trifonas96 Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Γεια σας και πάλι φίλοι του noiz!Έγραψα αυτό το θέμα με αφορμή κάτι που παρατήρησα στις πρόβες που κάνουμε οι μαθητές του ωδείου που πηγαίνω για μια καλοκαιρινή συναυλία.Παρατήρησα,λοιπόν,πως υπήρχαν παιδιά ,όπως εγώ και όχι μόνο, που κάνουν κάνα δύο χρόνια μάθημα και "φυσάνε"(και δεν ψωνίζομαι,απλά παραθέτω τα λόγια του δασκάλου μου)και άλλοι με πολύ περισσότερα χρόνια μαθημάτων που απλά δεν μπορούν να παίξουν ούτε με διάφορα fills,ούτε καν σταθερά και σωστά.Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι?Προσωπική μου άποψη είναι ότι ,όσα χρόνια μαθήματα και να κάνει κανείς,αν δεν το έχει μέσα του,δεν το αγαπάει και δεν μελετάει και πέρα από αυτά που του βάζει ο κύριός του,δεν μπορεί να παίξει.Και αν τελικά μπορέσει να παίξει,θα παίζει πολύ τυποποιημένα και αμήχανα.Ποια είναι η δική σας γνώμη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mr_davidoff Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι? Ιδού η απορία ! εγώ ψηφίζω το δεύτερο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ironmm Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Στη μουσική ο άνθρωπος που σε βοηθάει να προχωρήσεις (δεν θέλω να τον πω δάσκαλο γιατί είναι λίγο παρεξηγημένη έννοια στις μέρες μας άμεσα συνηφασμένη με την υποχρεωτική εργασία τον έλενχο και την "τιμωρία) το μόνο που κάνει είναι να σου δείχνει κάποια πράγματα πάνω στο όργανο που χρησιμοποιεί ο ίδιος στο drumming του και πιστεύει πως μπορούν να σε βοηθήσουν. Συνεπώς αν ακόμα και σε όλη σου τη ζωή κάνεις μαθήματα και δεν εξασκήσαι πάνω σε αυτό που κάνεις τότε δεν πρόκειται να γίνεις τίποτα περισσότερο από τη μετριότητα. Επίσης είναι το συγκεκριμένο όργανο το οποίο σου απαγορεύει κάθε διάκριση να το πω εάν δεν το έχεις μέσα σου. Έχω δει και εγώ πολλούς ντραμερ που προσπαθούν να παίξουν χωρίς κανένα συναίσθημα χωρίς καμία ιδιαίτερη διάθεση. (μην αναφερθώ καλύτερα σε θέματα τεχνικής και σταθερότητας) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
warwickplayer Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Παρατήρησα,λοιπόν,πως υπήρχαν παιδιά ,όπως εγώ και όχι μόνο, που κάνουν κάνα δύο χρόνια μάθημα και "φυσάνε"(και δεν ψωνίζομαι,απλά παραθέτω τα λόγια του δασκάλου μου) Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη? I repeat myself when i'm under stress!!!I like it!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ironmm Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη? +1000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
nkod Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Θα στο δώσω με λίγες απλές μαθηματικές πράξεις (υποθετικά): 2 μαθητές με το ίδιο ταλέντο παίζουν επί 1 χρόνο. Ο 1ος μαθητής μελετάει 1 ώρα τη μέρα (365 ώρες το χρόνο) με αποτέλεσμα να "βγάζει" 1000 ασκήσεις το χρόνο. Ο 2ος μαθητής μελετάει 2 ώρες τη μέρα (730 ώρες το χρόνο) με αποτέλεσμα να "βγάζει" 2000 ασκήσεις το χρόνο. Έστω λοιπόν υποθετικά ότι το κάθε level drummer ανεβαίνει κάθε 500 ασκήσεις. Άρα ο 1ος μαθητής μετά από 1ο χρόνο είναι στο 2ο level ενώ ο 2ος στο 4ο.... Μιλάμε καθαρά υποθετικά έτσι... Το πάν είναι η μελέτη! Ναι μεν θα παίξει ρόλο το να έχεις ταλέντο και το ρυθμό μέσα σου αλλα και τα μουσικά σου ακούσματα...αλλα πάνω από όλα η μελέτη και η "αίσθηση" του να βαδίσεις πέρα από τα μαθήματα και να αρχίσεις να δουλεύεις και άλλα, πέρα από αυτά που σου δίνει ο καθηγητής. Τα drums είναι ένα μουσικό όργανο, και όπως όλα θέλει και συναίσθημα και δημιουργία για να προχωρήσεις.. Give me the freedom to destroy, Give me radioactive toy. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
greekdrums Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Έτσι αναρωτήθηκα:Τι είναι πιο σημαντικό?Τα χρόνια μαθημάτων ή οι ώρες μελέτης,το ταλέντο και,φυσικά,το μεράκι? μια λεξη....ΟΛΑ www.autokanelis.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mr_davidoff Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 και επισης να μην λες ο κυριος μου λες και σε εξουσιαζει ξερω γω . τι εισαι κανα σκυλακι ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trifonas96 Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Πες του δασκαλου σου οτι μονο που σου ειπε σ αυτη την ηλικια οτι φυσας σε εχει κανει να καβαλησεις το καλαμι χωρις καν να το ξερεις...Φυσικα αυτο το θεμα χρηζει συζητησης...πρεπει ο μαθητης να επιβραβεβεται απο τον δασκαλο η μηπως η καλυτερη σχολη ειναι η ρωσσικη? Ο δάσκαλός μου μου είπε απλά πως,για τα χρόνια που κάνω μαθήματα,είμαι σε ένα πολύ καλό επίπεδο.Άλλωστε με ξέρει πολύ καλά,καθώς κάναμε 6 χρόνια μάθημα τουμπερλέκι πριν μπει και σε εμένα το μικρόβιο των drums.Πέρα από αυτό,όταν ένας μαθητής ενδιαφέρεται και προοδεύει παραπάνω από το αναμενόμενο,αυτό δεν κρύβεται.Συμφωνώ μαζί σου στο ότι ο δάσκαλος δεν πρέπει να παραπενεύει τους μαθητές του,όσο καλοί και αν είναι,αλλά και μια επιβράβευση των κόπων σου,πέρα από την προσωπική ευτυχία που νιώθεις όταν εξελίσσεσαι και καταφέρνεις πράγματα που προσπαθούσες για καιρό,είναι καλή για να ενισχύσει έτι περισσότερον το ενδιαφέρον και την όρεξή σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trifonas96 Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 και επισης να μην λες ο κυριος μου λες και σε εξουσιαζει ξερω γω . τι εισαι κανα σκυλακι ? Δίκαιο έχεις!Μάλλον αυτό ακούστηκε λίγο άσχημο.Ασφαλώς,όμως,και δεν το είπα έτσι.Στο μάθημα τον φωνάζω με το μικρό του όνομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση