marathon Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Στο κάτω - κάτω γιατί να κουβαλάμε ενισχυτές, γέροι άνθρωποι. :D Γιατί όπως λές, είσαι γέρος και γιατί είσαι και τσιγκούνης και δεν δίνεις λεφτά για να πάρεις ένα AXE FX ;D ;D εξω απο την πλακα,αν καποιος ξερει τι θελει και πως να το...αποκτησει μπορει να εχει εξαιρετικα αποτελεσματα στην ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ (σε αυτο δηλ.που θα ΑΚΟΥΕΙ μεσα σε μια ολοκληρωμενη μιξη),οντως αν γινει σωστα ειναι πολυ δυσκολο να το ξεχωρισεις απο το real thing πλεον... Mα εδώ είναι πιά το ζουμί ;D ;D Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 +1 Δεν έχει νόημα να κρίνεις τον ήχο μιας κιθάρας, αν αυτή δεν περνάει από έναν οποιουδήποτε τύπου ενίσχυση ειδική για κιθάρα, είτε αυτή είναι λαμπάτος, είτε τρανζιστοράτος, είτε modelling, είτε software. Για να κρίνεις δε την "απόκριση" μιας κιθάρας στο παίξιμο (εξίσου σημαντικό κεφάλαιο) χρειάζεσαι έναν λαμπάτο ενισχυτή ή ένα modelling software/ μηχάνημα υψηλότατου επιπέδου. Για τον ήχο τώρα- μου έβγαλε πολύ "χορδίλα" σε μερικά σημεία. Σαν να έπαιζες με ενισχυτή πολύ χαμηλά. Ανέβασε το master volume του software ενισχυτή σου- στους vox αυτό "γεμίζει" και τα μεσαία. Αν ο Vox βρωμίζει και εσύ θες πεντακάθαρο ήχο, παίξε με το volume της κιθάρας. Δώσε volume στον ενισχυτή τουλάχιστον 4-5, και κατέβασε το volume της κιθάρας σου. Πρόσεξε επίσης τη στάθμη εισόδου στην κάρτα ήχου. Το σήμα σου πρέπει να είναι όσο το δυνατόν γίνεται, χωρίς να κλιπάρει. Αν έχεις δηλαδή knob που ελέγχει το gain στην είσοδο της κάρτας ήχου, ανέβασέ το τέρμα, άκουσε το κλιπάρισμα και μετά κατέβασέ το σιγά- σιγά μέχρι να σταματήσεις να το ακούς. Όλα αυτά χτυπώντας τις χορδές ΔΥΝΑΤΑ. έτσι ακριβώς έχω σετάρει τις ρυθμίσεις...
pascal Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Αυτό έχει ενδιαφέρον ;D...όταν δηλ ηχογραφείς ΔΕΝ αποδίδεις τον αντιστοιχο ήχο? Αντί για ηχογραφώ, βάλε "μεταφέρω". Δεν ήμουν αρκετά σαφής, το δέχομαι. Λοιπόν, οι κάρτες ήχου (ας μιλήσουμε για software modelling π.χ) παίζει το ρόλο του ενδιάμεσου ανάμεσα στην κιθάρα και το software. Φροντίζει έτσι ώστε το ηλεκτρικό σήμα της κιθάρας να φτάσει στο software πρόγραμμα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν ΔΕΝ χρειαζόταν το software πρόγραμμα για να ακουστεί σωστά ο ήχος της κιθάρας, τότε τα καθαρά σε οποιοδήποτε software πρόγραμμα θα ήταν απλά ένα κουμπάκι που θα απενεργοποιούσε την όποια προσομοίωση ενισχυτή, π.χ.
mikresdiadromes Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 OP Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δε φταίνε οι texas specials για την έλλειψη μεσαίων. Για την ακρίβεια, αυτοί οι μαγνήτες είναι τίγκα στα μεσαία. Μάλλον στο από πού ακούς τον ήχο τους βρίσκεται το πρόβλημά σου. Και από τον RIVERA μου 55W φουλ λαμπα δεν εχει πολλά μεσαία. Και αν τα σηκώσω από τον ενισχυτή, δεν είναι αληθινά μεσαία. Ενώ τα ξύλα έχουν πολύ παλμό στο ακόρντο, που με κάνει να καταλάβω ότι το όργανο πάλλεται, άρα δεν έχει μουγγά ξύλα, οι μαγνήτες του δεν του ταιριάζουν. Εκτός και αν θές ήχο Σπάθα. Αν και δε με χαλάει ο ήχος Σπάθα, θα προτιμούσα να είχα περισσότερα μεσαία και να τα μείωνα...
Superfunk Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Mα εδώ είναι πιά το ζουμί ναι αλλα δεν ειναι ολοι...Φιλ Σπεκτορ σαν κι εμενα .. ;D..να ηχογραφουν ολημερις ... ;D..υπαρχει και ο...ανθρωπΑς ;D..που απλα θελει να βαλει την κιθαρα του στον ενισχυτακο του και να παιξει... και εκει το ....pc/mac δυστυχως ειναι ΜΕΓΑΛΗ ξενερα... Και από τον RIVERA μου 55W φουλ λαμπα δεν εχει πολλά μεσαία. Και αν τα σηκώσω από τον ενισχυτή, δεν είναι αληθινά μεσαία. Ενώ τα ξύλα έχουν πολύ παλμό στο ακόρντο, που με κάνει να καταλάβω ότι το όργανο πάλλεται, άρα δεν έχει μουγγά ξύλα, οι μαγνήτες του δεν του ταιριάζουν. Εκτός και αν θές ήχο Σπάθα. Αν και δε με χαλάει ο ήχος Σπάθα, θα προτιμούσα να είχα περισσότερα μεσαία και να τα μείωνα... προφανως παιζεις με ΛΑΘΟΣ ΚΙΘΑΡΑ,παρε μια Les Paul....οι TS ειναι ΤΙΓΚΑ στα μεσαια (για κλασσικους μαγνητες στρατ παντα μιλαμε),ξερεις φυσικα οτι μια ΚΑΛΗ στρατ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να εχει πολλα μεσαια ,ετσι δεν ειναι? Επισης τι σχεση εχει ο...παλμος των...μη ...μουγκων...Κσυλων ;D..με τα μεσαια? :o,το οτι μια κιθαρα ειναι resonant δεν σημαινει αναγκαστικα οτι εχει και...μεσαια ,ισα-ισα οσο πιο "νεκρη" ειναι τοσο πιο πολλα υψηλομεσαια θα εχει (εχεις δει ποτε σου..Les Paul να...παλεται?? ;D) www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/
marathon Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Λοιπόν, οι κάρτες ήχου (ας μιλήσουμε για software modelling π.χ) παίζει το ρόλο του ενδιάμεσου ανάμεσα στην κιθάρα και το software. Φροντίζει έτσι ώστε το ηλεκτρικό σήμα της κιθάρας να φτάσει στο software πρόγραμμα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν ΔΕΝ χρειαζόταν το software πρόγραμμα για να ακουστεί σωστά ο ήχος της κιθάρας, τότε τα καθαρά σε οποιοδήποτε software πρόγραμμα θα ήταν απλά ένα κουμπάκι που θα απενεργοποιούσε την όποια προσομοίωση ενισχυτή, π.χ. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πείς, όπως -φαντάζομαι- δεν θα καταλάβει και ο John McLaughlin..μην τα ξαναλέμε... ;) ναι αλλα δεν ειναι ολοι...Φιλ Σπεκτορ σαν κι εμενα .. ;D..να ηχογραφουν ολημερις ... ;D..υπαρχει και ο...ανθρωπΑς ;D..που απλα θελει να βαλει την κιθαρα του στον ενισχυτακο του και να παιξει... και εκει το ....pc/mac δυστυχως ειναι ΜΕΓΑΛΗ ξενερα... Δεν διαφωνώ...αλλά όχι όμως να βάζουμε απάτητους κανόνες...παραδίπλα ο Λάμπρος με το Ipad...σπάει αρκετούς ;D ;D http://www.noiz.gr/index.php?topic=185191.0 Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή
Jazzjoker Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Και από τον RIVERA μου 55W φουλ λαμπα δεν εχει πολλά μεσαία. Και αν τα σηκώσω από τον ενισχυτή, δεν είναι αληθινά μεσαία. Ενώ τα ξύλα έχουν πολύ παλμό στο ακόρντο, που με κάνει να καταλάβω ότι το όργανο πάλλεται, άρα δεν έχει μουγγά ξύλα, οι μαγνήτες του δεν του ταιριάζουν. Εκτός και αν θές ήχο Σπάθα. Αν και δε με χαλάει ο ήχος Σπάθα, θα προτιμούσα να είχα περισσότερα μεσαία και να τα μείωνα... Δεν έχει άδικο ο Superfunk. Έτσι όπως τα περιγράφεις, μάλλον πρέπει να κουβεντιάσουμε τι ήχο θέλεις να βγάλεις γενικότερα και όχι περί παρουσίας ή έλλειψης μεσαίων. Ενωμοτάρχης
pascal Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Και από τον RIVERA μου 55W φουλ λαμπα δεν εχει πολλά μεσαία. Και αν τα σηκώσω από τον ενισχυτή, δεν είναι αληθινά μεσαία. Ενώ τα ξύλα έχουν πολύ παλμό στο ακόρντο, που με κάνει να καταλάβω ότι το όργανο πάλλεται, άρα δεν έχει μουγγά ξύλα, οι μαγνήτες του δεν του ταιριάζουν. Εκτός και αν θές ήχο Σπάθα. Αν και δε με χαλάει ο ήχος Σπάθα, θα προτιμούσα να είχα περισσότερα μεσαία και να τα μείωνα... Δοκίμασε να πας σε δεκάρες... Επίσης, μήπως απλά δεν θες strat ήχο; Οι strat δεν φημίζονται για τη μεσαιίλα τους. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πείς, όπως -φαντάζομαι- δεν θα καταλάβει και ο John McLaughlin..μην τα ξαναλέμε... ;) Δεν διαφωνώ...αλλά όχι όμως να βάζουμε απάτητους κανόνες...παραδίπλα ο Λάμπρος με το Ipad...σπάει αρκετούς ;D ;D Ο John McLaughlin παίζει με software modelling, όχι με κιθάρα/ κάρτα ήχου σκέτα. To Amplitube, αν δεν κάνω λάθος.
RayDTutto Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δεν κατάλαβα ακριβώς τι θέλεις να πείς, όπως -φαντάζομαι- δεν θα καταλάβει και ο John McLaughlin..μην τα ξαναλέμε... ;) Ο John McLaughlin παίζει καρφί στην κονσόλα; 'Η μέσω κάποιου software / hardware - η επιτυχία του οποίου κρίνεται από το πόσο καλά κάνει προσομοιώνει τους λαμπάτους ενισχυτές; When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.
pascal Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Δημοσιευμένο 14 Απριλίου 2011 Ο John McLaughlin παίζει καρφί στην κονσόλα; 'Η μέσω κάποιου software / hardware - η επιτυχία του οποίου κρίνεται από το πόσο καλά κάνει προσομοιώνει τους λαμπάτους ενισχυτές; Το δεύτερο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση