Προς το περιεχόμενο

Equal Level σε κομματια


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον,

εκανα μια μικρη αναζητηση αλλα δεν βρηκα κατι (παρ ολο που θυμαμαι οτι κατι εχει συζητηθει στο παρελθον).

Η κατασταση εχει ως εξης.

Εχω γραψει κατι κομματακια με οσο το δυνατον ιδιο level στο master του Cubase.

Τα κανω export και θελω να ακουγονται "ομαλα" το ενα μετα το αλλο, να μην υπαρχουν δηλ διακυμανσεις volume. Ουτε και τωρα υπαρχουν χοντρες αλλα θα ηθελα οσο το δυνατον πιο smooth, να μην χρειαζεται να πειραζεται το volume.

Υπαρχει καποια "τεχνικη" γι αυτο?

Θα τα φορτωσω στο Wavelab και θα τα περασω ολα απο .... κατι? (πχ compressor, limiter)?

Ελπιζω να καταλαβαινετε τι εννοω

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_normalization ???

 

Αν εννοείς αυτό, συνήθως το κάνουν τα σοφτγουέρια που καις το DVD.

When you will get good you will know. There is no guitar. There never was.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderator

Αυτό μπορείς να το κάνεις με το wavelab που φαντάζομαι το έχεις, αφού το αναφέρεις με ένα  ultramiximizer  π.χ  wavesL2. Επίσης και με software τύπου  cool edit pro  , Sound forge κ.λ.π , και να κάνεις το ίδιο normalize  σε όλα τα track . Πρότασή μου wavelab (ανώτερo για mastering κατά τη γνώμη μου)- πας dithering και διαλέγεις ένα plug in ultramiximizer από αυτά που έχεις, ρυθμίζοντας το out celling σε συνάρτηση με το thresshold.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίταξε,

δε ξέρω κατά πόσο επαγγελματικό είναι αυτό το tip που θα σου πω...

αλλά :

 

μπορείς να κάνεις ενα project στο cubase (αφού έχεις κανει master τα κομμάτια σου..)

με διαφορετικό track για κάθε τραγούδι σου και να φτιάξεις έτσι τα level σου..

Έτσι μπορεις να κάνεις τα track σου πιο ομοιόρφα και σε θεμα εντάσεων αλλά και να τα ταιριάξεις μεταξύ τους και σε θέμα EQ,compressing...μίξης γενικότερα..να δεις αμα ταιριαζουν και σε άλλα θέματα δηλαδή.

 

και βέβαια αν δε σ'αρέσει κάτι...ξάνα απ την αρχη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ξερω οτι δεν θες πολλα-πολλα ... ;D...βαλε απλα στο master bus σαν τελευταιο plug in εναν limiter με τις ΙΔΙΕΣ ρυθμισεις σε ολα τα κομματια σου....

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι φίλε playloud να είναι ίδια όλα τα κομμάτια σε ένταση στο αυτί κι όχι στο μάτι.

Αυτά που σου προτείνουν οι εκλεκτοί συμφορουμίτες θα κάνουν ένα peak normalizing στα κομμάτια, το οποίο δυστυχώς δεν θα σου φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα για να γίνει πιο αντιληπτό:

Έστω ότι έχεις ένα κομμάτι με full μπάντα (μπάσο-τύμπανα-κιθάρες-πλήκτρα-φωνές κλπ) κι ένα κομμάτι με κιθάρα-φωνή.

Αν βάλεις σε αυτά τα 2 κομμάτια limiter με τις ίδιες ρυθμίσεις, το μόνο που θα πετύχεις είναι το 2ο να είναι πολύ δυνατότερα από το πρώτο στο αυτί και στο μάτι να είναι ίδια.

Δυστυχώς αυτό που σου περιέγραψα το έχω αντιμετωπίσει σε δίσκο που κυκλοφόρησε.

Ο M.E. (mastering engineer) προφανώς ήταν και χασάπης στο επάγγελμα  ;D

 

Η δική μου πρόταση είναι να τα βάλεις όλα σε έναν editor (Wavelab, Soundforge ακόμα και cubase), κλείσε τα μάτια σου και κάτσε με το αυτί να τα βάλεις όλα σε μια περίπου ίδια ένταση.

Ξέρω πως είναι αρκετά δύσκολο, αλλά γι' αυτό και το mastering είναι ξεχωριστό κομμάτι στη δημιουργία ενός μουσικού έργου.

Αν βέβαια τα κομμάτια σου είναι παρόμοιου περιεχομένου (από άποψη δυναμικών) και ενορχήστρωσης, ίσως να μη φανεί αν τα περάσεις όλα από έναν ελαφρύ compressor για να μη χάσεις και τις δυναμικές σου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το export υποθέτω πώς είσαι pre-mastered (εκτός άν έχεισ κάποιο plugin sto master κανάλι για "έτοιμο" mastering).

Βάλε τα κομμάτια σου στο Wavelab ένα - ένα και κάνε τα normalize στα -6 με -7 dbFS(peak!!)

έπειτα συνέχισε με Eqing περιοχές που σε ενοχλούν τόνισε άλλες(μικρέσ και απαλές κινήσεις)

φάε περιοχές κάτω από τους 20 - 30 Κύκλους έπειτα βάλε ένα κομπρέσσορα να "φέρεις" σε ισορροπία τα κομμάτια και τέλος με έναν brick wall limiter φέρε τα κομμάτια σου όσο δυνατά νομίζεις οτί πρέπει να ακούγονται προσέχοντας όμως το max σημείο στο threshold του limiter το οποίο είναι ιδανικό για την μίξη σου, παραπάνω θα παρατηρήσεις μία μικρή "ενόχληση" σε σχέση με μία χαμηλότερη στάθμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δοκιμασει να τα κανω export με plugin το Oxford Inflator στο master bus με preset το Max Loudness Smooth και output -1.14 και ακουγονται αρκετα καλα.

Δεν υπαρχει προβλημα ομως, τα κανω και χωρις αυτο.

ΑΝ ειναι export με το inflator τι αλλαζει στη μετα διαδικασια (μεσα στο Wavelab δηλαδη)?

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το έχεις κάνει απλά στο Wavelab κάνεις normalize και τα 2 στα -0.3 , -0.4 αν νοιώσεις πως είναι απαραίτητο δηλαδή να δυναμώσεις το ένα ή να χαμηλώσεις το άλλο.μετά, με το analysis ψάξε για dc offsets και glitches και απλά σβήσε τα με τους αλγόριθμους του Wavelab.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω δοκιμασει να τα κανω export με plugin το Oxford Inflator στο master bus με preset το Max Loudness Smooth και output -1.14 και ακουγονται αρκετα καλα.

Δεν υπαρχει προβλημα ομως, τα κανω και χωρις αυτο.

ΑΝ ειναι export με το inflator τι αλλαζει στη μετα διαδικασια (μεσα στο Wavelab δηλαδη)?

 

edit και bump

 

ελπιζω να ξερετε τι ειναι το inflator. Ειναι μια μορφη limiter (καλο εργαλειο)

Make me fries...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου