Moderator LK Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Όταν τελειώνετε ένα track, κάνετε ένα master και όποιον πάρει ο χάρος ;D, ή κάνετε άλλο για το youtube (internet γενικότερα), άλλο για πιθανό radio play, άλλο για να το ακούτε στο αμάξι, άλλο για να το "κάψετε" σε cd.... etc. etc. etc…… Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ierissiotis Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 ΄Πάντα κάνω ένα.Αν ακούγονται οπως θέλω στα μονιτορ μου,μετα το δοκιμάζω και σε άλλα ηχοσυστήματα .Αν όλα είναι οκ τότε τέλος.Δε νομίζω κάποιο μαστερ που ακούγετε παντου καλά να μην ακούγετε καλά στο ράδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
gpiad Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 τωρα μιλαμε για master της πλακας οταν εννοεις τι master κανουμε ετσι? ;D λοιπον εγω κανω ενα καθε φορα,καλο και για οποιαδηποτε χρηση.. :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Θυμαμαι οταν ειχαμε κανει Mastering σε μια παραγωγη στο Αthens Mastering το 2004..ειχε κανει 2 διαφορετικα. Ενα για τα cd που θα κατεληγαν στο ραφι...και ενα για τα demo που προοριζονταν για τα ραδιοφωνα... Καποια στιγμη χρειαστηκε και ειδικο mastering ενα κομματι που εγινε Video κλιπ και προοριζοταν για τηλεοραση. To mastering για το κλιπ εγινε στην Ινδονησια..οποτε μην με ρωτησετε πως και τι. Οποτε μαλλον 3..αν βαλεις και το κλιπ μεσα. Η εμπειρια παντος ...να βλεπεις τα αυτακια του Χατζησταμου εν δραση πανω σε ολα αυτα τα αναλογικα ως επι το πλειστον μηχανηματα.....Ανεκτιμητη ;D P.s Παραθετω και το κλιπ να το ακουσετε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Ενα, αν προκειται για δισκογραφια. Για αυτα που ανεβαζω στο site μου...κανενα (απλα κανω καλη μιξη και μετα βαζω μονο τον εκπληκτικο Oxford Inflator....για να δωσω γκαζι....δεν με εμπιστευομαι καθολου για...παραπανω μαστερινγκ..... ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Καταρχάς, σας ευχαριστώ όλους για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας και φυσικά με ενδιαφέρουν όλο και περισσότερες γνώμες. Πριν γίνω πιο αναλυτικός, διευκρινίζω ότι και εγώ το τελευταίο εξάμηνο είμαι οπαδός του πολλαπλού mastering. Επίσης το θέμα το έθεσα , μίας και μου ζητήθηκε από κάποιους ραδιοφωνικούς σταθμούς κάποια κομμάτια μου, και δεν έχω καμία εμπειρία με ραδιόφωνο. Φίλε ierissiotis , δεν τίθεται θέμα ότι μια όσο πιο ισορροπημένη παραγωγή γίνεται , όπως λες σωστά, θα σε εκθέσει λιγότερο σε διαφορετικά μέσα καθώς επίσης φίλε gpiad, όταν λέω master ντάξει δεν θα γίνουμε και Αthens Mastering, ο καθένας μας ό,τι μπορεί κάνει. Της πλάκας, μαζί σου ;D ;D. Nick, για να γίνω πιο σαφής, Το θέμα μου είναι το εξής: Μέχρι τώρα επικεντρωνόμουν στο youtube, διότι εκεί ήταν η δραστηριοποίησή μου. Εκεί είχα παρατηρήσει ότι αν ανεβάσεις μεγάλης ανάλυσης mp3 (καλά για .wav δεν το συζητάω), το youtube στο επανα-συμπιέζει…πιθανολογώ για λόγους χωρητικότητας. Επιπροσθέτως προσθέτει κάποιες χαμηλές συχνότητες μαζί με ένα reverb effect. Γνωρίζοντας αυτό παρατηρώντας, φρόντιζα τα export των video μου να έχουν κομμένες χαμηλές συχνότητες (τελείως τέρμα κάτω μέχρι και τα 60 Hz), καθώς επίσης και να συμπιέσω εγώ τον ήχο, για να μην υποστώ τη συμπίεση του youtube (εγώ δουλεύω στα 320 kbps, άλλοι προτείνουν και ακόμη χαμηλότερα 192 kbps π.χ.). Τώρα με το ράδιο, δεν ξέρω τι να κάνω. Τέλος φίλε vagelism, χαίρομαι που μου άνοιξες τα μάτια, για τις πρακτικές του Athens mastering, κάτι που εγώ δεν θα είχα την τύχη να το ζήσω ποτέ, και έτσι επιβεβαίωσες και αυτό που και εγώ είχα διαβάσει, αλλά δεν ήξερα αν όντως γίνεται στην πράξη(πολλαπλό mastering, για πολλαπλά μέσα). Με ενδιαφέρουν κυρίως αυτά που γίνονται καθημερινά σε εφαρμογή και στην πράξη και όχι οι θεωρίες διαφόρων στο internet, που διαβάζω, π.χ. σε ξένα forum, αλλά δεν μπορώ να πιστοποιήσω την εγκυρότητά τους (ως πληροφορίες) . By the way πολυ ωραίο το video! Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 thanx man Γυρισμενο με φιλμ....στην Ινδονησια ...{Μην ρωτας τι και πως} Τρελη ****φαρδια .... Αυτο που θυμαμαι επισης με το Athens...ηταν αναλογικα Eq...και 1 ωρα mastering για τ καθε κομματι... 12 κομματια -12 ωρες χ 40 ευρω /ωρα ηταν νομιζω τοτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
freerock1974 Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Λακη μηπως εννοεις τί plugins χρησιμοποιουμε ανα περισταση? Γιατι μαθτερινγκ κανουμε ολοι.ΜΑΣΤΕΡΙΝΓΚ πολυ λιγοι..(στον κοσμο..). Για να μη γινομαι ομως σπασ...ιδας,κανω και γω ο,τι ειπε ο SF. Προσπαθω να εξαντλησω τα περιθωρια για μια καλη μιξη στο home περιβαλλον μου (παλια το εξαντλουσα πολυ...τωρα πια οχι τοσο.. ;)) και μετα κανω ενα wave hammer στο soundforge και τελος. Για το ραδιοφωνο δεν κανω. ;D (Οπως λεμε δεν κανεις για μπογιατζης... ;D) GROOVEYARD RECORDS - SUPER VINTAGE - WELCOME TO MOJO LAND Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator LK Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 OP Moderator Share Δημοσιευμένο 3 Μαΐου 2011 Ξάδερφε, όταν λέω matsering, ή μαθτερινγκ ή mustering (από το musterbation ;D ;D), εννοώ, όχι τι plug in χρησιμοποιούμε, τα εργαλεία , πάνω κάτω το ίδιο κάνουν, οι μάρκες διαφέρουν. Εννοώ τι κάνετε (κάνουμε) κατά βάσει σε συχνοτικό επίπεδο (eq /compression/ stereo enhancer etc. etc. ) και σε επίπεδο συμπίεσης (καλά το dithering είναι αναγκαστικά 44100 hz/ 16 bit ), αφού εννοείται ότι η κατά τα άλλα ισορροπημένη μίξη μας (λέμε τώρα ;D ;D) γίνει export σε δικάναλη (stereo) μορφή. Συμπεριφερόμαστε το ίδιο , αν πρόκειται να παιχτεί αυτό στο ράδιο, το ίδιο στο Internet, το ίδιο στην tv ή σε audio cd? edit: Τώρα το είδα, Αυτο που θυμαμαι επισης με το Athens...ηταν αναλογικα Eq...και 1 ωρα mastering για τ καθε κομματι... Ακριβώς, αυτό εννοώ. Αυτό που είπα και ανωτέρω λοιπόν, τί κάνουμε συχνοτικά και τα λοιπά. Συμπεριφερόμαστε το ίδιο; Αν όχι , κάποιο patern για ράδιο παίζει; Christodoulos Kallianides (@kallianides_photography) • Instagram photos and videos Christodoulos Kallianides - YouTube Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Administrator Yannis Methenitis Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Administrator Share Δημοσιευμένο 4 Μαΐου 2011 Πραγματικά πρέπει να ξέρει κανείς το συγκεκριμμένο medium (μέσο) για να επεξεργαστεί αναλόγως τη μουσική. Π.χ. επειδή το ραδιόφωνο στα FM, χρησιμοποιεί compressors και exciters για να ακουστεί πιό δυνατά (υπάρχει μάχη στις συχνότητες για το πιο εντυπωσιακό) ένα πολύ κομπρεσαρισμένο κομμάτι δεν θα ακουστεί καλά, ενώ κάτι που "αναπνέει" και δεν έχει "smile" eq, θα ακουστεί πιό κοντά σε αυτό που ήθελε ο δημιουργός και θα ξεχωρίσει ευχάριστα. Το ίδο ισχύει και για TV ή streaming, κλπ όπου χρησιμοποιούνται ανάλογοι processors. Να σου πω πάντως πως δεν έχω παρατηρήσει μεγάλες διαφορές σε ότι έχω ανεβάσει στο Youtube. Εννοείται πάντως πως διαφορές προκύπτουν απο την συμπίεση. Θα προσπαθήσω να ψήσω και τον Χρήστο Χατζηστάμου του Athens Mastering να μας πει δυό λόγια στο θέμα. Live and let Live. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση