multiprofes7 Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 10 Ιουλίου 2011 Οσο κοιταξα στο νετ αυτα τα 2 MIC εχουν την ιδια καψα και οι διαφορες ειναι οτι το C214 ειναι καρδιοειδες ενω το C414 εχει διαφορα πολικα διαγραμματα. Απο θεμα ηχου ομως τι παιζει? Αξιζει να δωσω παραπανω χρηματα να παρω το C414 για χρηση σε home studio κυριως για ηχογραφηση φωνης και οργανων? Υπαρχει καποια αλλη διαφορα μεταξυ αυτων των mic που πρεπει να προσεξω? Γιατι αν ειναι μονο τα διαγραμματα και ο ηχος εναι ιδιος θα κινηθω προς το C 214 για να βγει και πιο φθηνα. Thanks! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Όχι ο ήχος δεν είναι ίδιος....και είναι απόλυτα λογικό καθώς πρόκειται για 2 διαφορετικά μικρόφωνα ;) Το 214 "μοιράζεται" εν μέρει την ίδια κάψα με το 414 xls ....εν μέρει γιατί το 414 είναι ένα μικρόφωνο με κάψα διπλού διαφράγματος ενώ το 214 μονού. Αυτό σημαίνει πρώτα απ'όλα πως δουλεύουν με διαφορετικό τρόπο. Επίσης η γενικότερη κατασκευή του θόλου είναι αρκετά διαφορετική κάτι που επίσης επηρεάζει την όλη απόδοση. Πέρα από αυτά όμως πιθανότατα υπάρχουν διαφορές και στο ενισχυτικό τμήμα όπως φανερώνουν οι διαφορές στην ευαισθησία , την αντοχή στην πίεση αλλά κλπ κλπ έχω επίσης την εντύπωση πως το 214 είναι transformerless (αν κρίνω και από την αντίσταση εξόδου αλλά και το επιθυμητό φορτίο που πρέπει να "δει") σε σχέση με το transformer ballanced 414 xls. Σε γενικές γραμμές το 214 είναι ένα σαφέστατα πιο bright μικρόφωνο από το 414 (στο αντίστοιχο καρδιοειδές διάγραμμα) με πιο ψηλό roll off στα χαμηλά και αρκετά πιο θορυβώδες. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
multiprofes7 Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Νικοδημε σε ευχαριστω για την αναλυση σου και τις πληροφοριες. Οποτε να κινηθω ανετα απο θεμα ποιοτητας και ηχου στο 414? Υπαρχουν 2 μοντελα 414 το XLII και το XLS. Το πρωτο αναφερει στο σαιτ οτι κανει για την δουλεια που το θελω δηλ.φωνη,κιθαρες κτλ για home studio το 2ο ομως ποια η χρηση του? Επισης σε περιπτωση που θελω να κανω stereo ηχογραφηση πρεπει τα mic να ειναι ιδια? Πχ ηχογραφηση ακουστικης-κλασσικης κιθαρας. Η ειναι καλο να υπαρχουν 2 διαφορετικα mic για διαφορετικο ηχο? Για να ξερω αν θα χρειαστω 2 απο αυτα. Thanks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Επισης σε περιπτωση που θελω να κανω stereo ηχογραφηση πρεπει τα mic να ειναι ιδια? Πχ ηχογραφηση ακουστικης-κλασσικης κιθαρας. Η ειναι καλο να υπαρχουν 2 διαφορετικα mic για διαφορετικο ηχο? Για να ξερω αν θα χρειαστω 2 απο αυτα. Thanks Εξαρτάται τι εννοείς stereo ηχογράφηση. Δες ένα χρήσιμο άρθρο που αναφέρεται γενικά στο στερεοφωνικό ήχο αλλά και στους τρόπους στερεοφωνικής ηχογράφησης (A-B, X-Y, M/S κλπ). http://en.wikipedia.org/wiki/Stereophonic_sound Αν εννοείς κάποιον απ' τους παραπάνω τρόπους, τότε τα μικρόφωνα πρέπει να είναι όμοια (πολλοί απαιτούν να είναι και συνεχόμενα serial numbers). Αν όμως εννοείς dual mono, πχ http://www.noiz.gr/index.php?action=articles;sa=view;article=245, τότε μάλλον επιβάλλεται να είναι διαφορετικά μικρόφωνα για να συμπληρώνει το ένα το άλλο ηχητικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Ίσως λίγο off-topic αλλά νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον. http://www.schoeps.de/PDFs/stereo-recording-techniques-e.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
multiprofes7 Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Pkole μπορεις να βαλεις το λινκ για την στερεοφωνικη ηχογραφηση που ανεφερες? Thanks Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Pkole μπορεις να βαλεις το λινκ για την στερεοφωνικη ηχογραφηση που ανεφερες? Thanks Αφηρημένος. Μόλις το πρόσθεσα στην απάντησή μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru nikodemos Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Ο Παναγιώτης έχει απόλυτο δίκιο σε σχέση με την stereo ηχογράφηση και τα όμοια μικρόφωνα γιατί όπως πολύ λογικά μπορεί να υποθέσει κάποιος στις περισσότερες stereo τεχνικές οποιαδήποτε διαφορά στην ευαισθησία, απόκριση αλλά και έξοδο ανάμεσα στα 2 μικρόφωνα θα αλοιώσει την στερεοφωνική εικόνα, καθώς στην πλειονότητα των περιπτώσεων η "αποτύπωση" της θέσης στο στεροφωνικό φάσμα βασίζεται στην διαφορά στην ένταση με την οποία το σήμα φθάνει στα 2 μικρόφωνα (και σε κάποιες περιπτώσεις και στην χρονική διαφορά). Μοναδική εξαίρεη στην οποία θα μπορούσαν άνετα να χρησιμοποιηθούν 2 διαφορετικά μικρόφωνα για stereo placement είναι το Mid/Side και γιατί όχι σε κάποιες τεχνικές με 3 μικρόφωνα για stereo recording όπως το decca tree (με την λογική του όμοιου ζεύγους και του διαφορετικού κεντρικού). Φυσικά μπορούν να υπάρχουν και άλλες εξαιρέσεις σε κάποιες πιο "ιδιαίτερες" τεχνικές όπως είναι στα τύμπανα οι g.johns, recorderman κλπ και πάλι όμως σε παράβαση της λογικής πίσω από την τεχνική και θεωρώντας πως αυτή η διαφορετικότητα είναι επιθυμητή. Σε γενικές γραμμές πάντως στις τεχνικές που βασίζοντε σε coincident ή near coincident ζευγάρια η ομοιοτυπία (όχι μόνο στον τύπο αλλά και στην ουσία ;)) είναι απαραίτητη. Από εκεί και πέρα υπάρχει όπως ανέφερε και ο Παναγιώτης η έννοια του dual mono η οποία επίσης έχει κατά βάση την λογική του να δημιουργήσει ένα (ακόμη και ψεύτικο) stereo περιβάλλον και την πηγή αντίστοιχα τοποθετημένη. Συνήθως αυτό είναι προτιμότερη προσέγγιση για μεμονωμένα όργανα με μικρό μέγεθος και συνεπώς πολύ συγκεκριμένη και ίσως "στενή" θέση στον χώρο όπως πχ μια ακουστική κιθάρα, ένα βιολί, ένα τσέλο κλπ κλπ αλλά ακόμη και ένα πιάνο. Σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει επίσης το ζητούμενο να αποτυπωθεί σωστά και η πλήρης τονική έκταση του οργάνου όπως αυτή καθορίζεται κατασκευαστικά. Ακριβώς για αυτούς τους λόγους λοιπόν σε αυτές τις περιπτώσεις η επιλογή διαφορετικών μικροφώνων μπορεί να είναι και ιδεατή. Σε ότι αφορά τις εκδόσεις του 414... Το XL II έχει διαφορετική κάψα από το xls (θεωρητικά βασισμένη στην αρχική ck12) , πιο bright χαρακτήρα και επίσης είναι transformerless. Σε γενικές γραμμές θα μπορούσε κάποιος να πει πως το XL II είναι προσανατολισμένο σε φωνές με περισσότερο pressence στα ψηλά και ψηλά μεσαία (προσωπικά το βρίσκω ενοχλητικό) ενώ το xls είναι σαφέστατα πιο flat αλλά με γεμάτα χαμηλά και πιθανότατα το πιο χρηστικό all around LDC. check my websitehttps://www.mixingnik.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Ο Παναγιώτης έχει απόλυτο δίκιο σε σχέση με την stereo ηχογράφηση και τα όμοια μικρόφωνα γιατί όπως πολύ λογικά μπορεί να υποθέσει κάποιος στις περισσότερες stereo τεχνικές οποιαδήποτε διαφορά στην ευαισθησία, απόκριση αλλά και έξοδο ανάμεσα στα 2 μικρόφωνα θα αλοιώσει την στερεοφωνική εικόνα, καθώς στην πλειονότητα των περιπτώσεων η "αποτύπωση" της θέσης στο στεροφωνικό φάσμα βασίζεται στην διαφορά στην ένταση με την οποία το σήμα φθάνει στα 2 μικρόφωνα (και σε κάποιες περιπτώσεις και στην χρονική διαφορά). Επίσης να προσθέσω ότι απαιτείται και το matchάρισμα και των προενισχυτών. Πρέπει να είναι όμοιοι και να έχουν και το ίδιο (κατάλληλο για τις διαστάσεις του χώρου) gain (και στο μάτι αλλά και/κυρίως στο αυτί). Επίσης όποια άλλη επεξεργασία όπως eq ή compression απαγορεύεται (αν θέλουμε να αποτυπώσουμε πιστά τη στερεοφωνική εικόνα). Τέλος προσοχή χρειάζεται (ειδικά στους μικρούς χώρους) στην τοποθέτηση των μικροφώνων. Η τοποθέτηση σε L/2, W/2 και H/2 (H=height, w+width, H=height) πρέπει να αποφεύγονται. Επίσης οι θέσεις κοντά σε τοίχους, παράθυρα ή άλλα παρόμοιας σκληρότητας αντικείμενα είναι απαγορευτικές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
haryy Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 11 Ιουλίου 2011 ...η "αποτύπωση" της θέσης στο στεροφωνικό φάσμα βασίζεται στην διαφορά στην ένταση με την οποία το σήμα φθάνει στα 2 μικρόφωνα (και σε κάποιες περιπτώσεις και στην χρονική διαφορά). Nικόδημε είχα την εντύπωση πως η χρονική διαφορά άφιξης του ήχου στα 2 μικρόφωνα είναι κάτι που υπάρχει σε όλες τις στέρεο ηχογραφήσεις. Δεν είναι έτσι? Επίσης όποια άλλη επεξεργασία όπως eq ή compression απαγορεύεται (αν θέλουμε να αποτυπώσουμε πιστά τη στερεοφωνική εικόνα). Επίσης οι θέσεις κοντά σε τοίχους, παράθυρα ή άλλα παρόμοιας σκληρότητας αντικείμενα είναι απαγορευτικές. Γιατί μου απαγορεύεις καθημερινές πρακτικές? ;) Explain please.. :) http://www.facebook.com/timelessrecordingstudio Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση