John Goumis Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Nα πω και εγώ τη βλακεία μου? Μήπως το action της κιθάρας σου δεν ακολουθεί το (μικρό άρα έντονο) radius της κιθάρας σου? Αν το πρόβλημα με τα μπεντς το παρατηρείς στις μεσαίες χορδές μόνο? Γιατί αν δεν τρίζει η λεπτή μι και τρίζει η σολ πρέπει να την ανεβάσεις κι άλλο χωρίς περαιτέρω αύξηση action των ακραίων χορδών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
solega Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 σολ σι μι τριζουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
petersp Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Ελα ρε ψηλε, σου χω λυση. Μου δινεις την γιαπωνεζα σου και παιρνεις την ινδονησιακη μου!!! ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Guru ez Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Guru Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Προσωπικά ΠΟΤΕ δεν κατάλαβα την ανάγκη για το νεκροφιλικό radius των 7.25 στις σύγχρονες κιθάρες... σιγά τη διαφορά που κάνει "στα ακκόρντα στις πρώτες θέσεις" ::). Δεν παίζουμε ακουστική... :P Πιστεύω ότι είναι ένα απομεινάρι του παρελθόντος που συντηρείται από τους βινταζόπληκτους. Από την άλλη και τα πολύ flat 16άρια και δε συμμαζεύεται μου φαίνονται κάπως ενοχλητικά σε παρατεταμένη χρήση. 9.5-12" είναι ιδανικά kateme. Όσο για το χαμηλό action καλώ τον Ηλία να γράψει αν έχει χρόνο αυτά που λέγαμε από κοντά στο τελευταίο live, σχετικά με την ηχητική (πέραν της παικτικής) διάσταση του όλου θέματος. ;) Ηλία? ;D Ουπς, γύρισα κι ακούω φωνές... ;D Μμμμ...το θέμα άπτεται προσωπικών γούστων, αλλά δε βαριέσαι, here's my 2c... Πρώτα να πω πως το 7.25 δεν το θεωρώ απολειφάδι, συμφωνώ μεν πως τα 9.5-12 είναι easy way χωρίς "παραχωρήσεις", όμως το 7.25 έχει -να το πω έτσι- full grip, ειδικά αν είναι παχύ...1" ;D...εμένα μου αρέσει αυτό το feeling, τουλάχιστον σε vintage F type όργανα. Action, relief, frets and all that jazz... ;D Έχω δηλώσει πως το προσωπικό μου γούστο είναι: Χορδές χαμηλά (έως πολύ χαμηλά...) Μπράτσο αεροδιάδρομος ;D...0% relief, hey SF, dig what i'm sayin'?... ;) Ήχος πουσαρισμένος-destorted... Αυτά σε συνδυασμό με το οτι κοπανάω γερά ;D, έχουν σαν αποτέλεσμα να ΜΗΝ υπάρχει μεγάλη διάρκεια στις νότες -καθότι το compressing τα εξαφανίζει όλα...- αλλά έντονη παρουσία, ας πούμε πως δεν ακούς τόσο παραμόρφωση όσο θα δικαιολογούσαν τα settings... Εγώ βέβαια κάνω το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς με δάχτυλα/vol./tone/δυναμικές και το αποτέλεσμα με βολεύει, χώρια που μου δίνει και κάτι να σκαλίζω διαρκώς και να πολεμάω να το βρώ... ;D Ακόμα, στο soft tuch μπορείς εύκολα να παράξεις feedback, κάτι που όταν "βαράς" είναι πρακτικά εξαφανισμένο...αλλά επαναλαμβάνω, that's my own dirty self... 8) Δε χρειάζεται -ούτε θέλω- να πάρω κάποιον στο λαιμό μου... ;D The music you listen to, becomes the soundtrack of your life Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Εγώ βέβαια κάνω το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς φτου ρε μαμωτο , ως εκει καλα μας τα ελεγες..... ;D www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση