Προς το περιεχόμενο

about kem electronics


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειναι φυσικο φιλε μου να εχεις αμφιβολιες αλλα τι λες και εσυ να βγηκα ετσι αυθαίρετα  να λεω οτι μου κατεβει ετσι ξαφνικα? Θα τα πω απο την αρθεμα ,μου δινει τον Mister kem ητοι θυμιο κολιοκοτση ,μπορεις να μου φερεις το ταδε, ναι απανταει ,ποσο καιρο θα παρει αυτο? τρεις με τεσσερες εβδομαδες, απανταει,θελω τα μισα λεει,ενταξει λεω, στησ 8-3-11 μπαινουν τα χρηματα στο λογαρ/σμο του,Φυσικα εχω αποδειξη φρεντ,αλλα εγω δεν μενω Αθηνα,Ερχεται η ωρα της παραδωσης ,τιποτα βλ επανω, Στελνω mail στους γερμανους ,απαντ,δεν βγαζουν τωρα το spectralis μετα απο εναμισο μηνα και βλεπουμε,Μιλαω με τον Μister kem,Οι γερμανοι δεν το βγαζουν τωρα σε πειραζει να ακυρωσουμε δεν χανεις κατι ,Απαντηση ,οχι χη ,Τελη φλεβαρη πηρα στην kem, εξηγω στην κοπελα στο τηλ πιο ειναι το καθολου,Ποτε θα εχω τα χρημ ,Δεν δικαιουμαι μια απαντηση ?

 

Δικαιούσαι να λάβεις την προκαταβολή σου πίσω, αν έχει παραβιαστεί η προφορική συμφωνία που έκανες με την συγκεκριμένη επιχείρηση. Το θέμα - έτσι όπως μας το παρουσιάζεις - δεν μπορεί να λυθεί στα τηλέφωνα, θα πρέπει να έρθεις στην Αθήνα, και να επισκφθείς την εταιρεία.

 

Αν δεν είσαι ενήλικος, φρόντισε να συνοδεύεσαι από κάποιον μεγαλύτερο και επίσης φρόντισε να έχεις ενημερωθεί από κάποιο καταναλωτικό ινστιτούτο για το ποια πρέπει να είναι η τακτική σου, ώστε να μη κάνεις λάθη.

 

 

Mea Culpa

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 20
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

  • Guru

Δεν είπα ότι βγήκες έτσι αυθαίρετα και ούτε πως λες ότι σου κατέβει. Σίγουρα κάτι συνέβηκε.

 

Τώρα, το ότι έπρεπε να λάβεις μία - κάποια απάντηση γιά το πότε θα πάρεις πίσω την προκαταβολή, σαφώς και είναι απολύτως λογικό. Τι να πω, δεν ξέρω. Αυτά τα πράγματα γίνονται άμεσα.

 

Απ'ότι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου, γιά την καθυστέρηση, δεν φταίει η ΚΕΜ αλλά ο ίδιος ο κατασκευαστής. Κάνω λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κι ας φταίει ο κατασκευαστής....

η αντιπροσωπεία δεσμεύτηκε να φέρει το προιόν σε ένα μήνα...

από τη στιγμή που δεν γίνεται...και μιας και δεν έχει ξεκινήσει καμιά παραγγελία ή κατασκευή του προιόντος (ακόμα καλύτερα δλδ) ας του δίναν αμέσως την προκαταβολή του πίσω...

αυτό που πρέπει, πιστεύω, να κάνει το παιδί είναι να πάρει στην αντιπροσωπεία και να ρωτήσει γιατί δεν του επιστρέφεται το ποσό αφού δεν πρόκειται να γίνει αγορά....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Για τον κατασκευαστή, απλά το ανέφερα.

Για την προκαταβολή, ούτε που το συζητάμε. Έπρεπε να είχε επιστραφή από την πρώτη κιόλας στιγμή, αφού ενημερώθηκε και ο πελάτης.

Δεν ξέρω, μου κάνει φοβερή εντύπωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κανεις λαθος φιλε μανωλη. Η εταιρεια αυτη δεν παραγει  προιοντα και τα βαζει αποθηκη ,Δεν εχει stock. Αν μπεις στο thomann η στο music store θα δεις οτι το φερνουν ανα μικρα χρονικα διαστηματα. Ο thomann ελεγε απο τον Ιανουαριο οτι διαθεσιμο θα το ειχε στης 15-4-11 και για λιγες μερες. Το music store επισης το διαθετει μονο< on backorder επισης για λιγες μερες. Aν μπεις  στο  thomann θα δεις οτι τωρα το εχει διαθεσιμο παλι τελη Ιουλιου.Εγω το ηξερα αυτο για αυτο και το εκανα παραγγελια.Απλα θα σου πω εγω τη εγινε και εγιναν ολα κουλουβαχατα. Η kem δεν  εκανε την παραγγελια στην ωρα της ,  ο mister kem  ειχε προγραματισει να παει γερμανια για δουλιες του τον απριλη , οποτε σου λεει αρπαζω και ενα κοματακι και γυριζω. Ελα ομως που οι γερμανοι δεν κανουν εξερεσεις?Ετσι μου απαντησανε στο mail οτι stock δεν εχουμε ,Και σιγουρα δεν φταιν οι γερμανοι γιατι ετσι δουλευουν <παραγγελια>χρονος ενα με εναμισο μηνα<και παιρνεις το προιον.Αλλα αμα εδω περα τσιμπουκαρουμε και χαχανιζουμε φυσικα και δεν γινεται δουλεια .Παρ" ολα αυτα εγω θα επιμενω να θελω να υποστηριζω τους ελληνες γιατι σιγουρα δεν ειναι ολοι ετσι ευτυχως . ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ,προς το παρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για σας παιδια ξανα εδω. about KEM συνεχεια, Τελικα βρηκα τον κυριο κολιοκοτση και μου εξηγησε πως ολη η ταλαιπωρια που υπεστην εγω ηταν λογο κακων συγκυριων..Δηλαδη η μιση εταιρεια αλλαξε διευθυνση και λογο πασχα γιορτες κ,τ.λ.και οχι απο αμελεια και αδιαφορια..Και εγω για να δειξω δεν εχω τιποτα με κανεναν και εξακολουθο να θελω να υποστηριζω τους ελληνες εκανα εκ νεου την παραγγελια και το δεχτηκε...Εστειλε mail στους γερμανους και του απαντησανε οτι σε τεσσερις με πεντε εβδομαδες η παραγγελια θα ειναι okey... Δηλαδη μεσα Ιουνιου...Με την προυποθεση να ανεβω στην Αθηνα το παραλαμβανω και παιρνει τα υπολοιπα χρηματα του...Και αν ολα γινουν οπως με διαβεβαιωσε και εχουν καλη εκβαση εως το τελος, τοτε και εγω σιγουρα δεν θα εχω κανενα λογο να μην τον πιστεψω, πως η ταλαιπωρια που υπεστην ηταν πραγματι  λογο  κακων συγκυριων και οχι εμελεια και αδιαφορια της εταιρειας προς καπιους  πελατες...Και για να μην ξεχνιομαστε υπευθυνος στην κυριολεξια σημαινει.....ΙΚΑΝΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΑΙ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου