audiokostas Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 - Δε μου άρεσε η μετατροπία στο bridge. Το κομμάτι είναι μπλουζ όσο δεν παίρνει. Ούτε η αρμονία του κυρίως κομματιού, ούτε το εξαιρετικό παίξιμό σου δίνουν κάποιο hint ότι εδώ μπορεί και να υπάρχει υποψία άλλου ύφους. Υπό αυτό το πρίσμα, η ενδιάμεση αρμονία (μου) ακούγεται εμβόλιμη και άσχετη με το υπόλοιπο. Η άποψή μου θα ήταν ή να την ξεφορτωθείς ή αν θέλεις πραγματικά να την κρατήσεις, να κοιτάξεις να τη χρησιμοποιήσεις στη μελωδία της κιθάρας ή να μπουν φωνητικά από πάνω ώστε να φανεί ότι είναι εκεί για κάποιο λόγο. Μάλλον τελικά θα συμφωνήσω με τον Σπύρο. Δίνει λίγο την εντύπωση ότι είναι εκεί ad hoc, απλώς για να "σπάσει" το κλασσικό 12μετρο, χωρίς κάποια ενσωμάτωση στην λειτουργικότητα του τραγουδιού. Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν.
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Administrator Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Συνθετικά πιστεύω πως στέκει. Απλά λόγω του "μπουκώματος" από ριφς της κιθάρας, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει το σημείο θετικά. Live and let Live.
Jazzjoker Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Συνθετικά πιστεύω πως στέκει. Απλά λόγω του "μπουκώματος" από ριφς της κιθάρας, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει το σημείο θετικά. Συνθετικά μπορεί να στέκει οτιδήποτε. Το θέμα είναι γιατί το βάλαμε εκεί. Εδώ ο Γρηγόρης μου δίνει την εντύπωση ότι δεν είναι σίγουρος. Ενωμοτάρχης
Guru ez Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Guru Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Μάλλον τελικά θα συμφωνήσω με τον Σπύρο. Δίνει λίγο την εντύπωση ότι είναι εκεί ad hoc, απλώς για να "σπάσει" το κλασσικό 12μετρο, χωρίς κάποια ενσωμάτωση στην λειτουργικότητα του τραγουδιού. Συμφωνώ κι εγώ και με τους δυό σας. Δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, αλλά είναι κλισέ, όπως κλισαρισμένο είναι και όλο το τραγούδι. Δεν είναι αυτό κακό per se, το μπλουζ είναι γεμάτο απο τέτοιες στιγμές, συνήθως αυτού του τύπου τραγούδια χρησιμεύουν ως vehicles για να δείξουν κάποιες ικανότητες του ερμηνευτή ή κάποιο ωραίο τρικ, ριφ, ήχο, κάποια "πονηριά" αρκετά δυνατή για να δικαιολογεί την ύπαρξη του τραγουδιού. Κάτι τέτοιο εδώ δεν υπάρχει, γι αυτό κι εγείρει κριτική ;D... Η φωνή έχει αδυναμίες, αλλά νομίζω δε μας πέφτει λόγος, είναι σε καλό δρόμο. Τα ρυθμικά του κομματιού υστερούν, μπερδεύουν και δεν πείθουν, νομίζω αφαιρούν πολλά απο την καλή αίσθηση που θα μπορούσε να έχει το τραγούδι. Μένει το πάντα καλό παίξιμο της κιθάρας του Γκρεγκ, που το ψάχνει το πράγμα στο σύνολο του -και πλησιάζει όλο και πιό κοντά. Μην ξεχνάτε πως ο νέος αυτός ;D κάνει μιά σοβαρή, έντονη κι αξιοπρεπή προσπάθεια σ'ένα είδος που απαιτεί πολλά, κι όσο προχωράς, τόσο ανακαλύπτεις βαθύτερες πτυχές του ιδιώματος που ξεγυμνώνουν τις αδυναμίες μας... The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
schreivox Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Λοιπόν, φοβερό σόλο και ήχος. Και όλα ακούγονται αρκετά καλά. Έχω όμως μια απορία. Όταν έγραφες φωνή τις απαντήσεις στην κιθάρα τις έγραψες μετά να φανταστώ; Ρωτάω επειδή το timing μου έδωσε την εντύπωση ότι σε λάιβ θα τις παίζει δεύτερος κιθαρίστας. Άρα, όταν γράφεις απαντήσεις πάνω από φωνή μάλλον πρέπει να τις γράφεις σαν να τραγουδάς ταυτόχρονα ωστε να φαίνεται το πέρασμα από τη φωνή στην κιθάρα. Τώρα, αν μπορείς να το παίξεις έτσι και λάιβ τότε τί να πω... απλά, από τεχνική άποψη ΜΠΡΑΒΟ. Μια διευκρίνηση παρακαλώ
gregg Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Πολυ καλος!!!! Αυτο το τραγουδι Robben-Fordίζει επικυνδυνα 8). Αμα πετουσες και μερικες outside νοτες ή τα double stops του στα σολο θα επεφτες ακομα πιο κοντα... Η φωνη μου αρεσει πολυ! +1 Για το οτι ξεφευγεις απο το κλασσικο 12μετρο. Το μπασσο ισως ήθελε που και που ενα "τσαλιμακι" για καρυκευμα. Να'σαι καλα φιλε μου. @Σπυρο σ'ευχαριστω για τις παρατηρησεις σου. Το ρυθμικο θα ξαναγραφτει με καποιο πιο busy pattern. Για τη γεφυρα ειμαι σε σκεψεις. Ισως υποστει αλλαγες ή ισως φυγει τελειως. Θα δειξει. @Ηλια Να'σαι καλα. Η ρυθμικη οπως εγραψα και πιο πανω θα τροποποιηθει και θα επανελθω με το κομματι εκ νεου. Σ'ευχαριστω για τις παρατηρησεις σου. Λοιπόν, φοβερό σόλο και ήχος. Και όλα ακούγονται αρκετά καλά. Έχω όμως μια απορία. Όταν έγραφες φωνή τις απαντήσεις στην κιθάρα τις έγραψες μετά να φανταστώ; Ρωτάω επειδή το timing μου έδωσε την εντύπωση ότι σε λάιβ θα τις παίζει δεύτερος κιθαρίστας. Άρα, όταν γράφεις απαντήσεις πάνω από φωνή μάλλον πρέπει να τις γράφεις σαν να τραγουδάς ταυτόχρονα ωστε να φαίνεται το πέρασμα από τη φωνή στην κιθάρα. Τώρα, αν μπορείς να το παίξεις έτσι και λάιβ τότε τί να πω... απλά, από τεχνική άποψη ΜΠΡΑΒΟ. Μια διευκρίνηση παρακαλώ Να'σαι καλα φιλε μου. Η απαντησεις γραφτηκαν μετα ναι. Στο live ειναι διαφορετικη υποθεση. Το τραγουδι μπορει να παραγει και κιθαριστικες φρασεις και αυτο μπορει να σαφως να γινεται απο αυτον που τραγουδαει ;) just changed avatar :p
Guru ez Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 Guru Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 Για τη γεφυρα ειμαι σε σκεψεις. Ισως υποστει αλλαγες ή ισως φυγει τελειως. Θα δειξει. Επανέρχομαι με μιά σκέψη, αν μου επιτρέπεις...ακούγοντας ξανά το κομμάτι, νομίζω κατάλαβα τι είναι αυτό που με "ξένισε" ελαφρώς...είναι η σειρά με την οποία διαδέχονται το ένα θέμα το άλλο...πιό σαφής: έχεις εισαγωγή, 3 verse φωνή, γέφυρα φωνής, γέφυρα σόλο και συνέχεια σόλο στο verse... Ίσως τελικά ο λόγος που ασκήθηκε κριτική στη γέφυρα είναι η τοποθέτηση της κι όχι η μελωδική της γραμμή...είθισται μετά απο γέφυρες (κι ενδεχομένως κάποιο "ξέσπασμα") να υπάρχει επιστροφή για να έχει ο ακροατής την αίσθηση του κύκλου...ας πούμε: εισαγωγή, 2 verse φωνή, γέφυρα σόλο, γέφυρα φωνής, 1 verse φωνή, σόλο verse... Νάχαμε να λέγαμε δηλαδή ;D, αλλά μούρθε και το είπα....έτσι η αλλιώς, εσύ κρατάς το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι, οπότε...κι είναι γλυκό το άτιμο... ;D The music you listen to, becomes the soundtrack of your life
gregg Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 Επανέρχομαι με μιά σκέψη, αν μου επιτρέπεις...ακούγοντας ξανά το κομμάτι, νομίζω κατάλαβα τι είναι αυτό που με "ξένισε" ελαφρώς...είναι η σειρά με την οποία διαδέχονται το ένα θέμα το άλλο...πιό σαφής: έχεις εισαγωγή, 3 verse φωνή, γέφυρα φωνής, γέφυρα σόλο και συνέχεια σόλο στο verse... Ίσως τελικά ο λόγος που ασκήθηκε κριτική στη γέφυρα είναι η τοποθέτηση της κι όχι η μελωδική της γραμμή...είθισται μετά απο γέφυρες (κι ενδεχομένως κάποιο "ξέσπασμα") να υπάρχει επιστροφή για να έχει ο ακροατής την αίσθηση του κύκλου...ας πούμε: εισαγωγή, 2 verse φωνή, γέφυρα σόλο, γέφυρα φωνής, 1 verse φωνή, σόλο verse... Νάχαμε να λέγαμε δηλαδή ;D, αλλά μούρθε και το είπα....έτσι η αλλιώς, εσύ κρατάς το μαχαίρι, εσύ και το καρπούζι, οπότε...κι είναι γλυκό το άτιμο... ;D Σημερα που το ακουσα με καθαροτερο μυαλο και μετα απο 2 περιπου μερες που εχουν περασει αφοτου γραφτηκε, συμπτωματικα σκεφτομουν οτι θα μπορουσαν να εχουν διαφορετικη διαδοχη τα μερη, κατι σαν κι αυτο που περιγραφεις Ηλια. Θα το δοκιμασω και θα επανελθω. just changed avatar :p
Celf Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 Δημοσιευμένο 8 Ιουλίου 2011 Εμενα καλο μου φανηκε ως συνολο, απλα εχω την εντυπωση οτι η φωνη ειναι πολυ γλυκια γι' αυτο το ειδος (αν μπορει να το πει κανεις αυτο!) . Λιγη βραχναδα θα εδινε εναν αλλο αερα, αλλα αυτο υποκειται στο γουστο του καθενος. Και το σολο σου αρκετα καλο. Everybody gets the blues sometime
gregg Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 9 Ιουλίου 2011 Επανερχομαι με καποιες μετατροπες κυριως στη δομη. Εκανα περιπου αυτο που ειπε και ο Ηλιας πιο πανω. Επισης, υπαρχουν και καποιες διαφορες στη μιξη του κομματιου. sec_ver.mp3 just changed avatar :p
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση