alderbody Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2011 Το σημαντικότερο είναι να μάθεις να την παίζεις σαν Les Paul και όχι σαν strat. Να πάει το δεξί σου στη "σωστή" θέση, να ανακαλύψεις τις διαφορετικές δυναμικές της (σε σχέση με τη strat), να στρώσεις ήχο με το υψηλότερο (κατά κανόνα) output των μαγνητών και να μην παίζεις πράγματα που θα ήθελαν και το tremolo για να "βγουν" σωστά. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. ;D συμφωνω. αν πας να παιξεις πχ το riff του Lay Down Sally με Les Paul αλλα με τον τροπο που το παιζει ο Clapton (λεμε τωρα...), δεν μπορεις να περιμενεις και πολλα... wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fusiongtr Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Αυγούστου 2011 Το σημαντικότερο είναι να μάθεις να την παίζεις σαν Les Paul και όχι σαν strat. Να πάει το δεξί σου στη "σωστή" θέση, να ανακαλύψεις τις διαφορετικές δυναμικές της (σε σχέση με τη strat), να στρώσεις ήχο με το υψηλότερο (κατά κανόνα) output των μαγνητών και να μην παίζεις πράγματα που θα ήθελαν και το tremolo για να "βγουν" σωστά. Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα. ;D +10000 Αλλά πολλές φορές σε πάει και ο ήχος (και δεν εννοώ εδώ τον ήχο από τα δάχτυλα που σαφέστατα είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ) στον τρόπο που θα παίξεις κάτι! Freud-Σαντές Ποιητής-Ερωαναλυτής PhD-SG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 9 Αυγούστου 2011 ε ναι. Αυτο ειναι που λεει και ο harilatron. Βασει συμπεριφορας του οργανου προσαρμοζεις και τα "χερια". Κλασσικο παραδειγμα ο Hendrix που οταν χρησιμοποιουσε την SG ή τις Flying V προσαρμοζε το (γνωστο Stratty) παιξιμό του στις ιδιαιτεροτητες της Gibson. Κατα τη γνωμη μου οι Gibson μου φαινονται πιο "ευκολες". Το δυνατοτερο σημα των HB και το αυξημενο συνηθως sustain συγκριτικα με τις κλασσικες Fender υλοποιησεις, κανουν το εργο του παιχτη πιο ευκολο (σε καθαρα και ημικαθαρα σηματα). Με ενα τονο εφε και βρωμιες το πραμα αλλαζει anyway. wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Σεπτεμβρίου 2011 Τελευταιο τρικ η αλλαγη των ποτενσιομετρων στα Tone τα 500αρια Gibson που ειχα βαλει, με αυτα: Ειναι CTS 1Meg γραμμικα. (οχι audio) Η μεγαλη τιμη εξασφαλιζει μια σχεδον "no load" συμπεριφορα, που στη συγκεκριμενη κιθαρα με αυτους τους μαγνητες (μου) ακουγεται πολυ ενδιαφερουσα. Απο πλευρας αποκρισης, τα 1Μ μεχρι το "5" χοντρικα δεν κανουν καμια ιδιαιτερη αλλαγη. Απο το "5" και κατω ομως αρχιζει και αλλαζει ο ηχος πιο δραστικα. Κερδος το noload_ιλικι χωρις τη χρηση διακοπτων κλπ, μειον η μικροτερη διαθεσιμη οφελιμη διαδρομη του ποτενσιομετρου. Αυτο εχει ως αποτελεσμα να χρειαζεται πιο λεπτες κινησεις για την ευρεση του εκαστοτε "sweet spot" 8) στο Tone... εγραψα ενα κλιπακι, οπου χαμηλωνω το Tone καθε φορα κατα 1 μεχρι το 5 κι απο κει και περα κατα μισο μεχρι το 0 οπου μετα ανεβαζω με τη μια στο 5 και μετα στο 10. LesPaul ξερά στον twin, neck pickup, μονο reverb. πρασιναδες.mp3 wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 Σκοπευω να βαλω bone nut (το εχω παρει ηδη, θελει κοψιμο), αλλα μεχρι τοτε ειπα να πατησω λιγο το rec για μερικα καθαρα κλιπακια με την LesPaul (με το πλαστικο Nut ακομα). Κλασσικα, twin reverb στην low εισοδο, Bright switch on. LP_Clean.mp3 wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 εδω ειναι μονο o neck neckriff.mp3 wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 και ενα χωρις πενα. Σε καθε θεση του διακοπτη. LP_Clean_fngr.mp3 wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
G.K. Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 Share Δημοσιευμένο 31 Οκτωβρίου 2011 Ακουγεται πιο smooth μετα τις αλλαγες σου. Μου ακουγεται ακομα πιο κοντα σε 335 απ'οτι πριν. Στράαατα Stratούλα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
alderbody Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2012 OP Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2012 Μη δίνεις σημασία Ηλία. Απλά ήταν ασυνάρτητος ο μονόλογός μου. :) Προσωπικά εδωσα την LP και πήρα 335. Ασφαλώς και είναι τελείως διαφορετικά όργανα. Η 335 μου κάνει (και την χαίρομαι) ενώ η LP "καθόταν" στο stand. :) "Αλλά ο aldebody έχει ήδη 335." Ε... ας δοκιμάσει και με την LP. ;D Δοκίμασα Χαρίλατρε αλλά δεν μου βγήκε... Μετά απο 1+ χρόνο απραξίας αποφάσισα να την δώσω. Μπαίνοντας όμως στη διαδικασία της πώλησης, έβγαλα callaham/gotoh TP και WCR και η κιθάρα μου άρεσε (σε σημείο που αμφέβαλα πολύ για το αν τελικά θα τη δώσω). Αλλά την έδωσα (γιατί φτιάχνω και την 335...) :) Θα μου μείνει η πολύ "εύκολη" ταστιέρα της και (κακά τα ψέματα) ο stock ήχος της (έστω και με ελάχιστα upgrades). Πήγε σε πολύ καλά χέρια, και στο σημαντικότερο θα βγεί απο το σπίτι και θα παίξει σε live και studio όπως αρμόζει σε ενα πολύ καλό όργανο. Την πήρε ο κιθαρίστας των "ρίζα τρίο", μιας ακουστικής cover μπάντας τους οποίους ομολογώ οτι δεν γνώριζα αλλά μου έκαναν μεγάλη εντύπωση με το "δέσιμο", τον ήχο και την ενέργειά τους. με την ευκαιρία, δείτε κι ενα βιντεάκι τους: wood matters Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
samy paraga Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2012 Share Δημοσιευμένο 22 Νοεμβρίου 2012 Όταν ξεκίνησα να διαβάζω το ποστ -το ξεκίνησα απ την αρχή ;D-θεωρούσα πως κάποιο καινούργιο μέλος πέτυχε το θέμα και το έβγαλε απ τη λήθη ;D Διάβαζα,διάβαζα και άκουγα ,ενδιαφέρον είχε η εξέλιξη ,οι διάλογοι και τα κλιΨάκια ;D ΄Προσωπικά κάποια στιγμή ,ειδικά όταν διάβασα και το τελευταίο σου ποστ και καθαρά σαν προσωπική άποψη-σύμφωνα με τα γούστα μου ,τα ακούσματά μου και τις μηδαμινές μου παιχτηκές ικανότητες-και με όλο το θράσσος της γνωριμίας ;D, θεωρώ πως κατέσρεψες μια κιθάρα ;D ;D ;D Γούστα είναι αυτά ,αυτιά είναι αυτά ,γνώσεις είναι αυτές και για το τελευταίο δεν έννοώ τις δικές μου :D Πιστεύω πως το όργανο έπαιζε πραγματικά ''σαν'' γκίπσον ,όταν το πήρες ,όλες οι αρχικές εγγραφές στο Φέντερ,ήταν δεκαετία 60,έστω κι αν η κιθάρα ήταν τρίμπιουτ 50 :P, ήχος κλασσικός ....................κατά τη γνώμη μου πάντα και επ ευκαιρία θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμα και πάλι χωρίς παρεξήγηση και παρά το θράσσος μου λόγο του ότι δεν σε γνωρίζω. Παίζεις κάπου?Δημιουργείς μουσική > φτιάχνεις τραγούδια?έστω και για σένα ? Με Φέντερ παίζω μια ζωή ,αλλά πραγματικά ζήλεψα τους αρχικούς ήχους στον Φέντερ τον ενισχυτή. Όπως είπε και κάποιος -μάλλον εσύ ;) -οι σχολές ήταν 2 γκίπσον και 7εντερ. Φιλικά :) No one wants an alien Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση