kotsadoros Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω απλα εχω ακουσει πολλα κουφα στη μητερα πατριδα. Απλα εχω μελετησει αρκετα το παιξιμο του εν λογο καλλιτεχνη και η λεπτομερεια που διαπρεπει το παιξιμο του ειναι απιστευτη ,οσοι τον εχουν μελετησει το ξερουν. :wink: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mentalvortex Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Δεν πιεζω κανεναν να σεβαστει τη μουσικη του αλλα οταν διαβαζω σχολια οπως "Για μένα ο Malmsteen είναι αυτό που είπα παραπάνω: 'καρατερίστας'¨" για ενα ατομο που εχει δημιουργησει σχολη στην κιθαρα τοτε τι να πω ' date='χαιρε βαθος αμετρητο.[/quote'] συμφωνω και επαυξανω.ρε παιδια,οκ και εγω τον βαριεμαι πλεον και οντως παιζει τα ιδια εδω και χρονια,αλλα το ατομο εχει επιρρεασει ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ κιθαριστες,εχει δημιουργησει σχολη,εχει εχει εχει. οσον αφορα την συνθετικη του ικανοτητα,αν και ειναι θεμα γουστου,πιστευω πως μερικα τραγουδια του εχουν γραψει ιστορια. το οτι ειναι μ%&/&$$ς ,ποζερι,εγωιστης κτλ κτλ δεν μειωνει καθολου την προσφορα του. το μονο κακο για μενα ειναι πως εχει βρει τη "μαγικη φορμουλα" για να πουλαει ενα συγκεκριμενο αριθμο δισκων και επαναλαμβανεται μεχρι αηδιας τωρα το να κανουμε συγκρισεις με τον Χιωτη,δε μου φαινεται πολυ σοβαρο...αλλο το ενα αλλο το αλλο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Μάλιστα... Για να ξεκινήσουμε την ανατομία λοιπόν, όπως βλέπω ότι σου αρέσει και σένα wastet_sunsets Κατά αρχήν δεν υποτιμώ κανένα' date=' και πιθανόν εγώ είμαι ο τελευταιότερος που θα μπορούσε να μιλήσει περί τεχνικής. Μιλάω για τον τρόπο με τον οποίο ερχόμαστε σε επαφή με τη μουσική, τελείως επιδερμικά, οι περισσότεροι από μας είμαστε ευχαριστημένοι όταν παίζουμε δυο ακκόρντα με καλό ήχο, και ταυτόχρονα απαξιώνουμε μουσικούς που με την τεχνική τους πήγαν λίγο πιο μπροστά τη μουσική. Με την ίδια λογική που δεν ακούμε κλασσική μουσική, που δεν ακούμε τζαζ, είδη δηλαδή που η άριστη τεχνική είναι εκ των ων ουκ άνευ. [/quote'] Συγνώμη, αλλά η έκφραση που χρησιμοποίσες ήταν πέρα για πέρα απαξιωτική. Τι να σου πω, για μένα τουλάχιστον το πέτυχες, παίζω δύο ακκόρντα και έχω επιδερμική σχέση με τη μουσική, γι'αυτό τον ζηλεύω τον χοντρούλη και λέω αυτά που λέω. :roll: :roll: Σε τι ακριβώς πήγε τη Μουσική πιο μπροστά ο Μ? Προσαρμόζοντας στην ηλεκ. κιθάρα αυτά που συνήθως παίζονταν στο βιολί ή το εκκλ. όργανο? Ωραία, εγώ δέχομαι ότι δημιούργησε 'σχολή' για ένα μικρό χρονικό διάστημα, και αυτό είναι καλό και ωραίο. Τίποτα παραπάνω τίποτα λιγώτερο. Του είμαστε ευγνώμονες για την συνεισφορά του, αλλά αυτό δεν μας αφαιρεί το δικαίωμα να κρίνουμε, για παράδειγμα, την συνθετική του ικανότητα, τις επιλογές του στο θέμα του 'τόνου' ('θέλω να γίνω Blackmore στη θέση του Blackmore') και την εν γένει αισθητική του. Επιλέγουμε ξέρεις να είμαστε κριτικοί ακροατές και όχι οπαδοί. Όποιος επιλέγει το δεύτερο μαγκιά του... και μακριά από μας. Νομίζω φίλε Wow! ότι δεν εκεί το θέμα. Δηλαδή δε συζητάμε αν απλά μας αρέσει ή όχι. Το θέμα είναι ότι κατ΄εξακολούθησιν υποβαθμίζουμε την αξία του σαν κιθαρίστα, γιατί έχουμε μάθει στη ζωή μας, και όχι μόνο στη μουσική, να ζητάμε απλά το ευχάριστο και όχι το δύσκολο. Ο δύσκολος είναι και ανούσιος. Ενώ ο απλός μας αρέσει γιατί ακούγεται ευχάριστα στα αυτιά μας. Νομίζω ότι ούτε κι εσύ θα συμφωνούσες με μια τέτοια κατάσταση, σε έχω για πιο ψαγμένο. Έχω την εντύπωση ότι μάλλον έχω πρόβλημα με τα ελληνικά μου και το ίδιο και ο eye. Φίλε arpegios κάνε μας κανένα ιδιαίτερο σε παρακαλώ :) Φίλε μου, κανένας δεν αναίρεσε την 'αξία του Μ σαν κιθαρίστα'. Την αξία του και την συνολική του προσφορά σαν Μουσικού αμφισβητήσαμε. Έτερον εκάτερον. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις και εσύ και ο Κοτσαδόρος; Τι σχέση έχει αν ένα κομμάτι ή μια ολόκληρη 'σχολή' είναι 'δύσκολη' ή 'εύκολη' με τη Μουσική; Τα πιο αξιομνημόνευτα μουσικά κομμάτια, από τα παραδοσιακά μέχρι την κλασσική μουσική, είναι αυτά που βασίζονται σε απλές φόρμες. Από την άλλη όταν η δεξιοτεχνία υπηρετεί την Τέχνη, ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει. Από αυτό το σημείο, μέχρι να φτάσετε να μου συγκρίνετε τον Μ με τον Παγκανίνι (γιατί μόνο αυτό δεν διάβασα σήμερα, να μου πέσουν και τα λίγα μαλλιά που μου έμειναν), ε, όχι.... edit: Να συμπληρώσω ότι εγώ, όταν ακούω μουσική, δε με νοιάζει ούτε η φάτσα του καλλιτέχνη, ούτε το μαλλί του, ούτε η πολιτική του ιδεολογία, ούτε αν παίρνει ναρκωτικά, ούτε πόσες γκόμενες βγάζει, ούτε αν είναι gay, ούτε τίποτα άλλο. Είμαι εγώ και ο δίσκος, και είτε η μουσική του ικανοποιεί αυτά που ζητάω εγώ να ακούσω, είτε όχι. Τόσο απλά. Μαζί σου κι'εγώ. Όμως δες που είναι η απλή παράβλεψη: μιλάς για ένα δίσκο ή ολόκληρη τη δισκογραφία ενός καλλιτέχνη; Γιατί ακόμα και κάποιον που δεν τον έχει ξανακούσει, αν τον βάλεις να ακούσει στη σειρά όλους τους δίσκους του, μάλλον θα δεν θα αργήσει να κόψει τις φλέβες του (αν έχει την δική σου -σωστή κατ'εμέ- στάση απαίτησης απέναντι στο μουσικό άκουσμα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Δεν πιεζω κανεναν να σεβαστει τη μουσικη του αλλα οταν διαβαζω σχολια οπως "Για μένα ο Malmsteen είναι αυτό που είπα παραπάνω: 'καρατερίστας'¨" για ενα ατομο που εχει δημιουργησει σχολη στην κιθαρα τοτε τι να πω ' date='χαιρε βαθος αμετρητο.[/quote'] Επειδή αυτό το είπα εγώ, σου απαντάω με το ίδιο ύφος: ξέρεις τι σημαίνει η έκφραση 'καρατερίστας';; Γιατί από τα γραφόμενά σου... χαίρε βάθος αμέτρητο... μιας και προφανώς τη θεωρείς απαξιωτική ως προσβλητική. Υπάρχουν άπειροι καρατερίστες που έχουν δημιουργήσει σχολή. Και άλλοι που δεν κατάφερε να τους μιμηθεί κανείς, π.χ. ο Βέγγος. Επίσης ο καθένας επιλέγει σε ποια 'σχολή' θα φοιτήσει, έτσι δεν είναι; Και κάποια στιγμή αρχίζει να βλέπει ποια είναι η 'σχολή' που θα τον ανδρώσει και θα τον εμπλουτίσει ως μουσικό. Ε λοιπόν υπάρχουν αμέτρητες καλύτερες σχολές από του χοντρούλη, τι να κάνουμε τώρα. Και έτσι για να ρίξω λάδι στη φωτιά, και να μπω στη δική σου λογική της μουσικοκριτικής των παικταράδων, στο ίδιο μουσικό 'ιδίωμα' (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) o Gilbert για παράδειγμα τον τρώει τον χοντρούλη για πρωϊνό, any day of the fucking week, άσε που είναι και γαμώ τα παιδιά και όχι υστερικιά σκύλα σαν τον κύριο Yngwie. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
z43k0 Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία να απαντήσω σε αυτό το thread. Είναι κάποιες απόψεις που με ξενίζουν, κάποιες απόψεις που νόμιζα πως υπήρχαν μόνο όταν ήμασταν μικροί και δεν είχαμε κατανοήσει την μαγεία της μουσικής. Η μουσική ως ένα βαθμό είναι μαθηματικά, τουτ' έστιν αν οι νότες που την αποτελούν είναι μελωδικές στα 60 bpm θα είναι και στα 200 bpm, το θέμα είναι πόσες μπορεί κανείς να αντιληφθείς. Υπάρχουν κάποια μέρη στο μπουζούκι που κάποιοι το θεωρούν μπανάλ που είναι απλά εκπληκτικά τόσο από άποψη μουσικής όσο και ταχύτητας. O malmsteen σίγουρα δεν είναι ο ταχύτερος κιθαρίστας στον κόσμο [Michael Angelo, Rusty Cooley μου έρχονται στο μυαλό ως πιο γρήγοροι], η ουσία στο παίξιμο είναι κάτι τελείως υποκειμενικό [π.χ για κάποιους ο Gary Moore είναι θεός, για άλλους είναι κακέκτυπο συνδυασμός Santana και blues players]. Σύμφωνα με κάποιες απόψεις αυτού του thread, αν ζούσαν στην εποχή του Paganini αυτοί που τις εξέφρασαν θα τον θεωρούσαν είτε μάγο είτε σατανικό. Πολλά γρήγορα κομμάτια στο παίξιμο, όπως π.χ το Cannon in D, είτε το πέταγμα της μέλισσας [αν και τελείως χρωματικό] έχουν απίστευτη μελωδία. Η ουσία είναι καθαρά υποκειμενική, τι σε αρέσει και τι δεν σε αρέσει και δεν μπορεί κανείς να επιβάλει στον άλλο τι αποδέχεται. Π.χ εμένα με αρέσουν οι τρεις νότες του B.B King και οι χιλιάδες νότες του Joe Stump εξίσου, τα απίστευτα arpegios του Django με κάθε νότα που έπαιξε στο Spectrum o Tommy Bolin. Τέτοιες αντιπαραθέσεις δεν έχουν να δώσουν σε κανένα, μόνο να αφαιρέσουν. Να προκαταβάλλουν αντίθετα απέναντι στην μοναδικότητα της στιγμής κάθε κιθαρίστα. Σεβασμός στο Yngwie γιατί το Black Star, το Far Beyond the sun και τόσα άλλα είναι μοναδικά σε παίξιμο ανεξαρτήτως τι στυλ σε αρέσουν. Σεβασμός και στον Χιώτη γιατί ήταν ο μοναδικός jazz μπουζουκτσής. Οι αντιπαραθέσεις δεν έχουν χώρο στην μουσική, μόνο προϊόν της στενομυαλιάς μας είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mentalvortex Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Η ουσία είναι καθαρά υποκειμενική' date=' τι σε αρέσει και τι δεν σε αρέσει και δεν μπορεί κανείς να επιβάλει στον άλλο τι αποδέχεται.Π.χ εμένα με αρέσουν οι τρεις νότες του B.B King και οι χιλιάδες νότες του Joe Stump εξίσου, τα απίστευτα arpegios του Django με κάθε νότα που έπαιξε στο Spectrum o Tommy Bolin. Τέτοιες αντιπαραθέσεις δεν έχουν να δώσουν σε κανένα, μόνο να αφαιρέσουν. Να προκαταβάλλουν αντίθετα απέναντι στην μοναδικότητα της στιγμής κάθε κιθαρίστα. Σεβασμός στο Yngwie γιατί το Black Star, το Far Beyond the sun και τόσα άλλα είναι μοναδικά σε παίξιμο ανεξαρτήτως τι στυλ σε αρέσουν. Σεβασμός και στον Χιώτη γιατί ήταν ο μοναδικός jazz μπουζουκτσής. Οι αντιπαραθέσεις δεν έχουν χώρο στην μουσική, μόνο προϊόν της στενομυαλιάς μας είναι.[/quote'] συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ,δεν εχω να προσθεσω τιποτα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kotsadoros Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Δεν πιεζω κανεναν να σεβαστει τη μουσικη του αλλα οταν διαβαζω σχολια οπως "Για μένα ο Malmsteen είναι αυτό που είπα παραπάνω: 'καρατερίστας'¨" για ενα ατομο που εχει δημιουργησει σχολη στην κιθαρα τοτε τι να πω ' date='χαιρε βαθος αμετρητο.[/quote'] Επειδή αυτό το είπα εγώ, σου απαντάω με το ίδιο ύφος: ξέρεις τι σημαίνει η έκφραση 'καρατερίστας';; Γιατί από τα γραφόμενά σου... χαίρε βάθος αμέτρητο... μιας και προφανώς τη θεωρείς απαξιωτική ως προσβλητική. Υπάρχουν άπειροι καρατερίστες που έχουν δημιουργήσει σχολή. Και άλλοι που δεν κατάφερε να τους μιμηθεί κανείς, π.χ. ο Βέγγος. Επίσης ο καθένας επιλέγει σε ποια 'σχολή' θα φοιτήσει, έτσι δεν είναι; Και κάποια στιγμή αρχίζει να βλέπει ποια είναι η 'σχολή' που θα τον ανδρώσει και θα τον εμπλουτίσει ως μουσικό. Ε λοιπόν υπάρχουν αμέτρητες καλύτερες σχολές από του χοντρούλη, τι να κάνουμε τώρα. Και έτσι για να ρίξω λάδι στη φωτιά, και να μπω στη δική σου λογική της μουσικοκριτικής των παικταράδων, στο ίδιο μουσικό 'ιδίωμα' (αν μπορούμε να το πούμε έτσι) o Gilbert για παράδειγμα τον τρώει τον χοντρούλη για πρωϊνό, any day of the fucking week, άσε που είναι και γαμώ τα παιδιά και όχι υστερικιά σκύλα σαν τον κύριο Yngwie. φιλε abraxas πραγματικα δεν ξερω τι θες να καταφερεις. εσυ οχι απλα τον ανθρωπο τον σνομπαρεις αλλα φενεται οτι τρεφεις αντιπαθεια στο προσωπο του . Λοιπον για το αν του ριχνει ο gilbert h οχι τι να σου πω αποψη σου, αν και θαπρεπε να ξερες οτι ο gilbert τον εχει πολυ ψηλα τον yngwie. λοιπον εχει τυχει να τους γνωρισω και τους δυο απο κοντα και σε πληροφορω οτι ο malmsteen ειναι κορυφαιος τυπος, με τρομερο humor kai χαρακτηρα. Το ιδιο και ο gilbert φυσικα αλλα σε αλλο στυλ. Α και καθισε και σκεψου λιγο ποιον εχει κατακλεψει ο paul gilbert για να κανει καριερα , μαλλον οχι τον cobain. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Abraxas Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 φιλε abraxas πραγματικα δεν ξερω τι θες να καταφερεις. εσυ οχι απλα τον ανθρωπο τον σνομπαρεις αλλα φενεται οτι τρεφεις αντιπαθεια στο προσωπο του . Λοιπον για το αν του ριχνει ο gilbert h οχι τι να σου πω αποψη σου' date=' αν και θαπρεπε να ξερες οτι ο gilbert τον εχει πολυ ψηλα τον yngwie. λοιπον εχει τυχει να τους γνωρισω και τους δυο απο κοντα και σε πληροφορω οτι ο malmsteen ειναι κορυφαιος τυπος, με τρομερο humor kai χαρακτηρα. Το ιδιο και ο gilbert φυσικα αλλα σε αλλο στυλ. Α και καθισε και σκεψου λιγο ποιον εχει κατακλεψει ο paul gilbert για να κανει καριερα , μαλλον οχι τον cobain.[/quote'] Αυτό που ήθελα να πετύχω το πέτυχα ήδη και είναι το ίδιο που πέτυχες και εσύ με τα γραφόμενά σου. Το περίμενα να φτάσεις υποθέσεις ότι αντιπαθώ τον Μ (ξεχνώντας ότι πριν μερικές σελίδες έγραψα το αντίθετο, και το εννοώ), όπως και να μπεις στη λογική και την παγίδα των συγκρίσεων. Και ότι ο Yngwie έχει χιούμορ και δεν παίρνει τόσο σοβαρά τον εαυτό του, μήπως θυμάσαι ποιος το πρωτοέγραψε; Να με συγχωρείς αλλά στο θέμα του 'ψυχολογικού πολέμου' είσαι πολύ προβλέψιμος. Ζητώντας πρώτα συγνώμη για την παραπάνω υπερβολή, ελπίζω να κατάλαβες τη σκοπιμότητά μου. Να ηρεμήσουμε τώρα και να δούμε τα πράγματα, πέρα από τον κάθε Yngwie και αποφεύγοντας να υποθέτουμε ότι ο άλλος υπονοεί κάτι παραπάνω απ'αυτό που γράφει. ΟΚ? Το πρώτο λοιπόν είναι ότι -με εξαίρεση το παραπάνω, που όπως είπα έγραψα επίτηδες- πουθενά δε νομίζω ότι μείωσα τον Μ. Υποθέτω ότι είσαι κάτω από 30 ετών, σωστά; ¶ρα όταν πρωτοάκουσες Malmsteen ήσουν έφηβος ή και μικρότερος. Ακόμα και αυτό έχει σημασία. Αν πιστεύεις ότι σε 10 χρόνια θα έχεις τις ίδιες αντιλλήψεις σε βεβαιώ ότι υποτιμάς τον εαυτό σου. Και το παράδοξο είναι ότι τότε μπορεί να σέβεσαι περισσότερο τον Yngwie γι'αυτό που πραγματικά είναι. Μπορεί και να μη σου λέει και τίποτα. Και κάτι τελευταίο και ελπίζω να μη το δεις σαν 'διδασκαλία': ειδικά στο γραπτό λόγο όταν 'κανένας δε μας καταλαβαίνει' συνήθως φταίμε εμείς. Σου ζήτησα αρκετές φορές να διευκρινήσεις τι ακριβώς εννοείς, δεν μου το ζήτησες καμμία. ¶ρα υποθέτω ότι καταλαβαίνεις ακριβώς τι θέλω να πω, εγώ όμως μόνο από τα συνφραζόμενα μπορώ να αντιληφθώ τι εννοείς με προτάσεις του τύπου 'κανένας ποτέ δεν θα γίνει σαν τον Yngwie' κλπ. Τέλος πάντων, πολύ το ζαλίσαμε και ο χοντρούλης Σουηδός θα έχει ξεσκιστεί στο φτάρνισμα... ας τον λυπηθούμε λίγο τον άνθρωπο. :wink: Peace Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
kotsadoros Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 :lol: :lol: :lol: τι να σου πω εισαι απιστευτος .αν νομιζεις οτι μου εκανες ψυχολογικο πολεμο και το καταφερες ενα μεγαλο μπραβο . Μην ανησυχεις και καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις με αυτα που λες ,δε χρειαζομαι διευκρινησεις. Ποτε δεν ειπα "'κανένας ποτέ δεν θα γίνει σαν τον Yngwie' κλπ. αυτο φιλε το επινοησες εσυ αλλα τεσπα δεν εχει πλεον νοημα γιατι πραγματικα δεν εισαι συζητησιμος , θα ελεγα εισαι κυκλοθυμικος . Τι μια τα χωνεις και την αλλη μας λες επιτηδες τοκανα για να δω την αντιδραση σου ,σας , και μας λες οτι τον εκτιμας. λοιπον αυτα, συνηθως δεν μπαινω στον κοπο να γραφω πολλα σε φορουμ γενικα γιατι ολο το ιδιο εργο παιζει. Δεν υποτιμαω το noiz ισα ισα το παρακολουθω συχνα. Απλα το να εισαι προκατειλημενος και κομπλεξικος να ξερεις δεν προσφερει τιποτα και στους υπολοιπους εδω μεσα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
wasted Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 24 Μαΐου 2006 Συγνώμη' date=' αλλά η έκφραση που χρησιμοποίσες ήταν πέρα για πέρα απαξιωτική. Τι να σου πω, για μένα τουλάχιστον το πέτυχες, παίζω δύο ακκόρντα και έχω επιδερμική σχέση με τη μουσική, γι'αυτό τον ζηλεύω τον χοντρούλη και λέω αυτά που λέω. :roll: :roll: [/quote'] Εγώ όπως είδες χρησιμοποίησα πρώτο πληθυντικό. Δε μίλησα συγκεκριμένα για σένα. Και δεν είναι θέμα ζήλιας. Είναι θέμα της φιλοσοφίας με την οποία αντιμετωπίζουμε τη μουσική. Για να δώσω ένα παράδειγμα της ίδιας φιλοσοφίας που υποστηρίζουμε συχνά πυκνά στο φόρουμ, ότι τα ωδεία είναι άχρηστα και καλύτερα να μάθουμε μουσική μόνοι μας, από το να πάμε σε αυτά τα ακαταραμένα. Επαναλαμβάνω δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα σε εσένα. ========================================== Σε τι ακριβώς πήγε τη Μουσική πιο μπροστά ο Μ? Πάλι γυρνάμε στο προηγούμενο θέμα για το πως αντιμετωπίζουμε τη μουσική. Ας το βρει ο καθένας μόνος του' date=' λοιπόν. =========================================== Έχω την εντύπωση ότι μάλλον έχω πρόβλημα με τα ελληνικά μου και το ίδιο και ο eye. Φίλε arpegios κάνε μας κανένα ιδιαίτερο σε παρακαλώ :) Φίλε μου, κανένας δεν αναίρεσε την 'αξία του Μ σαν κιθαρίστα'. Την αξία του και την συνολική του προσφορά σαν Μουσικού αμφισβητήσαμε. Έτερον εκάτερον. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις και εσύ και ο Κοτσαδόρος; Τι σχέση έχει αν ένα κομμάτι ή μια ολόκληρη 'σχολή' είναι 'δύσκολη' ή 'εύκολη' με τη Μουσική; Τα πιο αξιομνημόνευτα μουσικά κομμάτια, από τα παραδοσιακά μέχρι την κλασσική μουσική, είναι αυτά που βασίζονται σε απλές φόρμες. Από την άλλη όταν η δεξιοτεχνία υπηρετεί την Τέχνη, ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει. Από αυτό το σημείο, μέχρι να φτάσετε να μου συγκρίνετε τον Μ με τον Παγκανίνι (γιατί μόνο αυτό δεν διάβασα σήμερα, να μου πέσουν και τα λίγα μαλλιά που μου έμειναν), ε, όχι.... Δε θα πω τίποτα. Απλά χαίρομαι που σου αρέσει ο Παγκανίνι. Εντάξει λίγο και αυτό με τις απλές φόρμες στην κλασσική μουσική μου χτύπησε λιγάκι, αλλά μπορεί να είναι ιδέα μου. Για δώσε ένα παράδειγμα κλασσικού κομματιού σε απλή φόρμα σε παρακαλώ... =========================================== Μαζί σου κι'εγώ. Όμως δες που είναι η απλή παράβλεψη: μιλάς για ένα δίσκο ή ολόκληρη τη δισκογραφία ενός καλλιτέχνη; Γιατί ακόμα και κάποιον που δεν τον έχει ξανακούσει' date=' αν τον βάλεις να ακούσει στη σειρά όλους τους δίσκους του, μάλλον θα δεν θα αργήσει να κόψει τις φλέβες του (αν έχει την δική σου -σωστή κατ'εμέ- στάση απαίτησης απέναντι στο μουσικό άκουσμα).[/quote'] Γενικά δε συνηθίζω όταν αποφασίσω να ακούσω έναν οποιοδήποτε μουσικό, να ακούω στη σειρά όλη τη δισκογραφία του. :lol: Εκτός του ότι δεν έχω τόσο ελεύθερο χρόνο, υποθέτω ότι θα μου ήταν βαρετό και εμένα για οποιονδήποτε. Εκτός από τους Beatles ίσως... Να σαι καλά... Empty Rooms Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση