george956 Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 1. Για την τιμη γινονται ολα, Μανωλη. 2. Για το συγκεκριμενο μοντελο οχι, αλλα για καποια αλλα της ιδιας μαρκας ναι, ακριβοτερα απο απο την τιμη του Θωμα + τα μεταφορικα. Με τις ιντερνετικες αγορες υπαρχει παντα το ρισκο να γινει αυτο που επαθα, γνωστο, ωστοσο η αντιμετωπηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι τουλαχιστον τρισαθλια... εννοειται οτι η δυσφημηση του απο μερους μου θα ειναι διαρκης, οπου βρεθω κι οπου σταθω θα τους κραζω. Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 1. Για την τιμη γινονται ολα, Μανωλη. 2. Για το συγκεκριμενο μοντελο οχι, αλλα για καποια αλλα της ιδιας μαρκας ναι, ακριβοτερα απο απο την τιμη του Θωμα + τα μεταφορικα. Με τις ιντερνετικες αγορες υπαρχει παντα το ρισκο να γινει αυτο που επαθα, γνωστο, ωστοσο η αντιμετωπηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι τουλαχιστον τρισαθλια... εννοειται οτι η δυσφημηση του απο μερους μου θα ειναι διαρκης, οπου βρεθω κι οπου σταθω θα τους κραζω. Κατ'αρχήν σε ευχαριστώ γιά το δικαίωμα που μου δίνεις, να σου απαντήσω σε ένα σχετικά "λεπτό" μεν αλλά πολύ ουσιώδες θέμα που αφορά όλους γενικότερα. 1) Η τιμή. Το καταλαβαίνω, δεν αντιλέγω. Ειδικά στις μέρες μας. Όμως, το ότι δεν βρήκες καλή τιμή στην Ελλάδα, δεν το πιστεύω. Ίσως δεν έψαξες αρκετά ή μάλλον δεν έψαξες στο σωστό κατάστημα. Εντελώς προσωπική μου άποψη. Και φθηνότερα καταστήματα έχουμε από αυτά του εξωτερικού αλλά και ακριβότερα που όμως παρέχουν κάτι άλλο όπως γιά παράδειγμα επιπλέον υποστήριξη - δωρεάν σετάρισμα - επιπλέον εγγύηση και τα "λοιπά". Μέσα στα "λοιπά", είναι καί η άμεση επικοινωνία. 2) Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός. Σαφώς και οι internetικές αγορές έχουν τα ρίσκα τους. Όμως, στη συγκεκριμένη αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, πιστεύω όπως και πολλοί άλλοι ότι απλά σου έτυχε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Όμως, στη συγκεκριμένη αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, πιστεύω όπως και πολλοί άλλοι ότι απλά σου έτυχε. Μανώλη θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου (τις έχω εκφράσει και σε άλλο θέμα) σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα και τις τακτικές που ακολουθεί. Εγώ πλέον ψωνίζω μόνο από ελληνικά μαγαζιά γιατί έχω την άμεση εξυπηρέτηση και ίδιες αν όχι καλύτερες τιμές από έξω. Ο μόνος λόγος που θα ψωνίσω απ' έξω (όπως έκανα με τα adat καλώδια που αναφέρω σε άλλο θέμα) είναι αν δε βρίσκω αυτό που ψάχνω στην εγχώρια αγορά. Sorry, για το off-topic αλλά ο Μανώλης το ξεκίνησε ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Μανώλη θα μου επιτρέψεις να εκφράσω τις αντιρρήσεις μου (τις έχω εκφράσει και σε άλλο θέμα) σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα και τις τακτικές που ακολουθεί. Εγώ πλέον ψωνίζω μόνο από ελληνικά μαγαζιά γιατί έχω την άμεση εξυπηρέτηση και ίδιες αν όχι καλύτερες τιμές από έξω. Ο μόνος λόγος που θα ψωνίσω απ' έξω (όπως έκανα με τα adat καλώδια που αναφέρω σε άλλο θέμα) είναι αν δε βρίσκω αυτό που ψάχνω στην εγχώρια αγορά. Sorry, για το off-topic αλλά ο Μανώλης το ξεκίνησε ;D Σεβαστό. Άλλωστε, αν πρόσεξες καλά, αναφέρω στο ένα, αυτά που πρέπει να αναφέρω γιά την Ελληνική αγορά, που απ'ότι έχω καταλάβει, πάρα πολλοί δεν τα γνωρίζουν ή αν θες δεν τα θεωρούν και τόσο σημαντικά. 1) Η τιμή. Το καταλαβαίνω, δεν αντιλέγω. Ειδικά στις μέρες μας. Όμως, το ότι δεν βρήκες καλή τιμή στην Ελλάδα, δεν το πιστεύω. Ίσως δεν έψαξες αρκετά ή μάλλον δεν έψαξες στο σωστό κατάστημα. Εντελώς προσωπική μου άποψη. Και φθηνότερα καταστήματα έχουμε από αυτά του εξωτερικού αλλά και ακριβότερα που όμως παρέχουν κάτι άλλο όπως γιά παράδειγμα επιπλέον υποστήριξη - δωρεάν σετάρισμα - επιπλέον εγγύηση και τα "λοιπά". Μέσα στα "λοιπά", είναι καί η άμεση επικοινωνία. Αυτά τα ... και τα λοιπά - και τα λοιπά Ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Sorry καί από μένα, για το off-topic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
oselifer Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Μη λέμε και ότι θέλουμε.Τα ξένα καταστήματα φημίζονται για την σωστή αντιμετώπιση του πελάτη.Τώρα η περίπτωση του φίλου νομίζω οτι είναι μια εξαίρεση αλλά το σίγουρο είναι οτι θα αποζημιωθεί.Με έλληνα έμπορο υπήρχε περίπτωση να του πει οτι την έσπασε μόνος του. Απο τον thomann δε μου έχει τύχει κάποια αναποδιά αλλά απο το dv247.com είχα πάρει μια καμπίνα 4χ12 και είχε ένα μικρό σκίσιμο μπροστά στη γρίλλια και μου είχαν πει αν θέλω να κανονίσουν courier να τη στείλω πίσω.Τελικά μου έκαναν μία έκπτωση κάπου 60ευρώ και την κράτησα. Αν κάποιος ψωνίζει απο τον thomann είναι κυρίως για να έχει το κεφάλι του ήσυχο και μετά για την τιμή. Πάντως ο Ναλμπάντης έχει και τηλέφωνο.Έχετε μιλησει τηλεφωνικά ή μόνο με email; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Μονο με mail... αποφευγω να μιλησω δια ζωσης, δεν θα συγκρατηθω... Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
messalion Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Μονο με mail... αποφευγω να μιλησω δια ζωσης, δεν θα συγκρατηθω... κακως - εγω νομιζα οτι ειχατε μιλησει τηλεφωνικα τοσες μερες - θα χρεωθεις κατι στα τηλεφωνα αν δεν εχεις δωρεαν αλλα θα καταληξεις καπου - trust us ;) think2ice TM https://myspace.com/mood.of.joy.band Terry rules the bass Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 6 Ιουλίου 2011 Μη λέμε και ότι θέλουμε.Τα ξένα καταστήματα φημίζονται για την σωστή αντιμετώπιση του πελάτη. Αν αναφέρεσαι σε μένα, μίλησα για το συγκεκριμένο κατάστημα και όχι για όλα. Όταν μου στέλνει προϊόν με άψογη συσκευασία εξωτερικά και από μέσα το κουτί είναι φθαρμένο έως διαλυμένο και το προϊόν είναι doa και γρατζουνισμένο, θεωρώ ότι έχεις κάκιστο quality control. Επίσης όταν μου στέλνεις ηλεκτρικό πιάνο με presets από άλλο χρήστη, τι να πω. Εννοείται ότι τα παραπάνω αγοράστηκαν ως καινούργια κι όχι ως b-stock ή κάτι παρόμοιο. Φυσικά έφαγα μεγάλη ταλαιπωρία 1 και παραπάνω μήνα με την όλη διαδικασία και αναγκάστηκα να αγοράσω ξανά το ίδιο προϊόν από Ελλάδα για να κάνω τη δουλειά μου. Αν θέλω βέβαια να το δω πιο πονηρά, το πάμε και παραπέρα αλλά δεν θέλω να φανώ εμπαθής. Σίγουρα έχω παραλάβει και παραγγελίες σε άριστη κατάσταση και πολύ γρήγορα. Αλλά ας μην εξιδανικεύουμε καταστάσεις ή απαξιώνουμε από την άλλη την ελληνική αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
george956 Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Καλα, ειναι απιστευτο αυτο που συμβαινει! Εχτες τους εστειλα ολα τα χαρτια συν τις φωτογραφιες, παρακαλωντας τους για αλλη μια φορα να μπορω να μιλαω με τον Ναλμπαντη και δεν απαντησαν ουτε και σημερα!!! Θα προσπαθησω σε λιγο να τους παρω και τηλεφωνο, αλλα αν δεν βγαλω και απο εκει ακρη τι μπορω να κανω, νομικα πλεον; Γιώργος, μόνο με μηδέν λιπαρά please Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pkole Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 7 Ιουλίου 2011 Νομικά και άλλα τέτοια ξέχασέ τα σε πρώτη φάση. Δε σε συμφέρουν. Προσπάθησε ξανά τηλεφωνικά και γίνε όσο πιο πιεστικός μπορείς. Δε τους ζητάς καμια χάρη. Είναι υποχρεωμένοι να σε εξυπηρετήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση