Προς το περιεχόμενο

(my new...) Gibson LesPaul 50s tribute HB


Προτεινόμενες αναρτήσεις

καθαρη δουλεια κι εδω, αλλα...

 

που ειναι ο τενων?  8)

 

...οεο?

 

Εχει...tenon ,απλα ειναι short (οπως ο...δεξιος στην κατω φωτο)

 

89601442.jpg

 

σιγα μην ειχε long tenon τοσο φτηνη κιθαρα,εδω δεν εχουν αλλες Gibson που κανουν κατι 3χιλιαρα...

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 130
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Εχει...tenon ,απλα ειναι short (οπως ο...δεξιος στην κατω φωτο)

σιγα μην ειχε long tenon τοσο φτηνη κιθαρα,εδω δεν εχουν αλλες Gibson που κανουν κατι 3χιλιαρα...

 

οντως. δεν περιμενα να εχει και Long, απλα επειδη στην 335 μου φαινεται ο tenon αλλα ηταν μικοτερος απο την υποδοχη στο σωμα και τον ειχα ...μακρυνει προσθετοντας κομματακι ξυλο.  (θα σηκωσω φωτο asap)

Ετσι, η εντυπωση που ειχα για το short neck tenon ηταν αυτη.

 

 

...αναρωτιέμαι...εάν θα είσαι μέσα στην εγγύηση ;D ;D ;D ;D

 

...εγγυημένα πραματα!  ;D  ;D  ;D

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ο τενων της 335.

 

335tenon.jpg

 

το κομματακι απο maple το ειχα σφηνωσει στον κενο χωρο μεταξυ μανικιου και σωματος, ο οποιος ηταν γεμισμενος με κολλα...

 

εγω αντικατεστησα την κολλα με ξυλο...  ;)

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επανέρχομαι με το θεμα της Les Paul μου.

 

Η πορεια της αλλαγης των εξαρτηματων φανερωσε καποιες δυσκολιες.

Οπως ειχα αναφερει νωριτερα ο "μακρυς" Switchcraft απαιτει λιγο "φαγωμα" στο maple για να μπει σωστα. Δειτε:

 

Switch_routing.jpg

 

και να τος στη θεση του

 

Switch-1.jpg

Switch_top.jpg

 

Αντιστοιχα, για να διευκολυνω λιγο την κατασταση με τα ποτενσιομετρα, "εφαγα" κι εκει λιγο maple...

 

C_cavity_1pot.jpg

 

...βεβαια, οπου ειχε γυμνο ξυλο μεσα στα cavities εβαλα λιγο Tung Oil...  8)

 

Μετα ηρθε η ωρα για τα μεταλλικα μερη.

 

Επειδη προεκυψαν απο 'δω κι απο΄κει μοιραια υπηρχαν διαφορες στην αποχρωση, ελεω διαφορετικων επιmetalωσεων. (nickel, chrome) Οποτε η λυση ηταν μια.

Τεχνητη παλαιωση!

 

Και να τι εγινε:

 

LP_gettingdone.jpg

 

Strapbutton.jpg

 

Με τα κλειδια δεν ασχοληθηκα, οποτε παρεμειναν ως ειχαν.

 

Headstock.jpg

 

Αλλα ολα τα αλλα ...παλιωσαν

 

Bridge.jpg

Neck.jpg

Body.jpg

 

Και να 'τος ο Παυλακης και παλι ετοιμοπολεμος...

 

LP_onstand.jpg

 

Χρειαστηκε βεβαια και η επεμβαση ενος pro για την ολοκληρωση του project.

 

Η γεφυρα του Callaham ηθελε notching, οποτε κατοπιν συνεννοησεως πηγα στον Ζαχο οπου την ανελαβε ο Γιαννης Παβεζας και την εκανε ...ανθρωπο.  :)

 

Δεδομενου οτι εμεινε αρκετες μερες χωρις χορδες και παραλληλα ο καιρος εκανε τα δικα του με ζεστη και υγρασια, το μανικι (trussrod) χρειαστηκε λιγη διορθωση.

 

Μετα το σεταρισμα, ειχαμε την ευκαιρια να την δοκιμασουμε σε εναν Deluxe reverb RI και σ' εναν Vox night train, μαζι με μια murphy aged R8 (νομιζω) και μια Custom. Βεβαια η tribute μου δεν ειχε πυκνωτες (ως γνωστον εβαλα κροκοδειλακια για δοκιμες...) και ηταν λιγο πιο πριμαριστη, ομως η αισθηση στο χερι ειναι δεδομενη.

Κι εκει φαινονται μερικα πραγματα.

Κακα τα ψεματα, ηχο 100% traditional LesPaul παιρνεις απο ...100% traditional LesPaul.  ;D

Και εξηγουμαι.

Μια χαρα η κιθαρα, αλλα το "ειδικο βαρος" του ηχου μιας "παραδοσιακης" LP εχεις την αισθηση οτι δεν βρισκεται κατα 100% στην tribute. Λογω του chambered σωματος, ο πιο "αερατος" ηχος δινει την αισθηση οτι δεν εχει τη μαζα και το massive sustain της Custom, για παραδειγμα.

Απ'την αλλη, για εναν fenderακια σαν κι εμενα, αυτο δεν ειναι κατ' αναγκη κακο. Η κιθαρα εχει αερα, αλλα διατηρει το χαρακτηριστικο sustain και παρα πολλα στοιχεια απο το "πακετο" των κλασσικων LesPaul.

 

Παντως απο τις τρεις κιθαρες που παιχτηκαν, χαλαρα επαιρνα την murphy.

Δεν ειχε οτι δεν ηθελα απο την Custom και ειχε οτι μαλλον ελλειπε απο την tribute...  ;)

 

Τωρα βρισκομαι στη φαση που εχω εξασφαλισμενη την σωστη λειτουργια του οργανου χαρη στη δουλεια του Γ. Παβεζα, αλλα εξερευνω τα ηλεκτρικα. Βρισκω οτι μ'αρεσει ο ηχος χωρις tone, παραλληλα ομως πρεπει να βρω τροπο να μπορω να εχω tone. Αυτο μπορει να γινει ειτε με διακοπτακι που απομονωνει τους πυκνωτες, ειτε με μεγαλυτερης τιμης ποτενσιομετρα. Θα δειξει...

 

Τελος, ισως κατι να με προβληματιζει στο κατα ποσο μ' αρεσει το ελαφρυ tailpiece στην συγκεκριμενη κιθαρα, αλλα ακομα ειναι νωρις. Θελω μερικες ωρες με το οργανο και βλεπουμε. Αλλωστε parts υπαρχουν....  ;D

 

 

cliψ κλπ, coming soon

 

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογω του chambered σωματος, ο πιο "αερατος" ηχος δινει την αισθηση οτι δεν εχει τη μαζα και το massive sustain της Custom, για παραδειγμα

 

για αυτο μη σκας και οι VOS Chambered ετσι ακουγονται (για αυτο και ειναι και οι αγαπημενες μου.. ;)),μαζα και massive sustain παιρνεις και απο τον ενισχυτη.

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για αυτο μη σκας και οι VOS Chambered ετσι ακουγονται (για αυτο και ειναι και οι αγαπημενες μου.. ;)),μαζα και massive sustain παιρνεις και απο τον ενισχυτη.

 

ε ναι. Και για μενα μια χαρα ειναι. Απλα πρεπει να το πω γιατι μας βλεπουν και παραδοσιακοι Gibsonαδες...   ;D

 

Να σου πήγε με το νίτρο και το stand...και έβαλες προφυλακτικό!!!!!! ;D ;D

βαμβακερη καλτσουλα "sport" παρακαλω...  :D

wood matters

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου