blue Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 καλό θα ήταν να μπερδέψετε το sustain με τα overtones, γιατί στην ανάλυση σήματος, είναι σαφέστατο οτι όταν τροποποιείται το ένα δεν μπορεί να μην τροποποιηθεί και το άλλο. Το να δούμε το ίδιο φαινόμενο σε δύο διαφορετικά πεδία (στο πεδίο του χρόνου και στο πεδίο συχνοτήτων) δεν αλλάζει το φαινόμενο, αλλά την οπτική μας γωνία (blue, 2011 ;D) Aναφέρατε τις flat χορδές : η διαφορά που έχουν στο sustain σε σύγκριση με τις roundwound είναι δεδομένη και γνωστή σε όλους. Τη διαφορά τους μπορούμε να τη δούμε και στο φάσμα τους (τη συχνοτική απεικόνιση). Σαφέστατα είναι πιο φτωχές συχνοτικά από τις round. Εξαιτίας αυτού έχουν και λιγότερο sustain. Γιατί η κατασκευή τους επιτρέπει την ταλάντωσή τους σε διαφορετικά (και λιγότερα) modes από αυτά που επιτρέπει η κατασκευή των round. Νομίζω οτι : διεγείρω χορδή (δίνω ενέργεια) => η ενέργεια κατανέμεται στους διάφορους τρόπους ταλάντωσης που επιτρέπει η κατασκευή της χορδής (κ.α. παράγοντες) =>ο κάθε τρόπος φθίνει διαφορετικά (για αυτό το λόγο δεν είναι ποτέ σταθερή μια νότα στο συχνοτικό της περιεχόμενο)=> οι τρόποι της flat συνολικά φθίνουν πιο γρήγορα από τους τρόπους της round=> έχουμε μικρότερη διάρκεια στη νότα. εδώ τα καλά λινκς για το τι είναι οι τρόποι ταλάντωσης : http://www.phys.unsw.edu.au/jw/strings.html (δεν το διάβασα, αλλά είδα τις "ζωγραφιές" και νομίζω είναι οκ ;D) Όμοια, βάζοντας distortion ή comp ή κάτι αλλο που πειράζει την κυματομορφή μιας νότας της κιθάρας, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ, αλλάζει ΚΑΙ το αρμονικό περιεχόμενο της νότας (τα συστατικά που της δίνουν τη χροιά της) ΚΑΙ η διάρκειά της. Αν μετράμε τον ήχο με πάχος, τότε ο παχύσαρκος ήχος έχει άπειρο sustain (blue, 2011 ;D ;D) Κατά δεύτερον : Στην ανάδραση (feedback) ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ αρμονικοί ΔΕΝ αφαιρούνται (Τέρενς Κουίκ, 1453 :P) Kαι το overtone είναι αυτό που λέμε αρμονικός, δηλαδή ένα πολλαπλάσιο της θεμελιωδούς συχνότητας, είναι αυτό που κάνει έναν ήχο να είναι νότα, ΔΕΝ είναι αυτό στο οποίο "μεταπίπτει" (εκφυλίζεται/μετατρέπεται/.../μετασχηματίζεται) μια νότα. Ξέρω τι εννοείς (oτι κατά το feedback μπορεί να απουσιάζει η θεμελιώδης συχνότητα και έτσι είναι), αλλά δεν είναι αυτό το ζήτημα. Η θεμελιώδης συχνότητα ΔΕΝ είναι η νότα και τα overtones είναι συστατικά της νότας. Δεν με καίει τόσο η ακριβολογία, αλλά βλέπω οτι μαλώνετε για διαφορετικά πράματα, γιατί μιλάτε άλλη γλώσσα ;) ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D Καλός είσαι και του λόγου σου...για σαχλοφωνίστα σε βλέπω σύντομα... Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ekim Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 ΥΓ. back ontopic, εγώ επιλέγω μια κιθάρα πρώτα βάσει χρώματος ;D Πες τα χρυσόστομε. Κ για μένα αυτό είναι το πρώτο κριτήριο αλλά εδώ κ ενάμιση χρόνο που μπήκα στο noiz μ' αυτά που διαβάζω με κάνατε και ντρεπόμουν αλλά όχι πια. Λευτεριά στην επιλογή λόγω αισθητικής.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Μα κι εμένα.... Η strat που ήθελα έβγαινε σε 2 χρωματάκια.. Μάντεψε ποιό διάλεξα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Μάντεψε ποιό διάλεξα... δεν ξέρω τι έκανες αλλά εγώ βλέπω το πουά σαν μονόδρομο ;D (θέλει όμως ασπρο pickguard και r/w) https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
spirosg Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Μάντεψε ποιό διάλεξα... Εγώ θα υποθέσω απο αυτά που έχεις γράψει πως έκανες το λάθος να πάρεις αυτή που σου ακουγόταν καλύτερα... :P την sunburst Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bihlas87 Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 (θέλει όμως ασπρο pickguard και r/w) Άσπρο pickguard με μαύρες βούλες εννοείς ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
longshadow Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Λοιπόν, δεν πήρα τελικά την πουά γιατί για να παίξει σωστά έπρεπε να μπω και σε άλλα έξοδα. Ήθελε matching shirt, matching strap... ...και matching wha για να ακουστεί η κιθάρα. Συμβιβάστηκα με την χειρότερη ηχητικά sunburst, η οποία όμως ακούγεται αξιοπρεπώς ό,τι κι αν φορέσω. (Η πουά χωρίς τα παρελκόμενα ακούγεται ψιλοχάλια...) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Λοιπόν, δεν πήρα τελικά την πουά γιατί για να παίξει σωστά έπρεπε να μπω και σε άλλα έξοδα. (Η πουά χωρίς τα παρελκόμενα ακούγεται ψιλοχάλια...) Και θα πρεπε να αγοράσεις άλλες 100 Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 12 Ιουνίου 2011 Kανενα γκουγκλαρισμα...εγω ειμαι πρακτικος οχι "κομπιουτερας"! Δεν υπαρχει ομοιοτητα με το sustain...ειναι τροπος "μιμησης" του, ειναι και η φυσικη εξελιξη της νοτας (με τις συνθηκες που προανεφερες) και μαλιστα ακουστη,οταν απο νοτα μετατρεπεται σε overtone λογω της αναδρασης,και ο ηχος της αρχιζει να αλλαζει... Στην ουσια δηλαδη,ειναι μια μιξη της νοτας και του μικροφωνισμου του μαγνητη,που κατα μηκος χρονου χανει αρμονικες. Θα χεις προσεξει οτι οσο πιο κοντα στο ηχειο πας,τοσο πιο ευκολα ο ηχος της νοτας μετατρεπεται σε overtone,αλλα και τοσο πιο γρηγορα θα "μικροφωνισεις"... Και για ολα φταιει η αναδραση...και εχθρος,και φιλος... ;) Δυο απαντήσεις (τόσο προβλέψιμες που θα μπορούσα να τις είχα γράψει ώρες πριν και να τις έβαζα εδώ με copy-paste) υπάρχουν πάνω σε αυτά: (α) Aφού λοιπόν σύμφωνα με τα γραφόμενά σου δεν υπάρχουν ομοιότητες, πού βασίζεται ο κίνδυνος να τα μπερδέψουμε όπως είπες πριν? Αποκλείεται να μπερδέψεις δυο πράγματα, έννοιες, ανθρώπους κλπ. αν δεν έχουν καμία ομοιότητα... n'est ce pas? (β) Σε μια ηχογράφηση ή σε συναυλία τι θα κάνει ο κιθαρωδός? Θα πιάσει έναν-έναν απ'το κοινό και θα του πει "ξέρεις, αυτό που ακούς δεν είναι σουστέην αλλά οβερτόουνς?" ΥΓ. Το κακό με τόσο flashy χρώματα όσο τα πουά (πχ. στο πολύ ωραίο Βuddy Guy wah που θέλω κι εγώ) είναι πως αν δεν είσαι παιχταράς όπως ο Longshadow (δεν αστειεύομαι), δεν σε παίρνει να κάνεις φιγούρα... Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση