Προς το περιεχόμενο

EMS VCS3/Synthi AKS


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάλλον αυτή είναι αλλά έχει να ανανεωθεί απ'το ΄98... αν ήθελα όντως ένα καινούργιο θα επικοινωνούσα τηλεφωνικά μαζί τους, όπως έχω σκεφτεί τόσες φορές να κάνω (όχι με mail γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζεσαι μια καλύτερη εντύπωση για την αξιοπιστία τους από ένα απλό mail). Ακριβείς τιμές δεν ξέρω αλλά αν αληθεύουν οι τιμές του ΄98, 1600 με 1800 λίρες απέχουν αρκετά από τα 10000 ευρώ που αναφέρθηκαν πιο πριν - που μπορεί κάλλιστα να ισχύουν, δεν γνωρίζω.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 32
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

αυτη τη στιγμη πωλουνται με την τιμη των 3500ευρω. Απο την ΕΜΣ

 

ΑΛΛΑ..... σε αυτους που ειχαν βαλει τα λεφτα η το τσεκ πριν 12 χρονια.

 

δηλαδη τους πηρε 12 χρονια για να το αποκτησουν καινουργιο σε αυτη τη τιμη

σιγα σιγα η λιστα προταιραιοτητας θα προχωραει.

αλλα νομιζω οτι ειναι λιγο δυσκολο να το βρεις ετσι.

 

ο αλλος τροπος ειναι μεσω ebay η οτιδηποτε παρομοιο. Εκει τα πραγματα λογω της σπανιοτητας ειναι ακομα πιο δυσκολα. 10000ευρω το λιγοτερο και θα εισαι τυχερος αν δουλευει 1000%

 

δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα. Θα μου αρεσε ομως αν κανω λαθος και καταφερεις να το αγορασεις καινουργιο πιο ευκολα απο οτι σου λεω.

(Να αρχισω και εγω μετα να μαζευω λεφτα  ;D)

 

 

 

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι που παρελειψα σαν κατι που ακομα και σημερα δεν εχει εμφανιστει αλλου ειναι ειναι τα trapezoid envelopes /VCA του VCS3.

 

Γενικα ενα μηχανημα που ηταν σταθμος στην ιστορια των synths.

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατι που παρελειψα σαν κατι που ακομα και σημερα δεν εχει εμφανιστει αλλου ειναι ειναι τα trapezoid envelopes /VCA του VCS3.

 

Γενικα ενα μηχανημα που ηταν σταθμος στην ιστορια των synths.

 

 

Ο Jarre πειραματίστηκε πολύ με τα VCS3 και Synthi AKS για να δημιουργήσει τα αλλόκοτα asteroid falls (πτώσεις μετεωρίτη) και laser zap (πυροβολισμοί από εκτοξευτή λέϊζερ) που ακούμε στο Oxygène 2.

 

Σήμερα επιτυγχάνει όλα αυτά τα εφφέ χρησιμοποιώντας εκτός από τα  VCS3/Synthi AKS τα Nordlead 2 και 3 της Clavia, το Minimoog Little Phatty της Moog και το Radias R3 της Korg.

 

Στο Oxygène 1 μπορεί να ακούσει κανείς τις μαγευτικές μπουρμπουλήθρες του VCS3 οι οποίες σε ταξιδεύουν σ' έναν ονειρικό κόσμο.

 

Πάντως δεν έχω ακούσει τα Oxygène 1 & 2 από Έλληνες μουσικούς ή από κάποιο εγχώριο μουσικό σχήμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δεν έχω ακούσει τα Oxygène 1 & 2 από Έλληνες μουσικούς ή από κάποιο εγχώριο μουσικό σχήμα.

Ειναι αληθεια οτι το προσπαθησαν πολλοι, αλλα δεν τους καθοταν καλα στη μιξη το...μπουζουκι. ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Jarre πειραματίστηκε πολύ με τα VCS3 και Synthi AKS για να δημιουργήσει τα αλλόκοτα asteroid falls (πτώσεις μετεωρίτη) και laser zap (πυροβολισμοί από εκτοξευτή λέϊζερ) που ακούμε στο Oxygène 2.

 

Σίγουρα πειραματίστηκε πολύ, αλλά περισσότερο για το κόνσεπτ, για τον δύσκολο συγχρονισμό των μηχανημάτων και για τα λιγοστά tracks της ηχογράφησης με τον περιορισμένο του τότε εξοπλισμό, και όχι τόσο για τη δημιουργία αυτών των ήχων του Synthi που είναι αρκετά απλοί. Μπορείς να δεις μια μικρή ξενάγηση εδώ όπου και εξηγεί πως το VCS ήταν το πρώτο του συνθ:

 

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Jarre πειραματίστηκε πολύ με τα VCS3 και Synthi AKS για να δημιουργήσει τα αλλόκοτα asteroid falls (πτώσεις μετεωρίτη) και laser zap (πυροβολισμοί από εκτοξευτή λέϊζερ) που ακούμε στο Oxygène 2.

 

Σήμερα επιτυγχάνει όλα αυτά τα εφφέ χρησιμοποιώντας εκτός από τα  VCS3/Synthi AKS τα Nordlead 2 και 3 της Clavia, το Minimoog Little Phatty της Moog και το Radias R3 της Korg.

 

Στο Oxygène 1 μπορεί να ακούσει κανείς τις μαγευτικές μπουρμπουλήθρες του VCS3 οι οποίες σε ταξιδεύουν σ' έναν ονειρικό κόσμο.

 

Πάντως δεν έχω ακούσει τα Oxygène 1 & 2 από Έλληνες μουσικούς ή από κάποιο εγχώριο μουσικό σχήμα.

 

 

κανεις λαθος

 

Αν θυμασαι απο την Eurovision το θεικο ασμα

"you are my lover... undercover... (pew pew*)  "

 

θα δεις οτι ειχε laser πυροβολισμους από εκτοξευτή λέϊζερ

 

"Don't panic!" - Douglas Adams

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Jarre πειραματίστηκε πολύ με τα VCS3 και Synthi AKS για να δημιουργήσει τα αλλόκοτα asteroid falls (πτώσεις μετεωρίτη) και laser zap (πυροβολισμοί από εκτοξευτή λέϊζερ) που ακούμε στο Oxygène 2.

 

Σιγά να μην άλλαξε και καμμία φανέλα από τον πολύ πειραματισμό... ;D

 

τα laser zaps, δεν είναι τίποτε άλλο παρά το φίλτρο σε ιδιοταλάντωση και η συχνότητα αποκοπής να ελέγχεται από μία πριονωτή κυματομορφή (downward saw). Την συχνότητα της κυματομορφής την ελέγχει χειρωνακτικά.

 

Ούτε οι άλλοι ήχοι που προέρχονται από το VCS3 (όπως π.χ. ο παφλασμός των κυμάτων) είναι κάτι το αξιοπερίεργο. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά θόρυβος και sweep.

 

Όλοι αυτοί οι ήχοι γίνονται πανεύκολα και σε πολλά άλλα synths με ίδια (ή και μεγαλύτερη ευκολία).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτε οι άλλοι ήχοι που προέρχονται από το VCS3 (όπως π.χ. ο παφλασμός των κυμάτων) είναι κάτι το αξιοπερίεργο. Δεν είναι τίποτε άλλο παρά θόρυβος και sweep.

 

...εννοείς white noise από τη γεννήτρια, παίξιμο με τα cutoff και resonance, και πέρασμα αυτού από ένα phaser (o Jarre τότε είχε ένα απλό Electroharmonix Small Stone με το διακοπτάκι πάνω και το dial περίπου στο 1 με 2 o'clock) και ενίοτε ένα delay. Κλασσικό κόλπο που μου αρέσει να χρησιμοποιώ και στην κιθάρα (χωρίς noise αλλά με συγχορδίες, με ένα παλιό Deluxe Memory Man με vibrato σε υψηλό feedback πριν το Small Stone).

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...εννοείς white noise από τη γεννήτρια, παίξιμο με τα cutoff και resonance, και πέρασμα αυτού από ένα phaser (o Jarre τότε είχε ένα απλό Electroharmonix Small Stone με το διακοπτάκι πάνω και το dial περίπου στο 1 με 2 o'clock) και ενίοτε ένα delay. Κλασσικό κόλπο που μου αρέσει να χρησιμοποιώ και στην κιθάρα.

 

Σπύρο ναι, κάπως έτσι. Σίγουρα παίξιμο με cutoff και καθόλου (ή λίγο resonance). Συνήθως, όταν τροφοδοτείται θόρυβος και πειραματίζεται κανείς με το resonance, το αποτέλεσμα είναι κάποιο είδος howling wind...

 

To sweep στον παφλασμό στο Oxygene 5 (ή 6?) γίνεται με την περιβάλλουσα, μεγάλο attack (για την εξομοίωση του σκασίματος του κύματος στην ακτή... ;D) και μικρότερο decay (για την επαναφορά προς τα πίσω). Αυτό σε looping mode.

 

Με τριγωνικό LFO δεν γίνεται τόσο καλά, γιατί οι "πλευρές" είναι όμοιες - ακούγεται αφύσικο.

 

Το ίδιο και με πριονωτά LFO, αν είναι downward το πολύ πολύ να βγει κανένα ... hi-hat... ;D

 

Με upward, θα είναι πιο πειστικό, αλλά μόνο κατά το attack τμήμα.

 

Εναλλακτικά, γίνεται με ασυμμετρικό skew limiter (ή lag processor) σε ένα τετραγωνικό LFO, π.χ. στο Moog CP-251 γίνεται σε 5 δευτερόλεπτα.

 

......

 

και φυσικά και το Electroharmonix phaser που ανέφερες... χαρακτηριστικός ήχος Jarre.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου