Προς το περιεχόμενο

Θέση του drumset, στην σκηνή.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  Υπάρχει η κλασσική τοποθέτηση,΄στο κέντρο της σκηνής, πίσω απο τα υπόλοιπα όργανα, σε πατάρι ή χαμηλά, η πιο jazz, πλάγια, είτε πίσω,είτε μπροστά και έχουμε δει και την πιο ακραία τοποθέτηση, τελείως μπροστά και στην μέση!

Ποιά θέση θεωρείτε ιδανική και πώς προτιμάτε να τοποθετείστε ( και γιατί)?

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατα τη γνωμη μου η πιο σωστη θεση για τον ντραμμερ ειναι σε υπερυψωμενο ''παταρι '' στο κεντρο της σκηνης για δυο λογους κυριως α) για να βλεπει ολη την ορχηστρα (+ μαεστρο αν υπαρχει ) και το αναποδο δηλαδη να τον βλεπει ευκολα ολη η ορχηστρα .

β) για καλυτερο καταμερισμο του του ηχου( πριν την κονσολα ) δηλαδη του ηχου που βγαινει απο το back line .Αυτο ειχε καθιερωθει απο παλια και εχει μεινει .Αλλα το κυριοτερο επιχειρημα που θα ακουσετε ειναι οτι ο Ντραμμερ ειναι η βαση της μπαντας και γι'αυτο πρεπει να ειναι στο κεντρο κλπ,κλπ.Με τη συγχρονη τεχνολογια ομως δεν παιζει ρολο στον Ηχο πλεον η θεση αλλα μονο στην επικοινωνια μεταξυ των μελων της ειναι δηλαδη κατι σαν ''το κεντρο '' της ομαδας

Πρεπει να φαινεται &και να βλεπει.Αυτη η αποψη μου σε καμια περιπτωση δεν ειναι ''ΘΕΣΦΑΤΟ ''

ΑΠΛΑ  ετσι εχει καθιερωθει και μεχρι τωρα αποδιδει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

   Υπάρχει η κλασσική τοποθέτηση,΄στο κέντρο της σκηνής, πίσω απο τα υπόλοιπα όργανα, σε πατάρι ή χαμηλά, η πιο jazz, πλάγια, είτε πίσω,είτε μπροστά και έχουμε δει και την πιο ακραία τοποθέτηση, τελείως μπροστά και στην μέση!

Ποιά θέση θεωρείτε ιδανική και πώς προτιμάτε να τοποθετείστε ( και γιατί)?

Φυσικα ο,τι λεει ο Pericles ισχυει και γνωριζει ΠΟΛΥ καλυτερα απ'τον καθενα μας.

 

Οσο για μενα, σε σκηνη κλειστου χωρου , αν μπορουσα να τοποθετηθω, θαθελα το σετ να ειναι (βλεποντας τη σκηνη) πισω αριστερα και λιγο γυρισμενο προς τα δεξια ωστε να εχω τον μπασιστα και τις αλλες κιθαρες αριστερα μου-δηλαδη μεση και δεξια στη σκηνη- για τους εξης λογους:

1) πρακτικα μού ειναι πιο ευκολο να κοιτω αριστερα την ωρα που παιζω

2) οταν ειναι δεμενη η 'ομαδα', εχουμε καποιους κωδικους/ματιες/εκφρασεις προσωπου και χρειαζομαι να βλεπω τα προσωπα των μελων και να ανταλλασουμε αυτες τις ματιες για οτιδηποτε προκυψει κατά την διαρκεια.

Αφου ομως εγραψες τη λεξη "ιδανικη" ....ιδανικα θα ηθελα να ειμαι στη μεση και πιο κατω απο τη σκηνη,λιγο χωμενος στη γη, με πλατη το κοινο και μπροστα μου να βλεπω τα μελη της μπαντας για τους ιδιους λογους που προανεφερα.

 

Οσο για τον ηχο που θα ακουγοταν απο εκει, χαχαχαχαχα...... τον αφηνω στον προσωπικο μου sound engineer/ηχοληπτη !!! ;D ;D ;D 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασσικά πίσω νομίζω είναι το καλύτερο και αυτόν τον τρόπο χρησιμοποιούν 99% οι μπάντες.

Το ιδανικό είναι πίσω και σε υπερυψωμένη βάση αλλά σε μαγαζιά με live σπάνια κάνουν τον κόπο να φτιάξουν υπερυψωμένα πατάρια πάνω στο ήδη υπάρχων... οπότε μένει σκέτο το πίσω.

 

Αν υπάρχει ακόμα λιγότερη έλλειψη χώρου και τα όργανα μπαίνουν σε σειρά, καλύτερα είναι να μπαίνει πάντα δίπλα στον μπάσίστα.

33 1/3333cos301/2sqrt564,0909{fx-dty/sqrtz}

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσωπικά, όσες φορές έχω παίξει ζωντανό και είμαι στο πλάι της σκηνής με βολεύει καλύτερα γιατι έχω καλύτερη οπτική επαφή με τη μπάντα, αλλά και υπερυψωμένος πιο πίσω ειναι επίσης βολικό!

στους κυκλους θετικης ανατροφοδοτησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  Πιστεύω στο πλάι και ελαφρώς υπερυψωμένος είναι η καλύτερη θέση.Ειδικά εαν υπάρχουν πλήκτρα, βολεύει να είναι ακριβώς απέναντι στα δυο πλαινά έστω και διαγωνίως ώστε  να υπάρχει οπτική επαφή, διότι είναι δυο στατικά όργανα με τον αντίστοιχο όγκο. Οι υπόλοιποι μπορούν να σουλατσάρουν ελεύθερα στο κέντρο της σκηνής.

  Η κλασσική θέση, κέντρο και πίσω, ειδικά όταν δεν υπάρχει πατάρι, με έχει κουράσει.

  Το να βλέπεις, με το συμπάθιο, τους κώλους, του κιθαρίστα, του μπασίστα και του τραγουδιστή( και της τραγουδίστριας και της τραγουδίστριας  ;D... γιατί ... αποσυντονίζεσαι  :P), άντε και του σαξοφωνίστα, σε όλο το live δεν είναι και ότι καλύτερο!

  Επίσης, αποκόβεται πολύ η μπάντα και δεν έχεις την απαραίτητη και απαιτούμενη οπτική επαφή με όλους τους παίκτες.Απόδειξη είναι, οτι στις πρόβες, στηνόμαστε έτσι ώστε, να κοιτάμε ο ένας τον άλλον πάντα.

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

     Το να βλέπεις, με το συμπάθιο, τους κώλους, του κιθαρίστα, του μπασίστα και του τραγουδιστή( και της τραγουδίστριας και της τραγουδίστριας  ;D... γιατί ... αποσυντονίζεσαι  :P), άντε και του σαξοφωνίστα, σε όλο το live δεν είναι και ότι καλύτερο!

 

;D ;D ;D ;D

Μάλλον και ο Ricky Lawson βαρέθηκε να κοιτάει κώλους….για αυτό τον έβαλαν να κοιτάει το «άπειρο» ;D ;D. Ασφαλώς και ξέρω ότι  παραλογίζομαι αλλά αυτό είναι το ιδανικό live setup!  :D Και όπως φαίνεται δεν τραβάν και κάνα ζόρι να έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους  ;D ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

... εντάξει, αφού πιάσατε όλα τα ακραία, πάρτε και κάτι, πιο normal.

  Με την ευκαιρία δε, δείτε και έναν καταπληκτικό drummer, που "παίζει" ελάχιστα 'εως καθόλου στο noiz

              Horacio Hernandez - On Fire (Michel camilo 2002)

 

 

 

ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου