Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Ταλαιπωρία δηλαδή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gdevelek Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δοκίμασε να πας σ' αυτόν εδώ (βολεύει πολύ ο ΗΣΑΠ) ΤΑΓΚΛΗΣ, Αριστομένους 96,κοντά στην Πλ.Αττικής, τηλ.86.58.218 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
schreivox Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Χοντρό.... :( κρίμα για την εγγύηση. Πάντως σε αντίστοιχη κουβέντα με τεχνικό σχετικά με μετασχηματιστή θυμάμαι να τονίζει ότι 'πρέπει να είναι ίδιος'. Δεν κατέχω καθόλου τα τεχνικά, άσε που έτσι κι αλλιώς η κουβέντα κινιότανε σε θεωρητικό επίπεδο, απλά το θυμάμαι ως έκφραση... Τέλος πάντων, μακάρι να μην είναι κάτι τέτοιο το πρόβλημα γιατί αν δεν καλύπτεσαι από την εγγύηση μπορεί να σου κοστίσει αρκετά, χώρια που έχεις να πληρώσεις και το χρόνο ενασχόλησης του τεχνικού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δλδ καλά που ψωνίζουμε από την Ελλάδα για να χουμε σέρβις... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 Δλδ καλά που ψωνίζουμε από την Ελλάδα για να χουμε σέρβις... Δεν ξέρω πως το εννοείς αυτό, αλλά, δεν είναι όλοι το ίδιο ;) Ειδικά δε, όταν υπάρχουν ορισμένα μαγαζιά στην Ελλάδα που καλύπτουν με μεγαλύτερη εγγύηση και από αυτή του εξωτερικού. Εξ'άλλου ο λόγος που δεν τον κάλυψε το service στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι επειδή έβαλε χέρι στο μηχάνημα. Το αναφέρει άλλωστε ο ίδιος κάπου πιό πάνω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 9 Σεπτεμβρίου 2011 ο κουρμπης λοιπόν φαίνεται πως είχε δικιο για το οτι πρεπει να αλλαχτεί ολόκληρος, αλλά και πάλι η συμπεριφορά του δεν υπάρχει... χώρια που με είχε να περιμένω χωρις να μου πει μια κουβεντα φιλαρακι περιμενε λιγο αν μπορεις κανω αυτο τωρα κλπ, κάθε φορά που πάω τη μια με κοροιδεύει αυτός που θελω να δοκιμάσω την ...πεταλιέρα μου σε λαμπάτο φτηνο τελικο απο ενισχυτη AXL akita (αν θυμαστε και το σχετικο θρεντ που ειχα ανοιξει τοτε) την άλλη που ψάχνω φτηνο και ...καλο ενισχυτη... μέχρι και ένας πελάτης του μια φορά μου την έλεγε για την κιθάρα μου και για το σεταπ μου, οτι δε γινεται να βγαλω ήχο! δεν υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι... σχετικά με το θέμα, εγώ επικοινώνησα με την λανι και τη ρωτάω τι γίνεται, και αν δεν καλυπτει ουτε συμφωνα με τη δικη τους οπτικη η εγγύηση, να μου πουνε τουλαχιστον που θα βρω τον ιδιο Μ/Σ να τον βάλω εγώ πάνω. ευχαριστώ παιδιά όλους για τη βοήθεια! σιριαλ γιναμε, για ενα ελαττωματικο εξαρτηματακι... μολις απαντησει η μαμα λανι θα ενημερωσω a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Η απάντηση απο τη λανι Hi Iraklis, Thanks for the email, Im afraid it is down to the music shop that you purchased the Cub from, as you purchased it from them, you also agree to their warranty policy, therefore it is for them to decide if the amplifier is covered under warranty or not. Would they consider looking at the amp, if you put the standard speaker back in perhaps? Many Thanks a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Η απάντηση απο τη λανι Βάλε το στοκ μεγάφωνο προσεκτικά, κλείσε τον καλά και πήγαινέ τον σε άλλο κατάστημα! Αν σε ρωτήσουν: "άλλαξες κάτι στον ενισχυτή?", κάνε τον Ιάπωνα... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru Μανώλης Χναράκης Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Hi Iraklis, Thanks for the email, Im afraid it is down to the music shop that you purchased the Cub from, as you purchased it from them, you also agree to their warranty policy, therefore it is for them to decide if the amplifier is covered under warranty or not. Would they consider looking at the amp, if you put the standard speaker back in perhaps? Many Thanks Είναι ξεκάθαρος. Κάνε αυτό που σου λέει. Βάλε το στοκ μεγάφωνο προσεκτικά, κλείσε τον καλά και πήγαινέ τον σε άλλο κατάστημα! Αν σε ρωτήσουν: "άλλαξες κάτι στον ενισχυτή?", κάνε τον Ιάπωνα... ;) Αυτό είναι "Ελληνική ερμηνεία" ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
RayDTutto Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Δεν ξέρω πως το εννοείς αυτό, αλλά, δεν είναι όλοι το ίδιο ;) Ειδικά δε, όταν υπάρχουν ορισμένα μαγαζιά στην Ελλάδα που καλύπτουν με μεγαλύτερη εγγύηση και από αυτή του εξωτερικού. Εξ'άλλου ο λόγος που δεν τον κάλυψε το service στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι επειδή έβαλε χέρι στο μηχάνημα. Το αναφέρει άλλωστε ο ίδιος κάπου πιό πάνω. Ναι, το ξέρω. Εγώ πρώτος υποστηρίζω την ελληνική αγορά. Αλλά χαλιέμαι να βγαίνω να υποστηρίζω ελληνικά μαγαζιά και μετά να... Πάντως είναι απαράδεκτη η στάση αυτή. Ακόμα και το αμάξι σου αν το πας στην αντιπροσωπεία με αλλαγμένη εξάτμιση, το κιβώτιο θα στο φτιάξουν... When you will get good you will know. There is no guitar. There never was. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση