Skropi Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Ενταξει δεν εχω βρει ποιο καταλληλο τιτλο για το θρεντ,αλλα κανει και αυτος μαλλον.Για να ξεκαθαρισω απο την αρχη,γνωριζω τι απαιτειτε για την εκμαθηση ενος οργανου,παιζω ηλεκτρικη κιθαρα 10 χρονια(επαιζα καλυτερα),και εμαθα μονος μου αρχικα και μετα με την βοηθεια δασκαλου.Να πω τωρα και τι ζηταω απο την ενασχοληση μου με την κλασσικη κιθαρα.Την ικανοποιηση να παιζω κλασσικη μουσικη,τιποτα παραπανω και τιποτα παρακατω,ουτε πτυχια με ενδιαφερουν ουτε τιποτα,οποτε ευλογα μου γεννηθηκε το ερωτημα, αξιζει να μαθω *σωστα*? Δηλαδη να μαθω τις νοτες στην ταστιερα μου χωρις να χρειαζετε να μετραω(ενταξει ειμαι και λιγο αδικαιολογητος,αλλα δεν χρειαστηκα ποτε κατι παραπανω),και να μαθω να διαβαζω ενα πενταγραμμο χωρις να μου παιρνει 3 μερες το μετρο? Εχω αληθεια να κερδισω κατι απο αυτο σε σχεση με τις απλες και ωραιες ταμπλατουρες? Το θεμα μου ειναι οτι με την ελλειψη χρονου ειναι πολυ δελεαστικο απλα να παιζω απο το να μαθω και τα υπολοιπα...Ειλικρινα αυτο που θελω να βγει απο το θρεντ ειναι η αναγκαιοτητα της γνωσης των παραπανω,αλλα προσωπικα δεν εχω πειστει,μιας και δεν το εχω συζητησει με αλλους μουσικους με αποψη. Ευχαριστω προκαταβολικα για τον χρονο σας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Η κλασσική είναι τελείως διαφορετικός "αφέντης" τον οποίο πρέπει να υπηρετήσεις με συνέπεια και διάβασμα. Και μαθήματα. Χάσιμο χρόνου θα έχεις όταν πας να δουλέψεις μόνος σου. Ο δάσκαλος, προσωπικά θεωρώ, είναι απαραίτητος. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 αν θες να μάθεις να παίζεις κλασσική, σίγουρα θα χρειαστείς δάσκαλο αν θές μονο να διαβάζεις παρτιτούρα, δεν χρειάζεται να ασχοληθείς με κλασσική, αλλά μόνο να κάνεις ένα χρονο θεωρία με κάποιο δάσκαλο εννοείται πως η παρτιτούρα περιέχει πολύ περισσότερη πληροφορία απο την ταμπλατούρα και είναι 100% προτιμώτερη "γραφή" το υπέροχο πάντως με την κλασσική είναι ότι αποδεσμεύεσαι από το αέναο κυνήγι του tone και εστιάζεις μόνο στο παίξιμό σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Skropi Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Οσον αφορα την τεχνικη καταρτιση ειναι κατανοητο,ηδη αποβαλλω παλιες συνηθιες,και με ευκολια μαλιστα μιας και η τεχνικη της κλασσικης παντα μου καθοταν πολυ καλυτερα και ποιο ανετα.Και φυσικα ο δασκαλος ειναι απαραιτητος και απο σεπτεμβρη ξεκιναω κανονικα.Ομως το θεμα της παρτιτουρας παραμενει....οσο για το αν αξιζει ο κοπος για την εκμαθηση η οχι...Και δεν ειναι το θεμα να διαβαζω μονο παρτιτουρα,απλα αναλογιζομαι τα θετικα μιας ολοκληρωμενης εκμαθησης σε σχεση με το να παιζω απλα σωστα κλασσικα κομματια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
odis13 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Aυτο που ειπαν οι παραπανω. Αν θες να παιζεις κλασσικη μουσικη σε κλασσικη κιθαρα, πας ΤΩΡΑ και βρισκεις δασκαλο και μαθαινεις οχι τα βασικα αλλα να διαβαζεις παρτιτουρα απ'εξω και ανακατωτα. Η λεξη "ταμπλατουρα" δεν υπαρχει στο κλασσικο λεξιλογιο. Ισως να μη χρειαστεις χωριστα μαθηματα θεωριας (προσωπικα βεβαια τα συνιστω με χιλια). Εγω με το δασκαλο κιθαρας μου, στα πλαισια του μαθηματος, εμαθα να διαβαζω μουσικη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Skropi Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Οποτε ολες γνωμες συγκληνουν. Αρα ασχολια ολοκληρωμενη με την κλασσικη.Ευχαριστω παιδες! Α,δασκαλο στην αθηνα εχω,αλλα θα μετακομισω συντομα στην σερβια,στο κραγκουγιεβατς ξερει κανεις κανενα καλο δασκαλο? Αν πηγαινα κροατια φυσικα θα πηγαινα στην Ana Vidovic (αν και θα μου εσπαγε η γυναικα μου την κιθαρα στο κεφαλι μολις την εβλεπε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Η λεξη "ταμπλατουρα" δεν υπαρχει στο κλασσικο λεξιλογιο. Yup! What he said! When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Τρώμε κάτι και συνεχίζουμε Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Κανονική παρτιτούρα. Αδιαφορήστε παρακαλώ. Λάθος thread, λάθος πόρτα. :-\ μιας που το διαβάζω όμως...πάει και εδώ και μάλιστα εντόνως. ;D www.sonicspace.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
santso 4 Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 το υπέροχο πάντως με την κλασσική είναι ότι αποδεσμεύεσαι από το αέναο κυνήγι του tone και εστιάζεις μόνο στο παίξιμό σου και δεσμευεσαι απο το αεναο κυνηγι του λιμαρισματος των νυχιων σου, αν δε θες ο ηχος σου να ειναι για τον %^t$#ο.... :P Περα απο αυτο, προκειται για πολυ απαιτητικο αθλημα οσον αφορα ΠΡΩΤΑ ΑΠ΄ΟΛΑ την τεχνικη των δακτυλων, και το φραζαρισμα - ερμηνεια. Αυτο το τελευταιο χωρις να στρωσεις χερια δεν προκειται να το πετυχεις. κι αν δεν πετυχεις φραζαρισμα, ΔΕΝ θα αντλησεις ικανοποιηση απο το παιξιμο κλασικης μουσικης.... Η αληθεια ειναι σκληρη στο συγκεκριμενο θεμα που λεγεται κλασικη / ωδειακη παιδεια οργανου. Δυστυχως, χωρις δασκαλο κατα 99,9% θα προχωρησεις λιγο εκτελωντας εμπειρικες παρωδιες γνωστων κομματιων (π.χ. ρομαντζα) ή παιζοντας κατι που απλα θυμιζει τα πιο ευκολα μερη καποιων πιο απαιτητικων κομματιων, μετα θα παρεις καποιο κουραγιο "ελα μωρε,βγαινουν κι ετσι" αλλα μετα απο λιγο παλι θα απογοητευτεις, θα κολλησεις, θα πεισμωσεις, παλι δε θα βγαινουν και στο τελος θα τα παρατησεις χωρις να ξερεις και τι εφταιξε.... ::) .... Λεει ελα ντε και το ντε ερχεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Αυγούστου 2011 Επίσης, αν και πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου, η τεχνική στην κλασσική θα αρχίζει να αλλάζει και την τεχνική στην ηλεκτρική - προς το χειρότερο. Θα πρέπει ίσως να επιλέξεις. Λίγοι τα καταφέραν να κρατηθούν και στις δύο βάρκες. When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση