Προς το περιεχόμενο

Τι προσφέρει η ηχογράφηση με Μ-audio στα 192/24


vasilis72

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο Noiz

 

Έχω μία M-audio Audiophile 192, με την οποία έχω κάνει ήδη μια παραγωγή, ενεργόντας περισσότερο εμπειρικά και χωρις να έχω αρκετές γνώσεις, θεωρητικές τουλάχιστον,

αλλά απ' όσα διαβάζω πολύ χρήσιμες.

Ως τώρα ηχογραφούσα στα 48/24 ή και στα 44/24, έχοντας έναν προενισχυτή Tampa  M-audio και ένα AKG 3000. Σκέφτομαι ότι καλό θα ήταν να ηχογραφήσω στα 96/24 όσα όργανα μπορώ πριν το πάω studio.

Θα προσφέρει κάτι περισσότερο ηχογράφηση στα 192/24 μιας και μιλάμε για μια σχετικά φθηνή καρτα?

Επίσης κάπου διάβασα ότι εναι καλύτερα 88/24 (αντίστοιχα 172/24 για να γίνεται καλύτερα η διαίρεση με την μετατροπή στα 44/16 στο export. Ισχύει κάτι τέτοιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατα την ταπεινη μου γνωμη χαμενος κοπος και pc ram....μεινε στα 44/24....

 

Τωρα θα βγουνε οι...αλλοι και θα σου πουνε τα αντιθετα,,,, ;D 

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Εγώ είμαι ο αντίθετος ;D

Έχω ακριβώς την ίδια κάρτα (μάλιστα την έχω 2 φορές- τόσο πωρωμένος είμαι ;D) .  Συνήθως γράφω στα 48.000 HZ/24 bit .Για ακουστικά όργανα νομίζω (ή έτσι μου φάνηκε)  ότι στα 96.000 Hz /24 bit το αποτέλεσμα ήταν καλλίτερο (μπορεί να ήταν και ψυχολογικό)., 192.000 hz δεν έφτασα ποτέ. Πάντως ετοιμάσου όντως για μεγαλύτερη κατανάλωση πόρων στο σύστημά σου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης κάπου διάβασα ότι εναι καλύτερα 88/24 (αντίστοιχα 172/24 για να γίνεται καλύτερα η διαίρεση με την μετατροπή στα 44/16 στο export. Ισχύει κάτι τέτοιο?

 

Δεν υπάρχει "απλή" διαίρεση στην όλη διαδικασία, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά θεωρητικά.

Αυτό που κάνει ο αλγόριθμος είναι να βρίσκει την αναλογία των "προς μετατροπή" συχνοτήτων δειγματοληψίας, να δημιουργεί ένα υποθετικό σήμα σε μεγαλύτερη δειγματοληψία, να εφαρμόζει ένα low pass φίλτρο στο ακουστό φάσμα, και μετά να κρατά όσα sample από αυτό χρειάζεται.

Αυτό που -υποτίθεται ότι- κάνει τη διαφορά είναι το ενδιάμεσο φίλτρο. Λέγεται ότι χρησιμοποιώντας μεγαλύτερη αρχική δειγματοληψία, το φίλτρο έχει λιγότερο ακουστές παρενέργειες στο σήμα, οπότε και το τελικό σήμα έχει καλύτερη ποιότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου