IraklisZS Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 26 Σεπτεμβρίου 2011 Μαύρη ανανέωση στο θέμα: Σημερα πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό που συνεργάζεται με το νάκα να τον ρωτίσω τι απέγινε ο ενισχυτής. Μου είπε το εξής ΚΟΥΦΟ: Ο ενισχυτής, λέει, έχει ανοιχτεί απο κάποιον ο οποίος έχει βάλει χέρι στην πλακέτα, πιθανώς νομίζοντας οτι υπάρχει κάποια ψυχρή κόλληση, και έχει γεμίσει κόλληση τις ενώσεις και την εχει κάνει χάλια. Λέει προσπαθεί μέρες να το φτιάξει αλλα δε τα καταφέρνει, και τον είχε αφήσει λίγο να ξελαμπικάρει και να πιάσει και τις άλλες δουλειές που ειχαν μείνει πίσω. Λέει πως δε ξέρει αν φτιάχνεται έτσι όπως είναι και οτι και να τον φτιάξει, δε μπορεί να μου δώσει εγγύηση επισκευής. Είπε να του δώσω 2 μέρες να ξαναασχοληθει να δεί τι μπορεί να κάνει. Στην ερώτησή μου αν θα πληρωσω, είπε πως δε θα πληρώσω. Εμένα στο νάκα, μου τον είχανε δώσει ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ!! Ένας τρίτος, θα έβλεπε 3 σενάρια: 1) Ο νάκας μου έδωσε πειραγμένο πράγμα εν γνώσει του ή μη 2) Ο τεχνίτης έχει κάνει μ.κια και προσπαθεί να τα ρίξει αλλού 3) Ο πελάτης λέει ψέμματα και όντως τον έχει πειράξει, τον χαλασε και προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή Ένα απο αυτα τα 3 έχει γίνει, αυτό είναι σίγουρο... Το θέμα είναι πως για μένα το 3) αποκλείεται, επομένως απο την πλευρά μου αισθάνομαι πως με κοροιδεύουν, είτε ο νακας, ειτε ο συνεργάτης του. Το ξέρω πως αν πάω στο νάκα και τους πω, θα μου πούνε πως δε με πιστεύουν και πως εγώ τον πείραξα. Εννοείται πως δε θα το αφήσω έτσι, αλλά την έχω άσχημα μάλλον γιατι με βλέπω να τσακώνομαι και άκρη δε ξέρω πώς θα βγάλω... έλεος! a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Σεπτεμβρίου 2011 Μαύρη ανανέωση στο θέμα: Σημερα πήρα τηλέφωνο τον τεχνικό που συνεργάζεται με το νάκα να τον ρωτίσω τι απέγινε ο ενισχυτής. Μου είπε το εξής ΚΟΥΦΟ: Ο ενισχυτής, λέει, έχει ανοιχτεί απο κάποιον ο οποίος έχει βάλει χέρι στην πλακέτα, πιθανώς νομίζοντας οτι υπάρχει κάποια ψυχρή κόλληση, και έχει γεμίσει κόλληση τις ενώσεις και την εχει κάνει χάλια. Λέει προσπαθεί μέρες να το φτιάξει αλλα δε τα καταφέρνει, και τον είχε αφήσει λίγο να ξελαμπικάρει και να πιάσει και τις άλλες δουλειές που ειχαν μείνει πίσω. Λέει πως δε ξέρει αν φτιάχνεται έτσι όπως είναι και οτι και να τον φτιάξει, δε μπορεί να μου δώσει εγγύηση επισκευής. Είπε να του δώσω 2 μέρες να ξαναασχοληθει να δεί τι μπορεί να κάνει. Στην ερώτησή μου αν θα πληρωσω, είπε πως δε θα πληρώσω. Εμένα στο νάκα, μου τον είχανε δώσει ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ!! Ένας τρίτος, θα έβλεπε 3 σενάρια: 1) Ο νάκας μου έδωσε πειραγμένο πράγμα εν γνώσει του ή μη 2) Ο τεχνίτης έχει κάνει μ.κια και προσπαθεί να τα ρίξει αλλού 3) Ο πελάτης λέει ψέμματα και όντως τον έχει πειράξει, τον χαλασε και προσπαθεί να τη βγάλει καθαρή Ένα απο αυτα τα 3 έχει γίνει, αυτό είναι σίγουρο... Το θέμα είναι πως για μένα το 3) αποκλείεται, επομένως απο την πλευρά μου αισθάνομαι πως με κοροιδεύουν, είτε ο νακας, ειτε ο συνεργάτης του. Το ξέρω πως αν πάω στο νάκα και τους πω, θα μου πούνε πως δε με πιστεύουν και πως εγώ τον πείραξα. Εννοείται πως δε θα το αφήσω έτσι, αλλά την έχω άσχημα μάλλον γιατι με βλέπω να τσακώνομαι και άκρη δε ξέρω πώς θα βγάλω... έλεος! Ξεκάθαρα είναι το 2ο κατά την γνώμη μου. Είχα παρόμοια εμπειρία σε σέρβις ηχητικών που κατηγορούσαν το στοκ μηχάνημα ενώ έφταιγε η δική τους παρέμβαση... Μάλλον έκαψε κάτι ή δε μπόρεσε να το διορθώσει και προσπαθεί να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας με δικαιολογίες τύπου: "Μήπως ήταν μεταχειρισμένο ή του έκανες ένω σωρό μόντες?". Είναι μάλλον απίθανο να έβαλε χέρι κάποιος υπάλληλος του Νάκα σε νέο προϊόν (σε αυτά τουλάχιστον τους εμπιστεύομαι, δε πιάνουν τόσο εύκολα το κολλητήρι). Επίσης, σε πιστεύω ότι πέραν της αλλαγής μεγαφώνου, δεν έκανες κάτι στο pcb συν ότι το φαινόμενο που αντιμετώπισες έχει παρουσιαστεί σε κάποιους laney amps σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με ξένα φόρουμ. Πρέπει να διαμαρτυρηθείς και να ζητήσεις αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο από το Νάκα και το συνεργό του. Δε γίνεται να σε ταλαιπωρούν μήνες και να χρεώνουν τα δικά τους λάθη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 30 Σεπτεμβρίου 2011 Μεγάλη ξενέρα άστα... Και όταν η κατάσταση γινεται "ο λόγος του πελάτη vs ο λόγος του επαγγελματια" τότε τα πράγματα δυσκολεύουν... Όπως και να'χει εγώ θα πάω απο το νάκα και θα τους πω να επικοινωνησουν εκεινη την ώρα με το συνεργάτη τους. Δε θα το αφήσω έτσι, απλά τώρα είμαι στο χωριό για τη συγκομιδή ...μήλων ;D, οπότε δε μπορώ να δράσω άμεσα.... a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fingon Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Οκτωβρίου 2011 Υπάρχει και: ο Συνήγορος του Πολίτη http://new.synigoros.gr/ το Ινστιτούτο Καταναλωτών http://www.inka.gr/ η ΕΚΠΟΙΖΩ http://www.ekpizo.gr/ Πριν κινηθείς, μίλα μαζί τους ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ! Ibanez RG470 Neck:DP213 PafJoe Middle:DP174 RedVelvet Bridge:DP216 MoJoe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fingon Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 18 Οκτωβρίου 2011 Ηρακλή, τί έκανες τελικά; Ibanez RG470 Neck:DP213 PafJoe Middle:DP174 RedVelvet Bridge:DP216 MoJoe Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 τελικά πηρα τηλεφωνο στον τεχνικο και μου ειπε πως τον εφτιαξε αλλα δε μπορει να μου δωσει εγγυηση για την επισκευη. πήγα στο νακα και τους ειπα τι γινεται εδω περα, οτεχνικος μου λεει αυτα κι αυτα και εγω τον ενισχυτη τον πηρα του κουτιου κλπ ο νακας μιλησε με τον αρχιτεχνικο τους στην παιανια, ο αρχιτεχνικος μιλησε μετα με τον τεχνικο που το εδωσα εγώ και συνεργαζεται με το νακα ο αρχιτεχνικος με πηρε τηλ και μου ειπε πως ο τεχνικος νομιζε πως το μεγαφωνο το αλλαξα σε μαγαζι και υπεθεσε οτι σαυτο το μαγαζι μου πειραξαν την πλακετα γιαυτο μου τα ελεγε αυτα. Είπε οτι βρηκε στην πλακετα μερικες ψυχρες κολλησεις τις οποιες και διορθωσε, αλλά επειδη η πλακετα ειναι πολύ μικρη σε μεγεθος και δυσκολη στην επισκευη γιαυτο δε μου δινει εγγυηση επισκευης. Για την επισκευη εγω δε πληρωσα τιποτα βεβαια. Μετά πήγα πάλι στο νακα και τους τα είπα και ο νακας μου ειπε να μη φοβαμαι και αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και συμβει τιποτα, να τον πάω εκει και θα το φροντισουν αυτοί. Βεβαια εγώ τώρα τον έχω βάλει για πουλημα, οπως και την πεταλιέρα μου, για αγορά κανενός δικάναλου ενισχυτη, ουτως η αλλως και την πεταλιέρα μονο για κανα ντιλέυ και οβερντραιβ πεταλι την χρησιμοποιουσα πλέον. πάντως πηγα καναδυο φορες στουντιο και ο ενισχυτης δουλεψε για ώρες σε σοβαρες εντασεις μια χαρά... Τι να πω αν και ειμαι ξενερωμενος με ολη αυτη την ιστορία, τουλάχιστον φαινεται να δουλευει. Αμα δεν καταφερω να τον πουλησω μαλλον θα μεινω μ'αυτον. εσενα δουλευει μια χαρά? τι είχε τελικά? αυτο με το θερμοστατη που λεγαμε? a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 τον εφτιαξε αλλα δε μπορει να μου δωσει εγγυηση για την επισκευη ::) ο αρχιτεχνικος μιλησε μετα με τον τεχνικο που το εδωσα εγώ και συνεργαζεται με το... τεχνικός - αρχιτεχνικός - συνεργάζεται ::) ο αρχιτεχνικος με πηρε τηλ και μου ειπε πως ο τεχνικος νομιζε πως το μεγαφωνο το αλλαξα σε μαγαζι και υπεθεσε οτι σαυτο το μαγαζι μου πειραξαν την πλακετα γιαυτο μου τα ελεγε αυτα ::) αλλά επειδη η πλακετα ειναι πολύ μικρη σε μεγεθος και δυσκολη στην επισκευη γιαυτο δε μου δινει εγγυηση επισκευης ;D μου ειπε να μη φοβαμαι και αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και συμβει τιποτα, να τον πάω εκει και θα το φροντισουν αυτοί Σωστοί. Αν καί είναι κάτι που έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή 8) Βεβαια εγώ τώρα τον έχω βάλει για πουλημακαι χωρίς εγγύηση επισκευής... είναι επόμενο :-[ ειμαι ξενερωμενος με ολη αυτη την ιστορία φυσικό >:( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 Τέλος καλό, όλα κακά... >:( Καλή πώληση εύχομαι και να μην ξαναβγάλει πρόβλημα. Πάντως τώρα είδα την αγγελία σου και το μαγαζί που έγινε η επισκευή. Πλάκα πλάκα, είχα παραλάβει έναν randall rh50 tube από το service εκείνο και δεν είχαν κάνει σχεδόν τίποτα... μόνο μια λυχνία άλλαξαν, κι αυτή την έβαλαν σε λάθος θέση...(12ΑΤ7 εκεί που είχε 12ΑΧ7 κι αντίστροφα). Υποτίθεται θα έκαναν biasing τελικού, θα έλυναν το θέμα με hum/ βόμβο και pop/click κατά την αλλαγή καναλιών κλπ κλπ... Τελικά έκανα ξανά μόνος biasing, άλλαξα θέση στις λυχνίες κι έφυγαν τα προβλήματα, εκτός από μια βίδα (απ τις 4 του σασί) που της είχαν καταστρέψει τις βόλτες τα καμάρια... Ψυχρή κόλληση εξ ουρανού δεν υπάρχει (εκτός αν μιλάμε για μεταφυσικά φαινόμενα...). Ο τεχνικός(όχι ο αρχι-) απλά έκανε μερικές γρήγορες κολλήσεις και λαθάκια/πειραματάκια για να τελειώνει και προσπαθεί να τα μαζέψει με λόγια. Απόλυτη ευθύνη φέρει όποιος μάστορας έβαλε χέρι στον ενισχυτή, ειδικά όταν είναι εγκεκριμένος και από την αντιπροσωπία. Τι θα πει "δε φέρω ευθύνη ό,τι κι αν πάθει ο ενισχυτής"?... Τέτοια ακούω σε περιπτώσεις που ο μάστορας δεν έχει επισκευάσει τίποτα κι έχει και θράσος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 Προσοχή που πάτε τα μηχανήματά σας γιά service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Οκτωβρίου 2011 μεγαλη ξενερα. μα κι εγώ που να το ξερω... εψαχνα μερες για ονοματα καλων τεχνικων στην αθηνα.. τιποτα δεν εβρισκα. Αυτος ηταν ο πιο κοντινος στο σπιτι μου απο το σερβις τοτυ νακα... a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση