g13slived Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2011 Καλησπέρα...είμαι καινούριος στο forum , ελπίζω το θέμα να μην υπάρχει ήδη. Εχθές παρήγγειλα απο το thomann ενα μπάσο ibanez sr 520 το οποίο ήταν διαθέσημο.Σήμερα όμως στην σελίδα του thomann έλεγε το εξής ''Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock''. Οταν το παρήγγειλα ήταν διαθέσημο και τώρα οχι? Σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Neurotic Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 28 Ιουνίου 2011 Το ότι έγραφε in stock δεν σημαίνει ότι είναι και διαθέσιμο!Η ενημέρωση του site τουε αργεί και λίγο αν σκεφτείς πόσα προϊόντα στέλνουν καθημερινά!Οπότε απο δω και πέρα καλό είναι να στέλνεις ένα mail πριν από κάθε παραγγελία για να είσαι σίγουρος για την διαθεσιμότητα! Στην συγκεκριμένη περίπτωση αυτό που έχεις να κάνεις είναι να στείλεις ένα mail στον έλληνα αντιπρόσωπο(αυτός αναλαμβάνει τις αποστολές προς Ελλάδα) και να ρωτήσεις τι ακριβώς παίζει!Σίγουρα θα σου πει περισσότερα από εμάς εδω μέσα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 παρήγγειλα για πρώτη φορά από thomann. θέλω να ρωτήσω κάτι που έχω απορία όμως. Με το που κάνεις την παραγγελία σου βγάζει κάποιες σχετικές πληροφορίες για το πως θα εξελιχθεί κλπ. Εκεί έχει μια παράγραφο που λέει ότι αν ξέχασες κάτι να παραγγείλεις μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου και να προσθέσεις ή να αφαιρεσεις κάτι. Όμως με το που κάνεις μια παραγγελία, δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις τις παραγγελίες σου, μέχρι να σου έρθει το confirmation mail το οποίο έρχεται την επόμενη μέρα. Εγώ θα ήθελα το επόμενο δευτερόλεπτο να μπορώ να παραγγείλω κάτι που ξέχασα. Έτσι έστειλα απλά ένα μαιλ (αμέσως μετα) ζητώντας τους να μου βάλουν άλλο ένα προιόν στην παραγγελία μου. Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί. Απορώ, πως είναι δυνατόν κατι τετοιο αφου το ζήτησα το επόμενο δευτερόλεπτο να τροποποιηθεί. Και γιατί δεν μου δίνει την δυνατότητα να τροποποιήσω την παραγγελία μου αμέσως μετα αφου την κάνω; για΄τι να περιμένω το confirmation mail που έρχεται μετα απο 1 μερα για να μου πει ότι η παραγγελία κλείδωσε και δεν δεχεται τροποποίηση; πάντως οι άνθρωποι μου είπαν ότι δεν θα με χρεώσουν shipping για την νέα παραγγελία!! είναι επαγγελματίες δεν λέω! αλλά έτσι που το έχουν δεν διευκολύνουν τον αγοραστή. μήπως μου ξεφεύγει τίποτα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
HeathenMV Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Καλησπέρα...είμαι καινούριος στο forum , ελπίζω το θέμα να μην υπάρχει ήδη. Εχθές παρήγγειλα απο το thomann ενα μπάσο ibanez sr 520 το οποίο ήταν διαθέσημο.Σήμερα όμως στην σελίδα του thomann έλεγε το εξής ''Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock''. Οταν το παρήγγειλα ήταν διαθέσημο και τώρα οχι? Σε αυτήν την περίπτωση τι γίνεται? Όπως είπε και ο φίλος στείλε email στον υπεύθηνο της παραγγελίας σου να δεις πότε θα είναι διαθέσιμο το μπάσο και αποφασίζεις αν θα περιμένεις ή αν πάρεις κάτι άλλο. παρήγγειλα για πρώτη φορά από thomann. θέλω να ρωτήσω κάτι που έχω απορία όμως. Με το που κάνεις την παραγγελία σου βγάζει κάποιες σχετικές πληροφορίες για το πως θα εξελιχθεί κλπ. Εκεί έχει μια παράγραφο που λέει ότι αν ξέχασες κάτι να παραγγείλεις μπορείς να τροποποιήσεις την παραγγελία σου και να προσθέσεις ή να αφαιρεσεις κάτι. Όμως με το που κάνεις μια παραγγελία, δεν έχεις τη δυνατότητα να δεις τις παραγγελίες σου, μέχρι να σου έρθει το confirmation mail το οποίο έρχεται την επόμενη μέρα. Εγώ θα ήθελα το επόμενο δευτερόλεπτο να μπορώ να παραγγείλω κάτι που ξέχασα. Έτσι έστειλα απλά ένα μαιλ (αμέσως μετα) ζητώντας τους να μου βάλουν άλλο ένα προιόν στην παραγγελία μου. Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί. Απορώ, πως είναι δυνατόν κατι τετοιο αφου το ζήτησα το επόμενο δευτερόλεπτο να τροποποιηθεί. Και γιατί δεν μου δίνει την δυνατότητα να τροποποιήσω την παραγγελία μου αμέσως μετα αφου την κάνω; για΄τι να περιμένω το confirmation mail που έρχεται μετα απο 1 μερα για να μου πει ότι η παραγγελία κλείδωσε και δεν δεχεται τροποποίηση; πάντως οι άνθρωποι μου είπαν ότι δεν θα με χρεώσουν shipping για την νέα παραγγελία!! είναι επαγγελματίες δεν λέω! αλλά έτσι που το έχουν δεν διευκολύνουν τον αγοραστή. μήπως μου ξεφεύγει τίποτα; Ναι αυτό το πρόβλημα υπάρχει την πρώτη φορά που παραγγέλνεις. Από κει και μετά οι παραγγελίες σου εμφανίζονται αμέσως στο customer center. Απλά ήσουν λίγο "άτυχος" γιατί πρόλαβαν να επεξεργαστούν την παραγγελία σου πριν να δουν το mail σου, αλλά αφού θα σου στείλουν και τα υπόλοιπα χωρίς shipping, no harm done. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 μα πότε πρόλαβαν; την παραγγελία την έκανα Κυριακή βράδυ. και το συμπληρωματικό mail το έστειλα 1 δευτερόλεπτο μετά αφού είχα κάνει την παραγγελία. Μάλλον την επόμενη μέρα θα άργησαν να δουν το μαιλ μου. Δηλαδή από εδώ και πέρα όταν παραγγέλνω κάτι θα μπορώ αμέσως να τροποποιώ την παραγγελία μου τις επόμενες ώρες; γιατί να μην μπορώ και την 1η φορά να το κάνω; κουλό μου φαίνεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Φιλως ι Γαιρμανι δουλεβουν σαν τα σκυλια,δαιν ινε ταιμπελοσκιλα σαν τους Ελινες....κε Κιριακες και αργειες δουλέβουν,πος νομηζις ωτι κατακτισαν τιν Εβρωπι? ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ThS Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Την επομένη μέρα έλαβα mail από το thomann που μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να προσθέσουν το νέο προιόν στην προηγούμενη παραγγελία μου γιατί αυτή έχει ήδη δρομολογηθεί. μα πότε πρόλαβαν; Με τέτοιο σύστημα logistics προλαβαίνουν! Thomann Distribution Center Forgive me Lord for I have synthed.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
killbill Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 χαχα!! πολύ θα ήθελα να δούλευα εκεί!! ένας παραπάνω λόγος για μετανάστευση στο εξωτερικό λόγω κρίσης!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
noe13 Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 :o :o :o :o Ζωντανο παραδειγμα οτι τα κερδη επαναεπενδυονται για τη βελτιωση της επιχειρησης και δεν γινονται μονο βιλες,κοτερα και καγιεν!!!! Slow must go on....!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 12 Δεκεμβρίου 2012 Φιλως ι Γαιρμανι δουλεβουν σαν τα σκυλια, Καλά φίλος...αυτό το παραμύθι ποιός στο είπε? Ας μην ήταν ο Σαλίμ.... ;) ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση