Προς το περιεχόμενο

Η Εξέλιξη των Ειδών: Fractal Audio Axe-Fx II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δλδ όποια ερώτηση σου έρχεται στο κεφάλι την αμολάς εδώ και όποιος απαντήσει.

Και αν δεν σου απαντήσει κανείς, δεν έχουμε συμπόνοια.

 

Άρη ούτε εγώ ξέρω πως ακριβώς κάνει ό,τι κάνει το Axe Fx. Όταν όμως αποφασίσω να μάθω, θα ανοίξω το σάιτ, θα διαβάσω και ΑΝ θεωρήσω ότι κάτι δεν ανταποκρίνεται 100% στην αλήθεια θα έρθω εδώ και θα ρωτήσω για το συγκεκριμένο ζήτημα που με απασχολεί.

 

Αλλά εσύ μπαίνεις να συζητήσεις σε ένα θέμα που δεν ξέρεις, έχεις την απαίτηση να σε ενημερώσουν οι γνώστες για το τι δεν ξέρεις και αν δε σου πουν, είσαι και κρίμα στο τέλος.

 

 

 

και μετά από 13 σελίδες...κατάλαβες τουλάχιστον?

 

Μα μια γραμμη ηταν ολη κι ολη η απαντηση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 258
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Εικόνες

Καλά, εδώ κάθε δυο μέρες έχουμε καινούριο θέμα 10 σελίδων "Τι κιθάρα να πάρω για μουσική από ροκ μέχρι και χαρντ ροκ με 150 ευρώ?????" η ερώτηση για το Axe FX μας πείραξε? ::)

 

Εγώ πάντως (που δεν το έχω δεί από κοντά ούτε σε βιτρίνα) νομίζω ότι αυτό που κάνει είναι το απολύτως καλύτερο, ακριβέστερο, μακράν πιο παραμετροποιήσιμο και ευέλικτο modelling ενισχυτών, καμπίνων και εφέ που υπάρχει. Λογικά θα έχει και τέλεια υποδομή για χρήση σε στούντιο, κατασκευή-αντοχή για μηδέν προβλήματα μετά από πολλά πολλά χρόνια περιοδιών σε ήλιο, βροχή και μπύρα, έχει επαγγελματικών προδιαγραφών υποστήριξη, ε όλα αυτά μιά χαρά δικαιολογούν το κόστος. Για το σαλόνι και για live σε μικρά μπαράκια είναι μάλλον overkill.

 

Έχω δίκιο ή όχι? αν όχι πείτε μου και εμένα να μάθει και ο Άρης!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, εδώ κάθε δυο μέρες έχουμε καινούριο θέμα 10 σελίδων "Τι κιθάρα να πάρω για μουσική από ροκ μέχρι και χαρντ ροκ με 150 ευρώ?????"

Από τον ίδιο?....

Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Χμμμ... δεν τρελάθηκα και με τις απαντήσεις. Θα περίμενα περισσότερες καλές απόψεις, που ξέρω ότι διαθέτετε πολλοί, σχετικά με το ερώτημα του "καλού ήχου" ή των καινοτόμων νέων επιλογών μέσω της τεχνολογίας, για παράδειγμα. Αλλά είμαι σε καλό mood και το αφήνω να περάσει έτσι.  :P :P :P

 

Για να τελειώνουμε, όποιος δεν ξέρει για το Axe, και ενδιαφέρεται να μάθει, εδώ:

 

http://wiki.fractalaudio.com/index.php?title=Main_Page

 

Τα λέει ΟΛΑ.

 

Τώρα σχετικά με το πόσο, "κατά τη γνώμη μας", θα μπορούσαν να πουλάνε ο,τιδήποτε οι οποιοιδήποτε, ας το αφήσουμε καλύτερα, γιατί θα χαλάσει το Φενγκ Σουι μου... Σε μια... προηγούμενη ζωή μου, σαν επαγγελματίας της Πληροφορικής, είχα φάει στη μάπα τόσο πολύ την άποψη ότι πρέπει λίγο πολύ να... χαρίζω τα προϊόντα της διανοίας μου, ώστε άθελά μου θα γίνω εγκληματικά ως θανατηφόρα επιθετικός αν εκφραστεί παρόμοια άποψη και εδώ...

 

Αξίζει όμως να αναφερθεί η ιστορία του μαύρου κουτιού που λέγεται Axe-Fx, έτσι για να πάρουν κανα παράδειγμα οι νεώτεροι, που δυστυχώς δεν έμαθαν να επιδεικνύουν σεβασμό στη σκληρή δουλειά (δεν αναφέρομαι σε κάποιον συγκεκριμένα, αλλά παίρνω αφορμή από τις κόπιες-Μπουγκέρα και την απαίτηση να έχουμε όσο πιο "τζάμπα" γίνεται τα πανταόλα, που εκφράζεται συχνά).

 

Αφήνω τον ίδιο τον Cliff Chase να τα πει (έμφαση δική μου):

 

Well... I've been a guitar player for over 25 years and an Electronics Engineer for over 20. For the previous years prior to starting Fractal Audio Systems I worked in the underwater acoustics industry designing high-end imaging sonars. But my real love has always been music and I'd tinkered with various projects on and off.

 

I created all these cool products for this small sonar company in New Hampshire and the company took off, sales went up tenfold in five years. The company then got bought out by a large corporation and in thanks for everything I'd done they took away my bonus, eliminated my pension, froze my pay, reduced my benefits, made me punch a time-clock and cut my office in half.

 

So I quit, took my life savings and bought a bunch of test equipment, computers, software and various vintage amplifiers. Then I started experimenting with some reverb algorithms. I wrote a program where you could input the dimensions and materials of a room and the program would simulate the reverb of that room. It worked quite well so I started expanding my efforts to other effects. Originally I had envisioned making the ultimate effects processor. Then Analog Devices came out with this new DSP chip and gave me an evaluation kit. I started writing effects routines for it and it quickly became apparent that this new chip was really revolutionary.

 

Intrigued by this ability to put the power of a desktop PC in a small box I turned my attention to amp modeling.

 

Next thing I knew I had a laboratory full of test equipment, vintage amplifiers, computers, microphones and several cats and set out to create the best modeler / effects unit I could because I thought the time was right and the tech was ready to do it right. I averaged over 100 hours a week for four years developing the Axe-Fx. I developed tendonitis from writing so much code. The unit has nearly 50,000 lines of software and countless hours of analysis that have gone into it. The modeling was done with painstaking detail.

 

Μετά απ'αυτά (που έχει διασταυρωθεί ότι αληθεύουν, παρεμπιπτόντως), νομίζω ότι είναι προφανή δύο πράγματα:

 

1) Το brand loyalty των χρηστών του Axe, έχει να κάνει ΚΑΙ με το γεγονός ότι αποτέλεσε one man show, και είναι απότοκο και του σεβασμού στο πρόσωπο του Cliff και των προσπαθειών του να το κρατήσει ψηλά και να το υποστηρίξει απέναντι σε θηρία του χώρου. Αν το Fractal το έβγαζε ας πούμε η Digitech, δεν είμαι σίγουρος ότι θα είχε τόσο φανατικό κοινό. Αυτό είναι απλώς η αίσθησή μου. Η έννοια του "μπουτίκ" στην κυριολεξία της.

 

2) Αν σε έναν άνθρωπο που ξοδεύει τις οικονομίες μιας ζωής για να ακολουθήσει το όνειρό του και δαπανάει αμισθί 4 χρόνια της ζωής του για να το φτάσει εκεί που θέλει, έχει κάποιος τα @@ να πάει να του συστήσει... πόσο πρέπει να πουλάει το τελικό προϊόν, αυτός ο κάποιος για μένα ξεπερνάει τα όριο του θράσσους που είμαι διαθετημένος να ανεχτώ υπό Κ.Σ., και καθίσταται αυτομάτως fair game. Πολύ δε περισσότερο επειδή στα 27 μου έκανα πάνω κάτω το ίδιο (τηρουμένων των αναλογιών και για 6 μήνες μόνο όμως...) γράφοντας software που δεν είχα ιδέα αν τελικά θα έβαζα στο απηυθυσμένο μου, παραχωρώ στον εαυτό μου το δικαίωμα να το πάρει μέχρι και προσωπικά.

 

Να διευκρινήσω ότι τα παραπάνω δεν υπονοούν την (πολύ λογική) προοπτική του καθενός να βρει το καλύτερο deal στην ελεύθερη αγορά, ούτε καν τη (θεμιτή) καχυποψία μέχρι αποδείξεως του εναντίου (βλ. Χταπόδης).

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Midi Controller: οι περισσότεροι χρησιμοποιούν Behringer, κόστος 130 ευρώ μαζί με το UNO Chip.

 

Φαντάζομαι ότι το έχεις δοκιμάσει προσωπικά και έχεις διαπιστώσει ότι κάνει πολλά πράγματα μέτρια, έτσι? Ή εικάζεις?  ;)

Δεν διαφωνώ για το Behringer αλλά αν έχεις να χώσεις για Axe Fx τότε θα πάρεις και ένα http://www.voodoolab.com/gcontrolpro.htm πιστεύω....

 

Το χω ακούσει και ναι έχει πολύ κάλα εφφέ και προσομοιώσεις ενισχυτών αλλά όταν το βάλεις δίπλα σε έναν μαρσαλ πλεξι πχ και παίξεις τότε είναι αισθητή και η διαφορά στον ήχο αλλά και σαν αίσθηση παικτικά! Μακάρι το καινούργιο να δίνει αυτή την αίσθηση όπως όταν τσιτώνεις έναν λαμπάτο ενισχυτή! Δίνω και 5000 ευρώ... Τεσπά εντελώς προσωπικές απόψεις οι παραπάνω... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν διαφωνώ για το Behringer αλλά αν έχεις να χώσεις για Axe Fx τότε θα πάρεις και ένα http://www.voodoolab.com/gcontrolpro.htm πιστεύω....

 

Κι όμως το Μλιαχριγκερ είναι μια χαρά (από τα ελάχιστα εξαιρετικά προϊόντα της εταιρίας) και αφού κάνει τη δουλειά του θαυμάσια, γιατί να πας σε κάτι άλλο? Για τους πορωμένους, εντάξει, υπάρχει και το MFC που δουλεύει plug and play με το Axe.

 

Το χω ακούσει και ναι έχει πολύ κάλα εφφέ και προσομοιώσεις ενισχυτών αλλά όταν το βάλεις δίπλα σε έναν μαρσαλ πλεξι πχ και παίξεις τότε είναι αισθητή και η διαφορά στον ήχο αλλά και σαν αίσθηση παικτικά! Μακάρι το καινούργιο να δίνει αυτή την αίσθηση όπως όταν τσιτώνεις έναν λαμπάτο ενισχυτή! Δίνω και 5000 ευρώ... Τεσπά εντελώς προσωπικές απόψεις οι παραπάνω... ;)

 

Φίλε συνονόματε, το έχεις ακούσει είπες. Να υποθέσω ότι το έχεις παίξει? Γιατί ειδικά γι'αυτό με τον Plexi, μπορώ να παραθέσω (κατόπιν αδείας του όμως) mail που μου έστειλε άνθρωπος που δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πορωμένος είναι με τον Plexi, λίγη ώρα μετά τη δοκιμή του Axe.  ;) Πρόκειται για παραλήρημα,που, από τον συγκεκριμένο δεν περίμενα να ακούσω. 

 

Προσωπικά δε, είναι το μόνο μηχάνημα που έχω παίξει που έχει πλήρη αίσθηση ενισχυτή στην παραμικρή λεπτομέρεια. Και το amp in the room αν θέλεις να πετύχεις, γίνεται εύκολα. Εννοείται ότι είναι ΚΑΙ θέμα ρυθμίσεων (ένα... computer είναι εξάλλου από μόνο του).

 

2300 κάνει... με 5000 παίρνεις και δύο Atomic, ένα MFC, 2 expression pedals και σου μένουν και λεφτά για τις διακοπές.  :P ;D ;D Να πω μεγειά?  ;D

 

 

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου