Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα fret buzz σε κιθάρα!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, καταρχήν να πω πως είμαι αρχάριος οπότε μπορεί αυτά που σας λέω να σας φαίνονται απλά και να έχουν χιλιοειπωθεί αλλα θα ήθελα τη βοηθειά σας!

 

Μόλις παρέλαβα την νέα μου ESP LTD EC-401. Η κιθάρα μου ήρθε σήμερα από το thomann σε τέλεια κατάσταση αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα, έχει fret buzz κυρίως στις χορδές 4,5,6 και πιο έντονα στα πιο ψηλά τάστα.

 

Τί να κάνω, να την πάω κάπου για σετάρισμα (και που;) η να πάρω στο thomann να πω οτι έχει πρόβλημα και να μου την αντικαταστήσουν;;

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 34
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Οχι, τι αντικατασταση, αλιμονο, δεν ειναι προβλημα το fret buzz, ειδικα αν το action ειναι πολυ χαμηλο, φυσιολογικο ειναι, αρκει σε clean ηχο να μην περναει το buzzαρισμα στον ενισχυτη. Το αν μπορει να βελτιωθει σε αυτο τον τομεα, ισως, με ενα πολυ καλο και προσεκτικο σεταρισμα, το οποιο ουτως ή αλλως καλο θα ηταν να το κανεις, μιας και ειναι καινουργια η κιθαρα ωστε να εισαι σιγουρος. Χωρις να θεωρηθει διαφημιση (απλα προτεινω υστερα κι απο δικη μου εμπειρια εχοντας μεινει ευχαριστημενος), καλο σεταρισμα κανει ο συμφορουμιτης μας Sottos (ριξ' του ενα pm αν θες --> http://www.noiz.gr/index.php?action=profile;u=5183) και o Δημητρης απο το καταστημα Telesound στο Γαλατσι --> http://www.telesound.gr/a_menu_shops.html :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν την πάω για σετάρισμα θα σταματήσει το fret buzz;;

Γιατί είναι αρκετά ενοχλητικό ειδικά όταν έχω χαμηλά τον ενισχυτή...

A και καμιά φορά περνάει λίγο το Buzzαρισμα στον ενισχυτή και σε clean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν την πάω για σετάρισμα θα σταματήσει το fret buzz;;