blue Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Μ' αρέσει που ξαναπιάnουμε τα ξύλα, βαριέμαι τα πολιτικά ;D Με αυτη τη λογικη που συχνα εχει τυχει να βλεπω εδω, στις ηλεκτροακουστικες κιθαρες, δεν παιζει επισης ρολο το ξυλο, καθως η ενισχυση γινεται μεσω αλλου συστηματος... Εφαρμοζωντας αυτη τη λογικη γενικως και σε αλλα οργανα, πιανα, πνευστα, resonator κιθαρες κλπ, δεν εξαρτωνται απο το τι ξυλο θα μπει, καθως ο μηχανισμος εσωτερικα ειναι αλλος. Σωστα; Όχι ;D O πιεζοηλεκτικός κρύσταλλος πιάνει τη δόνηση του σώματος, ο μαγνήτης σε μια κιθάρα μεταβάλλει το μαγνητικό του πεδίο εξαιτίας της σχετικής κίνησης των χορδών και έτσι δίνει σήμα στον ενισχυτή. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
AndyC Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 8 Ιουνίου 2011 Ναι ρε μαστορα, αυτο λεω... Διαφωνεις στο οτι σε μια ακουστικη, το ειδος του ξυλου στο σωμα,στο μπρατσο, το παχος, αλλαζουν την δονηση; Ομοιως και στις ηλεκτρικες, διαφωνεις στο οτι το σωμα & μπρατσο (μεχρι ενος βαθμου) παιζουν ρολο στην μεταδοση της δονησης, αρα και του τι πιανει ο μαγνητης? Ιδια ακουγεται μια set neck, ιδια μια bolt on? Περισσοτερο ρολο στις ηλεκτρικες παιζει, οπως πολυ σωστα προειπωθηκε, το μπρατσο, σε σχεση με το σωμα. Το γιατι ακουγεται ή ειναι ενα οργανο κουπι, δεν λεω οτι οφειλεται μονο στα ξυλα του οργανου, αλλα σε ενα συνδυασμο ολων. Ιδια ακουγονται κεραμικοι και alnico; Ιδια texas special με van zandt; Ειναι μια σειρα απο παραμετρους που παιζουν ρολο, χωρις να αφηνουμε εξω την πρωτη υλη. Απλα, υπαρχει μια ισοπεδωση ως προς καποιες απο αυτες τις παραμετρους και οπως λεει και ενα ρητο που διαβαζω καθε φορα στην πορτα της τουαλετας του αγαπημενου μου bar επι σειρα ετων: Ο,τι σκ@τ@ και να βγαλεις, αν τα ανακατεψεις με νερο και ζαχαρη, δεν παει να πει οτι θα γινουν κομποστα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Sottos Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Ως "Κουπί" χαρακτηρίζουμε μια κιθάρα που δε μας αρέσει γενικά αλλά δε νομίζω ότι υπάρχει σαφέστατη ερμηνεία ως προς το λόγο που το λέμε. Για παράδειγμα, εγώ θεωρώ "κουπιά" κάτι κιθάρες Ιαπωνικές του '60-70 που ήταν από κοντραπλακέ, με χάλι τάστα, χάλι nut, χάλι ηλεκτρικά, ροπαλοειδές μπράτσο. Παρ΄όλα αυτά, έχω αναβαθμίσει μερικές τέτοιες(αλλαγή μπράτσου, ηλεκτρικών, hardware) με καλό αποτέλεσμα. Άλλοι λένε 'κουπί" μια κιθάρα που δεν τους αρέσει ηχητικά, όπως ένας vintage maniac θα πει αν πιάσει μια bc rich KK με emg 81-85... ή ένας metal shredder να πιάσει μια danelectro... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E.G. Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Εγω παντως κιθαρα κουπι θα ελεγα μια κιθαρα που ειχα παιξει αρκετα παλια, που το action ηταν λες και επαιζες κλασσικη, και οι μαγνητες εβγαζαν απαραδεκτο ηχο. Αν θυμαμαι καλα ηταν vester. marathon επειδη σου αρεσουν τα διαφορετικα υλικα ετοιμαζω κιθαρα με σωμα απο μπετο! ετσι για την πλακα να δουμε τι ηχο θα βγαλει. βεβαια θα την κανω πολυ λεπτη για ευνοητους λογους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 marathon επειδη σου αρεσουν τα διαφορετικα υλικα ετοιμαζω κιθαρα με σωμα απο μπετο! ετσι για την πλακα να δουμε τι ηχο θα βγαλει. βεβαια θα την κανω πολυ λεπτη για ευνοητους λογους. Nice man!!!!! Πάντως έχει ξαναγίνει, κάπου υπάρχει βιντεάκι στο youtube.... ;) Kάντην chambered πάντως ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
E.G. Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 ναι chambered θα γινει. για το σωμα τα εχω μελετησει ολα στο μυαλο μου. το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βρω λυση για το μπρατσο. η κιθαρα που λες ειχε ξυλινο μπρατσο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 ναι chambered θα γινει. για το σωμα τα εχω μελετησει ολα στο μυαλο μου. το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να βρω λυση για το μπρατσο. η κιθαρα που λες ειχε ξυλινο μπρατσο? Kάν ότι και στη fiber...ένα κεντρικό άξονα ξύλινο http://www.customshop.gr/?btp_work=the-fiber-guitar Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
blue Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Διαφωνεις στο οτι σε μια ακουστικη, το ειδος του ξυλου στο σωμα,στο μπρατσο, το παχος, αλλαζουν την δονηση; Ουδέποτε. Ομοιως και στις ηλεκτρικες, διαφωνεις στο οτι το σωμα & μπρατσο (μεχρι ενος βαθμου) παιζουν ρολο στην μεταδοση της δονησης, αρα και του τι πιανει ο μαγνητης? Όχι, συνήθως διαφωνώ στο βαθμό. Ο μαγνήτης πιάνει δόνηση χορδών και έχει τεράστια σημασία ο τρόπος που το κάνει. Παρότι συμπεριφέρεται σαν μικρόφωνο, ΔΕΝ είναι μικρόφωνο (δλδ δεν πιάνει πυκνώματα και αραιώματα πίεσης του αέρα, αλλά κινήσεις μεταλλικών αντικειμένων για να δώσει σήμα). Παρότι ακούγεται και το ίδιο το σώμα μέσα από το μαγνήτη αν του βαράμε μπουνιές και παρότι η ταλάντωση των χορδών επηρεάζεται από το σώμα που δονείται (μεταφέρεται ενέργεια από τις χορδές στο σώμα) είναι άκομψο (για τη θεωρία) να δεχόμαστε διαφημίσεις για την ιδιαίτερη σημασία των ξύλων που παρακάμπτουν τη συγκλονιστική διαφοροποίηση στη χροιά κατά την αλλαγή πένας ή τη θεωρία της μαγνητικής επαγωγής. Απλα, υπαρχει μια ισοπεδωση ως προς καποιες απο αυτες τις παραμετρους Επειδή υπερτονίζονται ενώ στην πράξη και στη θεωρία μπορούμε να τις πάρουμε ως αμελητέες. Αυτό το ποστ μπορεί να κοφτεί και να ραφτεί σε αυτά που πίστευε ο καθένας από την αρχή (υπέρ ή κατά των ξύλων), αλλά είναι γεγονός οτι αξίζει να δούμε πόσο πολυπλοκότερο είναι το ζήτημα από την πόλωση γύρω από σχεδόν αμελητέες διαφοροποιήσεις, για να αναγνωρίσουμε γιατί ακριβώς είναι μοναδικό το κάθε όργανο και γιατί αξίζει να το δοκιμάσουμε πριν το παντρευτούμε. Πέρα απο κάθε τεχνική ανάλυση αξίζει να δούμε οτι μια σειρά ΚΑΙ από τυχαίες παραμέτρους διαμορφώνει το αποτέλεσμα, το οποίο στη λεπτολογία που το συζητάμε δεν μπορεί να είναι από πριν προβλέψιμο. Απαντώντας λοιπόν και στον OP και στις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις του Vkbob είναι (σχεδόν) γουρούνι στο σακί οποιαδήποτε αγορά ή κατασκευή κιθάρας, αλλά αν καταφέρνει κάποιος να διαχωρίσει το ψυχολογικό κομμάτι αξίζει να πάρει την κιθάρα που του έκαστε καλά σε μια ακρόαση και να την αξιολογήσει σοβαρά στη συνέχεια. Ε, αν το κάνει αρκετές φορές κάποιος αυτό αποκτά και μια καταναλωτική συνείδηση που λέει οτι χρειάζεται ο μουσικός να δοκιμάζει ένα όργανο, γιατί σίγουρα δεν είναι φούρνος μικροκυμάτων. https://beetroot.bandcamp.com/ Music | SnoozeLoop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Πέρα απο κάθε τεχνική ανάλυση αξίζει να δούμε οτι μια σειρά ΚΑΙ από τυχαίες παραμέτρους διαμορφώνει το αποτέλεσμα, το οποίο στη λεπτολογία που το συζητάμε δεν μπορεί να είναι από πριν προβλέψιμο. Χρυσόστομε μυώδη άντρα... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 Share Δημοσιευμένο 9 Ιουνίου 2011 marathon επειδη σου αρεσουν τα διαφορετικα υλικα ετοιμαζω κιθαρα με σωμα απο μπετο! ετσι για την πλακα να δουμε τι ηχο θα βγαλει. βεβαια θα την κανω πολυ λεπτη για ευνοητους λογους. ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση