koraxprs Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Μία σύντομη εξήγηση του τι εννοείτε με το "στρίβει" και για μας τους αδαείς; :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Είσαι ο άνθρωπος μου. 8) 8) Ιγνάτιε, απ'αυτά που γράφεις, συμπεραίνω ότι δεν πρέπει να είσαι πάνω από 30. Χωρίς παρεξήγηση έτσι? Αλλά έχεις πολλά να μάθεις αν ψάξεις λίγο την ιστορία της Αυτοκίνησης. Trust me. ;) Eχασες ειμαι παραπανω ;D RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Δεν χρειάζομαι φαντασία. Ξέρω πόσο λάθος ΔΕΝ κάνω - εκ πείρας... Σε παρακαλώ, μην αρχίσεις να μου λες για Focus RS και λοιπούς πυρηνικούς κουβάδες... Η υπόθεσή σου περί... λάθους μηχανολογικής διάταξης, έχει απορριφθεί πανηγυρικά εδώ και δεκαετίες. Ευτυχώς πάντοτε υπήρχαν μηχανικοί με φαντασία και ικανότητες.... Από την αναφορά σου στο Focus RS, υποψιάζομαι ότι έχεις στο μυαλό σου κατασκευές με 250+ άλογα... Ωστόσο σου διαφεύγει ότι ένα προσθιοκίνητο είναι και κατά πολύ ελαφρύτερο... Προσωπικά είμαι της σχολής Colin Chapman: ελαφρύ και με την ιπποδύναμη που χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του. Και με "λίγο λάστιχο"! Τα Ραλλάκια, πιο πριν τα 205 και τα Williams, ακόμα πιο πριν οι Alfasud, έστριβαν ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με 14άρια λάστιχα που σήμερα φοράνε 1000άρια πόλης. Και μιας και μιλάμε για γεωμετρίες και μηχανολογικά, της BMW της βγήκε η παναγία να κάνει τις πρώτες M3 να στρίβουν χωρίς να υποστρέφουν μιας και το ελάφρωμα του μπροστινού άξονα τις έκανε να "χάνουν" το τιμόνι. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα, ούτε άσπρο-μαύρο. Επίσης κάτι που διαφεύγει σε πολλούς είναι πως τα προσθιοκίνητα, ανεξαρτήτως χαρακτήρα (πόλης, οικογενειακά, σπορ, κλπ) είναι εξαιρετικά πιο ασφαλή σε ακραίες συνθήκες που, ατυχώς, επικρατούν 4-5 μήνες το χρόνο στη μισή Ευρώπη. Και μην ακούσω βλακείες με χεράδες και κουλούς παρακαλώ... Οι πιο ηρωϊκές κόντρες γίνονται στις καφετέριες, ως γνωστόν. Στην ορεινή Κορινθία, τον Αχλαδόκαμπο, τις παλιές ειδικές του Ακρόπολις στη Φθιώτιδα, την Εύβοια και άλλες "αντρικές" διαδρομές συνήθως οι εν λόγω χεράδες το βουλώνουν και μιμούνται τέλεια το γνωστό πτηνό που χαρακτηρίζει τέλεια την οδηγική τους προσωπικότητα. ;D Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Eχασες ειμαι παραπανω ;D Τότε μαθήματα Ιστορίας το συντομότερο! ;D Χωρίς πλάκα, το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έφτασαν εκεί που έφτασαν αυτοκινητικά, οφείλεται 100% στον τεράστιο θαυμασμό τους για τους πρωτοπόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των ιστορικών αυτοκινήτων καταλήγει σε προσωπικές συλλογές στην Ιαπωνία. Όπως λένε, η μίμηση είναι η μεγαλύτερη πράξη σεβασμού. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ignantios Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Τότε μαθήματα Ιστορίας το συντομότερο! ;D Χωρίς πλάκα, το γεγονός ότι οι Ιάπωνες έφτασαν εκεί που έφτασαν αυτοκινητικά, οφείλεται 100% στον τεράστιο θαυμασμό τους για τους πρωτοπόρους. Δεν είναι τυχαίο ότι το 80% των ιστορικών αυτοκινήτων καταλήγει σε προσωπικές συλλογές στην Ιαπωνία. Όπως λένε, η μίμηση είναι η μεγαλύτερη πράξη σεβασμού. διαφωνουμε αλλα δεν προκειται να σε πεισω γιατι απλα δεν προκειται να με πεισεις ;) RUN FOREST....RUN!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Η υπόθεσή σου περί... λάθους μηχανολογικής διάταξης, έχει απορριφθεί πανηγυρικά εδώ και δεκαετίες. Ευτυχώς πάντοτε υπήρχαν μηχανικοί με φαντασία και ικανότητες.... [...] Η "φυσική" απορρίπτεται μόνο στη φαντασία των "marketing" engineers και των διαφημιστών... Δυστυχώς δεν είναι όλοι C.Chapman. Αλλά για πες μου, τι αυτοκίνητο οδηγούσε στην ιδιωτική του ζωή; Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, θα ξέρεις, ίσως, και για πόσα θανατηφόρα ευθύνονται τα ελαφριά ραλάκια που "στρίβουν". Και μην αρχίσεις με τη σειρά σου τις συζητήσεις περί καλών και κακών οδηγών... Όσο για τις συνθήκες στην Κ. Ευρώπη κτλ., η BMW και η Mercedes κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τη Βόρειο Αφρική; Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen; Εκτός κι αν μιλάμε για τα Yaris και τα Getz τόση ώρα, οπότε πάσο... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Η "φυσική" απορρίπτεται μόνο στη φαντασία των "marketing" engineers και των διαφημιστών... Δυστυχώς δεν είναι όλοι C.Chapman. Αλλά για πες μου, τι αυτοκίνητο οδηγούσε στην ιδιωτική του ζωή; Επειδή βλέπω ότι γνωρίζεις κάποια πράγματα, θα ξέρεις, ίσως, και για πόσα θανατηφόρα ευθύνονται τα ελαφριά ραλάκια που "στρίβουν". Και μην αρχίσεις με τη σειρά σου τις συζητήσεις περί καλών και κακών οδηγών... Όσο για τις συνθήκες στην Κ. Ευρώπη κτλ., η BMW και η Mercedes κατασκευάζουν αυτοκίνητα για τη Βόρειο Αφρική; Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen; Εκτός κι αν μιλάμε για τα Yaris και τα Getz τόση ώρα, οπότε πάσο... Συγγνώμη αλλά θα μου επιτρέψεις να μη συνεχίσω τη συζήτηση. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να χαλάσουμε τις καρδιές μας, αλλά το σέβομαι. Πάσο. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fenderiarhs Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Επιμένω στην ερώτηση: Αν η μπροστική κίνηση είναι καλύτερη γιατί δεν τη χρησιμοποιοεί κανένας κατασκευαστής ισχυρών αυτοκινήτων; Η Ferrari και οι συν αυτή έχουν ξεμείνει από ταλαντούχους μηχανικούς τους οποίος τους μάζεψε η Peugeot και η Citroen; Για τον απλουστατο λογο οτι 400+++ ιπποι δεν περνανε στο δρομο απο τους μπροστα τροχους. Φερραρι και λοιποι δεν φτιαχνουν αυτοκινητα με ισχνους κινητηρες 200ιππων. Αν εφτιαχναν πιθανως και να χρησιμοποιουσαν μπροστα κινηση και να εισαι σιγουρος οτι θα ειχαν εξισου εντυπωσιακα (και διασκεδαστικα) αποτελεσματα. Και φυσικα η μπροστα κινηση ειναι μονοδρομος για κοινους θνητους που εχουν ανησυχιες αλλα δεν εχουν ferrari. 2 things are infinite:the universe&human stupidity Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Share Δημοσιευμένο 22 Δεκεμβρίου 2009 Δεν περνάνε;;; Δηλαδή;;; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση