hallugi Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Ιουλίου 2011 Δέν ξέρω πόσο καλές είναι αλλά παίζουνε και αυτές http://www.dv247.com/computer-hardware/presonus-firestudio-project-24-bit-96k-professional-recording-system--47523 http://www.dv247.com/computer-hardware/presonus-firestudio-tube-firewire-audio-interface-with-two-tube-channels--48500 είναι firewire και οι δύο και υπάρχει δυνατότητα επέκτασης συνδεόντας ίδιες ή παρόμιες συμβατές κάρτες σε σειρά φτάνουν μέχρι 96 khz όχι 192 και δέν ξέρω αν έχοθν κάποιο περιορισμό στο sr σε σχεση με το πόσα κανάλια γράφεις ταυτόχρονα.Πάντως αν θέλει σόνι και καλά να δουλεύει σε μεγάλο sampling rate καλύτερα να γράφει σε 88,2 έτσι ώστε αν χρειαστεί να ρίξει την ποιότητα στο audio cd standard των 44,1 να γίνει καλύτερο conversion λόγο της τέλειας διέραισης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bassbill Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2011 Μάλλoν κακώς υποθέτει. Το 24/192 υπάρχει πολλά χρόνια τώρα και το φορματ μουσικής που ακούει ο περισσότερος κόσμος είναι MP3 128-320Kbps. Τα οφέλη του 192 σε σχέση με το 96 ειδικά όταν πρόκειται στο τέλος να το μετατρέψεις σε 16/44.1 είναι πολύ μικρά. Ακόμα και το σκεπτικό του είναι λάθος. Οταν ζητάς top ποιότητα ήχου δεν περιμένεις να βασιστείς στους onboard preamps μιας USB καρτας ήχου. Αν θέλει ποιότητα και USB συνδεση με 8 mic pres στα 24/192 πρέπει να δώσει πολλά λεφτά πχ. http://www.thomann.de/gr/rme_fireface_ufx.htm http://www.thomann.de/gr/rme_octamic_ii.htm και επειδή είναι ερασιτέχνης οπως λες και λογικά δεν γνωριζει πολλά περι του θεματος και βρίσκεται ακόμα στο ψαξιμο , δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να κάνει μια τέτοια αγορά. Δέν είπα πουθενά οτι ο άνθρωπος έχει πρόβλημα με το οικονομικό. Μπορεί άνετα να πληρώσει τα 1600€ της fireface. Ερασιτέχνης είναι, άσχετος ΔΕΝ είναι, και όταν κάποιος ξεκινάει την έρευνά του, βεβαίως και δέν γνωρίζει πολλά, και για αυτόν τον λόγο μου ζήτησε βοήθεια που με την σειρά μου ζήτησα εδώ. Μπορούσες εξ ερχής να προτείνεις τις κάρτες της RME που εγώ δεν γνώριζα την ύπαρξή τους, χωρίς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς ούτε για τα προιόντα, ούτε και για τον υποψήφιο αγοραστή. Προφανώς για να υπάρχουν οι κάρτες με τέτοια δειγματοληψία για μένα σημαίνει πως υπάρχει λόγος. Διαφορετικά θα μέναμε στα 24/92 ;) Προσωπικά δουλεύω ακόμα χαμηλότερα, στα 24/48 μια χαρούλα. Το ότι ο κόσμος ακούει ΜΡ 3 δέν σημαίνει σε καμμία περίπτωση οτι οι ηχογραφήσεις γίνονται σε πρόχειρο φορμάτ. Τέλος ο λόγος που θα βασιστεί στους onboard preamps μιας κάρτας ήχου είναι η φορητότητα του συστήματος που θέλει να έχει. Ο κάθε ένας απο εμάς βάζει τους όρους στα στάνταρντς των αγορών του σύμφωνα με τις ανάγκες του, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι όροι αυτοί είναι αρεστοί στους υπόλοιπους ή οτι συμπίπτουν με τις δικές τους ανάγκες. Άν επρόκειτο να κουβαλάει κονσόλες και μετατροπείς ή adat links δέν θα συζητούσαμε τώρα εδώ. Σε κάθε περίπτωση σε ευχαριστώ για την υπόδειξη των RME, θα την προωθήσω στον ενδιαφερόμενο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Loki Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Ιουλίου 2011 Σε όλοκληρο το ποστ μου ούτε μια φορά δεν έγραψα απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Εγω μια συμβουλή έδωσα όπως την σκέφτηκα για να βοηθήσω , καθως πολλοί είναι αυτοί που λόγω λάνθασμένης εντύπωσης - πληροφόρησης αγοράζουν ακριβά πράγματα με δυνατότητες που ποτέ δε χρησιμοποιούν και στην εποχή μας καλό είναι να ψαχνόμαστε παραπάνω πριν απο μια αγορά. Τελος παντων, χαίρομαι αν βοήθησα. Cigarettes and Whiskey ... call my shaking hand Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση