Προς το περιεχόμενο

Μας απαγορεύουν και τα tabs;


oselifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderator

...

Παιδιά κάνουμε δεν κάνουμε την συζήτηση το θέμα είναι ενα.Ένας ερασιτέχνης μουσικός που θέλει να παίξει μία maidenia σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκει ταμπλατούρα ....

 

Υπερβάλλεις. Προσωπικά μεγάλωσα την εποχή της φωτοτυπίας και της κασέτας (αφού ακόμα δεν είχε ανακαλυφθεί τον internet). Λίγα αγοράζαμε, λίγα μας τα έδινε φωτοτυπία κανένας φίλος..... Τα πάντα είχαμε. Εκτός ίσως από κάποιον να

μας εξηγήσει την αναγκαιότητα για cryo-treated καλώδια (  :P ).

 

Δεν βλέπω να αλλάζει κάτι δραστικά. Απλά τα site που θέλουν να σεβαστούν αυτές τις αποφάσεις θα τα αφαιρούν και αυτό το περιεχόμενο. Ή θα "μετακομίζουν" στην (π.χ.) Ρουμανία.

 

Θυμάται κανείς τα πρώτα χρόνια του internet που υπήρχαν σελίδες με ολόκληρα album σε mp3? Σήμερα δεν φαίνεται σε κανέναν περίεργο που δεν υπάρχουν (τουλάχιστον με αυτή τη μορφή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Υπερβάλλεις.

 

Λιγάκι ναι ;D αν σκεφτείς τη λύση που πρότεινες αν και πάλι είναι δύσκολο να εξυπηρετηθεί μεγάλο μέρος του κοινού εκτός αν ο καθένας ανοίξει φωτοτυπείο ή παράνομο σάιτ προσφεύγοντας πάλι σε εκτος του νόμου πρακτικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα η ταμπλατουρα ειναι μονο η κινητηριος δυναμη για εναν πιτσιρικα να ξεκινησει να ασχολειται. Απο εκει και υστερα δεν υπαρχει λογως χρησης και ασχολιας μαζι τους.

 

Θα μου πειτε και εμεις που παιζουμε στις παραλιες το καλοκαιρι τι θα απογινουμε?? Δεν ξερω παρτε τουμπερλεκι και παιχτε το Προδρομος! ..

 

Και πως θα μαθουμε κιθαρα εμεις οι αυτοδιδακτοι (για να συνδεσω και το αλλο θεμα!) δεν προκειται να μαθεις ποτε την ουσια του οργανου παιζωντας ταμπλατουρες!

Εκτος αν μεσα απο την παρατηρηση σου καταλαβεις τις σχεσεις και ουσιαστηκα πλασεις την θεωρια που ηδη υπαρχει.

 

πσσ ..!

Είστε μουσικός, θέλετε να βλέπετε χέρι??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά...ωραία όλα αυτά που λέτε...

δίνουν ώθηση στους νέους....

πρέπει να φτιάξει perfect pitch για να βγάλει το τραγούδι...

κτλ κτλ....

αλλά άλλο είναι το θέμα...

ο δημιουργός έγραψε ένα τραγούδι και το εξέδωσε για να βγάλει λεφτά...

όχι για να εμπλουτίσει τις playlist μας ή το φάκελο με τα τραγούδια της παραλίας...

σκεφτείτε πως είναι ωραία όλα τα παραπάνω αλλά έχουν λάθος βάση γιατί χρησιμοποιούν κάτι παράνομα....

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους και σόρι για το μακρουλό ποστ!

 

Το νήμα αυτό έχει μεγάλο ενδιαφέρον, όπως και κάθε συζήτηση πάνω στο θέμα δικαιώματα. Παρότι υποστηρίχτηκε η άποψη ότι δεν πρόκειται για πολιτική συζήτηση, νομίζω ότι στη βάση του το θέμα είναι πρώτα απ' όλα πολιτικό, με την ευρεία έννοια πάντα. Είναι τι κουλτούρα ζωής και τι μοντέλο διαχείρισης προτιμάς. Έχεις δύο οπτικές.

 

ΟΠΤΙΚΗ Α΄: η μουσική είναι μία απόλαυση αλλά και μία πολιτισμική αξία που πρέπει να προάγεται και εφόσον κάποιοι κερδίζουν από αυτήν, πρέπει να σέβονται καταρχήν τη φύση του προϊόντος τους που δεν είναι στενά εμπορική. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει αφενός να μη το ξεφτιλίζουν χάρη του κέρδους και αφετέρου να αποδέχονται ότι στη διακίνηση ενός πολιτισμικού αγαθού δεν μπορεί να υπάρχουν τα νομικά όρια που υπάρχουν π.χ. στην εξέταση μιας ανθρωποκτονίας.

 

ΟΠΤΙΚΗ Β΄: η μουσική είναι ένα καθαρά εμπορεύσιμο αγαθό, το οποίο πρέπει να εξασφαλίζει όπως κάθε εμπρορικό προϊόν το μέγιστο δυνατό κέρδος. Αυτό επιτρέπει στον έμπορο (βλ. δισκογραφική) στην ουσία τα πάντα. Να αυξάνει την τιμή λιανικής στα ύψη. Να περικόπτει κόστος με κάθε τρόπο: μείωση ποσοστού καλλιτεχνών, μείωση αμοιβής συνεργατών (στούντιο, ηχοληπτών, σέσσιον μουσικών κλπ). Να διεκδικεί χρήματα από κάθε δυνατή πηγή: τόρεντ σάιτ, ταμπλατουράδες κλπ κλπ. Σε αυτή την οπτική η εταιρεία όμως μπορεί να επεμβαίνει στην ίδια τη φύση του προϊόντος/αγαθού. Να πιέζει τους καλλιτέχνες για συχνές κυκλοφορίες, ακόμη και αν το αποτέλεσμα είναι ο εκφυλισμός του έργου τους, ή και να επηρεάζει άμεσα τη μορφή και την τεχνική επεξεργασία του προϊόντος, για να έχει αυτό καλύτερες επιδόσεις στο ραδιόφωνο ή όπου αλλού (βλ. π.χ. loudness wars).

 

Από τα δύο αυτά μοντέλα το πρώτο είναι υποθετικό και το δεύτερο η πραγματικότητα. Τα αποτελέσματα από την εφαρμογή του είναι θέμα γούστου, αλλά εμένα προσωπικά δεν μου αρέσουν. Ποτέ δεν υπήρχε τέτοια πληθώρα μουσικής παραγωγής (κομμάτι από την οποία είναι αξιόλογο) με τόσο κακές συνθήκες απόλαυσης της μουσικής και υποβάθμισης των εσωτερικών της ιδιοτήτων.

 

Όσον αφορά το ζήτημα των διακαιωμάτων. δυστυχώς δεν έχει γίνει καμία σοβαρή συζήτηση μεταξύ των καλλιτεχνών και των τεχνικών, όχι μόνο εδώ αλλά και διεθνώς. Ιδέες υπάρχουν. π.χ. η καθιέρωση εναλλακτικών μοντέλων αμοιβής των καλλιτεχνών (οι οποίοι πλήττονται κατά 1ο λόγο από τις εταιρείες και κατά 34ο από την πειρατεία - και δη ταμπλατουρών). Υπάρχει και η εναλλακτική της αυτοοργάνωσης και αυτοδιαχείρισης. Υπαρχει η διεκδίκηση εκ μέρους των μουσικών μίας θεσμοθέτησης δικαιωμάτων τους με σοβαρή κρατική επίβλεψη. Αν όλα αυτά σας φαίνονται πολύ "αριστερά", θυμηθείτε ότι στην Αμερική που ο Ομπάμα θεωρείται "κομουνιστής", οι εργαζόμενοι μίας πολύ παραπλήσιας βιομηχανίας, οι σεναριογράφοι, απέργησαν πέρσι διεκδικώντας καλύτερες αμοιβές. Αδιανόητο για αυτή τη χώρα αλλά και για αυτό το χώρο. Ανάλογες διεκδικήσεις δεν έχουμε δει από την πλευρά των συνθετών, των μουσικών, των στιχουργών, των τεχνικών. Είναι όμως και αυτές ένα όπλο, και κανείς δεν έχει συζητήσει αν έχει νόημα η χρήση του.

 

Άρα εδώ η κουβέντα αρχίζει να γίνεται πολύ πολιτική (δεν θα ήθελα να τη συνεχίσω περαιτέρω σε αυτό το νήμα τουλάχιστον), αλλά πώς αλλιώς μπορεί κανείς να δει αυτό το θέμα ξεκομμένο από ιδεολογικές και φιλοσοφικές προεκτάσεις;

 

Ναι λοιπόν, νομικά ερείσματα υπάρχουν για να βγουν λεφτά από την ταμπλατούρα, αλλά είναι βαθιά ανήθικη (και απολυταρχική στο βάθος) η άποψη ότι μπορούμε να βγάλουμε λεφτά από παντού. Σε λίγο θα βγουν μπάτσοι στις παραλίες να μαζεύουν όσους παίζουν  δισκογραφημένη μουσική στην κιθάρα τους. Ακόμη και αν είναι χωρίς παρέα, τους ακούνε τα καβούρια και οι πεταλίδες...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μενα η ταμπλατουρα ειναι μονο η κινητηριος δυναμη για εναν πιτσιρικα να ξεκινησει να ασχολειται. Απο εκει και υστερα δεν υπαρχει λογως χρησης και ασχολιας μαζι τους.

 

Θα μου πειτε και εμεις που παιζουμε στις παραλιες το καλοκαιρι τι θα απογινουμε?? Δεν ξερω παρτε τουμπερλεκι και παιχτε το Προδρομος! ..

Και πως θα μαθουμε κιθαρα εμεις οι αυτοδιδακτοι (για να συνδεσω και το αλλο θεμα!) δεν προκειται να μαθεις ποτε την ουσια του οργανου παιζωντας ταμπλατουρες!

Εκτος αν μεσα απο την παρατηρηση σου καταλαβεις τις σχεσεις και ουσιαστηκα πλασεις την θεωρια που ηδη υπαρχει.

 

πσσ ..!

 

καντε οτι καναμε και "εμεις" οι αυτοδιδακτοι της αλλης πλευρας

ακουστε το τραγουδι χχχ φορες σιγοτραγουδιστετο και βγαλτετο με το αυτι

ειναι καλυτερο

trust me

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα από που κ ως που χρειάζεται perfect pitch για να βγάλεις ένα κομμάτι. Εγώ δεν έχω perfect pitch κάνω κ λάθη αλλά το κομμάτι το βγάζω στο τέλος... Και δεν χρησιμοποιώ tabs ή παρτιτούρες τον περισσότερο καιρό, μόνο τίποτε chords άμα βαριέμαι ή προσπαθώ να παίξω jazz.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η παρτιτουρα-ταμπλατουρα και ολα τα σε -ουρα,ειναι η απεικονιση ενος εργου με συμβολα.

Ο συνθετης,ειτε ηξερε να γραφει ειτε οχι,ειναι αυτος που εμπνευσθηκε την σειρα και τις αξιες των συμβολων αρα ειναι πνευματικη του ιδιοκτησια και πρεπει,αν το επιθυμει ή αν εχει παραχωρησει τα δικαιωματα σε ''αλλους'',να αμοιφθει.

Για οσους θελουν να βγαζουν τα αγαπημενα τους τραγουδια,αν οι καλλιτεχνες που τα συνεθεσαν ή οι ''διαχειριστες'',συναινουν και το θεωρουν γονιμο και θετικο,καλως.

Αν οχι,τι να κανουμε...ας ειναι καλα τα αυτια μας... ;)

Θα συμφωνησω με τον Yameth  στο οτι γενικα τα βλεπουμε πολυ συχνα ως καταναλωτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γενικα τα βλεπουμε πολυ συχνα ως καταναλωτες...

 

Ή απλώς έχουμε άλλη άποψη για το πώς πρέπει να τα βλέπει ένας δημιουργός ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ή απλώς έχουμε άλλη άποψη για το πώς πρέπει να τα βλέπει ένας δημιουργός ;)

Ή απλα εχεις αλλη αποψη ο δημιουργος για το πως πρεπει να τα βλεπει ο καταναλωτης  :)

Το δικαιο παντως ειναι να εχει αποψη για το πως θα χρησιμοποιηθει ενα εργο, ο δημιουργος του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου