george956 Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Με τη "δηλωση" που με βαζουν να υπογραψω τι παιζει; Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Σκεφτομαο να τους ξεχεσω και να κρατησω την κιθαρα οπως ειναι, αλλα απο την αλλη εσεις θα κραταγατε μια καινουργια αγορασμενη κιθαρα με το χτυπημα - ζημια που δειχνει η φωτογραφια; Επ' ουδενί. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
qesh Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Ουτε για (μακάβριο) αστείο δεν θα κραταγα την κιθαρα με αυτο το στραπατσο.Εγω θα εκανα ολες τις διαδικασιες για να μου στειλουν μια καινουρια κιθάρα, και αν ημουν τοσο σπασμένος θα εβαζα το μαγαζι black list.Δεν λυπασαι τα χρηματα που εδωσες (οσα κι αν ειναι)? ασε που εκτος απο τα χρηματα υπαρχει και η πικρα που πηρες οταν ανοιξες το κουτι.Νομιζω οτι λιγο τρεξιμο αξιζει τον κοπο.Γνωμη μου. Φιλικά Thank God for the rain.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Με τη "δηλωση" που με βαζουν να υπογραψω τι παιζει; Νομίζω (με πάσα επιφύλαξη) ότι είναι απλά αποποίηση της διεκδίκησης αποζημίωσης από το courier για την ζημιά που έπαθε η κιθάρα. Απλά δεν το λέει αρκετά κάθαρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Aragorn23 Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Νομίζω (με πάσα επιφύλαξη) ότι είναι απλά αποποίηση της διεκδίκησης αποζημίωσης από το courier για την ζημιά που έπαθε η κιθάρα. Απλά δεν το λέει αρκετά κάθαρα. Αυτό πάνω κάτω είναι, για να μην βρεθεί το courier ξαφνικά με 2 απαιτήσεις εναντίον του... Επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Έλληνα που βρίσκεται εκεί, μην την κρατήσεις ούτε για πλάκα με τέτοια ζημιά... I can change one note and make you cry Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Καταρχήν φίλε μου είχες την ατυχία του πρωτάρη. Και εμένα βέβαια υπήρξε ένα μικρό παρατράγουδο στην πρώτη (και μοναδική) παραγγελία μου από Thomann, αλλά λύθηκε εύκολα. Η περίπτωσή σου (χτυπημένο προϊόν) είναι σπάνια. Σε καμία περίπτωση μη την κρατήσεις. Η κιθάρα είναι dead. Αντί για θήκη θα έπρεπε να μπαίνει σε λευκό περίγραμμα ζωγραφισμένο στο πάτωμα... ;) Καταρχήν αποδέχονται από ό,τι βλέπω το αίτημα της επιστροφής και αντικατάστασης. Τα χαρτιά που σου ζητούν δεν είναι για να σε δυσκολέψουν, αλλά για τη νομική τους κάλυψη, για να μπορέσουν δηλαδή να κινήσουν τη διαδικασία της αποζημίωσής τους από το ταχυδρομείο. Δεν θα μπορέσουν να αποζημιωθούν για τη σπασμένη κιθάρα, αν υπάρχει η πιθανότητα να πας και εσύ να κάνεις χωριστή αίτηση για αποζημίωση από το ταχυδρομείο (η μία αίτηση αποζημίωσης θα εξουδετερώσει την άλλη). Σου ζητούν λοιπόν μία δήλωση ότι την απαίτηση θα την χειριστούν αυτοί και όχι εσύ. Ζητούν και μία βεβαίωση από το ταχυδρομείο ότι το προϊόν έφτασε με φθορά, καθώς και φωτογραφίες. Είναι ενοχλητικό όντως να πρέπει να φας το χρόνο σου για να αναμετρηθείς με το τέρας της γραφειοκρατίας, αλλά πρέπει να το κάνεις για να πάρεις μία σωστή κιθάρα στα χέρια σου. Άπαξ και κάνεις αυτές τις διαδικασίες δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα. Αν δυσκολεύεσαι με τα αγγλικά ζήτα τη βοήθεια κάποιου φίλου. Κάνε την καρδιά σου πέτρα για μια ώρα που θα φας στο ταχυδρομείο, και μετά ξεμπερδεύεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Απλά δεν το λέει αρκετά κάθαρα. Καθαροτατα το λεει.... ;D This does not mean that you would give us all the rights you have. Only the right to claim for the damage with the courier. And this you practically give up against a replacement item or a refund. This way you will not have to wait for the procedures and the courier gets their assurance that the claims aren't coming from two directions. www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Also we would need a small undersigned statement (second document attached) from you i.e. the following: I, XXXXXXXX XXXXXX, have not and will not make a claim against a damage that occured to item XXXXXX Epiphone Les Paul Studio in parcel number XXXXXXXXXXXX. I overgive this right to Musikhaus Thomann. @sf Αν διαβάσεις μόνο το παραπάνω, μπορεί και να μπερδευτείς ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sfaku Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 @sf Αν διαβάσεις μόνο το παραπάνω, μπορεί και να μπερδευτείς ;) Παιδιά ο op λέει ότι δεν είναι πολύ καλός στα αγγλικά. Άρα θα δυσκολεύτηκε να καταλάβει μια νομική περιγραφή σε ξένη γλώσσα. Θα θεώρησε ότι απλώς τον δυσκολεύουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 5 Ιουλίου 2011 @sfaku να εισαι καλα φιλε μου, εγω με τι χαρτια θα παω στο ταχυδρομειο για να ζητησω βεβαιωση φθορας; μονο με τα στοιχεια μου; η ξεκολλαω καποιο χαρτι απο το δεμα η ενα απο τα δυο ομοια συνοδευτικα χαρτια που ηταν μεσα; Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση