Προς το περιεχόμενο

Τι πεταλι για ηχο Garry Moore-Warren Haynes


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνώ, αν και εγώ προσωπικά θα προτιμούσα any time έναν λαμπάτο στο "2" ή στο "3" με ένα πετάλι drive έναντι οποιουδήποτε podοειδούς. :)

 

Τα τελευταία χρόνια που γράφω σπίτι μου χρησιμοποιώντας αυτήν ακριβώς τη φόρμουλα (clean κανάλι σε "λογική ένταση δωματίου" + κάποιο(α) overdrives),  έχω σαφώς καλύτερα αποτελέσματα απο προσομοιωτές (τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά). :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 37
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Κι εγώ αδερφέ, συμφωνώ μαζί σου.. Με ένα μικρό λαμπάτο, μαθαίνεις να έχεις κ δυναμικές στο παίξιμό σου, ξεβρακώνονται τα λάθη σου κλπ.  Το προηγούμενο πόστ μου όμως αφορούσε στο τι θέλει ο O.P. το οποίο είναι και το θέμα του θρέντ: ηχος Garry Moore-Warren Haynes...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

@asprados..

 

"Ένα μαθηματάκι για το τι εννούν οι κιθαρίστες με τον όρο headroom στα  πρόχειρα".

 

Όταν έχεις έναν ενισχυτή πεντακαθαρό μέχρι το 10 του volume του και αυτός συνεχίζει και δυναμώνει όσο τον ανοίγεις αυτός ο ενισχυτής έχεις μεγάλο headroom. Αν μάλιστα τον boostάρεις και με μερικά db στην είσοδο και αυτός εξακολούθεί να μένει καθαρός και να δυναμώνει έχει ακόμα μεγαλύτερο headroom.

 

Όταν έχεις έναν ενισχυτή που στο 3-4 αρχίζει να παραμορφώνει και μετά από ένα σημείο, δεν δυναμώνει άλλο αλλά απλά παραμορφώνει και κομπρεσσάρει έχει περιορισμένο headroom.

 

Έτσι λοιπόν χρησιμοποιείται ο όρος από τους κιθαρίστες απανταχού και φυσικά δεν έχει σχέση με τις κυματομορφές. Συνήθως μάλιστα δεν λαμβανεται υπόψιν ούτε η απόλυτη ένταση αλλά χρησιμοποιείται σχετικά ανάλογα με το wattage του κάθε ενισχυτή.

 

Τώρα τελευταία επίσης είναι πολύ της μόδας να χρησιμοποιείται ο ορος και για τα βρωμοπέταλα, εννοώντας για ένα πετάλι με μεγάλο headroom ότι παραμένει responsive (δεν κομπρεσάρει) όσο το ανοίγουμε, αλλά και για άλλα πετάλια που έπονται της αλυσίδας, εννοώντας ότι αν τα τροφοδοτήσουμε με ένα αρκετά δυνατό σήμα, επίσης δεν θα μας το κομπρεσάρουν...

 

The End.

 

Όταν λοιπόν βρίσκεσαι όμως εντός της καθαρής περιοχής, πράγμα που πιθανότατα συμβαίνει όταν έχεις έναν ενισχυτή με μεγάλο headroom ακούς το πετάλι καθεαυτό. Ένα πετάλι smooth σε αυτές τις περιπτώσεις συνήθως ακούγεται καλύτερα από ένα πετάλί με οξύ χαρακτήρα, εκτός πια αν τα καθαρά μας είναι πολύ dull ή dark και ανάλογα και με το τι ζητάει ο καθένας φυσικά.

 

Όταν έχεις ένα ενισχυτή με μικρότερο headroom όπως του παιδιού απ' όσο τον θυμάμαι τουλάχιστον ή σαν τον δικό μου μιας και ρωτάς, πιθανότατα είσαι ήδη τουλάχιστον κοντά στο breakup του ενισχυτή και πατώντας το πετάλι ουσιαστικά εξαντλείς και ότι έχει απομείνει από headroom και μπαίνεις στην περιοχή της παραμόρφωσης του ενισχυτή. Εκεί χρησιμοποιείς το volume το gain και το voicing του εκάστοτε πεταλιού συνδυαστικά με τo drive του ενισχυτή σου. Σε αυτήν την περίπτωση το τί θα ακούσεις από το καθε πετάλι είναι πολύ διαφορετικό μιας και ο χαρακτήρας του ενισχυτή διατηρείται σε μεγάλο βαθμό και συνδυάζεται με το πετάλι.

 

Τα υπόλοιπα τα εξηγώ στο προηγούμενο post.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν έχεις ένα ενισχυτή με μικρότερο headroom όπως του παιδιού απ' όσο τον θυμάμαι τουλάχιστον ...

 

Σίγουρα ο laney έχει τόσο μικρό headroom ώστε να φτάνει στα όρια του μέσα στο...bedroom?  :D ;D

 

Δεν τον έχω παίξει τον ενισχυτή, αλλά φανταζόμενος έναν δικάναλο ενισχυτή με dedicated clean chanel περίμενα ότι ο φίλος μας έχει στην διάθεση του όταν παίζει έναν αρκετα clean ήχο...(γι'αυτό πρότεινα και ότι πρότεινα).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Σίγουρα ο laney έχει τόσο μικρό headroom ώστε να φτάνει στα όρια του μέσα στο...bedroom?  :D ;D

 

Δεν τον έχω παίξει τον ενισχυτή, αλλά φανταζόμενος έναν δικάναλο ενισχυτή με dedicated clean chanel περίμενα ότι ο φίλος μας έχει στην διάθεση του όταν παίζει έναν αρκετα clean ήχο...(γι'αυτό πρότεινα και ότι πρότεινα).

 

 

Είναι master volume...Μιλάω για το βρώμικο κανάλι, γιατό το καθαρό παραείναι glassy και thin κατά την ταπεινή μου άποψη για να πετύχεις οτιδήποτε ή τουλάχιστον εγώ θα προτιμούσα να δουλέψω με το drive channel. Βέβαια είναι κι όλοι αυτοί με τα silverfaces που θα διαφωνήσουν, αλλά OK, γούστα είναι αυτά...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@asprados..

 

"Ένα μαθηματάκι για το τι εννούν οι κιθαρίστες με τον όρο headroom στα  πρόχειρα".

 

Όταν έχεις έναν ενισχυτή πεντακαθαρό μέχρι το 10 του volume του και αυτός συνεχίζει και δυναμώνει όσο τον ανοίγεις αυτός ο ενισχυτής έχεις μεγάλο headroom. Αν μάλιστα τον boostάρεις και με μερικά db στην είσοδο και αυτός εξακολούθεί να μένει καθαρός και να δυναμώνει έχει ακόμα μεγαλύτερο headroom.

 

Όταν έχεις έναν ενισχυτή που στο 3-4 αρχίζει να παραμορφώνει και μετά από ένα σημείο, δεν δυναμώνει άλλο αλλά απλά παραμορφώνει και κομπρεσσάρει έχει περιορισμένο headroom.

 

Έτσι λοιπόν χρησιμοποιείται ο όρος από τους κιθαρίστες απανταχού και φυσικά δεν έχει σχέση με τις κυματομορφές. Συνήθως μάλιστα δεν λαμβανεται υπόψιν ούτε η απόλυτη ένταση αλλά χρησιμοποιείται σχετικά ανάλογα με το wattage του κάθε ενισχυτή.

 

Τώρα τελευταία επίσης είναι πολύ της μόδας να χρησιμοποιείται ο ορος και για τα βρωμοπέταλα, εννοώντας για ένα πετάλι με μεγάλο headroom ότι παραμένει responsive (δεν κομπρεσάρει) όσο το ανοίγουμε, αλλά και για άλλα πετάλια που έπονται της αλυσίδας, εννοώντας ότι αν τα τροφοδοτήσουμε με ένα αρκετά δυνατό σήμα, επίσης δεν θα μας το κομπρεσάρουν...

 

The End.

 

Να σαι καλα βρε φίλε για το μάθημα! Αν και δεν κατάλαβα το πως διαφέρει αυτό που σου είπα εγώ με αυτό που μου είπες εσύ.. Μάλλον που δεν κατάλαβες τι σου είπα εγώ. Οτιδήποτε ακούς, βλέπεις, αντιλαμβάνεσαι γύρο σου, είναι κυματομορφές, οπότε το ότι "δεν έχει σχεση με κυμματομορφές" είναι απο τις μεγαλύτερες κοτσάνες που είπες. Κυματόμορφή εισάγεις στο σύστημα σου μέσω της κιθάρας σου, κυματομορφή λαμβάνεις σαν έξοδο. Επίσης το πως χρησιμοποιούν τον όρο όσοι δεν τον γνωρίζουν δε με απασχολεί καθόλου. Εδώ χρησιμοποιούν ένα σωρό μουσικούς όρους οι περισσότεροι, λανθασμένα χωρίς να ξέρουν. Τι σημαίνει αυτό, ότι όσο πιο πολύ κάνουν το λάθος, τόσο πιο πολυ πρεπει το λάθος να θεωρείται σωστό..; Βέβαια επαναλαμβάνω ότι δεν έχεις καταλάβει λάθος..  Μέσες-άκρες το ίδιο πράγμα είπες, απλά αδυνατείς μάλλον να καταλάβεις τι είπα εγω. Επίσης σχετικά με το ότι έχει γίνει της μόδας να χρησιμοποιείται για πετάλια...??? Συγγνώμη και τα πετάλια ηχητικά συστήματα είναι, οπότε προφανώς ισχύει ο όρος και γι' αυτά. Ακόμα και για τα ψηφιακά delay πετάλια ισχύει ο όρος.. Για τα MP3 players, για την τηλεόρασή σου, για την βιντεοκάμερά σου, για την φωτογραφική σου μηχανή κλπ.. Χρησιμοποιείται σε πάρα πολλες εφαρμογές ο όρος έχωντας πρόμοια σημασία.. Σε ενημερώνω, για να μη περιμένεις να γίνει της μόδας, για να το καταλάβεις.

 

Αυτά απο εμένα, να 'σαι καλά!

Καλή σου μέρα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου