Προς το περιεχόμενο

Software ηχογραφησης μιξης:προτασεις-γνωμες


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλην εσπεραν!

O προβληματισμος ειναι ο εξης:

Μιξαρουμε σε αναλογικη κονσολα και θελουμε απλα ηχογραφησουμε το μαστερ σημα.

Ή ακομα και μια λαιβ ηχογραφηση η οποια μιξαρεται απο καποια κονσολα.

 

Ποιο software προτιματε γι αυτο τον σκοπο?

Εχετε διαπιστωσει διαφορες?

Αν ναι,ποιες (καθαροτητα,δυναμικο ευρος,συχνοτικες διαφορες)και αναμεσα σε ποια προγραμματα?

 

Υπ οψιν,αν και αυτονοητο,ΔΕΝ μιλαω για export απο audio workstation(Cubase,κτλ)

 

Προσωπικα χρησιμοποιω το Soundforge.

Eιμαι ικανοποιημενος αλλα δεν εχω ψαξει  ποτε κατι αλλο.

Γνωμες?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 21
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Αν ναι,ποιες (καθαροτητα,δυναμικο ευρος,συχνοτικες διαφορες)και αναμεσα σε ποια προγραμματα?

 

Τα παραπάνω έχουν ελάχιστη σχέση με το software.

Καλύτερα να τα αναζητήσεις στους convertορές σου.

Όλα τα λογισμικά έχουν το ίδιο ακριβώς δυναμικό εύρος.

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για το audio engine του κάθε προγράμματος αλλά νομίζω ότι απείρως μεγαλύτερη σημασία παίζουν οι ad και da σου.

 

Εγώ πάντως γενικά δουλεύω με samplitude ή nuendo γι' αυτή τη δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα παραπάνω δεν έχουν ελάχιστη σχέση με το software.

Eχουν θες να πεις.. ;)

Δεν ισχυριστηκα κατι αν και εχω διαβασει στο soundonsound οτι το Soundforge εχει μικροτερο ευρος.

Εκτος αν δε διαβασα καλα.. :-\

Απ την αλλη,μου φαινεται λιγο παραξενο να μην εχουν ΚΑΜΙΑ διαφορά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eχουν θες να πεις..

 

Ναι.

Το διόρθωσα.

 

Μικρότερο εύρος δεν μπορεί να υφίσταται.

0dbfs είναι το ίδιο πράγμα για όλα τα daw.

Στις αναλογικές κονσόλες ίσχυε ότι μια κονσόλα ή ένας εγγραφέας μπορεί να έχει μεγαλύτερο headroom από μια άλλη.

Στο ψηφιακό δεν ισχύει αυτό.

Το 0 είναι 0 παντού.

Καμία εξαίρεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απ την αλλη,μου φαινεται λιγο παραξενο να μην εχουν ΚΑΜΙΑ διαφορά..

 

ειχε κανει παλια ο Νικοδημος ενα συγκριτικο τεστ,οντως δεν εχουν καμμια ουσιαστικη  διαφορα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Η δυναμική περιοχή κατά την μετατροπή από αναλογικό σε ψηφιακό και κατά συνέπεια η όποια παρέμβαση ήμη στην ηχητική ποιότητα του σήματος έχει να κάνει αποκλειστικά με τον ad μετατροπέα....το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το διαθέσιμο δυναμικό εύρος του προς μετατροπή σήματος που καθορίζεται από το επιλεγμένο bit rate του μετατροπέα.....και καθώς οι περισότεροι μετατροπείς πλέον προσφέρουν την δυνατότητα των 24 bit που θεωρητικά ξεπερνούν κατά πολύ το διαθέσιμο δυναμικό εύρος μιας μέτριας ή καλούτσικης αναλογικής κονσόλας (αλλά τις περισότερες φορές και το ίδιο το διαθέσιμο δυναμικό εύρος του δικού τους - του μετατροπέα δηλαδή -  αναλογικού τμήματος της εισόδου)...το τελυταίο πράγμαπου μάλλον θα πρέπει να σε ανησυχεί είναι η διαθέσιμη δυναμικήπεριοχή ενός σύγχρονου 24μπιτου ad μετατροπέα.....

 

Το πως θα αξιοποιήσεις σωστά αυτό το (τεράστιο) δυναμικό εύρος είναι άλλη ιστορία.

 

Το wordlength της εσωτερικής επεξεργασίας ενός daw είναι εντελώς διαφορετικό θέμα αλλά και πάλι τα περισσότερα σύγχρονα software προσφέρουν περιβάλλον επεξεργασίας με διαθέσιμο headroom πολύπέρα από τα ανθρώπινα όρια....ή με απλά λόγια "headroom for dummies" ή "non clipping enviroment" και άλλα τέτοια ωραία....

 

μην τα μπερδεύεις....

 

 

Παναγιώτη ως εσωτερικό περιβάλλον επεξεργασίας τα daw μπορούν να έχουν διαφορετικό δυναμικό εύρος καθώς αυτό εξαρτάται από το wordlength.....αυτό φυσικά αναιρείται στην analog προς ακρόαση έξοδο που πρέπει να "ξαναεπιστρέψει" στην καλύτερη περίπτωση στα 24 bit αλλά και σε κάθε κρίκο της αλυσίδας με μικρότερο wordlength (πχ ένα plugin που δουλεύει στα 24bit σε ένα 32βιτ floating περιβάλλον) και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα, τα ανεξήγητα clipping κλπ κλπ....αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία και υπάρχει και ένα πολύ ωραίο sticky.

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το πως θα αξιοποιήσεις σωστά αυτό το (τεράστιο) δυναμικό εύρος είναι άλλη ιστορία.

Το wordlength της εσωτερικής επεξεργασίας ενός daw είναι εντελώς διαφορετικό θέμα αλλά και πάλι τα περισσότερα σύγχρονα software προσφέρουν περιβάλλον επεξεργασίας με διαθέσιμο headroom πολύπέρα από τα ανθρώπινα όρια....ή με απλά λόγια "headroom for dummies" ή "non clipping enviroment" και άλλα τέτοια ωραία....

 

Παναγιώτη ως εσωτερικό περιβάλλον επεξεργασίας τα daw μπορούν να έχουν διαφορετικό δυναμικό εύρος καθώς αυτό εξαρτάται από το wordlength.....αυτό φυσικά αναιρείται στην analog προς ακρόαση έξοδο που πρέπει να "ξαναεπιστρέψει" στην καλύτερη περίπτωση στα 24 bit αλλά και σε κάθε κρίκο της αλυσίδας με μικρότερο wordlength (πχ ένα plugin που δουλεύει στα 24bit σε ένα 32βιτ floating περιβάλλον) και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα, τα ανεξήγητα clipping κλπ κλπ....

Tα bold ειναι οντως το δυσκολο..

 

Αρα..υπαρχει διαφορα αλλα οχι αντιληπτη στην analog ακροαση.

 

Αρα μενει το..''Ποιο προγραμμα χρησιμοποιειτε..''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Tα bold ειναι οντως το δυσκολο..

 

Αρα..υπαρχει διαφορα αλλα οχι αντιληπτη στην analog ακροαση.

 

Αρα μενει το..''Ποιο προγραμμα χρησιμοποιειτε..''

 

διαφορά υπάρχει στο πως είναι δομημένη η μεθοδολογία του κάθε daw . Η διαφορά στο εσωτερικό resollution δεν συνεπάγεται απαραίτητα ηχητική διαφορά....για την ακρίβεια και τηρουμένων των αναλογιών στην προσέγγιση ΔΕΝ συνεπάγεται ηχητική διαφορά.

 

Απλά κάθε προσέγγιση έχει κάποια υπέρ και κάποια κατά, είτε στο θέμα της διαχείρισης των πόρων του συστήματος, είτε στο θέμα της δημιουργίας πολυπλοκότερων αλγόριθμων. είτε στο θέμα της αποφυγής προβλημάτων λόγω κακής χρήσης κλπ κλπ

 

Σκέψου απλά ότι το δυναμικό εύρος των 24 bit της μετατροπής ξεπερνά κατά αρκετά db το ακουστό φάσμα για τον άνθρωπο (από την απόλυτη ησυχία έως τον πόνο) ενώ από εκεί και πέρα τα 32bit,32bit floating & 64bit της εσωτερικής επεξεργασίας ξεπερνούν αυτό το ήδη τεράστιο έυρος κατά πολύ.

 

....για να μην τοτραβάμε πολύ....

τα DAW's δεν έχουν ήχο    ....αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα ερχόταν σε πλήρη αντίθεση με την έννοια του ψηφιακού εν γένει...όποιος σου λέει τέτοια πράγματα απλά δεν καταλαβαίνει για τι μιλάει ή απλά αναζητάει απεγνωσμένα "μαγεία" και mojo δυστυχώς για αυτόν (αλλά και για εμάς που πρέπει να ακούμε και να διαβάζουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια) σε εντελώς λάθος μέρος....

 

 

edit: επειδή διαβάζωντας την τελευταία παράγραφο που έγραψα συνειδητοποίησα πως φαίνεται σα να κράζω τον Σταύρο θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως αναφέρομαι σε διάφορους ειδήμονες του κώλου ημεδαπούς και μη που περιφέροντε ανά τα φόρα διεθνώς μαλώνωντας για το ποιο daw "ακούγεται" καλύτερα,συνήθως συμπαρασύρωντας στην απύθμενη ηλιθιότητα του όλου θέματος και γκαυλωμένους "νέους" στον χώρο....ε ήμαρτον

 

 

 

 

check my website
https://www.mixingnik.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ συνεπάγεται ηχητική διαφορά.

 

όποιος σου λέει τέτοια πράγματα απλά δεν καταλαβαίνει για τι μιλάει ή απλά αναζητάει απεγνωσμένα "μαγεία" και mojo δυστυχώς για αυτόν (αλλά και για εμάς που πρέπει να ακούμε και να διαβάζουμε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια) σε εντελώς λάθος μέρος....

Aρα,πηρα απαντηση.. ;)

 

Δε μου ειπε κανενας τιποτα.Καπου πηρε το ματι μου κατι,το οποιο μαλλον μετεφρασα λαθος.

Γι αυτο ρωταμε καποια πραγματα σ ενα φορουμ,για να παμε στο σωστο μερος..

Ευχαριστω πολυ Νικοδημε για τις πολυτιμες πληροφοριες-διευκρινισεις! ;)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

edit: επειδή διαβάζωντας την τελευταία παράγραφο που έγραψα συνειδητοποίησα πως φαίνεται σα να κράζω τον Σταύρο θα ήθελα να ξεκαθαρίσω πως αναφέρομαι σε διάφορους ειδήμονες του κώλου ημεδαπούς και μη που περιφέροντε ανά τα φόρα διεθνώς μαλώνωντας για το ποιο daw "ακούγεται" καλύτερα,συνήθως συμπαρασύρωντας στην απύθμενη ηλιθιότητα του όλου θέματος και γκαυλωμένους "νέους" στον χώρο....ε ήμαρτον

Εγω παντως,παρ ολη την υπονοια κραξιματος,(χαιρομαι που δεν μου φανηκε) σ ευχαριστω και παλι και νιωθω την αναγκη να σου πω οτι καποια πραγματα ΔΥΣΤΥΧΩΣ πρεπει να τα πεις 12.345 φορες..

Αν δεν το κανεις εσυ ποιος θα το κανει?

Εκτος αν κουραστηκες..(υπονοια κραξιματος.. ;D)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου