Προς το περιεχόμενο

Μας απαγορεύουν και τα tabs;


oselifer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το σκεπτικό μου συμβαδίζει με αυτό του TGL, οι άνθρωποι αυτοί απλά δεν μπορούν να συμβαδίσουν πλέον με την εποχή τους και προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξίδι.

 

Στην τελική θα πρέπει να τους πληρώνει ο κάθε δάσκαλος μουσικής για να μπορεί πλέον να διδάξει τον μαθητή του; Ή μήπως δεν μπορεί κάποιος να πειρατέψει τα ίδια τους τα βιβλία;

 

Αν βρεθεί λύση για τα υπογραμμισμένα θα κατοχυρώσω την πεντατονική κλίμακα και την φα ματζόρε συγχορδία. Τρέμε Βασίλη Θυρίδη

broke another g-string

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 101
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

Πάντως πάντα μου έκανε εντύπωση εδώ μέσα, που συζητάμε συνήθως σαν καταναλωτές αντί σαν καλλιτέχνες...

 

Διαφωνώ. Μια χαρά σαν "καλλιτέχνες" μιλάμε (με όση καλλιτεχνία μπορεί να επιστρατέψει ο καθένας). Σαν έμποροι αρνούμαστε συχνά να μιλήσουμε.  ;)

 

Για να μην υπάρχουν παρανοήσεις και επειδή δεν μπορώ να μιλήσω προσωπικά (καθώς δεν έχω εκδόσει δισκογραφία) θα ήθελα να παρακαλέσω τους μουσικούς του Noiz που έχουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ δισκογραφία να τοποθετηθούν στο ζήτημα των tabs. Ειλικρινά με ενδιαφέρει τρομερά η γνώμη τους.

Model-o-phobia: something like homophobia, but much more amusing

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες τα ρε TGL. Έχουμε τρελαθεί τελείως. Αλήθεια, με όλους αυτούς που παίζουν διασκευές στο youtube τι πρέπει να γίνει; Λέω τώρα ο ανόητος...

Ο Αριστοτέλης γίνεται κτήμα του Γερμανού που τον μελετά, όχι του Έλληνα που τον αγνοεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).

 

Επίσης να σημειώσω και κάτι όσο αφορά τα προηγούμενα: η συζήτηση είναι επίσης και από το βλέμμα του καλλιτέχνη καθώς βλέπεις κατά αντιστοιχία τι θα μπορούσες να κάνεις εσύ αν είχες ποτέ την ευκαιρία να εκδώσεις κάτι σε μεγάλη εμβέλεια. Επίσης διαμορφώνεται και η άποψη του καθενός για το θέμα της δωρεάν διακίνησης μουσικής απ' την πλευρά του καλλιτέχνη. (έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον)

Everybody gets the blues sometime

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Πες τα ρε TGL. Έχουμε τρελαθεί τελείως. Αλήθεια, με όλους αυτούς που παίζουν διασκευές στο youtube τι πρέπει να γίνει; Λέω τώρα ο ανόητος...

Πολύ σωστό και αυτό που λές καί ο TGL.

Προσωπικά όμως πιστέυω πως αρκετοί απ'αυτούς, παίζουν διασκευές γιατί δεν έχουν καλλιτεχνία. Ελάχιστοι είναι αυτοί που στις διασκευές τους έχουν καλλιτεχνία ή κάτι πραγματικό να προσφέρουν.

Όλα κινούνται γύρω από το χρήμα. Τα περισσότερα άλλωστε έχουν καθαρά εμπορικό σκοπό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).

 

Ναι, αλλά τι σχέση έχει η gibson με τα signature μοντέλα της; ???

 

 

Να μην ξεχνάμε ότι στην αγορά τον τελευταίο λόγο τον έχει ο πελάτης και στους περισσότερους κλάδους μπορούν να γίνουν τεράστιες αλλαγές μέσα σε μια νύχτα (ίσως υπερβολή) γιατί άλλαξαν οι προτιμήσεις των καταναλωτών ή οι τιμές του αντιπάλου ή το ένα ή το άλλο....

 

 

broke another g-string

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@mpikozΈτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Βλέπε τα συνεχή signature ala Gibson (πχ Beano).

 

Everybody gets the blues sometime

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάλι αντιθέτως βλέπω πως οι περισσότεροι καλλιτέχνες καταξιωμένοι ή μη επιστρέφουν στη διακίνηση του έργου τους έναντι ενός αντίτιμου. Έχουν όντως μειώσει τις τιμές λόγω του ότι διακινούν τα έργα τους απευθείας και όχι μέσω κάποιας εταιρίας και διαθέτουν και την ακρόαση τους με ελεγχόμενο από αυτούς τρόπο αλλά και πάλι πουλάνε σαφώς με κάποιο αντίτιμο το ολοκληρωμένο έργο τους.

Για την ακρίβεια η φάση του τζάμπα πέρασε και δεν ακούμπησε.

 

Μου είχε φανεί ιδιαίτερα ενδιαφέρον αυτό το θέμα για τη νοοτροπία της ελεύθερης διακίνησης και το πως αντιμετωπίστηκε ύστερα από αρκετούς

http://www.noiz.gr/index.php?topic=182082.0

 

Είναι εν μέρει σχετικό με αυτά που συζητάμε. Η διακίνηση έργων δωρεάν από πολλούς δημιουργούς δεν έχει το νόημα ότι χάνουν την αξία τους. Ο καλλιτέχνης συνεχίζει και θα συνεχίζει επ αόριστον να δικαιούται να έχει έσοδα από τα έργα του και να έχει τον τελευταίο λόγο για τον τρόπο με τον οποίο θα διακινούνται τα έργα του.

 

Αυτό που έχει αλλάξει για μένα ανεπιστρεπτί είναι η αναγκαιότητα της μουσικής, η πλήρης αλλαγή της κατάστασης στη μουσική βιομηχανία, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθαρό εμπόριο από συγκεκριμένα προϊόντα και σταθεροί αγοραστές, και από εκεί και πέρα όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να διαφυλάσσουν τα δικαιώματά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Από μουσικής πλευράς.

Νομίζω ότι όταν κάνεις μία διασκευή, πρέπει να είναι τουλάχιστον καλύτερη από την αρχική εκτέλεση ή στην χειρότερη περίπτωση με ίδιο μουσικό ενδιαφέρον με την αρχική εκτέλεση.

Τα στοιχεία που την συνθέτουν ανάλογα με την χρονική περίοδο εκτέλεσης και το είδος παίζουν αρκετά σημαντικό ρόλο όχι μόνο στην επιτυχία αλλά και στη διάρκειά της στον χρόνο.

Αλλιώς είναι ένα πείραμα που το εκδίδεις γιά καθαρά εμπορικό σκοπό. Ειδικά δε, όταν η αρχική εκτέλεση είχε επιτυχία και έχει διαφορά με την διασκευή ή επανεκτέλεση.

 

Από τεχνολογικής πλευράς και όχι μόνο.

Έτσι είναι. Στο βωμό του κέρδους και της δημιουργικότητας τους που έχει εκλείψει "τα σφάζω όλα, τα μαχαιρώνω" και δε μένει τίποτα.

Δεν είπε κανείς ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, ειδικά τα τελευταία έτη. Άλλωστε, εμείς σαν καταναλωτές το ζητάμε... το φθηνό. Αυτό είναι άλλωστε και το feedback που λαμβάνουν οι κατασκευαστές από το καταναλωτικό κοινό. Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αυτό που έχει αλλάξει για μένα ανεπιστρεπτί είναι η αναγκαιότητα της μουσικής, η πλήρης αλλαγή της κατάστασης στη μουσική βιομηχανία, με αποτέλεσμα να υπάρχει καθαρό εμπόριο από συγκεκριμένα προϊόντα και σταθεροί αγοραστές, και από εκεί και πέρα όλοι οι υπόλοιποι οι οποίοι κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να κάνουν τέχνη και θα συνεχίσουν να διαφυλάσσουν τα δικαιώματά τους.

 

Κατά τη γνώμη μου αυτό είναι κατάλοιπο του γεγονότος ότι η μουσική έγινε μουσική βιομηχανία και άρχισε να προσαρμόζεται στον εκάστοτε "εργοδότη" (πείτε τον παραγωγό, μεγάλη βιομηχανία που χρειάζεται soundtrack για διαφήμιση, τεράστιο club σε διεθνή μεγαλούπολη ή όπως αλλιώς θέλετε) αντί να συμβεί το αντίθετο.

In the end it all comes down to the money όπως μας έλεγε μικρά και μια λονδρέζα καθηγήτρια. Στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε όμως.(ή μήπως όχι;)

Everybody gets the blues sometime

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...