bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Το γεγονός πως είχε χρησιμοποιήσει κάποτε το Tonebone (αν όντως ισχύει) δεν λέει κάτι αν δεν γίνει αντιγραφή όλου του υπόλοιπου σετάπ, όπως φυσικά και το Soldano GTO που και πανάκριβο είναι, και σπάνιο, και εντελώς overkill για μια τόσο απλή χρήση. Το Crunch Box είναι κατά τη γνώμη μου ΤΡΑΓΙΚΟ για αυτόν τον ήχο, το Riot κάπως υπερβολικό από πλευράς gain (ως περμαναντ- hot rodded 80s Marshall στυλ) ενώ οι ενισχυτές που παρέθεσες θα βοηθήσουν περισσότερο, αλλά πάντα σε εντάσεις που δεν θα είναι φιλικές για το περιβάλλον που μας έγραψες πως βρίσκεσαι. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Ο ήχος του Moore στα 90s αλλά και του Haynes και του Marc Ford κατά βάση ήταν Soldano, και Roccaforte και άρα αρκετά κοντά στον high gain sleaze ήχο με τη διαφορά ότι τον κρατούσαν αρκετά πιο dark. Άρα και το Riot και το Mighty Red είναι μέσα. Εξάλλου 80s hair μπορεί ανάλογα με τη χρήση να είναι και οποιοσδήποτε boosted ή modded plexi ή JCM2203. Όταν εξαντλήσεις το compression ενός παλιού Marshall, μονο κάποιες μικροδιαφορές στο range των μεσαίων υπάρχουν, με τον ήχο που πιστεύω ότι έχεις στο μυαλό σου ως sleaze, και στο ότι οι πιο μοντέρνοι ενισχυτές είχαν και άλλα πρίμα να δώσουν εάν και εφόσον το ήθελες. Εδώ που τα λεμε εξάλλου το γκάζι δεν ήταν τόσο αυτό που καθόριζε το sleaze rock ήχο όσο οι κομπρέσορες, τα reverbs, delays, choruses κ.λ.π Τα πετάλια τα πρότεινα σαν boost στον ίδιο τον καργαρισμένο ενισχυτή με το distortion ανοιγμένο κατά συνθήκη (περισσότερο στο crunch box π.χ και λιγότερο στα πιο high gain). Δεν μιλάω για καθαρούς εντελώς ενισχυτές, να το ξεκαθαρίσω. Από αυτήν την σκοπιά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην κάνει και το crunch box; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 ...γιατί το είχα για ενάμισι χρόνο περίπου και αποτυγχάνει πλήρως στον λεπτομερή ντελικάτο ήχο που από κάτω του υποβόσκει ένα υγιές, δυνατό και όντως hot rodded Μarshall-ίζον gain, χωρίς να ακούγεται άγριο αλλά πλήρως ελεγχόμενο σε τονικότητα και δυναμικές από ένα απαλό expert touch. Ο ρόλος του είναι τα rhythm high gain Marshall-style riffs, αλλά ακόμη και σε αυτόν υπάρχουν δεκάδες άλλες καλύτερες προτάσεις. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
georgekz750 Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Αν εννοεις την blues εποχη του Gary Moore τοτε "εσπρωχνε" το crunch καναλι ενος SLO με ενα Marshall Guvnor (βεβαια με τα χερια του με οτι και να επαιζε καπως ετσι θα ακουγοταν)... Αλλα γενικα νομιζω οτι ενα οχι πολυ "λαμπερο" πεταλι σε ενα crunch (ή "σπασμενο" καθαρο) καναλι ενισχυτη μπορει να πλησιασει κατι τετοιο (χονδρικα μιλαμε παντα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 ...γιατί το είχα για ενάμισι χρόνο περίπου και αποτυγχάνει πλήρως στον λεπτομερή ντελικάτο ήχο που από κάτω του υποβόσκει ένα υγιές, δυνατό και όντως hot rodded Μarshall-ίζον gain, χωρίς να ακούγεται άγριο αλλά πλήρως ελεγχόμενο σε τονικότητα και δυναμικές από ένα απαλό expert touch. Ο ρόλος του είναι τα rhythm high gain Marshall-style riffs, αλλά ακόμη και σε αυτόν υπάρχουν δεκάδες άλλες καλύτερες προτάσεις. Το πρότεινα ως low budget όπως μπορείς να διαβάσεις στο αρχικό post. Mήπως το χρησιμοποίησες σε καθαρό ενισχυτή; Θα μου επιτρέψεις και μένα ως επί δεκαπενταετίας κάτοχο JCM4104 και γενικότερα κολλημένο με τους παλιούς Marshall (και τους Vox) να έχω μια αρκετά σαφή άποψη για το πώς ακούγεται ένας πουσαρισμένος Marshall. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
sardas Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 το riot ειναι πεταλαρα και φυσηκα θελει πεντακαθαρο ενισχυτη και οχι πουσαρισμενο και αυτο δεν ειναι δικη μου αποψη , αλλα του ιδιου του κατασκευαστη. έχω και δικαιώματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 29 Ιουνίου 2011 Το πρότεινα ως low budget όπως μπορείς να διαβάσεις στο αρχικό post. Mήπως το χρησιμοποίησες σε καθαρό ενισχυτή; Φυσικά το χρησιμοποίησα σε καθαρούς ενισχυτές (άνω του ενός), όπως προτείνει και ο ίδιος ο δημιουργός του να χρησιμοποιείται. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator kpeyos Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 Για να πω την αλήθεια δεν γνώριζα τι προτείνει η MI Audio ή ο Suhr αλλά δεν σας αμφισβητώ. Συμβαίνει τα πιο smooth distortions να είναι κάποιες φορές ασύμβατα αν έχουμε έναν ήδη μπάσο ή dark ενισχυτή. Γι αυτό στα παλιά Marshall που είναι ήδη dark και μπάσα χρησιμοποιούνται distortions και boosters και fuzzes όπως που μόνο smooth δεν τα λέει κάποιος. Κατά τ' άλλα δεν υπάρχει κάποιος κανόνας οπότε ας μην επιμείνουμε... Ο OP εδώ δεν έχει το παραπάνω πρόβλημα αλλά το ακριβώς αντίθετο. Θέλει ένα πετάλι να διατηρήσει τα μπάσα και να του δώσει πιο smooth και λίγο πιο dark ήχο, και αν χρειαστεί να τσιμπήσει και λίγο το γκαζάκι, να προστεθεί σε αυτό του ενισχυτή. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει ότι δεν θέλει είναι ένα απλό boost ή overdrive που θα του αυξήσει το high end περιεχόμενο και θα του μαζέψει τα μπάσα. Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν. Δεν θα ακουστούν όπως σε έναν καθαρό ενισχυτή, και δεν θα βασιστεί τόσο στην ποσότητα του gain αλλά στο voicing που μπορούν να του του δώσουν σε συνδυασμό με τον ενισχυτή. Αν εσείς όμως μιλάτε για τα ίδια πετάλια σε καθαρους κι εγώ σε βρώμικους ενισχυτές, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. O Laney όμως στην περίπτωσή μας είναι αρκετά βρώμικος. Άρα ακόμα και αν διαφωνεί κάποιος με τις δικές μου προτάσεις, καλό είναι να προτείνει πετάλια που έχει ακούσει σε ενισχυτές με παρόμοιο voicing και όχι π.χ σε έναν καθαρό fender με high wattage μεγάφωνα το οποίο φυσικά δεν έχει καμία κοντινή σχέση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mike_rhd Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 . Ο OP εδώ δεν έχει το παραπάνω πρόβλημα αλλά το ακριβώς αντίθετο. Θέλει ένα πετάλι να διατηρήσει τα μπάσα και να του δώσει πιο smooth και λίγο πιο dark ήχο, και αν χρειαστεί να τσιμπήσει και λίγο το γκαζάκι, να προστεθεί σε αυτό του ενισχυτή. Αυτό που εγώ έχω καταλάβει ότι δεν θέλει είναι ένα απλό boost ή overdrive που θα του αυξήσει το high end περιεχόμενο και θα του μαζέψει τα μπάσα. Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν. Δεν θα ακουστούν όπως σε έναν καθαρό ενισχυτή, και δεν θα βασιστεί τόσο στην ποσότητα του gain αλλά στο voicing που μπορούν να του του δώσουν σε συνδυασμό με τον ενισχυτή. Αν εσείς όμως μιλάτε για τα ίδια πετάλια σε καθαρους κι εγώ σε βρώμικους ενισχυτές, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. O Laney όμως στην περίπτωσή μας είναι αρκετά βρώμικος. Άρα ακόμα και αν διαφωνεί κάποιος με τις δικές μου προτάσεις, καλό είναι να προτείνει πετάλια που έχει ακούσει σε ενισχυτές με παρόμοιο voicing και όχι π.χ σε έναν καθαρό fender με high wattage μεγάφωνα το οποίο φυσικά δεν έχει καμία κοντινή σχέση. Στην πρωτη παραγραφω που παραθετω ειπες αυτο που ψαχνω. Δικιο εχεις οτι πρεπει να λαμβανουμε υποψην μας πεταλια που εχπυν δοκιμαστει σε ιδιου voicing ενισχυτες. Αυτο που δεν καταλαβα ειναι εκει που λες οτι ο Laney ειναι αρκετα βρωμικος. Γιατι ξερεις στις σχετικα μικρες εντασεις που παιζω νομιζω οτι δεν ξεπερναω το headroom του. Στο καθαρο παντα. Στο overdrive καναλι αλλαζει το πραμα γιατι εχεις τη δυνατοτητα να δωσεις gain και να βγαλει βρωμα. Το θεμα ειναι οτι λογω εντασης προφανως, ειναι "ασθενικος" ο ηχος. Προφανως χρειαζεται ενας μικροτερος ενισχυτης για τετοιες καταστασεις, αλλα και καποιο πεταλι που θα βοηθουσε αυτο τον ηχο. Για να παρω συμβουλες ανοιξα το thread γιατι ειμαι και γω στη φαση που δινω και δινω λεφτα, αλλαζω πραγματα για να πετυχω τον ηχο που θα μου κανει κλικ. Ολοι ειναι πολυ βοηθητικοι και τους ευχαριστω παντως :) και σορρυ για το πρηξιμο! :-X Φιλικα, Mike Ain't nothing but the blues. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
asprados Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 30 Ιουνίου 2011 Γιατι ξερεις στις σχετικα μικρες εντασεις που παιζω νομιζω οτι δεν ξεπερναω το headroom του. Στο καθαρο παντα. Το άλλο στοιχείο είναι ότι ο ενισχυτής του έχει ήδη περιορίσμένο headroom από ένα σημείο και μετά και άρα αρκετά συγκεκριμένο χαρακτήρα τον οποίο τα πετάλια αυτά απλά θα βοηθήσουν. @kpeyos Για να καταλάβω φίλε μου, εσένα δηλαδή ο ενισχυτής σου έχει απεριόριστο headroom και άρα έχει αφηρημένο χαρακτήρα? Μήπως αντί για λυχνίες χρησιμοποιείς την ενέργεια πλανητών? ;D @mike_rhd Γενικά δε νομίζω να επιθυμείς να ξεπεράσεις το headroom του, ειδικά στο καθαρό, γιατί θα πάψει να είναι καθαρό. Στο βρώμικο το έχεις ήδη ξεπεράσει, για αυτό και είναι βρώμικο. Τώρα αν εννοείς το headroom του τελικού σταδίου ενίσχυσης, για να το περάσεις, πρέπει να παίξεις σε εξωφρενικές "για δωμάτιο" εντάσεις. Νομίζω πως υπάρχει μια σύγχυση στην ορολογία και χρησιμοποιείται χωρίς να γνωρίζουμε τι ακριβώς σημαίνει.. Γι' αυτό παραθέτω το παρακάτω... Στον ψηφιακό και αναλογικό ήχο, το headroom είναι το ποσό κατά το οποίο οι δυνατότητες χειρισμού σήματος ενός ηχητικού συστήματος, υπερβαίνουν ένα καθορισμένο επίπεδο, που είναι γνωστό ως Μέγιστο Επιτρεπόμενο Όριο (PML). Το headroom μπορεί να θεωρηθεί ως μια ζώνη ασφαλείας που επιτρέπει στις παροδικές κορυφές ήχου να υπερβαίνουν το PML, χωρίς να υπερβαίνει τις δυνατότητες του σήματος σε ένα ηχητικό σύστημα (ψαλίδισμα ~distortion~ για παράδειγμα). Οπότε όλοι οι ενισχυτές έχουν καθορισμένο headroom, το οποίο τελείως πρακτικά είναι το μέγιστο πλάτος στο οποίο μπορεί να φτάσει η κυμματομορφή του σήματός της κιθάρας μας, χωρίς να παραμορφώσει. Δηλαδή, το πόσο δεξιά μπορείς να γυρίσεις το Master Volume σου ή/και το Gain σου, παίρνωντας καθαρό (ακλιπάριστο) ήχο. Σε καμία περίπτωση το headroom ΔΕΝ καθορίζει τον "χαρακτηρα" του ενισχυτή (την υφή του ήχου) γιατί το headroom είναι μόνο μια έννοια (όπως λέμε ότι η αγάπη δεν τρώγεται..). Γι' τον χαρακτήρα είναι υπεύθυνο το υπόλοιπο κύκλωμα. Πολύ βασικό κομμάτι σε αυτό είναι οι λυχνίες, όπου το νόημα της διαφορετικής λυχνίας είναι στο ότι η κάθε μια συμπεριφέρεται διαφορετικά όταν αρχίσει να υπεροδηγείται. Πάμε τώρα σε εσένα... Λοιπόν φίλε, αν όντως σκοπός σου είναι να παίζεις μέσα στο σπίτι, ο ενισχυτής σου, είναι άχρηστος. Είναι πολλά τα 30w, ακόμα και τα 15w. Ένας φίλος, παραπάνω σου πρότεινε να αλλάξεις και μεγάφωνο και διάφορα άλλα.. Το μεγάφωνο που σου πρότεινε είναι πιο ευαίσθητο (101db) και άρα θα είναι ακόμα πιο δυνατό. Εγω προσωπικα λατρεύω τα Eminence κι έχω ενα Tonker στο Blues Junior που έχω. Αλλά η ένταση που πιάνει για να παίξει όπως πρέπει, είναι πολύ μεγάλη. Ακόμα λοιπον και τον δικό μου που είναι 15w, δε γινεται να τον ανοίξω όσο χρειάζεται, εντός οικίας, για να πάρω το επιθυμητό σκάσιμο κλπ.. Αυτο δε γινεται να το αντικαταστήσεις με κανένα πετάλι στο ξαναλέω. Το μόνο που μπορείς να κάνεις αν έχεις σκοπό να συνεχίσεις να παίζεις μέσα στο δωμάτιο σου, είναι να κοιτάξεις προς την ψηφιακή τεχνολογία (POD HD, Digitech klp..) , όπου προσομοιώνεται και το κομμάτι τις τελικής ενίσχυσης τερματισμένο, αλλά και οι καμπίνες. Εκεί πιστεύω ότι θα το ευχαριστηθείς περισσότερο. Απο την άλλη, αν έχεις σκοπό να παίζεις κι εκτός, κράτα τον ενισχυτή σου μιας και είναι μια χαρά, πήγαινε σε ένα στούντιο μαζι με τον ενισχυτή για να τον ανοίξεις κάμποσο και να ψάξεις τους ήχους σου έτσι. Δοκίμασε να τον βάλεις πάνω σε καμιά 2*12 ή 4*12 καμπίνα στο στούντιο και θα καταλάβεις το ρόλο που παίζουν τα ψυχοακουστικά φαινόμενα.. Απο εκέι και πέρα αν δε σε ικανοποιήσει αυτό, τότε αλλάζεις και μεγάφωνα, παίρνεις και μπούστερς κλπ.. Πριν απο αυτό δεν έχει νόημα να κάνεις αλλαγές και αγορές. Τελος να έχεις κατά νου ότι οι λαμπάτοι ενισχυτές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Δε στο λέω για να σε υποτιμήσω, απλά η χρήση που θέλει ο καθένας είναι διαφορετική και είναι μαλακία το ότι έχει γίνει hype η αγορά λαμπάτου. Ναί είναι καλή φάση οι 5αρηδες δωματίου,για μελέτη και για να ηχογραφήσεις rock&roll, αλλά όχι για να βγάλεις ήχο Haynes. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΗΧΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ~μιλάω πάντα για εντάσεις δωματίου~. Συγγνώμη για τη μακρηγορία.. Χαιρετώ Νίκος. edit: Αν παρόοοολα αυτά έπρεπε να σου προτείνω ένα πετάλι, αυτό είναι το Fulltone OCD. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση