Προς το περιεχόμενο

τιμές ΕΔΩ και ΕΞΩ και συμπεριφορές...


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλοι μου γειά σας

μερικές σκέψεις και απορίες....

 

είναι γνωστό ότι ο ΤHOMANN και το κάθε πολυκατάστημα του εξωτερικού στοκάρουν μεγάλες ποσότητες μουσικών οργάνων κι εξοπλισμου ενώ παράλληλα μην έχοντας τα περισότερα βιτρίνες και υπαλλήλους και μαγαζιά (όπως τα γνωστά μας του Κέντρου)..έχουν σαφώς δυνατότητα να χτυπάνε χαμηλές τιμές.

 

Υπάρχει βέβαια και το ότι σε ένα μουσικό όργανο -ξυλοκατασκευή (βλέπε ηλεκτρική - ακουστική κιθάρα π.χ.) κακά τα ψέματα...θάθελες να το δεις από κοντά να το πιάσεις να το παίξεις κλπ.

 

Αντιλαμβάνομαι και συγχαίρω τους έλληνες dealers και κατστηματάρχες για την υπερπροσπάθειά τους να κρατήσουν ανοιχτά τα καταστήματα τώρα που η κρίση δεν χτύπησε μόνο την πόρτα μας αλλά τη βάλαμε και μέσα......

ρίχνουν λοιπόν το κέρδος τους , κάνουν προσφορές και άλλα συναφή....δυσκολεύονται αλλά το παλεύουν και μπράβο τους.

 

Το πρόβλημά μου και το δικό σας φαντάζομαι δεν είναι οι ιδιοκτήτες χωρίς των οποίων την επιχειρηματική δραστηριότητα δεν θα βλέπαμε παρά μόνο μέσα από περιοδικά και το διαδίκτυο, τα αγαπημένα μας προιόντα...αλλά κάποιοι "εργαζόμενοι" στις ανωτέρω επιχειρήσεις που αδυνατούν να αποβάλουν την κλασσική Ελληνική νοοτροπία συμπεριφοράς που παραπέμπει σαφώς σε προηγούμενες δεκαετίες.

 

Δε λέω πολλοί από μας στις συνδιαλλαγές μας έχουν γίνει μυστήριοι , πρήχτες , φαιδροί, απαράδεκτοι (και βάζω ΠΡΩΤΟ τον εαυτό μου στην κατηγορία αυτή) προκειμένου να καταλήξουμε σε μια κάποια αγορά.....είναι όμως τα δικά μας χρήματα που Βγαίνουν από την τσέπη μας και ως ένα βαθμό (ποιος θα τον ορίσει άραγε?)το άγχος μας είναι δεδομένο....

Από την άλλη όμως οι εν λόγω υπάλληλοι (αυτοί οι κάποοι λίγοι που χαλάνε την πιάτσα και υπάρχουν σε όοοοοοοοοοοοολους τους χώρους - δικηγόροι , δημοσιογράφοι , ιατροί κλπ...) με ατάκες του τύπου:

 

 

πελάτης: γειά σας , έχετε το τάδε?

υπαλληλος : βεβαίως

πελάτης: πόσο έχει?

υπάλληλος: τόσο

πελάτης: ma o thomann το έχει  τόσο (και αντιπαραβάλει μια κάπως φτηνότερη τιμή)

υπάλληλος : να πας να το πάρεις απο τον ΤΗOMANN....

 

....KAI O NOΩN NOEITΩ

 

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ σαν αυτή (σε συνάρτηση με την οικονομική στενότητα στην οποία έχω παρέλθει το τεεθταίο εξάμηνο - και φαντάζομαι δεν είμαι μόνος μου) με έχουν κανει να έχω ελαττώσει έως και μηδενίσει τις βόλτες μου στο κέντρο.

 

θα ήθελα τις σκέψεις σας και ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ ας μην αναφέρουμε ονόματα και καταστήματα διατηρώντας το πρέπον ΕΠΙΠΕΔΟ

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 77
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Είσαι τόσο "περιεκτικός", που ρωτάς και απαντάς μόνος σου...που δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να προσθέσουμε... ;D

 

....KAI O NOΩN NOEITΩ

..απλά σου θυμίζω και τον Σελίμ του Τhomann ;)

....KAI O NOΩN NOEITΩ

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι γνωστό ότι ο ΤHOMANN και το κάθε πολυκατάστημα του εξωτερικού στοκάρουν μεγάλες ποσότητες μουσικών οργάνων κι εξοπλισμου ενώ παράλληλα μην έχοντας τα περισότερα βιτρίνες και υπαλλήλους και μαγαζιά (όπως τα γνωστά μας του Κέντρου)..έχουν σαφώς δυνατότητα να χτυπάνε χαμηλές τιμές.

 

Φυσικά τα έχουμε ξαναπεί εκατομμύρια φορές, αλλά ως γνωστόν η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως (όπως λέει και ο κοινός μας γνωστός Yuri Shiskov). Τα μαγαζιά αυτά όχι μόνο έχουν βιτρίνες, αλλά και τεράστιες εγκαταστάσεις. Ανήκουν στην κατηγορία του σουπερμάρκετ μουσικών ειδών: αυτό μπορούν να το κάνουν επειδή αποσκοπούν σε πολύ μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό από ότι στην Ελλάδα, αλλά και γιατί έχουν το σημαντικότατο έσοδο από τις πωλήσεις εξ αποστάσεως μέσω ίντερνετ. Τις τιμές μπορούν να τις κρατούν χαμηλά και για άλλους λόγους: μαζικές παραγγελίες που λόγω μεγέθους έχουν καλύτερες τιμές (ορισμένες φορές παρακάμπτοντας και μερικούς δυσκοίλιους αντιπροσώπους, και φυσικά τα κέρδη τους ως μεσάζοντες), καλύτερη και φτηνότερη πρόσβαση σε μεταφορές προϊόντων κλπ.

Fear no more the heat o' the sun

Nor the furious winter's rages

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H συμπεριφορά ορισμένων υπαλλήλων είναι κακή και σε thomann(βλέπε παλαιότερα θέματα με Σελίμ) και σε πολλά άλλα μαγαζιά.

Η διαφορά στην Ελλάδα είναι ότι δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και καμιά αξιολόγηση. Επίσης, η αξιοκρατική διανομή των καθηκόντων δε λειτούργησε ποτέ εδώ. Επομένως, πως να γνωρίζει ο ιδιοκτήτης αν κάποιος "ξύνεται" και συμπεριφέρεται ως Μα...κας στους πελάτες αν δεν τον τσακώσει κυριολεκτικά?

Οι τιμές thomann και άλλα τέτοια προνόμια έχουν αρχίσει να έρχονται και στην Ελλάδα σε πολλά μαγαζιά. Όποιος συνεχίζει να έχει αδικαιολόγητα υψηλές τιμές, έχει να αντιμετωπίσει πλέον και το απέναντι μαγαζί κι είναι με το ένα πόδι στην πτώχευση(πριν της οποίας, μάλλον θα ξεπουλήσει όσο όσο μπας και...).

Να πω την αλήθεια, κάποτε είπα ότι δεν ξαναγοράζω από Ελλάδα (ιδιαίτερα από Νάκα κλπ) αλλά μετά ήρθε η "Κρίση"... Και ξαναγόρασα γιατί πέτυχα καλές τιμές και σε στοκ προϊόντα και σε brand new. Και μάλιστα, η εξυπηρέτηση σε ορισμένα καταστήματα όλο και βελτιώνεται. Για εκείνα που έχουν την ωχαδερφική νοοτροπία ακόμη και εν καιρώ Κρίσης, ας κλείσουν... έτσι κι αλλιώς δε θα ψώνιζε από εκεί παρά μόνο κάποιος πολύ αρχάριος(κι ίσως ζητούσε επιστροφή μετά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι γνωστό ότι ο ΤHOMANN και το κάθε πολυκατάστημα του εξωτερικού στοκάρουν μεγάλες ποσότητες μουσικών οργάνων κι εξοπλισμου ενώ παράλληλα μην έχοντας τα περισότερα βιτρίνες και υπαλλήλους και μαγαζιά (όπως τα γνωστά μας του Κέντρου)..έχουν σαφώς δυνατότητα να χτυπάνε χαμηλές τιμές.

 

Αφου μας κάνεις όλη την παραπάνω ανάλυση και μας λες ότι είναι λογικό να μπορεί ο κάθε thomann να πουλάει φθηνότερα τότε συγγνώμη αλλά που την βλέπεις την απαράδεχτη συμπεριφορά στο παρακάτω?..

 

πελάτης: γειά σας , έχετε το τάδε?

υπαλληλος : βεβαίως

πελάτης: πόσο έχει?

υπάλληλος: τόσο

πελάτης: ma o thomann το έχει  τόσο (και αντιπαραβάλει μια κάπως φτηνότερη τιμή)

υπάλληλος : να πας να το πάρεις απο τον ΤΗOMANN....

 

....KAI O NOΩN NOEITΩ

 

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ σαν αυτή (σε συνάρτηση με την οικονομική στενότητα στην οποία έχω παρέλθει το τεεθταίο εξάμηνο - και φαντάζομαι δεν είμαι μόνος μου) με έχουν κανει να έχω ελαττώσει έως και μηδενίσει τις βόλτες μου στο κέντρο.

 

Για εμένα καλά σου λέει!

Αφου ΔΕΝ μπορεί να πουλήσει παρακάτω (εσυ ο ίδιος το υποστηρίζεις) τί θέλεις να σου πει δηλαδή?

 

Πήγαινε λοιπόν και πάρτο απο τον thomann...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματα ειναι παρα πολυ απλα....ψαχνεις, παιρνεις τιμες και στην περιπτωση που δεν σου αρεσει you take your business elsewhere που λενε και οι Αμερικανοι...

 

Καταλαβαινω τον πονο σου αλλα ΜΟΝΟ αυτο μπορεις να κανεις..

 

Το ιδιο μου συνεβει και εμενα πριν απο λιγες μερες οταν εψαχνα να βρω που θα...διακοπευσω......σε κανενα ελληνικο νησι δεν βρηκα προσβαση με αεροπλανο σε τιμη που να μην ηταν τουλαχιστον...διπλη απο τους αγαπημενους μου προορισμους στο εξωτερικο (στην Ευρωπη) ή μιση απο τους  αγαπημενους μου προορισμους εκτος Ευρωπης...δεδομενου οτι και τα ξενοδοχεια στους αγαπημενους μου προορισμους (οχι δεν αρεσκομαι σε...δωματια χωρις ...πολυτελειες...δηλ.καθαρο και ευμεγεθες μπανιο και κρεββατια χωρις κοριους.... ;D) εχουν τη μιση τιμη απο τα εγχωρια...η επιλογη μου ηταν ΞΑΝΑ εξαιρετικα ευκολη,οπως ολο και περισσοτεροι Ελληνες ανακαλυπτουν οτι ενα 7ημερο ταξιδι στις..Μαλβιδες,στο Λονδινο,στο Παρισι  ή στη Βαρκελωνη  τους κοστιζει λιγοτερο απο ενα 7ημερο ταξιδι στο ****νησι Χ στις Κυκλαδες ετσι και ολο και περισσοτεροι Ελληνες θα αγοραζουν...κιθαρες απο τον Θωμα αν το κρινουν συμφερον για την τσεπη τους...  

 

Ολα τα αλλα ειναι για να λεμε...

 

Ετσι κι αλλοιως υπαλληλος που μιλαει (σε αγνωστο σε αυτον) πελατη στον ΕΝΙΚΟ ειναι για ΑΜΕΣΗ απολυση in my book (εκτος κι αν εργαζεται σε χασαποταβερνα στο Κρυοκουκι)

 

Απο την αλλη,αν ο υπαλληλος ειναι ευγενης & εξυπηρετικος το να πληρωσεις ενα 5% παραπανω απο τον Θωμα δεν ειναι και τρομερο νομιζω

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και τη θέση του καταστηματάρχη, αν πηγαίνουν 50 άτομα τη μέρα και του λένε ότι ο Τhomann το έχει 10 ευρώ φτηνότερα, ε κάποια στιγμή σαλτάρει κ  αυτός...

 

I can change one note and make you cry

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποτε οι τιμές στην Ελλάδα ήταν 200 με 300 % ακριβότερες από ότι έξω. Πλέον σχεδόν παντού βλέπω πολύ μικρές αποκλίσεις, και σε πολλές περιπτώσεις ανάλογες τιμές.

 

Οπότε αν μιλάμε για φάση 3- 5% για μένα είναι γυφτιά ή μάλλον ελληνιγιά  ;D  ;D να κάνεις παζάρια και συγκρίσεις, δεδομένης της διαφοράς μεγέθους thomann- συνοικιακού μπακάλικου.

 

Τώρα η συμπεριφορά των υπαλλήλων είναι ανάλογη και των υπόλοιπων Ελλήνων. Μαγκιά- Κλανιά και οπίσθια - εξάρτημα εισδοχής του φωτός των θαλάσσιων μεταφορικών μέσων  ;D  ;D  ;D Μπορώ να πω μάλιστα ότι οι υπάλληλοι στα καταστήματα μουσικών οργάνων παίζει να είναι αρκετά πάνω σε συμπεριφορά από το μέσο όρο συμπεριφοράς στην Ελλάδα.  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Γιατί να πείς στον καταστηματάρχη/υπάλληλο πόσο έχει κάτι στο thomann; Χρειάζεται κάποιο είδος πληροφόρησης ή υποβόσκει η ελπίδα ότι αν του το πείς θα σου κάνει καλύτερη τιμή; Προσωπικά δεν θα ανέφερα ποτέ τον Γερμανό.

 

-Μπορείς να μου κάνεις καλύτερη τιμή;

-Όχι (ή) Ναί, τόσο

-(Αν φτηνότερα στο thomann) ΟΚ, γειά σας. (αν όχι) Φέρ' το.

 

Η ευγένια είναι το πρώτο και σημαντικότερο πράγμα που πρεπει να διαθέτει ένας επαγγελματίας που έχει να κάνει με πελάτες.

 

Δες και τη θέση του καταστηματάρχη, αν πηγαίνουν 50 άτομα τη μέρα και του λένε ότι ο Τhomann το έχει 10 ευρώ φτηνότερα, ε κάποια στιγμή σαλτάρει κ  αυτός...

 

Δεκάρα δεν δίνω. Να βρεί την υπομονή. Δεν του φταίει ο οποιοσδήποτε για να ξεσπάει. Αν δεν μπορεί να πάει σπίτι του.

 

Καλά, ειδικά αυτό με τα νησιά (κι όχι μόνο) είναι απίστευτα τραγικό. Αλλά, που θα πάει, θα στρώσουν μόνοι τους ή θα τους στρώσουν.

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεκάρα δεν δίνω. Να βρεί την υπομονή. Δεν του φταίει ο οποιοσδήποτε για να ξεσπάει. Αν δεν μπορεί να πάει σπίτι του.

 

ακριβως,ο πελατης εχει ΠΑΝΤΑ δικιο...(και οταν λεμε ΠΑΝΤΑ εννοουμε ΠΑΝΤΑ) αλλοιως κερδισε το ΛΟΤΤΟ φιλε και πηγαινε να αραξεις στην Μυκονο αφου δεν σου αρεσει να δουλευεις σωστα.

 

Καλά, ειδικά αυτό με τα νησιά (κι όχι μόνο) είναι απίστευτα τραγικό. Αλλά, που θα πάει, θα στρώσουν μόνοι τους ή θα τους στρώσουν.

 

Σιγα μη στρωσουν,αφου ζουνε ρε σε ενα αλλο..παραλληλο συμπαν....και εχουν ξεχασει το παρελθον...(στα 70s που πρωτοπηγα Μυκονο,ναι με τον Μαραθωνα..που ηταν τοτε 40αρης... ;D,σε παρακαλαγανε οι ντοπιοι να αγορασεις ενα κομματι κρεμμυδοπιτα στο λιμανι γιατι ψοφοπεινουσανε (τι λιμανι δηλ.ουτε λιμανι δεν ειχαν με λαντζες εβγαινε ο κοσμος απο το..παπορι) και τωρα αν δεν εχεις να ξοδεψεις 2-3 χιλιαρικα τη...μερα ουτε που σε κοιτανε..... ::)  

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου