iamnohero Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Μυαλο,αισθητικη,χερια και καλο ενισχυτη να εχεις και ολα τα εφε μια χαρα ειναι..και τα μπουτικ και τα...ξεμπουτικ... +1 http://www.iamnohero.com/ https://www.facebook.com/iamnohero Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Και συμφωνώ και διαφωνώ μαζί σου. Δεν μπορώ να κρίνω πετάλια που δεν έχω ακούσει αλλά από την άλλη μου δίνεται το δικαίωμα να απορρίπτω την υπερκοστολόγηση κάποιων πεταλιών που είναι πανομοιότυπα (σε τοπολογία, τρόπο υλοποίησης και υλικά) με τα δεκάδες άλλα που κυκλοφορούν (βλ. φακές βαμένες σαν μαυρομάτικα). Προηγουμένως ανέφερα το παράδειγμα του Ross Compressor το οποίο είναι ακριβώς αυτό που γράφεις εδώ. Το πνεύμα όμως του thread δεν είναι αυτό αλλά το "έλα μωρε που αξίζει να δώσεις 200 ευρώ για πετάλι όλα τα ίδια είναι, ποιος τα ακούει αυτά, mojo και τρίχες κατσαρές, με ένα κούτσουρο έπαιζε ο Hendrix και 'συ μου θες boutique κ.λ.π" γραμμένα από ανθρώπους εντελώς άσχετους που απαξιώνουν το noiz ώς forum στα μάτια ανθρώπων με πολλάπλάσια ακούσματα και τους αποκμακρύνουν ενώ θα μπορούσαν να συνισφέρουν ουσιαστικά στην ενημέρωση και την βελτίωσή του αν συμμετείχαν. Σε όλα τα υπόλοιπα σαφώς συμφωνώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Γενικα ..ΟΛΟΙ εχουμε δικιο... ;D Ειδικα παντως τον καλυτερο ΗΧΟ κιθαρας,για ζωντανα μιλαω γιατι το στουντιο δεν μετραει ετσι κι αλλοιως, τον εχω ακουσει απο 5 κιθαριστες: 1.τον Graham Coxon.. 2.τον Prince... 3.τον Johnny Marr 4.τον Edge 5.Peter Buck και οι 3 απο δαυτους (ο Edge επαιζε με...ψυγειο ενω ο Buck παιζει με ενα...πολυεφε ΙΒΑΝΕΖ και ενα RAT... ;D )...βασικα με...BOSS παιζουν... ;D ;D Γενικα καλο ειναι να μην απορρίπτουμε ενα πεταλι επειδη ειναι ...φθηνο/απλο/ανευ μυθολογιας αλλα και να μην απορρίπτουμε κατι επειδη ειναι...too fancy ή δεν καταλαβαινουμε πως λειτουργει. Επιμενω παντως πως για ΕΦΕ μιλαμε,τα υπολοιπα (κιθαρες,ενισχυτες....μυαλα... ;D και χερια) ειναι ΠΟΛΥ πιο σημαντικα. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 ... γραμμένα από ανθρώπους εντελώς άσχετους που απαξιώνουν το noiz ώς forum στα μάτια ανθρώπων με πολλάπλάσια ακούσματα και τους αποκμακρύνουν ενώ θα μπορούσαν να συνισφέρουν ουσιαστικά στην ενημέρωση και την βελτίωσή του αν συμμετείχαν.... Πως ξέρεις με ποιους ακριβώς μιλάς και τι ακριβώς γνώσεις και εμπειρίες έχουν; Μήπως, λέω μήπως είσαι ολίγον τι υπερβολικός. Το προιόν του R&D δεν κοστολογείται παρά μόνο με βάση την αγορά. Ένα χάπι με ένα μόνο χημικό στοιχείο μπορεί να κάνει 5000 ευρώ π.χ Δεν μιλάμε για κάθε R&D σε κάθε επιστημονικό, βιομηχανικό, εμπορικό κσι δεν ξέρω τι άλλο τομέα. Μιλάμε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Πρόσεξε, δεν σου λέω ότι δεν υπάρχει R&D, σου λέω ότι οι διαδικασίες που αναφέρθηκαν ΔΕΝ είναι R&D. Sorry μετά από 20+ delay το ΜΝ3005 loaded DM2 στην πετάλιέρα μου λέει πως έχεις άδικο. Μετά από άλλα τόσα fuzz το NKT275 loaded Fulltone '69 μου επίσης θα διαφωνήσει μαζί σου. Αλλά θα πρέπει να ρωτήσω...Έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα γι αυτό που ισχυρίζεσαι; Πόσα boo-tick πετάλια πέρασαν από την κατοχή σου; Θα σου πω την δικιά μου προσωπική εμπειρία με ένα πειραματάκι που έκανα. Έφτιαξα ένα tubescreamer κλώνο και προμηθεύτηκα ένα σωρό ics. Ηχογράφησα έναν μικρό take με κάθε ic και στα αρχεία που προέκυπταν έδινα τυχαία ονόματα. Μπορεί να είμαι κουφάλογο, μπορεί άσχετος όμως σπουδαίες διαφορές δεν έβρισκα όσο κι αν προσπαθούσα, στον βαθμό τουλάχιστον που να έχω σαφή προτίμηση. Και σου ξαναλέω ότι φυσικά θα υπάρχουν διαφορές ανεξάρτητα αν κάποιοι δεν τις ακούνε (εμού συμπεριλαμβανομένου). Ο προβληματισμός μας όμως εδώ είναι η διαφορές στην τιμή και τίποτε περισσότερο. Οπότε σε ρωτώ, πόσο παραπάνω πρέπει να έχει π.χ. ένα tubescreamer με σπάνιο ic; Blind testing στα delay έκανες; Πάντως ξαναγυρνάω στην ελεύθερη αγορά και σου προτείνω αφού πιστεύεις ότι είναι τόσο εύκολο και αφήνει τοσο μεγάλα κέρδη να ξεκινήσεις κι εσύ μια επιχείρηση που θα σε κάνει πλούσιο. Δεν είναι κλειστό το επάγγελμα. Αντιλαμβάνεσαι ελπίζω ότι αυτό δεν είναι επιχείρημα. Επιμενω παντως πως για ΕΦΕ μιλαμε,τα υπολοιπα (κιθαρες,ενισχυτες....μυαλα... ;D και χερια) ειναι ΠΟΛΥ πιο σημαντικα. Φυσικά και είναι. Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
The Genius Loci Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Ας ξεκινήσουμε με τη... βιβλιογραφία 8): FUZZ 01 (είναι σε πολλά μέρη, δείτε τα όλα όσοι δεν το ξέρετε. Το είχε ανεβάσει πάλι ο Alter παλιότερα νομίζω). Ειλικρινά είμαι λίγο έξω από τα νερά μου... "φιλοσοφικά" σε τέτοιες συζητήσεις. Ποια είναι η συναρπαστική προσφορά στη Μουσική, σε δημιουργικό επίπεδο, ενός νέου μπουτίκ... compressor? Τι είναι τόσο τρομερό σε ένα ακόμα TS clone με διαφορετικές τιμές σε κάποια εξαρτήματα? Έχετε καταλάβει ότι τα περισσότερα TS clones ακούγονται ΟΛΟΪΔΙΑ αν χρησιμοποιήσει κάποιος λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στο καθένα? Ή λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις στον ενισχυτή? Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν μερικοί φανταστικοί μπουτικο-κατασκευαστές, που προσπαθούν να παρουσιάσουν τελείως νέα αναλογικά κυκλώματα και όχι... ένα ελαφρά παραλαγμένο αντίγραφο. Είμαστε τυχεροί να έχουμε τουλάχιστον έναν στην Ελλάδα: Crazy Tubes. Από κει και πέρα, για να έχουμε στο μυαλό μας όλοι τη διαφορά μεταξύ mojo και πρακτικότητας, σας παραθέτω ερώτηση από το forum της Fractal: "Can AxeFx II do Strymon Timeline?" ;) Διότι αυτός που σκέφτεται πρακτικά (επειδή είναι επαγγελματίας ή επειδή έχει σοβαρότερα πράγματα στο μυαλό του, όπως ας πούμε να παίξει μουσική), εχέσθη για το mojo του Timeline. Αν πρέπει να σκάσει ένα πεντακοσάρικο για να το αγοράσει, καλώς. Αν μπορεί να το αποφύγει, ακόμα πιο καλώς. Και, για όσους δεν έχουν δει ούτε ένα demo, το Timeline είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ καλό πετάλι (ψηφιακό, βεβαίως). Αναγνωρίζω την αξία του mojo, τη σέβομαι και την εκτιμώ γιατί τα αποτελέσματα στην ψυχολογία του μουσικού μπορεί να είναι φαντασμαγορικά. Δεν θέλω να παρεξηγηθώ. Απλώς ας τα λέμε με το όνομά τους. Και τώρα πάω να παίξω με το άρτι αφιχθέν G3 μου. 8) 8) Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Δεν χρειάζεται ούτε pedigree chart, ούτε ειρωνεία. Ούτε όμως μπορεί να υπάρξει κρίση πάνω σε κάτι στο οποίο πέντε/δέκα άτομα σε όλο το forum έχουν ιδία άποψη και οι μισοί από αυτούς περιορίζονται στις αγγελίες ενώ απαξιούν να postάρουν. Στο συγκεκριμένο thread επίσης δεν βλέπω κανέναν από αυτούς. Οι υπόλοιποι που postάρουν είναι σαν να λένε "εμένα μου αρέσουν οι φακές και άρα μένω στις φακές και δεν χρειάζεται να δοκιμάσω μπιζέλια. Τα μπιζέλια είναι υπερτιμημένα." Άκυρο και παρανοικό. Είναι ζήτημα αυτιών αυτό που έχεις ακούσει από κοντά. Η ακοή είναι κάτι που εκπαιδεύεται λέω επίσης εγώ. Στην λογική, your mileage may vary... Ειρωνία όχι, δες το σαν μια "αλουστράριστη" προσπάθεια να πω αυτό που θα αναπτύξω σε λίγο. ;D Μιλάς για πέντε/δέκα άτομα. Συμφωνώ απολύτως. Το ποσοστό των παικτών που ενδιαφέρεται για το εξεζητημένο, ακριβό, σπάνιο, discontinued, λιβανισμένο από Λάκηδες κλπ κλπ είναι πιθανότατα μονοψήφιο παγκοσμίως. Και δε μιλάω για το θεωρητικό ενδιαφέρον, στη θεωρία το να ακούσεις ένα Dumble-in-a-box πετάλι δε θα σε σκοτώσει...μιλάω για το χειροπιαστό ενδιαφέρον, για το κυνήγι, για το πάρε-πούλα, και για την απόλυτη ψυχραιμία μπροστά στις τιμές του Klon Centaur, πχ.. :D :D Αυτό λοιπόν το σπορ αφορά λίγους, γιατί απευθύνεται σε λίγους. Τα μπιζέλια, που λες και στο παράδειγμά σου. Δεν βλέπω πάντως κάτι άκυρο ή παρανοϊκό όμως στον μέσο weekend warrior Έλληνα παίχτη που έχει φτάσει (ή έστω...προσπαθεί) εκεί που θέλει με τα 7 - 8 προσεκτικά διαλεγμένα πετάλια. Να το πω και αλλιώς, ναι, η ακοή εκπαιδεύεται, αλλά σπάνια φτάνει στο σημείο να υποδείξει ότι όλα θα φύγουν για πούλημα για να έρθει ένα Ethos... Αλλάζοντας λίγο θέμα, μιας και απ'ότι φαίνεται αυτό που λέω εγώ και αυτό που όντως είναι το R&D είναι διαφορετικά πράγματα, ποιό καλό παιδί θα μας τα κάνει πιο λιανά; ;) Εdit πρωθύστερο: ;D ;D Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν μερικοί φανταστικοί μπουτικο-κατασκευαστές, που προσπαθούν να παρουσιάσουν τελείως νέα αναλογικά κυκλώματα και όχι... ένα ελαφρά παραλαγμένο αντίγραφο. Είμαστε τυχεροί να έχουμε τουλάχιστον έναν στην Ελλάδα: Crazy Tubes. Φακ γέα μπέϊμπυ. τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Θα σου πω την δικιά μου προσωπική εμπειρία με ένα πειραματάκι που έκανα. Έφτιαξα ένα tubescreamer κλώνο και προμηθεύτηκα ένα σωρό ics. Ηχογράφησα έναν μικρό take με κάθε ic και στα αρχεία που προέκυπταν έδινα τυχαία ονόματα. Μπορεί να είμαι κουφάλογο, μπορεί άσχετος όμως σπουδαίες διαφορές δεν έβρισκα όσο κι αν προσπαθούσα, στον βαθμό τουλάχιστον που να έχω σαφή προτίμηση. Αντιθέτως, με το Biyang OD8 που είχα κάνει κάποιες δοκιμές (καθότι ήταν εύκολο με τη βάση έτοιμη γι αλλαγές στα op-amp) με 4 διαφορετικούς op-amps, η διαφορά ήταν μικρή αλλά υπήρχε. Και καλή κατασκευή και παραμετροποιήσιμη και με χρήματα λιγότερα (τότε) απ΄ότι να το φτιαχνα εγώ. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
iamnohero Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Για μενα ειναι πολυ θετικο πως πεταλια σαν τα boss,mxr,e.h,proco.....ειναι αμεσα διαθεσιμα και σε λογικες τιμες,σου χαλαεi ενα πεταλι που ειναι βασικο στον ηχο της μπαντας σου π.χ και αμεσως μπορεις ευκολα να βρεις το ιδιο. Ασε που με καλο ενισχυτη και καλες ρυθμισεις στα πεταλια θα εισαι μια χαρα.(αρκει να μην ειναι berhinger ;D) http://www.iamnohero.com/ https://www.facebook.com/iamnohero Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
theoctapus Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Αντιθέτως, με το Biyang OD8 που είχα κάνει κάποιες δοκιμές (καθότι ήταν εύκολο με τη βάση έτοιμη γι αλλαγές στα op-amp) με 4 διαφορετικούς op-amps, η διαφορά ήταν μικρή αλλά υπήρχε. Μα και εγώ "άκουγα" διαφορές αλλά πολύ μικρές και όχι αρκετές για να πω "Αααα, αυτό μάλιστα, πολύ καλύτερο." Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 16 Αυγούστου 2011 Πως ξέρεις με ποιους ακριβώς μιλάς και τι ακριβώς γνώσεις και εμπειρίες έχουν; Μήπως, λέω μήπως είσαι ολίγον τι υπερβολικός. Με συγχωρείς, φυσικά όπως καταλαβαίνεις μιλάω από την συνολική εμπειρία μου από το forum σε τετοια θέματα κι όχι συγκεκριμένα για σένα. Απλά εσύ απέφυγες να μου απαντήσεις στο αν έχουν περάσει τέτοια πετάλια από τα χέρια σου. Μπορείς ακόμη να μου αποδείξεις ότι κάνω λάθος: Ονόμασε μου πέντε εφέ τα οποία είναι υπερκοστολογημένα και μπορείς με ένα Boss, DOD κ.λ.π να κάνεις την ίδια δουλειά με την ίδια ποιότητα, όπως π.χ ανέφερα εγώ το παράδειγμα με το Ross. Oi άνθρωποι που ασχολούνται με το σπόρ δεν είναι τόσο θύματα όσο νομίζεις αν και όταν πρωτοξεκινάει κάποιος μπορεί να την πατήσει πιο εύκολα όπως σε όλα τα πράγματα. Π.χ για καμιά δεκαετία όλοι τσακώνονταν αν το Klon, ένα overdrive που κόστιζε καινούργιο 300κάτι ευρώ και μεταχειρισμένο κοντά στα 800κατι ήταν υπερτιμημένο. Η απάντηση ήρθε όταν τελικά η JHS το κλωνοποίησε. Τώρα υπάρχει κάτι που κάνει την ίδια δουλειά με 150 ευρώ και άρα το Klon είναι υπερτιμημένο έτσι όλοι "oi πληροφορημένοι" αγοράζουν to JHS. Μπορεί καποιος να κάνει την ίδια δουλειά με ένα Bad Monkey; Όχι. Αν μπορούσε, πίστεψέ με και το JHS θα ήταν υπερτιμημένο και όλοι θα αγοράζαν το Bad Monkey. Οπότε σε ρωτώ, πόσο παραπάνω πρέπει να έχει π.χ. ένα tubescreamer με σπάνιο ic; Blind testing στα delay έκανες; Το πόσο παραπάνω πρέπει να έχει ρυθμίζεται από την αγορά. Αυτό θα το ήξερες αν ασχολούσουν... Πρέπει να είναι τόσο όσο θα του επιτρέψει να πουλάει και να παραμένει εμπορικό σε ένα βάθος χρόνου. Αν ένα κύκλωμα είναι πάναπλο στην συλληψη κι εκτέλεση είναι θέμα δυο μηνών στην σημερινή boutique κοινότητα να αντιγραφεί και να πουλιέται παμφθηνα από τον οποιοδήποτε. Πρίν σου είπα για το Klon που έκαναν σχεδόν 20 χρόνια να το αντιγράψουν. Το SHO ένα από τα πιο ευφυή σαν συλληψη boosters του ZVex το οποίο είναι παναπλο σαν εκτέλεση είχε αντιγραφεί πριν καν βγεί στην μαζική παραγωγή και πλεόν μπορείς να το βρείς σε κλώνο 50 ευρώ. Φυσικά κανείς δεν αγοράζει το original που κάνει 150. Μιλάς για πέντε/δέκα άτομα. Συμφωνώ απολύτως. Το ποσοστό των παικτών που ενδιαφέρεται για το εξεζητημένο, ακριβό, σπάνιο, discontinued, λιβανισμένο από Λάκηδες κλπ κλπ είναι πιθανότατα μονοψήφιο παγκοσμίως. Και δε μιλάω για το θεωρητικό ενδιαφέρον, στη θεωρία το να ακούσεις ένα Dumble-in-a-box πετάλι δε θα σε σκοτώσει...μιλάω για το χειροπιαστό ενδιαφέρον, για το κυνήγι, για το πάρε-πούλα, και για την απόλυτη ψυχραιμία μπροστά στις τιμές του Klon Centaur, πχ.. :D :D Αυτό λοιπόν το σπορ αφορά λίγους, γιατί απευθύνεται σε λίγους. Τα μπιζέλια, που λες και στο παράδειγμά σου. Δεν βλέπω πάντως κάτι άκυρο ή παρανοϊκό όμως στον μέσο weekend warrior Έλληνα παίχτη που έχει φτάσει (ή έστω...προσπαθεί) εκεί που θέλει με τα 7 - 8 προσεκτικά διαλεγμένα πετάλια. Να το πω και αλλιώς, ναι, η ακοή εκπαιδεύεται, αλλά σπάνια φτάνει στο σημείο να υποδείξει ότι όλα θα φύγουν για πούλημα για να έρθει ένα Ethos... Παραθέτω αυτό, συμφωνώ με όλο το post. Aυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί να βγεί κάποιος να αφορίζει δεξιά κι αριστερά πράγματα που δεν έχει ακούσει είτε γιατί δεν τα χρειάζεται, είτε γιατί δεν τα αντέχει η τσέπη του είτε γιατί δεν τα καταλαβαίνει. Εγώ λέω μόνο αυτό δεν βγήκα να πω "όποιος παίζει με Tonelab ή Boss είναι κάγκουρας και κουφός". Αν το είχα κάνει θα ήταν το ίδιο καταδικαστέο. Αλλά θα ήθελα πραγματικά να ακούω που και που και τις απόψεις άλλων όπως του tapethefuzz, του zappa και του dgilmour για τον ήχο. Το ότι του Superfunk του αρέσει η TL το 'χω εμπεδώσει δόξα τω θεώ. Αλλά που να ποστάρουν τέτοιοι άνθρωποι όταν βγαίνει ο κάθε πικραμένος και λέει ότι του κατέβει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση