Προς το περιεχόμενο

Les Paul Copy αναζητήσεις! Faber by Tokai


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

Εδώ ο Ιάπωνας με την τιμιότητα που τον χαρακτηρίζει γράφει αναλυτικά τα specs:

 

http://cgi.ebay.com/ESP-Edwards-LP-Super-Flamed-Relic-DUNCAN-Lemon-B-L-teno-/270779964852?pt=Guitar&hash=item3f0bbe5db4

 

"BODY : Thin laminated flame maple top/Solid maple/Solid Mahogany Back Vintage'59 type shape"

 

για όποιον άκομψα ισχυρίζεται ότι γράφω επιστημονική φαντασία...καθένας με τα γούστα του από 'κει και πέρα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 80
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Η δική μου μικρή ιστορία όσον αφορά τις Gibson les paul studio εχει ως εξής ....:

 

Η αγορά της κιθάρας έγινε απο τον thomann καλοκαίρι του 09 έναντι σχεδόν 1100 ευρώ..

 

Αφού πέρασε ο πρώτος ενθουσιασμός, άρχισα να βλέπω τα πράγματα πιο αντικειμενικά.

 

Συγκεκριμένα, το φινίρισμα της κιθάρας ήταν χάλια, το μπράτσο κολλούσε απίστευτα (και να φανταστείτε πως τα χέρια μου δεν ιδρώνουν καθόλου). Η λύση ήρθε όταν πήγα την κιθάρα για σετάρισμα και ζήτησα να τριφτεί το μανίκι και να περαστεί νέο βερνίκι. 60 Euro

 

2) Τα ηλεκτρικά και κυρίως ο τριθέσιος διακόπτης ήταν από τα φτηνότερα. Η διαπίστωση έγινε αφού άλλαξα τα ηλεκτρικά της με ένα σετ από RS Guitarworks. 100 Euro.

 

Το χειρότερο όλων όμως ήταν ένα κατασκευαστικό λάθος κατά το οποίο υπήρχε μία "καμπούρα" στην ταστιέρα στο σημείο ένωσης μπράτσου - σώματος. Το λάθος αυτό κατά τα λεγόμενα του μάστορα είναι συνηθισμένο για τις Gibson μιας και το είχε ξανασυναντήσει και άλλες φορές ακόμα και σε Gibson Standard... (αυτό φυσικά αν θέλουμε το πιστεύουμε  ;D). Η κιθάρα δεν επισκευάστηκε γιατί ήθελε σε πρώτη φάση τρίψιμο κάτω τάστων, και αν δεν εξαλειφόταν το πρόβλημα τότε ήθελε βγάλσιμο τάστων, τρίψιμο ταστιέρας και ξαναβάλσιμο. Κόστος .... άστα

 

 

Τελικά μετά από ενάμιση χρόνο συμβίωσης την έδωσα (πούλησα) σε έναν φίλο και έφτιαξα partcaster (άσχετο.. ;D)

Όλοι κάνουμε όνειρα........ (custom shoP & V.O.S)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτελους και μια γνωμη για τις φθηνες gibson (αν και η συγκεκριμενη που ανεφερε ο φιλος κοστιζε 1000+ ευρω και υποτιθεται θα επρεπε να ηταν καλυτερη απο αυτες που κοστιζουν 600-700 ευρω σημερα) χωρις φανμποισμο, παρωπιδες και απο προσωπικη εμπειρια. Ετσι να πεφτει και λιγο ξεγυμνωμα με τις Gibson γιατι εχει παραγινει το κακο...γιατι ως ποτε πια θα στηριζομαστε μονο και μονο στο λογοτυπο του headstock για το αν μια κιθαρα ειναι καλη ή οχι (ειδικοτερα χωρις να την εχουμε δοκιμασει);

 

Επειδη πολυ γενικευουμε ο τιμιος ιαπωνας δε βλεπω να γραφει κατι για τη συγκεκριμενη εξαιρετικη κιθαρα που εχω την τυχη κιολας να εχω στην κατοχη μου --> http://cgi.ebay.com/ESP-Edwards-E-LP-92CD-White-Duncan-Long-Tenon-New-Japan-/270796373830?pt=Guitar&hash=item3f0cb8bf46 αρα οτι και να ισχυει δεν ισχυει για ολες οποτε καλο ειναι να προσδιοριζουμε και τι λεμε και για ποια κιθαρα το λεμε :)

 

Θες να παρεις φθηνη Gibson; Παρε Gibson να εισαι ευτυχισμενος μονο και μονο γι'αυτο και να κοκορευεσαι οτι εχεις Gibson στους φιλους σου, γιατι μονο γι'αυτο θα χαιρεσαι. Ενω θα ξερεις πως υπαρχει μια κιθαρα οπως πχ. η Edwards του link πιο πανω που τιμαει τα 800κατι ευρω που κοστιζει και η οποια ποιοτικα ειναι στα επιπεδα ESP Eclipse (δεν το λεω ετσι απλα, εχω παιξει και τις 2) αλλα φυσικα κοστιζει τα μισα λεφτα λογω του οτι δεν πληρωνεις το ESP στο λογοτυπο αλλα και λογω του κινεζικου εργοστασιου της ΕSP στο οποιο κατασκευαζονται οι Edwards (φθηνοτερα εργατικα κλπ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιτελους και μια γνωμη για τις φθηνες gibson (αν και η συγκεκριμενη που ανεφερε ο φιλος κοστιζε 1000+ ευρω και υποτιθεται θα επρεπε να ηταν καλυτερη απο αυτες που κοστιζουν 600-700 ευρω σημερα) χωρις φανμποισμο, παρωπιδες και απο προσωπικη εμπειρια. Ετσι να πεφτει και λιγο ξεγυμνωμα με τις Gibson γιατι εχει παραγινει το κακο...γιατι ως ποτε πια θα στηριζομαστε μονο και μονο στο λογοτυπο του headstock για το αν μια κιθαρα ειναι καλη ή οχι (ειδικοτερα χωρις να την εχουμε δοκιμασει);

 

Δεν νομίζω ούτε ο ίδιος ο φίλος να πιστεύει ότι επειδή του έτυχε το συγκεκριμένο μοντέλο ότι έτσι είναι όλα τα μοντέλα...ούτε έγινε κάποιο ''ξεγύμνωμα'' ούτε πιστεύω έχει γίνει παραγίνει κάποιο κακό επειδή ο κόσμος θέλει να αγοράζει ''φθηνές'' Gibson.

 

H προσωπική του εμπειρία φυσικά είναι σεβαστή, όπως και η δικιά μου καθώς έχω και εγώ μια (η πρώτη μου κιθάρα) αλλά όπως έχω ξαναποστάρει και σε παρόμοιο thread κάποια live κλιπάκια (ή κλιπάκι documentary κατά τη διαδικασία ηχογράφησης) με όχι απλά έμπειρους ή επαγγελματίες αλλά με παγκόσμιας κλάσης καλλιτέχνες με δισκογραφία που πουλάνε δίσκους σε ΟΛΟ τον κόσμο (πολλών εκ των οποίων ήταν metal καλλιτέχνες) αποφάσισα προσωπικά ότι, if it's good enough for them, then it's good enough for me... ;)

 

Όσον αφορά το ποστ του φίλου

 

Συγκεκριμένα, το φινίρισμα της κιθάρας ήταν χάλια, το μπράτσο κολλούσε απίστευτα (και να φανταστείτε πως τα χέρια μου δεν ιδρώνουν καθόλου). Η λύση ήρθε όταν πήγα την κιθάρα για σετάρισμα και ζήτησα να τριφτεί το μανίκι και να περαστεί νέο βερνίκι. 60 Euro

 

Είχα διαβάσει το συγκεκριμένο thread σου (έψαχνα για ψιλο-σχετικό θέμα στην αναζήτηση), στην αρχή το είχες περάσει με ένα χέρι γυαλόχαρτο o ίδιος  ;)

 

Θα μπορούσες να κάνεις λίγη υπομονή, δεν θυμάμαι αν η δικιά μου ''κολλούσε'' στην αρχή (την έχω 15 χρόνια), ίσως και να κολλούσε όντας φρεσκολουστραρισμένη, αλλά με το παίξιμο αυτό το πράγμα φεύγει...το νίτρο στις gibson φεύγει πολύ πιο εύκολα (είχα μέχρι πρότινος μια fender am.stand. του '91 και ακόμα γυάλιζε το neck, όπως και η '97 am.stand.-lonestar που έχω) και αφήνει μια smooth αίσθηση, για να καταλάβεις η δικιά μου ήταν άσπρη, τώρα έχει γίνει cream αλλά στο πίσω μέρος του neck είναι πάλι άσπρη από το παίξιμο  ;D

 

Τώρα εσύ που πήγες και έβαλες καινούργιο λούστρο σε αυτή την κιθάρα...και μάλλον πολυουρεθάνης...δεν νομίζω ότι ήταν και η καλύτερη κίνηση...μην το κάνεις μόνο σε καμμία custom shop ή v.o.s. όπως λες και στην υπογραφή σου, γιατί και αυτές nitro έχουν... ;D

 

2) Τα ηλεκτρικά και κυρίως ο τριθέσιος διακόπτης ήταν από τα φτηνότερα. Η διαπίστωση έγινε αφού άλλαξα τα ηλεκτρικά της με ένα σετ από RS Guitarworks. 100 Euro.

 

Μπα, ο τριθέσιος διακόπτης θα σου έκανε χουνέρια γιατί στις gibson ο επιλογέας είναι τέτοιος που μετά από χρήσεις μπορεί να ''λασκάρει'' και όταν το ''βιδώνεις'' για να σφίξει, να μπερδευτούν τα καλώδια και να μην κάνουν καλή επαφή (δεν είναι σαν τις strat που λόγω pickguard και διάταξης δεν μετακινείται καθόλου)

 

Το χειρότερο όλων όμως ήταν ένα κατασκευαστικό λάθος κατά το οποίο υπήρχε μία "καμπούρα" στην ταστιέρα στο σημείο ένωσης μπράτσου - σώματος. Το λάθος αυτό κατά τα λεγόμενα του μάστορα είναι συνηθισμένο για τις Gibson μιας και το είχε ξανασυναντήσει και άλλες φορές ακόμα και σε Gibson Standard... (αυτό φυσικά αν θέλουμε το πιστεύουμε  ;D). Η κιθάρα δεν επισκευάστηκε γιατί ήθελε σε πρώτη φάση τρίψιμο κάτω τάστων, και αν δεν εξαλειφόταν το πρόβλημα τότε ήθελε βγάλσιμο τάστων, τρίψιμο ταστιέρας και ξαναβάλσιμο. Κόστος .... άστα

 

Αυτό πρώτη φορά το ακούω και ειλικρινά λυπάμαι...μήπως η καμπούρα δεν είναι κατασκευαστικό λάθος αλλά έγινε οφείλεται σε κλιματικές μεταβολές? Ή υπηρχε από την πρώτη μέρα? (αν υπήρχε τότε θα έπρεπε να την επιστρέψεις πίσω)...κρίμα αλλά περίεργο αν ήταν ''μαμίσιο'' το πρόβλημα λογικά θα φαινόταν με την πρώτη (ειδικά στις στούντιο που δεν έχουν binding και η ταστιέρα φαίνεται πιο καθαρά...)

 

Πάντως δεν διάβασα όλο το θέμα, απλά στέκομαι στα τελευταία 2 ποστ. Δεν έχω παίξει με ESP, Tokai, edwards κ.τ.λ. Δεν ξέρω αν οι esp, που άμα δεν κάνω λάθος έχουν metal προσανατολισμό, βγάζουν LP μοντέλα που να έχουν το πραγματικό LP feeling που έχει μια gibby (χωρίς να λέω ότι δεν είναι καλές προς θεού - άλλο το ένα άλλο το άλλο). Θα ήθελα να δοκιμάσω πάντως. Τώρα για τις άλλες εταιρείες, μακάρι να βγάζουν ποιοτικά μοντέλα, αλλά προσωπικά απεφάνθην ότι αν είναι να πάρω καινούργια κιθάρα, είτε κάθε ένα είτε κάθε 10 χρόνια, θέλω να είναι μια αυθεντική made in USA...  :D

 

 

Με εκτίμηση...ένα gibson fanboy  ;D

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκεκριμένα, το φινίρισμα της κιθάρας ήταν χάλια, το μπράτσο κολλούσε απίστευτα (και να φανταστείτε πως τα χέρια μου δεν ιδρώνουν καθόλου).

 

σε ΟΛΕΣ τις φινιρισμενες με νιτρο κιθαρες το μπρατσο κολλαει τους πρωτους μηνες,με το παιξιμο στρωνει σιγα σιγα,αν βιαζεσαι 3-4 περασματα με scotch brite κανουν μια χαρα δουλεια.

 

τωρα για τα υπολοιπα δεν ξερω....τοσο η Gibson οσο και η Fender ΣΗΜΕΡΑ βγαζουν τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ κιθαρες που εχουν βγαλει ποτε στην ιστορια τους και σε τιμες για ΟΛΑ τα βαλαντια.

 

 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Για να μην παρεξηγιόμαστε και στεναχωριόμαστε άδικα. Μιλάμε για δυό διαφορετικά πράγματα.

 

Κάποιοι εδώ μέσα μιλάνε για singlecuts με καλό playability και κάποιοι άλλοι για Les Paul.

 

Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι υπάρχουν snglecuts στη μισή τιμή με πολύ καλύτερο playability από κάποιες ακριβές Gibson, ακόμα και από τις ακριβότερες custom shop. Οι πρώτες που μου έρχονται στο μυαλό π.χ είναι οι PRS. Επίσης το playability φθηνότερων μοντέλων είτε αυτά είναι Ιαπωνικά είτε Κινέζικα είτε οτιδήποτε έχει βελτιωθεί τόσο που αν είναι το μόνο ζητούμενο σίγουρα δεν χρειάζεται κάποιος να ξοδέψει παραπάνω από 350 ευρώ για μια singlecut.

 

Οπότε το θέμα είναι γιατί να θέλει κάποιος να αγοράσει μια Gibson. Η απάντηση είναι ότι θέλει να έχει τον ήχο που παραδοσιακά έχει μια Les Paul. Φυσικά και η Les Paul άλλαξε στα 60 χρόνια ιστορίας της με τις δύο κύριες παραλλαγές της όμως να είναι οι ελαφρύτερες, πιο compressed και πιο αεράτες στην ατάκα LPs των 50s και τα βαρίδια των 70s-80s με την πολύ πιο άμεση αττάκα και τα πολύ περισσότερα μπασοπρίμα. Oi πρώτες συνδυάστηκαν κυρίως με τον ήχο των Βritish Βlues και του Classic Rock και οι δεύτερες με τον ήχο του Hard Rock και του Heavy Metal.

 

Σήμερα είναι σχετικά εύκολο να βρεί κάποιος στις χαμηλότερες κατηγορίες τιμής μια Gibson που ανταποκρίνεται στην δεύτερη κατηγορία. Mπορεί να ξεκινήσει από τις Studio Tribute και να φτάσει ως τις Traditional, κάποια Standard πριν το 2008, τις Custom και την απόλυτη του είδους που είναι ή '68άρα Custom Shop.  

Στην δεύτερη κατηγορία εγγύηση δυστυχώς αποτελούν μόνο τα μοντέλα του Custom Shop '57-'60, ενώ σε άλλη περίπτωση πρέπει κάποιος να είναι προετοιμάσμενος για ταξιδάκι στο εξωτερικό και πολλές ακροάσεις ή να είναι αρκετά τυχερός. Προτείνω πάντως να ξεκινήσει ακούγωντας τις μετα το 2008 Standard, τις πρώτες Classic των αρχών του '90, τις Heritage LPs και τις Standard δεκαετίας '90 με αυτή τη σειρά.

 

Το πρώτο θέμα λοιπόν είναι αν υπάρχει σήμερα μια κιθάρα η οποία μπορεί να μας δώσει αυτούς τους ήχους σε φθηνότερη τιμή ώστε να ισοσκελίζειτο δυνατόν και την απώλεια της μεταπωλητικής αξίας την οποία δεδομένα έχει σε σχέση με μια Gibson ώστε να αξίζει σαν αγορά.

Για όποιον λοιπόν θέλει μια κιθάρα με punch για να της αλλάξει πιθανότατα μαγνήτες και να παίξει hard rock, heavy metal κ.λ.π τα φθηνότερα μοντέλα της Gibson ξεκινάνε από 700 ευρώ. Σε αυτή την τιμή θεωρώ ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός. 

Για όποιον ψάχνει την 50s εκδοχή της κιθάρας απλά σημειώνω ότι προσωπικά έχω ψάξει αρκετά χρόνια αλλά δεν έχω βρεί κάτι που σταθερά να μπορεί να ανταγωνίζεται τα πανάκριβα μοντέλα του Custom Shop.

 

Το δεύτερο θέμα είναι αν χρειάζεται πραγματικά κάποιος μια Les Paul ή μια οποιαδήποτε Singlecut (για αισθητικούς λόγους) ή άλλου τύπου κιθάρα θα του έκανε εξίσου καλά τη δουλειά...Η γνώμη μου είναι ότι Les Paul χρειάζεται απόλυτα όποιος θέλει μια κιθάρα η οποία να φορέσει PAF style ή T-Top style μαγνήτες και να ασχοληθεί με vintage ενισχυτές. Λιγότερο τις χρειάζονται όσοι σκοπεύουν να τοποθετήσουν συγκεκριμένους hot rodded 70s humbuckers τύπου Duncan JB, DiMarzio Super Distortion έχοντας στο μυαλό πολύ "ειδικά" αποτελέσματα παίζοντας "καρφί" σχεδόν σε καποιον Marshall αντίστοιχης εποχής.

 

Δεν χρειάζονται απαραίτητα Les Paul όσοι:

1. Δεν έχουν πρόβλημα με το ποιόν μαγνήτη θα φορέσουν αρκεί να ταιριάζει στην κιθάρα. Υπάρχουν σημέρα μαγνήτες που ταιριάζουν σε κάθε κιθάρα, πιο bright, πιο dark, πιο hot κ.λ.π

2. Παίζουν συνήθως με high gain κεραμικούς ή active μαγνήτες. Υπάρχει μια μικρή διαφορά στο punch αλλά όχι τέτοια για να ασχοληθεί καποιος. Σημειώνω εδώ ότι τα πιο "φθηνιάρικα" αντίγραφα τύπου Epi μπορεί να ακούγονται ακόμα καλύτερα από μια Gibson με κάποιους κεραμικούς οι οποίοι προορίζονταν κυρίως για superstrats του '80 και μπουκώνουν τα μπασομεσαία στις LPs.

3. Παίζουν με Humbucker Sized P90s. Εντελώς αναίσθητοι, ακούγονται το ίδιο παντού.

4. Παίζουν σε Ηigh Gain εvισχυτές που κάνουν όλες τις κιθάρες να ακούγονται το ίδιο.

 

Δεω έχω καταλήξει οριστικά ακόμα για τους παραδοσιακούς P90s αν και είναι σίγουρος έχουν μικρότερες διαφοροποιήσεις τουλάχιστον από τους PAF style μαγνήτες σε σχέση με το όργανο που τοποθετούνται.

 

Σημειώνω ότι παίζω με LPs σχεδόν αποκλειστικά τα τελευταία 10 χρόνια. Εχουν περάσει από τα χέρια μου φθηνά Κορεάτικα και άλλα αντίγραφα από τη δεκαετία του '90 και μετά αλλά και πιο ακριβά Ιαπωνικά μοντέλα. Επίσης Gibson LPs όλων των εποχών και μοντέλων από τα 70s και μετά. Το 2002-2003 έκανα μια μεγάλη έρευνα αγοράς στις HΠΑ θέλοντας τότε να αποκτήσω μια καλή LP.

 

Ενα Gibson Φανμποϊ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα τα λες πλην αυτων περι του playability μιας κιθαρας το οποιο εχει να κανει ΜΟΝΟ με το SET UP της (συμπεριλαμβανομενου και του fret dress/Leveling/crowning)...μια ΤΕΛΕΙΑ σεταρισμενη Les Paul θα εχει καλυτερο playability απο μια μετρια σεταρισμενη PRS,απο εκει και περα αν μιλας για neck shape κτλ...ειναι απλα θεμα ΓΟΥΣΤΟΥ (για εμενα π.χ.η κιθαρα με το ΑΠΟΛΥΤΟ playability που εχει περασει απο τα χερια μου ηταν μια Les Paul Custom του 1968 που δυστυχως μου εκλεψαν,ειχε το τελειο,κτηνωδες,μπρατσο και την καλυτερη ταστοδουλεια ,απο τον ιδιο τον Σαντοφσκυ,που εχω δει ποτε μου )

 

Τωρα αν μιλας για το FACTORY set up τοτε παω πασο αλλα δεν χαλασε κι ο κοσμος.... 

 

Και σημερα παντως αν με εβαζες να διαλεξω αναμεσα σε εναν ακριβο κλωνο LP & σε μια VOS με ΚΛΕΙΣΤΑ τα ματια θα επαιρνα την VOS.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ούτε ο ίδιος ο φίλος να πιστεύει ότι επειδή του έτυχε το συγκεκριμένο μοντέλο ότι έτσι είναι όλα τα μοντέλα...ούτε έγινε κάποιο ''ξεγύμνωμα'' ούτε πιστεύω έχει γίνει παραγίνει κάποιο κακό επειδή ο κόσμος θέλει να αγοράζει ''φθηνές'' Gibson.

 

Δε νομιζω πως διαβασες καλα αυτα που εγραψα ή δεν επιασες τι θελω να πω. Μιλησα μονο και μονο για τις φθηνες Gibson, οχι για τα πιο ακριβα μοντελα, αλιμονο αν ελεγα πως τα ακριβοτερα μοντελα δεν ειναι καλα ;) Επειδη εχω πιασει στα χερια μου φθηνη Gibson και διαβαζοντας και τις γνωμες των περισσοτερων γι'αυτες η αισθηση που κυριαρχει για τις κιθαρες αυτες δεν ειναι και η καλυτερη απο πολλες αποψεις, πως να το κανουμε, θελουν συμμαζεμα και μαλιστα χοντρο. Το οτι εχει παραγινει το κακο δεν το ειπα επειδη ο κοσμος θελει να αγοραζει φθηνες Gibson ουτε κατηγορω κανεναν που το κανει αυτο, ο καθενας μπορει να αγοραζει οτι θελει. Εγω αυτο που ξεκαθαρα ειπα ειναι οτι, εχοντας την εμπειρια απο τη δικια μου Edwards Les Paul Custom που ειναι ενα οργανο εξαιρετικο ηδη απο τη στιγμη που το παρελαβα και δε χρειαστηκε να φτιαξω το παραμικρο (δε μιλαμε για frets, ουτε καν σεταρισμα ηθελε, ειχε μαλιστα το πιο χαμηλο action που εχω συναντησει στη ζωη μου χωρις να εχει το παραμικρο τασταρισμα) και εχοντας εμπειρια και απο φθηνη Gibson Les Paul η διαφορα στην αισθηση ειναι μεγαλη και μιλαμε για κιθαρες του ιδιου ευρους τιμης. Αμα ειναι να σκασω αλλη μια 200ρα ξερω γω για να φερω την κιθαρα στην κατασταση που θα επρεπε να ειναι ηδη εξ'αρχης ε συγνωμη αλλα προσωπικα εγω θα ειχα ηδη ξενερωσει με την κιθαρα οπως ξενερωσε και ο φιλος πιο πανω. Προσωπικα εχω μαθει να εμπιστευομαι τις αισθησεις μου στην επιλογη μιας κιθαρας παρα το made in usa που γραφει επανω, απλα ετσι λειτουργω εγω :)

 

Με εκτίμηση...ένα gibson fanboy  ;D

 

Δεν ειναι κακο να εισαι Gibson fanboy, εγω ας πουμε τωρα ειμαι Edwards fanboy, αρκει να εισαι ανοιχτομυαλος και μη λες πχ πως μια Gibson ειναι καλυτερη κιθαρα απο μια αλλη χωρις να εχεις δοκιμασει την τελευταια. Δηλαδη βλεπω ατομα που υποστηριζουν τις Gibson, απο τη μια καλα κανουν, αλλα το κανουν μονο και μονο για το "Gibson" ρε παιδι μου λες και ειναι σιγουρο 100% πως αν μια κιθαρα ειναι Gibson θα ειναι και αυτοματως τελεια. Σορρυ κιολας που σας στεναχωρω, καποτε θα μπορουσατε να το κανετε αυτο με ανεση εχοντας την ασφαλεια του λογοτυπου, πλεον με τις φθηνες κιθαρες που βγαζει η Gibson ειναι απλα αδυνατο να ειστε τοσο σιγουροι ;) Εδω μερικοι παιζουν πολλες ακριβες κιθαρες Gibson του ιδιου μοντελου ωστε να δουν ποια παιζει καλυτερα οποτε μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας :P

 

Και σημερα παντως αν με εβαζες να διαλεξω αναμεσα σε εναν ακριβο κλωνο LP & σε μια VOS με ΚΛΕΙΣΤΑ τα ματια θα επαιρνα την VOS.

 

Ε αυτο ελειπε :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλά δεν έχω βρεί κάτι που σταθερά να μπορεί να ανταγωνίζεται τα πανάκριβα μοντέλα του Custom Shop.

 

αν το καλοσκεφτεις δεν ειναι και τοσο..πανακριβα,

 

π.χ. η ...καλυτερη Les Paul ever... (και η μονη που...ποθω κολασμενα ;D) κανει μονο τοσο

 

http://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_1954_vos_goldtop_r.htm

 

(μεταχειρισμενες απο ΗΠΑ τις βρισκεις,ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ κοντα στα 1700-2000 ευρω)

 

Oταν η Fender πουλαει ξεβαμενες vintage Ri ..εεε...CS Relic ηθελα να πω .. ;D...3 και 4 χιλιαρικα οι V.O.S  Gibson ειναι πραγματικο bargain... (μη ξεχναμε αλλωστε οτι ...ιστορικα,πριν βγουνε δηλ.τα μεξικανοινδονησιακοκαστομσοπ μοντελλα,  οι Gibson ηταν ενα 30%-50% ακριβοτερες απο τις Fender)

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου