Nordic Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Εχεις δικιο σε αυτο που λες να μαθαινει τον μαθητη να σκεφτετε εξω απο το κουτι Nordic.Οσον αφορα το δευτερο σκελος για μαθητες κλωνους..αυτο νομιζω οτι το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης το εχει ο δασκαλος. Ειναι πραγματικα τοσο ευκολο να μασησεις μια υλη και να την δωσεις ετοιμη. Ο σωστος δασκαλος δινει τις τεχνικες...οχι τους δικους του τροπους αναλυσης των. σε ευχαριστω για το input. Βαγγελη δίνω κυριως μεγαλύτερο ευθύνης στον δασκαλο πανω σε αυτο επειδη η μεθοδος διδασκαλίας του μπορει να μην δινει περιθωρια στον μαθητη να σκεφτει εξω απο το κουτι.. ή ακόμα και ο ογκος διδασκαλίας μπορει να μην του αφήνει περιθωρια...(πολλα πραγματα που είναι στην διακιοδοσία του δασκαλου)... Και μιλωντας παιδαγωγικα παντοτε, όταν ένα μαθητη του λες μη αυτο μη εκεινο, στο τελός στο τελός γίνεται αβουλο ον..μαθητης κλωνος δηλαδη.. Και όταν λέμε φυσικά τυφλη εμπιστοσυνη στον δασκαλο δεν το εννοοουμε με απόλυτο τρόπο... Το άλλο μεριδιο ευθύνης φυσικά αφορά τον μαθητη.. Ειναι δυστυχως ή ευτυχως θεμα προσωπικότητας(attitude) του εκαστοτε μαθητη.. Μερικες σκεψεις για τροφη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BURNING13 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 δε ξερω αν πρεπει να απαντησω στο τοπικ μιας και δεν ειμαι δασκαλος αλλα ο μαθητης.τελοσπαντων θα πω 2-3 πραγματακια • «DRIVE & PASSION». το χα πριν ξεκινησω μαθηματα. αλλωστε για μενα τα ντραμς ηταν ενα ονειρο, μια ανεκληρωτη καυλα, να το πω ωμα (δε μπορω να βρω πιο περιγραφικη λεξη ;D ) ονειρο μου ηταν να τζαμαρω με τους φιλους μου και να μπορω να παιξω μειντεν και μανογουορ στα ντραμς. ομως, αν η ορεξη μου για δουλεια ηταν στο 5/10, με το που γνωρισα το δασκαλο μου(που κανει και ενδιαφεροντα τοπικ χεχε) η ορεξη μου δεκαπλασιαστηκε. θα ειναι θαυμα αν δεν εχω χωρισει μεχρι το καλοκαιρι. εχω παθει τρελο τραμπακουλο με τα τυμπανα. δεν υπαρχει χρονος για τιποτε αλλο. το προβλημα θα ειναι οταν αρχισει να επιρρεαζει τη δουλεια μου η αφοσιωση στα τυμπανα. (οι γυναικες ειναι αναλωσιμες) • «Ιδανικο προγραμμα μελετης .» Οι ιδανικες απαιτησεις μελετης που εχω με κάθε νέο μαθητη είναι oι εξης. Για το πρωτο ετος..θεωρω οτι μιση ωρα την ημερα εξασκηση , Δευτερα με Σαββατο είναι αρκετη. Το ξαναλεω..Μιση ωρα την ημερα - 6 μερες την εβδομαδα. Οχι 4 ωρες το Σαββατοκυριακο. Αυτό είναι κατά τη γνωμη μου το ιδανικο προγραμμα μελετης . Η καθημερινη -μεθοδικη και προγραμματισμενη εξασκηση είναι αυτή που κανει την διαφορα στη προοδο. Καταλαβαινω ότι πολλοι μαθητες δεν εχουν την πολυτελεια της καθημερινης μελετης. Σε αυτην τη περιπτωση προτιμω καποιος να κανει μαθημα μια φορα το μηνα, αρκει όμως όταν θα έρχεται στο μαθημα ,να έρχεται μελετημενος και ετοιμος για το επομενο βημα . τελικα ισχυει το μισαωρο? πλεον εχω βαλει τη μελετη των τυμπανων στη ζωη μου οποτε μελεταω καθημερινα, αλλα το μισαωρο δε φτανει ουτε για αστειο. ουτε καν η μια ωρα. και αν ξεκινησω να μελεταω και το διπεταλο (οποτε θα θελω αλλη μια ωρα τη μερα) μιλαμε για πολυ χρονο. αυτο λιγο με προβληματιζει γιατι οταν τα πραγματα δυσκολεψουν, ουτε το 16αωρο δε θα φτανει..... • «Υπερβολικη Βιασυνη για μαθηση» Ενα κοινο χαρακτηριστικό ολων των μουσικων είναι η βιασυνη. Θεωρω ότι η υπερβολικη βιασυνη κανει περισσοτερο κακο…παρα καλο. Πρεπει να καταλάβετε ότι καποια πραγματα θελουν τον χρονο τους..και θα παρουν το χρονο τους - οσο κι αν εσεις βιάζεστε. O στιχος..We want the world and we want it ΝΟW..δυστηχως δεν υφίσταται - όχι μονο στα τυμπανα , αλλα και σε ολες τις τεχνες γενικοτερα. Δεν υπαρχει τροπος να κοψετε δρομο. Επειδη ειδατε τα cross sticking στο YOUTUBE ..δεν σημαινει ότι εχει ερθει η ωρα να τα μαθετε. Ο σωστος μαθητης δουλευει με ΥΠΟΜΟΝΗ –ΕΠΙΜΟΝΗ & ΑΓΑΠΗ. τη βιασυνη ολη την εχουμε. εγω ειδικα... ομως τελικα και αυτο δε μπορει να χειραγωγηθει με τη βοηθειατου δασκαλου? πως εχω σταματησει (μεχρι ενα σημειο) να βιαζομαι? απλα ειδα και καταλαβα με τη βοηθεια του δασκαλου οτι ζουμι υπαρχει και σε αυτα τα "απλα" που κανω τωρα. κατι μποει να ακουστει ενδιαφερον χωρις διπεταλα χωρις 32α χωρις πολυπλοκες τεχνικες. στα παντα υπαρχει μαγια. αρκει να το συνειδητοποιησουμε γρηγορα. το οποιο χωρις να μας το δωσει ο δασκαλος, ειναι πολυ χλωμο • «Τροποι μελετης». Κατά τη γνωμη μου υπαρχουν τριων ειδων μαθητες. α}Αυτοι που τρεχουν τις ασκησεις χωρις να είναι ετοιμοι {Τρεχουν για να τρεχουν}.. Η υπερβολικη βιασυνη οδηγει μαθηματικα σε βρωμικο παιξιμο και τραυματισμους. β}Αυτοι που αρέσκονται απλα να βγαζουν τις ασκησεις στην ταχυτητα που τους βολευει – χωρις ποτε να μπαινουν στη διαδικασια να τρεξουν . Αυτό οδηγει σε μουσικους που μπορουν να παιξουν μονο σε medium ταχυτητες..γ} Υπαρχουν και οι μαθητες που ξεκινανε ΠΑΝΤΑ αργα, και σιγα –σιγα αναπτυσουν τις ταχυτητες τους, ψαχνοντας να βρουν τα ορια τους, προσεχοντας όμως παρα πολύ τον ηχο , την καθαροτητα αλλα και τους μυς τους . Ο {Γ}είναι κατά τη γνωμη μου ο σωστος μαθητης. Ο δασκαλος μου –μου ειχε πει το εξης καποτε. - “Στις medium ταχυτητες ολοι καλοι ειμαστε.Ο σουπερ drummer φαίνεται στα πολύ αργα και στα πολύ γρηγορα κομματια όμως. θελω να πιστευω οτι δεν ειμαι ο α και ο β. θελω να ειμαι ο γ. ομως αυτο που θελω εγω προσωπικα να κανω σε καθε ασκηση, ειναι αδυνατο. δηλαδη. θελω να ξεκιναω (και ξεκιναω) παντα αργα. και καθως μαθαινω την ασκηση να ανεβαζω. δηλαδη εχει τυχει μια ασκηση να τη ξεκινησω στο 40 και να ανεβαινω σιγα σιγα τα bpm ανα δεκα. ομως αυτο δε μπορω να το κανω συνεχεια και ειδικα με τις ασκησεις που εχω. οποτε αναγκαστικα μιλαμε για επιλεκτικες ταχυτητες.αρα συνηθως παιζω πολλες φορες μια ασκηση αργα και οταν τη νεχω μαθει θα την παιξω συνηθως 20 και 40 βpm παραπανω. ολα αυτα ομως θελουν υπερβολικα πολυ χρονο. και ρωταω. ενας που μελεταει μιση ωρα τη μερα πως θα τα πετυχει ολα αυτα? προσωπικα μου φαινεται δυσκολο να βρεθει η χρυση τομη. ισως γιατι θελω να ειμαι τελειος. (και προφανως δε θα γινω ποτε ;D ) • «Μελετη με μετρονομο» Εχει συζητηθει εκτενως δεκαδες φορες στο φορουμ η σημασια της εξασκησης με το μετρονομο . Θα βρειτε πολλα σχετικα αρθρα και πολλες και διαφορετικες αποψεις. Κατά τη γνωμη μου ο σωστος μαθητης δουλευει με το μετρονομο μεχρι να αναπτυξει το δικο του εσωτερικο μετρονομο. απλα μιααπορια. και ποτε θα ειμαστε ετοιμοι?σαν εικονα δηλαδη τι να περιμενω? τα 2-3-4 χρονια? παραπανω? • «Μελετη και παιξιμο χωρις παρωπιδες.» Η αποψη μου είναι ότι παρωπιδες στη μουσικη μπορειτε ασφαλως και να εχετε …οσο πορεύεστε από τη μερια του ακροατη. Δυστηχως όμως η πραγματικότητα δειχνει ότι ακομα και το ροκ εχει μπασταρδευτεί με χιλια διαφορετικα στυλ. Κατά τη γνωμη μου ο σωστος μαθητης από τη μερα που ξεκιναει τα drums , αν θελει να γινει ανταγωνιστικος στην Ελληνικη πραγματικοτητα του 2011, πρεπει να μπορει να παιζει με ευχερεια πολλα και διαφορετικα μουσικα στυλ. υπαρχουν καιαυτοι που δε πανε να γινουν επαγγελματιες (ευτυχως γιατι μπουζουκι κιλς δε μεταλ).οποτε το να γινουν ανταγωνιστικοι ισως και να μη τους ενδιαφερει. προσωπικα καποια ειδη δε με ενδιαφερουν καθολου. ομως ειμαι ανοιχτος στο να παρω ιδεες και τεχνικες κτλ κτλ απο αλλα ειδη που μπορει να βοηθησουν στο παιξιμο μου. οπως και να εχει δε θελω να γινω επαγγελματιας. τωρα αν φτιαξω την υπερμπαντα και σταματησω να ειμαι φυσικος και γινω ο νεος νικο μακ μπρειν , ε δε θα πω οχι. «Ενδιαφερον» Κατά καιρους εχω παρατηρησει σε μαθηματα να συμβαινει το εξης. Καποιοι μαθητες ενώ ξερω απολυτως τι πρεπει να κανουν παρακατω..για καποιους λογους φευγουν παντα από το μαθημα με 2-3 ασκησεις περισσοτερες. Παντα με προκαλουν να μιλησουμε περισσοτερο, να ακουσουμε περισσοτερη μουσικη , και να δουμε περισσοτερα videos στο Laptop. Με προκαλουν επισης να μην κοιταω το ρολοι.. Το συμπερασμα που εβγαλα είναι οτι το ενδιαφερον που δειχνει ο κάθε μαθητης , αναγκαζει το δασκαλο να δωσει το κατι παραπανω. Δεν είναι ότι είναι παγια τακτικη μου…σε αυτους που ενδιαφέρονται - να δινω περισσοτερα, και σε αυτους που απλα θελουν ένα μαθημα να δινω λιγοτερα. Όχι. Η διδασκαλια δεν είναι μια μονοπλευρη διαδικασια..είναι αλισβερίσι. Καποιοι σε εμπνεουν να δωσεις περισσοτερα, γιατι απλα σε αναγκαζει η διψα και το ενδιαφερον τους για μαθηση, να σκεφτεις περισσοτερο. Ο σωστος μαθητης συζηταει καινουργιες ιδεες και τεχνικες , ρωταει , εμπνέει ,προκαλει και ισως καποια στιγμη ξεπερναει και το δασκαλο του. Καποιοι παλι… παλι δεν ειναι θεμα μαθητη. ειναι θεμα αλληλεπιδρασης μαθητη καθηγητη. μπορει ο μαθητης να ειναι τελειος και ο καθηγητης να βαριεται που ζει. και το αναποδο βεβαια μπορει ο μαθητης να εχει ενδιαφερον για το αντικειμενο και ο καθηγητης να του το πολλαπλασιασει με τον τροπο του. προσωπικα οποτε τελειωνει το μαθημα ξενερωνω. θα ηθελα να κραταγε μερες!!!(ειμαι αρρωστακι το ειπαμε) εν κατακλειδι. για μενα ολα ειναι θεμα αλληλεπιδρασης. μπορει ενα μαθητης να ειναι καλος, αλλα με καποιον καθηγητη μπορει να απογειωθει και με καποιον αλλον να παραμεινει ενας απλα καλος μαθητης βαγγελη σε παρακαλω σταματα να κανεις ωραια τοπικ. μας τρως πολυ χρονο για σκεψη και προβληματισμο ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
December Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 @Burning13 θα ειναι θαυμα αν δεν εχω χωρισει μεχρι το καλοκαιρι. εχω παθει τρελο τραμπακουλο με τα τυμπανα. (οι γυναικες ειναι αναλωσιμες) .... αναλώσιμες? σίγουρα θα σε χωρίσει πολύ πρίν από το καλοκαίρι, φίλε. "Χαίρω πολύ, κι απο δω η γυναίκα μου η Άννα. Αναλώσιμη την βαφτίσανε, εγώ χαϊδευτικά την λέω Άννα" Πάντως μου έδωσες την ευκαιρία να διαβάσω πως σκέφτονται και άλλοι μαθητές, άλλοι ταξιδευτές στα Drums...ποτε θα ειμαστε ετοιμοι?σαν εικονα δηλαδη τι να περιμενω? τα 2-3-4 χρονια? παραπανω? ..it's not about the destination, it's the journey that counts.. Εγώ τόχω πάρει απόφαση :Υπομονη, επιμονη, αγαπη, απογοητεύσεις, δυσκολίες, ανταμοιβές και γέλια. Τρελά γέλια ειδικά όταν κάνω τρελά λάθη :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BURNING13 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 @Burning13 θα ειναι θαυμα αν δεν εχω χωρισει μεχρι το καλοκαιρι. εχω παθει τρελο τραμπακουλο με τα τυμπανα. (οι γυναικες ειναι αναλωσιμες) .... αναλώσιμες? σίγουρα θα σε χωρίσει πολύ πρίν από το καλοκαίρι, φίλε. "Χαίρω πολύ, κι απο δω η γυναίκα μου η Άννα. Αναλώσιμη την βαφτίσανε, εγώ χαϊδευτικά την λέω Άννα" Πάντως μου έδωσες την ευκαιρία να διαβάσω πως σκέφτονται και άλλοι μαθητές, άλλοι ταξιδευτές στα Drums...ποτε θα ειμαστε ετοιμοι?σαν εικονα δηλαδη τι να περιμενω? τα 2-3-4 χρονια? παραπανω? ..it's not about the destination, it's the journey that counts.. Εγώ τόχω πάρει απόφαση :Υπομονη, επιμονη, αγαπη, απογοητεύσεις, δυσκολίες, ανταμοιβές και γέλια. Τρελά γέλια ειδικά όταν κάνω τρελά λάθη :) καλα χαριτολογωντας το ειπα για την αναλωσιμη... οσον αφορα το χρονικο διαστημα για να εισαι ετοιμος χωρις μετρονομο, απλα για να εχω μια εικονα το ειπα. δε με νοιαζει να τον κλεισω γρηγορα, μια χαρα ειναι ο μετρονομος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
December Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 καλα χαριτολογωντας το ειπα για την αναλωσιμη... οσον αφορα το χρονικο διαστημα για να εισαι ετοιμος χωρις μετρονομο, απλα για να εχω μια εικονα το ειπα. δε με νοιαζει να τον κλεισω γρηγορα, μια χαρα ειναι ο μετρονομος Έτοιμος χωρις μετρονόμο? Υπάρχει αυτό? Εχω δεί καθηγητές και τιτανοπαίχτες να ακούνε ΚΑΙ τον μετρονομο μέσα στ' ακουστικα τους....Φανταζομαι τωρα και γω με τις εξαιρετικα ΛΙΓΕΣ γνωσεις, ότι μπορείς να τον κλείσεις άν θέλεις, όταν χτισεις τον εσωτερικο σου μετρονομο και αυτό είναι καθαρά απόρροια της δικής σου ικανότητας με την καθοδήγηση πάντα του δασκάλου σου.. δουλειά, δουλειά και δουλειά μέχρι να αναστενάξει το σκαμπώ :) όμως υπάρχουν άλλα thread για τον μετρονόμο...ψαξε. Διότι είμαστε off topic. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 φιλε Burning... Το μισαωρο Χ6 ειναι μια γενικη κατασταση μελετης που ισχυει για το απλο αρχαριο που κανει μια αναγνωριστικη επαφη με τα τυμπανα {2 ασκησεις} και για τον πρωτο χρονο.... Το χ6 σκοπο εχει περισσοτερο να διδαξει την καθημερινη εξασκηση - τριβη. τωρα αλλο 2 ασκησεις την εβδομαδα...αλλο 10 που παιρνουν μερικοι γκουχ γκουχ... :-X μη λεμε ονοματα.. σχετικα με το μετρονομο.. πραγματικα δεν μπορω να σου δωσω χρονικο πλαισιο - ποτε δεν θα τον χρειαζεσαι.. Νομιζω οτι καποια στιγμη θα συμβει οπως με το καθρεφτη.. Ξερεις πως δειχνουν τα μουτρα σου...αλλα πριν φυγεις απο το σπιτι παντα ριχνεις μια ματια να σιγουρευτεις.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BURNING13 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 ειλικρινα πες μας αυτα τα παραδειγματα που ποσταρεις, πως σου ερχονται στο μυαλο τι σου ειναι η επμνευση... ολα οσα ποσταρα πριν ηταν πιο πολυ αυτα που πιστευω εγω. ομως το καλος κακος μαθητης, τελικα εχει να κανει σε τεραστιο βαθμο με την ηλικια του μαθητη. οταν εισαι μικρος σπανια εισαι συνειδητοποιημενος οσον αφορα το γιατι κανεις κατι, αν το θελεις κτλ κτλ γιατι αν καποιος ειναι δωδεκα και κανει μαθηματα γιατι ετσι του ειπε ο πατερας του, που να βρει το κινητρο να διαβασει, και πως να εμπνευσει και τοδασκαλο. αποτελεσμα αυτου ειναι να κανει τετοια θρεντ ο βαγγελης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hampis Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Θα ήθελα να συγχαρω για μια ακόμη φορά το Βαγγέλη και αν ρωτησω κατι που με εχει προβληματισει κατα καιρους αν και δεν ειμαι σιγουρος εαν θα γινω κατανοητος Ας πουμε οτι κανεις 20,30 100 μαθηματα και εχεις βελτιωθει σε τεχνικη,πιασιμο,κινηση ,βγαζεις ολες τις ασκησεις που σου βαζει ο δασκαλος, εχεις βελτιωσει την ταχυτητα σου και παιζεις καθαρα ολες τις ασκησεις, εχεις μαθει να διαβαζεις και τα πιο δυσκολα και να τα εφαρμοζεις στην πραξη. Τελειωνεις καποια στιγμη τα μαθηματα , κλεινεις τα βιβλια και ξανακαθεσαι να παιξεις.Με ποιο τροπο θα σου ερθει εμπνευση να παιξεις πιο συνθετα grooves, πιο δυσκολα fills ή και να παιξεις ενα κομματι που επαιζες πριν διαφορετικα τωρα ? Πως θα βγουν δηλαδή στο παιξιμο σου όλα αυτα που θα εχεις μαθει ? Πως θα με κάνει καλύτερο drummer το γεγονός ότι βγαζω καλά τις ασκήσεις ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
BURNING13 Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 στο θρεντ αυτο περιμενα να μιλησουν οι δασκαλοι. τελικα μονο οι μαθητες μιλαμε.... αυτο που ρωτα ο χαμπιςεχει πολυ μεγαλη βαση. πριν πολλα χρονια οταν ημουν τινειτζερ και με βαζαν οι γονεις μου να παω πιανο,(ναι ημουν αβουλο ον) ενα πραγμα με χαλαγε πολυ. μας εβαζαν και παιζαμε παπαδες. σουπερ στις ασκησεις κτλ κτλ. βαλε μας ομως μονους να παιξουμε κατι και εκει γελαγε και ο καθε πικραμενος. τωρα προσπαθω οτι μαθαινω να το περασω στο παιξιμο. προφανως κα ιδεν εινα ιοτι πιο απλο ή ευκολο. γιαυτο και βασιζομαι εγω προσωπικα 100% στο τι θα πει ο δασκαλος. προφανως βημα βημα θα φτασουμε φιλε χαμπις στον στοχο. φανταζομαι οτι ντραμλες τραγουδια βοηθανε αρκετα εμενα (θα γελασετε βεβαια, αλλα) με βοηθησε επισης το οτι παιζω ροκ μπαντ. γιατι παιζοντας τα τραγουδια βλεπω τωρα ολα αυτα που μαθαινω πως εφαρμοζονται. αρκετα ειπα ας μιλησουν οι δασκαλοι ειμαστε ολο αυτια (ματια βασικα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 17 Απριλίου 2011 Θα ήθελα να συγχαρω για μια ακόμη φορά το Βαγγέλη και αν ρωτησω κατι που με εχει προβληματισει κατα καιρους αν και δεν ειμαι σιγουρος εαν θα γινω κατανοητος Ας πουμε οτι κανεις 20,30 100 μαθηματα και εχεις βελτιωθει σε τεχνικη,πιασιμο,κινηση ,βγαζεις ολες τις ασκησεις που σου βαζει ο δασκαλος, εχεις βελτιωσει την ταχυτητα σου και παιζεις καθαρα ολες τις ασκησεις, εχεις μαθει να διαβαζεις και τα πιο δυσκολα και να τα εφαρμοζεις στην πραξη. Τελειωνεις καποια στιγμη τα μαθηματα , κλεινεις τα βιβλια και ξανακαθεσαι να παιξεις.Με ποιο τροπο θα σου ερθει εμπνευση να παιξεις πιο συνθετα grooves, πιο δυσκολα fills ή και να παιξεις ενα κομματι που επαιζες πριν διαφορετικα τωρα ? Πως θα βγουν δηλαδή στο παιξιμο σου όλα αυτα που θα εχεις μαθει ? Πως θα με κάνει καλύτερο drummer το γεγονός ότι βγαζω καλά τις ασκήσεις ? Kαταρχην αυτο που ρωτας φιλε hampi ειναι μια διεργασια που θα σου παρει πολλα χρονια .Και δεν ειναι ευκολη. Αυτα που μπορω να σου προτεινω ειναι τα εξης. 1. ακου μουσικη. Οσο πιο πολυ μπορεις - και προσπαθησε να παιξεις πανω σε αυτην.Προσπαθησε να την αποτυπωσεις επισης στο χαρτι..Μια κασσα + η - καμια φορα μπορει να αλλαξει ολο το groove του κομματιου. 2.Προσπαθησε να μιμηθεις - αρχικα οτι καταλαβαινεις και μετα προσπαθησε να βαλεις τα δικα σου. 3.Παιξε με γκρουπ - εκθεσου σε στυλ και μουσικους . 4.Πειραματισου και Αναιρεσε . Αρχικα στο χαρτι. 5.Το οτι εμαθες να διαβαζεις ειναι το πρωτο βημα. Το επομενο βημα ειναι να βρεις τον εαυτο σου μεσα απο την υλη. Βρες τι σ αρεσει να εχεις στην τσαντα με τα τρυκ σου. Μην βιαστεις να πεταξεις. Κατι που ακουγεται χαζο στο 60...δοκιμασε το στο 160 . Επισης κατι που δεν ακουγεται καλα σαν rock fill, ισως ειναι ενα εξαιρετικο samba fill.. Επιπονη διαδικασια αλλα...εξαιρετικα ενδιαφερον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση