Προς το περιεχόμενο

Επιστροφη χτυπημενης κιθαρας στον Thoman;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μεχρι χτες με τον Εληνα μιλαγα και ευτυχως για μενα στα Ελληνικα.

Σημερα που προεκυψαν ολες οι αγγαρειες που πρεπει να κανω χαθηκε ο Ελληνας και εμφανιστηκε μια φροιλαιν Laura Martins απο το Customer Care....

Τελος παντων παω αυριο απο εκει και οτι ηθελε προκυψει.

 

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 83
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εγώ στη θέση σου θα ξαναεπικοινωνούσα μαζί του.

Σου είπε αυτός οτι θα αναλάβει η Γερμανίδα ή ξαφνικά εμφανίστηκε αυτή;

Πιστεύω οτι έχει γίνει κάποια παρεξήγηση γι'αυτό και παιδεύεσαι έτσι.

 

Πες του οτι δεν είσαι υποχρεωμένος να αναλάβεις τις διαδικασίες προσωπικά και ούτε έχεις χρόνο.Είναι υποχρέωση τους να λύσουνε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν υπάρχει γραπτή δήλωση του αγοραστή πως για τη ζημιά ευθύνεται η μεταφορική δεν νομίζω να μπορεί να κάνει πολλά ο Θωμάς...

αλλά ίσως να φταίει και η γερμανική μεταφορική...ίσως ο αποθηκάριος του Θωμά....τι ψάχνεις τώρα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πακετο, τοσο το εξωτερικο οσο και το εσωτερικο δεν ειχαν ουτε γρατζουνια, η κιθαρα ξεκινησε ετσι απο εκει η επεσε-χτυπησε απο τα χερια του υπαλληλου στην αποθηκη και ο Θωμας παει να τα φορτωσει στις μεταφορικες, αυτο βλεπω εγω....

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μου είπες όμως.

Μίλαγες με τον Ναλμπάντη και ξαφνικά σε ανέλαβε μια γερμανίδα;Αν συνέβη έτσι δεν είναι ότι καλύτερο για τη φήμη του Θωμά.

Γιατί δε δοκιμάζεις να μιλήσεις στο τηλέφωνο ξανά με τον Ναλμπάντη;

Επιμένω τόσο γιατί πιστεύω οτι η λύση θα είναι απλή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο ακριβως εγινε, μιλαγα με τον Ναλμπαντη και σημερα εμφανιστηκε απο το πουθενα η γερμανιδα με οδηγιες.

Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απαράδεκτος ο Γερμανός!

Ξέρουνε μόνο να βγάζουν εξώφυλο την Αφροδίτη της Μήλου, αλλά τελικά όταν χρειάζεται ξαφνικά το παίζουν Κινέζοι!!

Κατ' αρχήν, υπάρχει το 30 day money back!

 

http://www.thomann.de/gr/helpdesk_moneyback.html

 

Από το site του Thomann:

 

"So you thought a particular product was the right one for you, and then you discover it's not. Well, that's thomann life.

 

But no problem! We grant a 30-day money-back guarantee on any item you buy at Thomann - no hassles, no questions asked!"

 

Κατά τ΄άλλα, είναι πασιφανές οτι η κιθάρα ΔΕΝ πρέπει να κρατηθεί!

 

Ο Πέτρος, ο Σελίμ και όποιος άλλος μιλάει ελληνικά εκει πέρα, όπως άλλωστε διαφημίζουν οτι συννενοούμαστε στη γλώσσα μας, θα έπρεπε επιτόπου να aναλάβει την διαδικασία!.

Δηλαδή στο 30 day money back guarrantee πηγαίνεις σε καμία υπηρεσία να υποβάλεις δήλωση ότι δεν σου αρέσει το προϊόν;

Απλά όπως προανέφερε συνφορουμίτης, πάει να τα φορτώσει στην μεταφορική.

Αυτή η ζημιά έχει γίνει ή από πέσιμο, ή μεγάλη πίεση στο headstock ή από υπερβολικό σφίξιμο στο truss rod. Αν ήταν από τη μεταφορική τα κουτιά θα ήταν τουλάχιστον τσαλακωμένα.

Πιστεύει κανένας οτι θα του υπογράψει η Ταχυμεταφορική τέτοια δήλωση τη στιγμή που τα κουτιά ήταν ατσαλάκωτα; Αν δεν κάνω λάθος, τη στιγμή της παραλαβής υπογράφεις ότι όλα τα έλαβες άθικτα και γι αυτό το λόγο κανονικά όλοι μας πρέπει να τα ανοίγουμε επιτόπου και μετά να υπογράφουμε, πράγμα που (κακώς) εγώ τουλάχιστον ποτέ δεν το έχω κάνει! (Διορθώστε με please αν κάνω λάθος).

 

Η συμβουλή μου είναι να τους πιέσεις όσο γίνεται και αν δεν γίνεται τίποτε να απαιτήσεις  την αποζημίωσή σου για τα ταξί, την απώλεια εισοδήματος για τη μέρα/ες που θα πάρεις άδεια από τη δουλειά σου, αποζημίωση για ψυχική οδύνη για την απογοήτευσή σου, αποζημίωση για το live που ποτέ δεν έκανες γιατί δεν έπαιζε η κιθάρα και ότι άλλο θα έκανε ένας ευρωπαίος στην Γερμανία αν του κάνανε κάτι τέτοιο!!! >:(

Όσο για τη φροϊλάϊν παρέπεμψέ την στην Αφροδίτη της Μήλου!

 

Συγγνώμη για το ύφος, αλλά τα έχω πάρει!!!

 

Φίλε Γιώργο σε παρακαλώ keep us informed!!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 6 μήνες παράγγειλα έναν λαμπάτο ενισχυτή απο τον Θωμά, ο οποίος την πρώτη φορά ήρθε κ εβγαζε καπνούς (κυριολεκτικά, παλι καλά που δεν πήρα καμιά φωτιά) και τη δεύτερη που μου τον έστειλαν, τα δόντια της πρίζας ήταν σπασμένα...Και τις 2 φορές το επέστρεψα και (τελικά) μου ήρθε την τρίτη φορά κομπλέ, χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα...Ξαναμίλα με τον Ναλμπάντη, πές του ότι δεν μιλάς καλά το αγγλικό και πιστεύω θα σε βοηθήσει... Κ εμένα πάντως μου είχε εμφανιστεί αυτή η Γερμανίδα, προφανώς είναι αρμόδια σε κάποιο τομέα αναφορικά με επιστροφές...

 

Καλή τύχη!!!

I can change one note and make you cry

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου