Τα υπόλοιπα είναι απλές οδοντόκρεμες... ΤΟ αυτοκίνητο!!! Και ας κουρεύονται οι ΓερμανόΙταλοί... το αμαξι πρεπει να ειναι κοτετσι μεσα...τωρα τα υπολοιπα χαζα....για ξυλινες επενδυσεις στο σαλονι....ξυλινο ταμπλω.....ανεση και φρου φρου και αρωματα ειναι για αλλους...το αμαξι πρεπει να εχει φρενο γκαζι συμπλεκτη......αναπτηρα και πολλα του ειναι.....αν ηθελα πολυτελεια καθομουνα στο σαλονι μου και οδηγουσα το συνθετο που εχει και καρυδια........ ;)....και κατι τελευταιο ...με τουρμπο και κομπρεσσορες ολα τα αυτοκινητα γρηγορα γινονται ακομα και το fiat 127....στην ατμοσφαιρα ειναι τα αντρικα αλογα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 ΤΟ αυτοκίνητο!!! Και ας κουρεύονται οι ΓερμανόΙταλοί... τι να πεις και για τα 2.....να πω οτι το s2000 εχει το ρεκορ αναλογιας αλογων ανα 1000 κυβικα και βγαζει 120 αλογα στα 1000cc σε ατμοσφαιρα......και μετα λεμε για κινητηρες και μαντολες.....επισης ειναι απο τα πιο δυσκολοδηγητα αυτοκινητο που υπαρχουν και πολυ επικινδυνο εαν δεν ξερεις να το πας......εαν ξερεις κανει παπαδες...και αυτα τα εχει εχει πει ο schumacher οχι εγω RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spy Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 vintage ευρωπαϊκό πορνό Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
darshan Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 τι να πεις και για τα 2.....να πω οτι το s2000 εχει το ρεκορ αναλογιας αλογων ανα 1000 κυβικα και βγαζει 120 αλογα στα 1000cc σε ατμοσφαιρα......και μετα λεμε για κινητηρες και μαντολες.....επισης ειναι απο τα πιο δυσκολοδηγητα αυτοκινητο που υπαρχουν και πολυ επικινδυνο εαν δεν ξερεις να το πας......εαν ξερεις κανει παπαδες...και αυτα τα εχει εχει πει ο schumacher οχι εγω έτσι, έτσι... και ένα NSX δεν με χάλαγε βέβαια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bsiap Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 17 Δεκεμβρίου 2009 Αυτοκινητο με @@ https://www.facebook.com/pages/gnu/309711957521?ref=%20ts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση