Προς το περιεχόμενο

Χρήσιμες συμβουλές & απόψεις.


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ένα έχω να πώ... Thnx a lot Βαγγέλη, για το sum up...

 

εννοείται ότι το παραπάνω εκτυπώνεται και κρεμιέται στον τοίχο για καθημερινή μελέτη...  :P :P :P

Give me the freedom to destroy,

Give me radioactive toy.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

AΓΑΠΗΤΕ Μαραθωνα μια μικρη διευκρινηση : ο Β.Παπαθανασιου ειναι ειδικη περιπτωση ΜΟΥΣΙΚΟΥ.Αν και δεν θελω να κανω τον εξυπνο (αλλα γνωριζω απο πρωτο χερι) ο Βαγγελης Παπαθανασιου για λογους που μονο αυτος ξερει δεν αρεσκετο στα live απο την εποχη των Aphrodites Clild .Mαλιστα σε ορισμενες εμφανισεις του Γκρουπ επαιζε ο αδελφος του Νικος και αυτος ειναι εναςαπο τους λογους που διαλυθηκαν.Και επειδη το συγκεκριμενο ποστ το ειχα στειλει εγω Κυριολεκτικα ο μουσικος -παικτης ωριμαζει στα live KAI OXI πισω απο PC. ( ΣΑΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ...Η συνθεση ειναι αλλου παπα ευαγγελιο .)

Ελπιζω να εγιναν κατανοητα με καλη διαθεση παντα ειδικα προς εσενα (λογω παλαιοτητας)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ εξαιρετικά τυχερό και προνομιούχο έναν μουσικό που μπορεί να παίξει σιγανά σε ένταση αλλά παρ' όλα αυτά να βγάζει μια ένταση στο παίξιμό του

 

Αν και η συγκεκριμένη πρόταση αναφέρεται κυρίως σε jazz παίξιμο, όπου ένταση δεν σημαίνει καθεαυτό μεγάλες δυναμικες ή εναλλαγη δυνατού παιξίματος με σιγανο...

 

Εντάξει, δεν είναι απαραίτητα σε jazz παίξιμο. Ότι συναντάται πολύ συχνά εκεί ναι, αλλά το παρατηρώ και σε άλλα γκρουπ (σε blues, σε ροκ ή και σε μέταλ) (Porcupine Tree, Led Zeppelin, Deep Purple και τόσα άλλα). Ένα όμορφο παράδειγμα είναι αυτό το live του Joe Bonamassa  Joe Bonamassa-A New Day Yesterday (live) το οποίο έχω ακούσει άπειρες φορές και το θεωρώ εξαιρετικότατο.

 

Πιστεύω ότι η ένταση του παιξίματος έχει να κάνει καθαρά με το τι ηχοχρώματα επιλέγεις να βγάλεις με το παίξιμό σου σε μια μπάντα. Στα χαμηλά παιξίματα (που περιέχουν ghost notes) καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι να παίζεις σαν "σβησμένο ηφαίστειο". Νομίζω ότι είναι μια αρκετά εύστοχη φράση που περικλείει αυτό που συζητάμε: ότι μπορείς να παίζεις πολύ χαμηλά σε ένταση αλλά ανά πάσα στιγμή να μπορείς να εκρύγνεισαι και να ξεσπάς (πάντα στα μουσικα πλαίσια). "Να τονίζεις σε παρένθεση" (πλιάτσικας λεωνίδας speaking  ;D)

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε dionisissab (προφανως Διονυση) δεν καταλαβαινω ενα πραγμα : γιατι εχουμε αλλαξει την ορολογια της μαεστρικης ???? δηλαδη αντι για PIANO ,PIANISIMMO KAI FORTE εχουμε να λεμε

Δυνατα παιξιματα  η χαμηλα παιξιματα με νοτες Ghost κλπ.ορολογιες που τα τελευταια χρονια οι αρτι αφιχθεντες " μουσικαρες" απο Berkeley μερια + τους ντοπιους αποφοιτησαντες απο τις εκατονταδες ''Σχολες'' -''Ωδεια'' και λοιπα ιδρυματα παραγωγης καλλιτεχνων εχουν καθιερωσει .Δηλαδη αντι οι ανωτερω περιγραφομενοι να συνεχισουν να " μιλανε " με την ορολογια που υποτιθεται τους διδαξαν αυτοι τα εχουν μπλεξει και προκαλουν συγχηση σε οσους δεν εχουν την εμπειρια να ξεχωρισουν τα σκ..α απο το γιαουρτι .Πιστευω οτι ολοι σε αυτο το FORUM ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ καιρος να την τοποθετησουμε σιγα σιγα .

Και παρακαλω (ποιον αλλον ) τον Βαγγελη να φτιαξει  ενα thread με  τετοιεσ ορολογιες.Πιστευω οτι ειναι ο καταλληλος αλλα και οποιοσ αλλος εχει τετοιου ειδους γνωσεις ..ΙΔΟΥ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητε dionisissab (προφανως Διονυση) δεν καταλαβαινω ενα πραγμα : γιατι εχουμε αλλαξει την ορολογια της μαεστρικης ???? δηλαδη αντι για PIANO ,PIANISIMMO KAI FORTE εχουμε να λεμε

Δυνατα παιξιματα  η χαμηλα παιξιματα με νοτες Ghost κλπ.ορολογιες που τα τελευταια χρονια οι αρτι αφιχθεντες " μουσικαρες" απο Berkeley μερια + τους ντοπιους αποφοιτησαντες απο τις εκατονταδες ''Σχολες'' -''Ωδεια'' και λοιπα ιδρυματα παραγωγης καλλιτεχνων εχουν καθιερωσει .Δηλαδη αντι οι ανωτερω περιγραφομενοι να συνεχισουν να " μιλανε " με την ορολογια που υποτιθεται τους διδαξαν αυτοι τα εχουν μπλεξει και προκαλουν συγχηση σε οσους δεν εχουν την εμπειρια να ξεχωρισουν τα σκ..α απο το γιαουρτι .Πιστευω οτι ολοι σε αυτο το FORUM ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ καιρος να την τοποθετησουμε σιγα σιγα .

Και παρακαλω (ποιον αλλον ) τον Βαγγελη να φτιαξει  ενα thread με  τετοιεσ ορολογιες.Πιστευω οτι ειναι ο καταλληλος αλλα και οποιοσ αλλος εχει τετοιου ειδους γνωσεις ..ΙΔΟΥ.

 

 

Έχεις απολύτο δίκιο σε αυτό και θα πρεπει να υιοθετηθεί.Μην ξεχνάς όμως ότι κάποιος κόσμος εδω μεσα μπορεί να μην ξέρει να διαβάζει ουτε και παρτιτούρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις απολύτο δίκιο σε αυτό και θα πρεπει να υιοθετηθεί.Μην ξεχνάς όμως ότι κάποιος κόσμος εδω μεσα μπορεί να μην ξέρει να διαβάζει ουτε και παρτιτούρα..

Μια χαρά γνωρίζω τους όρους αυτούς. Κάτι ήξερε ο father και με έστειλε 8 χρονών ωδείο να μάθω να διαβάζω.

Έχεις δίκιο με τις ορολογίες και θεωρώ προτιμότερο ό,τι δεν ξέρει κάποιος να το ρωτάει.

 

(θυμάμαι τις πρώτες λατινικές λέξεις που έμαθα: adante, alegro, presto, prestisimo 9 χρονών και μού φαίνονταν κάπως :D)

"Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου