Superfunk Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 ασε.... ;D και εμενανε.... ;D ;D ευτυχως που δε ζει ο θεος γιατι θα μας τραβαγε το αυτι..... ;D...(εσενα δηλ. εγω δεν ειμαι ουτε κατα διανοια ντραμμερ...οποτε θα του ελεγα..."μπαρμπα δε φταιω απλα ειδα φως και μπηκα".... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 EYTYXΩΣ ομως ζουμε ακομα για νατον απολαμβανουμε σε διαφορα dvds και δισκους πραγματικα Θεικους (για τον RICH μιλαω ) .Οπως και ναχει ηταν ο no 1 .SF ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΤΩΝ .(νομιζω οτι παιζεις και τυμπανα ) .Αυτα τα ωραια περι St.Copeland & Buddy Rich . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Αν και τα εχουμε ξαναπει...περι traditional vs matched grip..{Εχω ανεβασει ολοκληρο θεμα που το συζυτησαμε εκτενως πριν μερικους μηνες] Προσωπικα θεωρω και χρησιμοποιω τα βιντεο απο το Live in Atlanta σαν παραδειγμα προς αποφυγην σε ντραμμερ με traditional grip αλλα ροκ διαθεσεις. Αυτο το συστημα που εχει δεμενη την μπακετα στο αριστερο του χερι..εμενα αλλα μου λεει. Δεν μπορει να σφιξει πλεον ουτε τον αντιχειρα -ουτε τον δεικτη για να ελεγξει την μπακετα... Αν και εχω διδαχτει και χρησιμοποιω και τα 2 Grip [κατ' επιλογην},η αποψη μου ειναι οτι το traditional grip σε συνδυασμο με την απιστευτη ατακα και το δυναμικο χτυπημα του Copeland, ειναι ενα ζωντανο παραδειγμα του πως να διαλυσεις τα χερια σου. Για μενα δεν εχει κανενα νοημα να προσπαθησεις να παιξεις τοσο εντονα και τοσο δυνατα χρησιμοποιωντας traditional grip. Προσωπικα χρησιμοποιω το traditional για πιο low volume η Jazz μουσικες. Οταν η αναγκη για ενταση ανεβαινει - απλα γυρναω στο matched η Moeller οπως πολυ σωστα λεει και ο Jim. Επισης...δειτε και αυτο.. Μηπως ειναι ο Buddy με ....matched? ;D ;D και μηπως εχει γυρισει και την μια αναποδα για extra volume..? Buddy Rich VS Animal Mηπως δηλαδυ καλο ειναι να μην ψαχνουμε απολυτες λογικες.....και να εξεταζουμε καθε μουσικη αλλα και καθε μουσικο...ανα περιπτωση? Καλο σας βραδυ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Indigo Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 να και μια απο τις ελαχιστες φωτο του που παιζει matched Πάνω στα τομς του, εκτός από το "fuck off you [cunt]" (συμπληρώνω με μια υπόθεση την τελευταία λέξη) γράφει στα ιαπωνικά "omanko" που είναι το... αιδοίο... :-[ συγνώμη για τη βωμολοχία... είναι όλα [sic] ;D I am drumature... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Βαγγελη και το σωστο traditional grip(οχι αλλα stewart copeland) μπορει να βγαλει δυναμη... Eπισης ξεχνας οτι υπαρχει και στο traditional moeller.. ;D ;D ;D ;D To traditional ειναι το ιδιο πραγμα με το συμβατικο παιξιμο...Η μπαγκετα ειναι στην ιδια θεση απλα το χερι ερχεται απο πανω και η κινηση ειναι η αντιστροφη..Τιποτα παραπανω... Διαφωνω καθετα... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 26 Μαΐου 2011 Βαγγελη και το σωστο traditional grip(οχι αλλα stewart copeland) μπορει να βγαλει δυναμη... Eπισης ξεχνας οτι υπαρχει και στο traditional moeller.. ;D ;D ;D ;D To traditional ειναι το ιδιο πραγμα με το συμβατικο παιξιμο...Η μπαγκετα ειναι στην ιδια θεση απλα το χερι ερχεται απο πανω και η κινηση ειναι η αντιστροφη..Τιποτα παραπανω... Διαφωνω καθετα... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Για μενα δεν εχει κανενα νοημα να προσπαθησεις να παιξεις τοσο εντονα και τοσο δυνατα χρησιμοποιωντας traditional grip. Προσωπικα χρησιμοποιω το traditional για πιο low volume η Jazz μουσικες. Φυσικα και μπορεις.. Η βασικη διαφωνια μου και ο λογος που κανω αυτον το διαχωρισμο ειναι οτι οταν οι εντασεις ανεβαινουν εφαρμοζεις εξτρα πιεση στον αντιχειρα στο δεικτη και στον μεσο για να μπορεσεις να ελεγξεις και να κρατησεις την μπακετα χαμηλα. Αυτη η πιεση ανεκαθεν με φοβιζε. Το θεμα ειναι το ξαναλεω..σε δυνατες εντασεις αν αξιζει το κοπο να ρισκαρεις ενα τραυματισμο για να παιξεις traditional ..προσπαθωντας να αποδειξεις τι..? . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Μηπως ειναι ο Buddy με ....matched? και μηπως εχει γυρισει και την μια αναποδα για extra volume..? οταν παιζει στο βαθυ (για...10 δευτερολεπτα.. ;D) ναι (το εχω δει σε αρκετους...τζαζιστές ;D...αυτο και ο Tonny το εκανε συχνα)...αλλα οταν αρχιζει η...σοβαρη κοντρα και τα snare rolls (τι ΤΕΡΑΣ ειναι τουτο.....) γυρνα σε αυτο που ξερει και εμπιστευεται... ;D Και εκει καταληγω οτι ο καθενας απο οτι βλεπω χρησιμοποιει αυτο που ξερει και εμπιστευεται,επιμενω δε οτι επειδη η βασικη διαφορα μεταξυ των δυο grips ειναι ο ΗΧΟΣ (απο οτι εχουμε δει και με τους δυο τροπους μπορεις να παιξεις πολυ δυνατα (ναι ...υπαρχουν drummer που εχουν...επιβιωσει παιζουντας για χρονια ακομα και...metal με traditional (Donnati,ο τυπος στους Deff Lepard,ο Steve Smith στους Journey κ.α)) καλο ειναι να χρησιμοποιεις και τους δυο αναλογα με τον ηχο που θες να πετυχεις. .Οπως και ναχει ηταν ο no 1 .SF ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙ ΤΥΜΠΑΝΟΚΡΟΥΣΤΩΝ .(νομιζω οτι παιζεις και τυμπανα ) παιζω....ενταξει μη λεω και υπερβολες καμμια δεκαρια μπητ ξερω αλλα πιστευω οτι τα παιζω σωστα και ζντουμπαω γερα και με γκρουβ.... ;D (και ειμαι και βραχος με το click track... ;D),μονο fills μη με βαλεις να κανω ειμαι μαυρα χαλια.... ;D ;D τα λατρευω τα τυμπανα και επειδη ειναι το 90% της μουσικης με την οποια ασχολουμαι φροντισα να μαθω οσο περισσοτερα μπορω για αυτα ωστε να κανω αξιοπρεπεις παραγωγες μια και χωρις καλο ντραμμερ και καλα ντραμς οτι και να κανεις τζαμπα το κανεις.... www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 MΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ υπαρχουν και " ντραμμερ " που νομιζουν οτι παιζουν (ειδικα πισω απο PC) εχουν ''γνωσεις'' ( σε επιπεδο ΚΟΡΥΦΑΙΟ ;;;;) ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ Αρενα που λεγεται ''παταρι '' η παλκο η stage ....ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΣΠΙΝΘΗΡΟΒΟΛΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ. Οποτε εσυ που απο μονος σου παραδεχεσαι οτι παιζεις 10 grooves + κιθαρα πρεπει λογικα να τα καταφερνεις καλυτερα γιατι εχεις την αισθηση της μουσικης (του ''κυκλου '' που λενε οι μελωδικα οργανα παιζοντες) .Αντε να δουμε ποτε θα τα πουμε ολοι οι " γερουσια " απο κοντα Εγω παντως εχω δηλωσει οτι θα παρευρεθω στην συναυλια-μπυροποσια του audiokosta στους Αφανεις στις 3 Ιουνιου .Θα εχω δε και ταμπελα (οπως στο αεροδρομιο ''ΜR.PERICLES'' ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΔΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΚΛΠ) . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 οτι παιζεις 10 grooves + κιθαρα α,με αδικειτε...παιζω και μπασο (στα ιδια επιπεδα με τα ντραμς δυστυχως... ;D)...και εχω και ..φτυχιο... ;D..ανωτερας στο κλειδοκυμβαλον....(ξερω και γαλλικα και μπαλετο.... ;D) παντως πανω απο ολα τα οργανα αγαπω τα drums (διατι να το κρυψωμεν αλλωστε? :)) ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟΥΣ ΡΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ Αρενα που λεγεται ''παταρι '' η παλκο η stage εκει εχω ...διαπρεψει... ;D...εχω φαει στα νιατα μου τα παταρια με το κουταλι... ;D (κυριως ως keybord player, αλλα και ως ντραμμερ ουκ ολιγες φορες...μια φορα με ειχαν βαλει να παιζω και..κλαρινο για να μαζευουμε χαρτουρα ,ο πληκτρας εβγαζε τον ηχο.. ;D ;D) εξω απο την πλακα καταλαβαινω ΑΠΟΛΥΤΑ τι θες να πεις και εγω προτιμω εναν παιχτη που ειναι..."κουλος" αλλα εχει γκρουβ,οικονομια και αισθηση της μουσικης παρα εναν.."παιχταρα" που δεν μπορει να παιξει μαζι με ανθρωπους... ;) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bassbill Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 27 Μαΐου 2011 Τους είδα στο Λονδίνο τον Δεκέμβρη του '79. Κοντά στα Χριστούγεννα. Πιτσιρικάς ήμουνα 19 χρονών, και αυτό που άκουσα με έστειλε. Εμπειρία ζωής. Νομίζω απο τα πιο καθοριστικά συμβάντα στην μετέπειτα σχέση μου με την μουσική. Ενέργεια απίστευτη, ο Andy να οργώνει την σκηνή πέρα δώθε και να παίζει τα άντερά του ταυτόχρονα, ο Στίγκ όλα τα λεφτά, και ο Stew να μήν προλαβαίνω να καταλάβω τότε τί έκανε και πως τόκανε. Κορυφαία στιγμή της βραδιάς, το Walking on the moon, που ο Stewart άφησε το σετ, ήρθε μπροστά μαζί με τους άλλους 2 και το έπαιξε μόνο στο hi-hat και σε μιά σκληρή θήκη του μπάσου του Στίγκ που ήταν ακουμπησμένη σε μία καρέκλα :o Τόννοι groove απο τον τύπο... Πλήρωσα εισιτήριο στην μαύρη τα μισά λεφτά μου, αλλά αξιζε και η τελευταία πέννα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση