Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για τη κάρτα ήχου Αlesis Io2

happydreamer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://smart.noiz.gr/details.php?id=40233

Την θέλω για ηχογράφηση κιθάρας και φωνής με μικρόφωνο.Τίποτα ιδιαίτερα εξεζητημένο.Νομίζω πως θα με καλύψει αλλά είμαι λίγο άσχετος και θέλω μια πιο ειδική άποψη.

Επίσης,θα δουλέυει σε 64μπιτα windows 7;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://smart.noiz.gr/details.php?id=40233

Την θέλω για ηχογράφηση κιθάρας και φωνής με μικρόφωνο.Τίποτα ιδιαίτερα εξεζητημένο.Νομίζω πως θα με καλύψει αλλά είμαι λίγο άσχετος και θέλω μια πιο ειδική άποψη.

Επίσης,θα δουλέυει σε 64μπιτα windows 7;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δεν την ξέρω την συγκεκριμένη κάρτα, από τις προδιαγραφές της καλύπτει αυτά που ζητάς. Όπως βέβαια το κάνουν και πολλές άλλες κάρτες της αγοράς.

Από αυτό:

Compliant device: works with drivers which are built into Mac OS X,

Windows 7 (32-bit and 64-bit), Vista (32-bit and 64-bit), and Windows XP

δεν μπορώ να καταλάβω αν αναφέρεται σε ASIO drivers ή σε δικούς της. Δεν χάνεις κάτι να μπεις στο site της Alesis και να το ψάξεις.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

δεν μπορώ να καταλάβω αν αναφέρεται σε ASIO drivers ή σε δικούς της. Δεν χάνεις κάτι να μπεις στο site της Alesis και να το ψάξεις.

Έχεις δίκιο.Είναι συμβατή και με asio drivers.

Έχεις δίκιο.Είναι συμβατή και με asio drivers.

Το θέμα είναι αν έχει και δικούς της native drivers, που συνήθως προσφέρουν το κάτι παραπάνω.

Καταλαβαίνεις ότι το θέμα είναι κάπως λεπτό, μιας και εμπλέκεται πωλητής μέσω των αγγελιών του Noiz. Το καλύτερο θα ήταν, σε επικοινωνία μαζί του, να του ζητήσεις να του λύσει όλες αυτές τις απορίες και, δευτερευόντως να κάνεις ένα googlισμα για τη συγκεκριμένη κάρτα (reviews, απόψεις χρηστών, τι υποστήριξη σε software έχει, πιθανά προβλήματα, κλπ). Αυτό ισχύει για ΟΛΕΣ τις κάρτες βέβαια, επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω την συγκεκριμένη.