Προς το περιεχόμενο

Μας απαγορεύουν και τα tabs;


oselifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://en.wikipedia.org/wiki/Tablature#Legal_issues

 

Νομίζω πως το παραπάνω λινκ δίνει αρκετές πληροφορίες επί του θέματος.

 

 

Χριστός Ανέστη σε όλους.  :)

RANDOMIZE USR 0

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Το θέμα ξεκίνησε από τις ''εταιρείες''. Γιατί άραγε? ;)

Κατεβάζω μια ταμπλατούρα λοιπόν και μαθαίνω να παίζω ένα τραγούδι.

Τι άλλο μπορώ να κάνω με αυτήν? Αν είμαι απατεώνας και βλάκας και βρω κορόιδα, μπορώ να την πουλήσω, όπως έκανε, αυτός που λέει ο Νικόλας.

Ωραία μέχρι εδώ. Πάμε παρακάτω.

Αν ήξερα μουσική και το ''έβγαζα'' με το αυτί, δεν θα έτρεχε κάστανο. Αν το έγραφα σε ένα χαρτί, για να έχω έναν οδηγό, όλα καλά. Αν την έδινα σε 1500 φίλους, χέρι με χέρι, για να παίξουν και αυτοί και πάλι ο.κ. Αν και αυτοί με την σειρά τους την έδιναν στην μισή υφήλιο, πάλι μέλι γάλα.

Αν την έστελναν σε μήνυμα στα κινητά, μάλλον ο.κ και πάλι.

Τώρα όλοι αυτοί που υποτίθεται ότι έχουν την περιβόητη ταμπλατούρα, εκτός από το να μάθουν το κομμάτι που αυτή περιγράφει και δεδομένου ότι δεν θα βρουν αγοραστές (αφού θα τους έχω προλάβει και θα πουλάω σε σούπερ τιμές), τι στην ευχή θα κάνουν με αυτή?

Εκτός του αυτονόητου (χρήση στην τουαλέτα σε δύσκολους οικονομικά καιρούς), θα έχουν μάθει το ρημαδοκόμματο, θα το έχουν διαδώσει, θα έχουν βοηθήσει εμμέσως στην αύξηση των όποιων πωλήσεων, θα έχουν ίσως προτρέψει κάποιους να ασχοληθούν με την εκμάθηση ενός οργάνου, θα έχουν συμβάλει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο στην κινητοποίηση ενός ολόκληρου κόσμου-μηχανισμού (στην υπερβολή του θέματος, αφού υπερβολικό θεωρώ πως είναι), θα έχουν γαλουχήσει γενεές με το κομμάτι και ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί και να προσθέσει ο καθένας και θα έρθει η ''κυρία'' εταιρεία, που αν μπορούσε θα εκμεταλλευότανε ακόμη και τον ύπνο του καλλιτέχνη-πελάτη-ιδιοκτησία της και θα σου πει, ότι μπορεί να μην σε έπιασε στο διαδίκτυο να μοιράζεις δωρεάν ταμπλατούρες -οσάν προκηρύξεις ένα πράμα-  αλλά επειδή το 1821 ο πελάτης-ιδιοκτησία της είχε σκεφτεί τον Εθνικό Ύμνο, εσύ δεν μπορείς να τον απαγγέλλεις και πρέπει να πληρώσεις.

Πιθανολογώ δε, στο μέλλον και εφόσον οι πωλήσεις θα πηγαίνουν τον κατήφορο, πως θα υπάρξει κάποιος σοφός νους σε κάποια εταιρεία, που θα θέσει στο τραπέζι την καταπληκτική ιδέα των διοδίων έξω από τα σπίτια των καλλιτεχνών-κτημάτων της. (Για να περάσετε από του Bieper κάνει 5 ευρώ. Αν δεν θέλετε, κάντε τον γύρο και πηγαίνετε από της Madona, που έχει ξεπέσει και κάνει μόνο δύο.)

Ακόμη ακόμη, την απαγόρευση κοντινών πλάνων στις ταστιέρες των μουσικών (τι πάτησε τώρα αυτός ρε φίλε?), τις μεγάλες παύσεις (μισού λεπτού π.χ)μέσα στο κομμάτι (ε ρε Cage που έχει να παίξει), για να χρειάζονται μαντικές ικανότητες στους απανταχού transcribers και γενικά οτιδήποτε θα αποτρέψει οιονδήποτε, από το να βγάλει ένα κομμάτι, είτε με το αυτί, είτε με το χέρι, είτε με το μάτι. :)

Προτείνω τέλος, σε ωδεία και δασκάλους, εκτός από την ώρα, να χρεώνουν και με το κομμάτι, ακόμη δε και με το ακκόρδο ή την κλίμακα.

Έτσι θα μπούμε στην εποχή της ταμπλατουροαπαγόρευσης και μετά από αγώνες, όταν αυτή λήξη, θα υπάρξει μία άνευ προηγουμένου αύξηση της ζήτησης και ορδές φρέσκων επωαζόμενων μουσικάντηδων, θα κατακλύσει την άγονη γη.  The end.

 

 

Off topic. Λες και τα προηγούμενα ήταν On.

Τα: Χριστός ανέστη, Καλό Πάσχα, Καλή ανάσταση κτλ, δεν εμπίπτουν στην παράγραφο 2 των κανονισμών ? 

If you want to be a hippie...you 're too late.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλά επειδή το 1821 ο πελάτης-ιδιοκτησία της είχε σκεφτεί τον Εθνικό Ύμνο, εσύ δεν μπορείς να τον απαγγέλλεις και πρέπει να πληρώσεις.

 

νομιζω οτι μετα τα 100 χρονια τα μουσικα κομματια δεν ανηκουν σε κανεναν  ;D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι για να δουμε το θεμα σφαιρικα θα πρεπει να μπει ο καθενας στη θεση τoυ δημιουργου.

 

Αν ηταν καποιος ο δημιουργος μιας μουσικης, πως θα του φαινοταν καποιοι (χωρις την εγκριση του ή καποια οικονομικη συμφωνια τεσπα) να βγαζουν χρηματα (εστω και 1 cent απο διαφημηση google) απο την χρηση της ειτε απο tabs, ειτε απο audio?

Και φυσικα οπου γινεται τεχνικα να ελεγχθει κατι τετοιο, δεν θα ηθελε ο καθε δημιουργος να μπορει να ελεγχει το κερδος?

 

Η δημοσιευση  tabs (ειτε λαθος ειτε σωστων) με σκοπο το οικονομικο κερδος, και παλι πρεπει να εμπεριεχει συμφωνια του δημιουργου της μουσικης και του δημιουργου των tabs.

 

Tωρα το θεμα "αναπαραγωγης της μουσικης δια στοματος"  ;D στο σπιτι, ειναι γελοιότητα.

Εκτος κι αν καλεσει καποιος στο σπιτι του κοινο και βαλει εισητηριο  8)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δημοσιευση  tabs (ειτε λαθος ειτε σωστων) με σκοπο το οικονομικο κερδος, και παλι πρεπει να εμπεριεχει συμφωνια του δημιουργου της μουσικης και του δημιουργου των tabs.

 

Ρωτάω καθαρά λόγω άγνοιας.Δηλαδή τα μεγάλα sites με tabs (911tabs,ultimate-guitar και λοιπά) αποκομίζουν κάποιο οικονομικό όφελος παρέχοντας τα free tabs που αναρτώνται από χρήστες ;

it's all about balance...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτάω καθαρά λόγω άγνοιας.Δηλαδή τα μεγάλα sites με tabs (911tabs,ultimate-guitar και λοιπά) αποκομίζουν κάποιο οικονομικό όφελος παρέχοντας τα free tabs που αναρτώνται από χρήστες ;

 

Ναι, από τη στιγμή που έχουν διαφημήσεις και το υλικό είναι δωρεάν, όλο το οικονομικό τους όφελος προέρχεται από το traffic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γίνεται να τα διαθέτουμε εφ όσον υπάρχει copyright.

 

Φυσικα και δε γινεται να το διαθετουμε, και λυπαμαι αν εκανα καποια υπερβαση, θελοντας να βοηθησω τον oselifer.

Αν ηξερα οτι υπηρχε copyright στις ταμπλατουρες, δεν θα την ανεβαζα.

 

Με την ευκαιρια αυτη να καταθεσω κι εγω τη θεση μου

 

η οποια ειναι σαφως υπερ του δημιουργου, και του δικαιωματος του ν'αμοιβεται με οποιοδηποτε τροπο για το εργο του.

 

Επισης ειμαι υπερ ολων αυτων που με τη συμβολη τους, βοηθησαν να βγει το εργο αυτο στην επιφανεια  και να διαδοθει στο ευρυ κοινο, οποτε αν διεκδικουν καποια δικαιωματα, ειναι για εμενα απολυτα σεβαστο,ειτε προκειτε για μεμονωμενα ατομα ειτε για εταιρειες

 

Χρονια πολλα σε ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ βγάζω λεφτά με το να παίζω σε μαγαζιά... Και έχω παίξει αρκετά είδη μουσικής... Συνήθως τα κομμάτια τα βγάζω με το αυτί και δεν χρησιμοποιώ tab ή παρτιτούρα... Αν δεν απατώμαι το να παίζεις live κάποια κομμάτια ως "διασκεδαστής" σε ένα μαγαζί που έχει άδεια για Live μπάντα ή σε συναυλία δεν είναι παράνομο γιατί τα έξοδα αυτά τα πληρώνει ο ιδιοκτήτης ή ο διοργανωτής... Και σίγουρα στην περίπτωση της παραδοσιακής μουσικής το να παίζεις διασκευές ΔΕΝ απαγορεύεται... Όπως και το να παίζεις τραγούδια 30ετίας (ή 25ετίας)...

Από τη στιγμή που εγώ βγάζω ένα κομμάτι με το αυτί μπορεί οι νότες που ακούω (γιατί έχω καταλήξει ότι πολλές φορές ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ νότες που δεν υπάρχουν στο κομμάτι) να είναι Σολ, Λα, Ρε και το αυθεντικό κομμάτι να έχει μόνο Σολ, Ρε (τυχαίο το παράδειγμα)... Και όπως το ακούω έτσι το λέω σε έναν φίλο μου ή το γράφω σε tab... Το ότι είναι tab όμως σημαίνει ότι μπορεί ο άλλος να το γκρουβάρει σαν Σολ Σολ Σολ Λα Ρε Ρε Ρε ενώ το γκρουβ του να είναι κάπως αλλιώς... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στην ουσία τα tabs είναι σαν "περιγραφή" του κομματιού καθότι είναι υποκειμενικά και όχι γραμμένα από τον καλλιτέχνη... Κάτι σαν την "περίληψη" ενός έργου που διαβάζεις πριν αποφασίσεις αν θα το δεις... Το να θεωρείται παράνομο κάτι τέτοιο μου ακούγεται γελοίο...

LA ROJΑ ARMADA

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Off topic. Λες και τα προηγούμενα ήταν On.

Τα: Χριστός ανέστη, Καλό Πάσχα, Καλή ανάσταση κτλ, δεν εμπίπτουν στην παράγραφο 2 των κανονισμών ? 

 

+ 800 Εκατομμύρια.

 

Παιδιά κάνουμε δεν κάνουμε την συζήτηση το θέμα είναι ενα.Ένας ερασιτέχνης μουσικός που θέλει να παίξει μία maidenia σε λίγο καιρό δεν θα βρίσκει ταμπλατούρα κάτι το οποιό θα τον οδηγήσει σε τρία πράγματα. Είτε 1)να φτιάξει αυτί (χαζομάρα-σε δύσκολα κομμάτια δεν γίνεται να τα βγάλεις τέλεια με αυτόν τον τρόπο εκτός αν είσαι perfect pitcher)  και αφού είσαι ερασιτέχνης (οι περισσότεροι κιθαρίστες σήμερα είναι αυτοδίδακτοι) δεν κανεις μαθήματα για να σου μάθει κάποιος, 2)να αγοράσει το βιβλίο (άρα μιλάμε για 20 και βάλε ευρώ που θα καλύπτουν ένα μόνο καλλιτέχνη,αν θελήσει και λίγο muse τι θα κάνει θα πάει να δώσει άλλα τόσα?),3) να παρατήσει το όργανο επειδή (όπως και οι περισσότεροι κάναμε στην αρχή) παίζει κυρίως διασκευές και αυτό είναι που τον ωθεί να συνεχίσει να παίζει, η απόλαυση του να βγάζει και να παίζει κομμάτια (μόνος του, με μπάντα άσχετο).

Μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι θα κάνουμε οι περισσότεροι το πρώτο.Μ'αλλον τα 2 τελευταία θα γίνουν.

 

Οπότε μου γεννιούνται 2 ερωτήματα 1)τι μέλει γενέσθαι και 2) ΤΩΡΑ θυμήθηκαν οι εταιρίες μετά από καμιά 10 ετία που αυτό με τις ταμπλατουρες λαμβάνει χώρα να εφαρμόσουν απαγορεύσεις?

 

Παίζω σε μπάντα με τραγούδια ανεβασμένα στο myspace (αν δεν το θεωρείτε δισκογραφία απλά αγνοήστε αυτήν την παράγραφο) και ο καθένας θα μπορούσε να τα ακούσει και να τα ταμπλάρει, να τα πουλήσει κτλ.Αν όντως έβγαζα δίσκο και κάποιος έπαιζε ένα κομμάτι μου live για διασκευή (λεεεεμε τώρα :P) το μόνο που θα του ζητούσα ήταν να μου δώσει τα credits(να πει ότι το γραψα εγώ δηλαδή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου