bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 Οι παλιές λάμπες είναι κατά πάσα πιθανότητα FUOS (fucked-up-old-stock), όπως είπε και ο TGL, με την επεξήγηση πως είναι χρησιμοποιημένες πολύ αλλά όχι στην κυριολεξία απαυτωμένες. Τα αποτελέσματα λοιπόν μάλλον αντικατοπτρίζουν την ηχητική τους απόδοση μετά από μια μακρά ζωή, και το τι μπορούν ακόμη να αποδώσουν σαν γέρικες απέναντι σε καινούργιες και ελάχιστα χρησιμοποιημένες. Φυσικά σε καμία περίπτωση δεν αναζητούνται δάφνες αντικειμενικότητας αλλά αν δεν βαριέστε keep reading. Οι διαφορές ήταν μικρές έως πολύ μικρές. Η δικιά μου πεποίθηση είναι πως σε ένα preamp ή στην θέση V1 ενός καθαρού λαμπάτου, η ιδιότητα μιας πραγματικά ωραίας προενισχύτριας είναι να πάρει τον απολύτως καλύτερο καθαρό ήχο που θα μπορούσε να φτιάξει κάποιος με συγκεκριμένες ρυθμίσεις και κιθάρα (φυσικά καρφί κατευθείαν απάνω του) και να τον πάει λίγο παραπέρα, κάνοντάς τον πιο αρμονικά πλούσιο και περιγραφικό. Μιλάμε όμως κυρίως για μικρές διαφορές που θα ικανοποιήσουν έναν ψείρα μουσικό και όχι πχ. το κοινό. Τα συμπεράσματά μου αποδείχθηκαν consistent από ακρόαση σε ακρόαση, αλλά ορισμένες φορές διέφεραν αρκετά. Στην περίπτωση αυτή σημειώνονται μόνο οι κοινές παρατηρήσεις. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
bloody_sunday Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 19 Απριλίου 2011 Μesa: ανεπαρκής, θολή στα μεσαία και πρίμα, καθόλου μουσική. Κακή. TAD 7025: δεν είναι άσχημη αλλά της λείπει μια “φρεσκάδα” στα πρίμα, χωρίς όμως να είναι άσχημα. Ελάχιστα μουντή. Πληθωρικά, ίσως υπέρ του δέοντος, μπάσα. Γενικά όμως καλή. Philips: πολύ ωραία, ζεστή, μουσική, με ελαφριά έμφαση στα μπάσα και ήπια στα πρίμα, όταν πουσάρεται εξακολουθεί να είναι ήρεμη χωρίς αυτά να γίνονται επιθετικά. Αρμονικά πλούσια, σχεδόν avatar-like (δλδ σχεδόν τρισδιάστατη ;D). Ακριβώς οι ίδιες παρατηρήσεις και στις τρεις ακροάσεις... εντυπωσιακή. Τelefunken (σκονισμένη): όχι καταπληκτική και με ελαφρά (πολύ ελαφρά) υποτονικά πρίμα, όμως αρμονικά πολύ πλούσια και ιδιαίτερα ζεστή και μουσική. Telefunken (ευδιάκριτο logo): ζεστή αλλά όχι ιδιαίτερα ισορροπημένη, λίγο μουντή και ασθενική. Μπάσο μέτριο. Tung Sol RI (ευδιάκριτο logo): και στις τρεις ακροάσεις έβγαλε εύκολα αντιληπτό υψηλό noise floor. Aν το παραβλέψουμε (δύσκολα), τότε είναι ζεστή... απλά "καλούλα". Tung Sol RI (σβησμένο logo): μικρό “σώμα” στα μπάσα και ελαφρώς στα μεσαία, γενικά καλή, όχι ιδιαίτερα ισορροπημένη αλλά όμορφα λαμπερή. Μullard: κορυφαία. Πλήρως ισορροπημένη, κανένα εύρος συχνοτήτων δεν υπερκαλύπτει κάποιο άλλο, αρμονικά πλούσια και πολύ ζεστή, απολαυστική στο παίξιμο. Περίφημα και "τραγουδιστά" πρίμα που μυστηριωδώς δεν γίνονται ποτέ επιθετικά, ακόμη και όταν ζορίζεται. Απόλυτα ίδιες εντυπώσεις και στις τρεις (υπενθυμίζω: μες στο πλήθος, τυφλές και με τυχαία σειρά) ακροάσεις. Sovtek (λογότυπο 00 02): όχι ιδιαίτερα καλή, κάπως “πλαδαρά” μπάσα, δεν είναι περιγραφική. Γενικά έτσι κι έτσι. Πρίμα που "ξύνουν" σε συγχορδίες και ακόμη περισσότερο με πιο έντονο παίξιμο, αλλά δεν τα πηγαίνει άσχημα σε single notes. Sovtek (λογότυπο 00 06): επίσης επιθετικά πρίμα, χωρίς μουσικότητα, ανεπαρκής. Θολά μεσαία που επηρεάζουν γενικώς την ευκρίνειά της αλλά καλά μπάσα. Και οι δυο Electroharmonix: ψυχρές, υπερτονισμένα και thin πρίμα, λείπει το ωραίο “σώμα” και ομοιομορφία - ισορροπία στα μπάσα και μεσαία. Κάπως φτωχές ηχητικά. Μπλιάχρινγκερ: η μεγάλη έκπληξη... πολύ καλή. ;D Ζεστή αν και λίγο "ρηχή", μουσικά πρίμα, ισορροπημένη. Της λείπει κάποιος αρμονικός πλούτος αλλά αν παραβλέψουμε τα λίγο "σκληρά" πρίμα και ψηλομεσαία, a big thumbs up. Ποιος ξέρει! Ίσως οι δυνάμεις της φύσης έτυχε να έκαναν πάρτι (και να τα είχαν πιει λίγο παραπάνω) τη στιγμή που φτιαχνόταν. Aυτό δείχνει πως η διαδικασία είναι αρκετά τυχαία και πως μπορούν να δημιουργηθούν διαμάντια εκεί που δεν το περιμένεις, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει πως όσοι έχετε λαμπάτα Μπλιάχρινγκερς πρέπει οπωσδήποτε να αρχίσετε να βγάζετε τις λάμπες τους. Fear no more the heat o' the sun Nor the furious winter's rages Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
fuZZed Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Ευχαριστουμε πολυ! Γιατρός!!! Τι γιατρός?? Μετεωρολόγος..!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 ευχαριστούμε! ήθελα να ρωτήσω το εξής: μια διαφορετική 12ΑΧ7 στη θεση V1 θα μπορούσε να αλλάξει κάποια χαρακτηριστικά του overdrive ενός ενισχυτή? Με τη λογική οτι αυτή ευθένεται κυρίως για το gain που οδηγει στην παραμόρφωση θα έκανε κάποια διαφορά ωστε για παράδειγμα ο ενισχυτής μου που έχει κάπως "σκληρά πρίμα" με την Mullard που περιγράφεις να δωσουν σαν αποτέλεσμα μια "ομαλότητα" στα πριμα του overdrive? η αλήθεια είναι οτι δεν έχω αλλάξει ποτέ στη ζωή μου προενισχυτριες σε κάποιο λαμπάτο μου επομένως δε ξερω πόσο σημαντικές μπορεί να είναι οι διαφορές αλλά αναρωτιέμαι ειδικά για το overdrive αν μπορουν να αλλάξουν τα αρμονικα&συχνοτικά χαρακτηριστικά του προς αυτό που εγώ θεωρώ καλύτερο με την σωστη εκλογή μιας λάμπας, ή αν η σχεδίαση του κυκλώματος και το μεγαφωνο/καμπινα παίζουν και πάλι τον κυριαρχο ρόλο. :) a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Η V1 (μαζι με το driver) ειναι η πλεον σημαντικη λυχνια για τον ηχο σου και φυσικα αλλαζει και τη συμπεριφορα του ενισχυτη (οσο πιο πολυ gain εχει τοσο πιο "βρωμικη" ειναι) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 όταν λες driver τι εννοείς? αλλάζει δηλαδη η V1 το gain μόνο ή και την συχνοτική απόκριση? μιλάω για αλλαγες που ΚΑΙ προβλέπονται θεωρητικά ΚΑΙ ακούγονται πρακτικα. Και ένα ποτηρι μπυρα να ακουμπήσεις πάνω θα αλλάξει ο ήχος, το θέμα ειναι ενας όχι-και-κουφος να μπορει να καταλάβει τη διαφορά ;D a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Superfunk Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 όταν λες driver τι εννοείς? http://www.guitaramplifierblueprinting.com/files/Phaseinverter.pdf αλλάζει δηλαδη η V1 το gain μόνο ή και την συχνοτική απόκριση? τα παντα αλλαζει.... :) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 thanks! a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Moderator harilatron Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Moderator Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 ...για παράδειγμα ο ενισχυτής μου που έχει κάπως "σκληρά πρίμα" με την Mullard που περιγράφεις να δωσουν σαν αποτέλεσμα μια "ομαλότητα" στα πριμα του overdrive? ... Ασφαλώς και θα ομαλοποιήσει τα πρίμα αλλά πρέπει να είσαι ηλίθιος αν περιμένεις να το ακούσεις. Εξάλλου οι διαφορές είναι απειροελάχιστες και αφορούν μόνο αυτούς που μπορούν να ακούσουν κάποια πράγματα. :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
IraklisZS Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 21 Απριλίου 2011 χεχε κορόιδευε εσύ, μετά όμως μη παραπονιέσαι όταν δε θα ακους τίποτα απο τα 25khz και πάνω επειδη δεν άλλαξες τις λάμπες σου! ;D ;D πέρα απο την πλάκα σκοπευω όταν ειναι να αλλάξω λάμπες (οχι νωριτερα ;D ;D ) να βάλω αυτες που θεωρώ εγώ "θεωρητικά σωστες" ετσι για το γαμώτο! a classic player now... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση