pascal Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2011 hope you enjoy it... :) jpr1.mp3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Bbullet59 Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 14 Μαΐου 2011 Τι λες ρε φιλε τωρα....περα απο κατι λαθακια (τα οποια εμενα προσωπικα δεν με ενοχλησαν ιδιαιτερα) ηταν ολα τα λεφτα! Πολυ ωραιο παιξιμο με συναισθημα,ωραια ατμοσφαιρα και πολυ ωραιες ιδεες με συνεπηρε... Of those who say nothing, few are silent... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pascal Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Thanks για το σχόλιο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gvour Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Oμορφο παιξιμο και πολυ ωραιες δυναμικες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
audiokostas Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Κατ' αρχήν καλό ήταν Γιωργάκη, δεν ήταν άσχημο (είχε τις πρασινάδες του και κακώς -κάκιστα- δεν το ξανάγραψες) και μπράβο σου. Βλέπω όμως να επαναλαμβάνεται (ως insider ομιλών) αυτό που έχω επισημάνει ως περιθώριο βελτίωσης: α) Πήγαινε στη νότα που θές με conviction και μην τη "φοβάσαι" και β) Plan ahead και μην αφήνεις απλώς την κλίμακα να σε οδηγήσει αλλά έχε στο νου σου πως θα αρχίσεις, πως θα κλιμακώσεις και πως θα κλείσεις. Από την άλλη, επειδή είμαι γνωστός για την ανυπαρξία γνώσεων, δεν είμαι να με παίρνεις και στα σοβαρά. Keep on rehearsing ;D Δεν έχουν θόρυβο οι μαγνήτες. Απλά γκρινιάζουν όταν δεν παίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Jazzjoker Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Μαΐου 2011 Η πρώτη ύλη είναι εκεί. Στο έχω ξαναπεί νομίζω. Βγάζεις feeling και αυτό είναι πολύ σημαντικό αλλά όχι αρκετό από μόνο του. Θα σε συμβούλευα να μην αυτοσχεδιάζεις στη ρυθμική κιθάρα (σε 2-3 σημεία κρατάς παραπάνω τα ακόρντα ή/και τα αλλάζεις) εκτός κι αν το κάνεις επί τούτου και αν η lead ακολουθεί τις αλλαγές σα να τις περιμένει. Αλλιώς μπερδεύεσαι και το αποτέλεσμα ακούγεται αμήχανο. Όσον αφορά το σόλο, θα έλεγα να προσπαθείς να βρίσκεις μια δυνατή μελωδική ιδέα ως θέμα και κατόπιν να την αναπτύσσεις. Βοηθάει πολύ και εσένα ώστε να ξέρεις πού πατάς (άσε που μπορείς να επιστρέφεις στη βασική μελωδία ή περίπου, όταν κολλάς) αλλά και τον ακροατή που έχει ένα σημείο αναφοράς. Πολύ ωραίος ο ήχος btw αν και θα ήθελα λίγο reverb παραπάνω στο solo. Ενωμοτάρχης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση