vagelism Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2011 Tους τελευταιους μηνες ανεβαζοντας όλα αυτά τα θεματα στο Νοιζ..αλλα και διαβαζοντας θεματα συναδερφων ,επεσα πανω σε μερικες τρομερες αλλα και πολύ σωστα διατυπωμενες κατά τη γνωμη μου αποψεις –ατακες, που για μενα εχουν διδακτικη αξια προς νεους drummers. Οπως και να εχει.. προσπαθησα να τις μαζεψω σε ένα ξεχωριστο thread για μελλοντικη χρηση από νεους ..αλλα και παλιους. Ευχαριστω ολους τους φιλους-συναδερφους για το χρονο και τις πολυτιμες συμβουλες τους για το πώς να γινουμε καλυτεροι σε αυτήν τη περιπετεια. ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ «Προσπαθηστε να ειστε τακτοποιημενοι με την τεχνικη σας». «Δεν ξεχωριζω αν ενα στυλ εχει περισσοτερη η λιγοτερη αξια απο ενα αλλο. Για τον απλουστατο λογο οτι δεν τρεχουμε σε στιβο ποιος θα βγει πρωτος. Η μουσικη ειναι εκφραση..οχι αγωνας ταχυτητας.» « Τα καλυτερα γινονται οταν παιζω χαλαρα» «Τα στυλ που παιζει ο καθενας μας δεν παιζουν ρολο δεν υπαρχουν καλα και κακα , υπαρχουν καλοπαιγμενα η οχι.» «ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΟΡΓΑΝΟ ,θα βοηθησει να αποκτησετε ΓΟΥΣΤΟ στο παιξιμο σας. «Ο μουσικος ωριμαζει στο παλκο η στη σκηνη αν θελετε - οχι πισω απο PC . Και ενα τελευταιο : ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΟΥΣΙΚΗ ,ολα τα ειδη και γραφουμε στην μνημη μας τα παντα» «The more technique you have, the less you have to worry about it. The more technique there is, the less there is. Pablo Picasso.» «We learn technique, so we don't have to think about technique when we play» ΠΕΡΙ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Στην εκμαθηση των τυμπάνων, έχω την ταπεινή γνώμη ότι, ο μαθητής πρέπει να κατανοήσει (όπως και εγώ) ότι η τεχνική δουλεύεται/εξελίσσεται/προοδεύει/βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου και με απλές μεθόδους και αρκετή μελέτη. Δεν γίνεσαι παίκτης με 3 μήνες μελέτης. Το groove είναι εκπληκτικά σημαντικό στο παίξιμο ενός drummer και η τεχνική που το συνοδεύει εξίσου ιδιαίτερη. Άρα αυτά τα δύο πάνε μαζι και πρέπει να διδάσκονται και μαζί.» «Η απλη λογικη λεει οτι απο τη στιγμη που δεν μπορεις να προχωρησεις σε κατι μονος σου,χρειαζεσαι βοηθεια,ουτε ο πρωτος θα εισαι ουτε ο τελευταιος,εδω ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ ντραμμερ κανουν ακομα μαθηματα. Αν εχεις την ορεξη και το χρονο ΦΥΣΙΚΑ και να κανεις μαθηματα» ΠΕΡΙ ΜΟΝΟΥ VS ΔΙΠΛΟΥ ΠΕΤΑΛΙΟΥ ΚΑΣΣΑΣ. «Είμαι μεγάλος φαν του μονού πεταλιού. Θεωρώ μεγάλη πλεονεξία το διπλό. Θα μού πεις: "απόλυτος είσαι". Το ξέρω Γενικά από πέρσυ, ξεκίνησα το "less is more" σε οτιδήποτε και αν κάνω. Προτίμησα να λειώσω με το μονό και να εξασκηθώ μόνο στο "bass drum - hi-hat". Απ' ότι βλέπω αποδίδει καρπούς το εγχείρημα αυτό» ΠΕΡΙ ΜΕΛΕΤΗΣ. «Record yourself» «Καθε οργανο μπορει να γινει δυσκολο και έχει τις δικες του ιδιαιτεροτητες. Καθε όργανο εχει beginner, intermediate και advanced επίπεδα». « Φυσικα και τα τυμπανα είναι εκτονωση αλλα οχι με την εννοια του χτυπάω κατσαρόλια. «Ο drummer είναι ενας μετρονόμος με ηχοχρωματα που σκοπός του είναι να αναδείξει τα υπόλοιπα όργανα όταν αυτό απαιτείται.» «Το ποση μελετη χρειαζεται ο καθενας για να "προοδευσει" ειναι πολυ διαφορετικο και ειναι συστατικο αυτου που λεμε "ταλεντο". Επισης κατι αλλο που εχω παρατηρησει σε εμενα ειναι οι συνθηκες μελετης. Δλδ αλλιως αποδιδει η μελετη που κανω μετα απο 10 ωρες στη δουλεια κ αλλιως ενα Σαββατο πρωι που ειμαι ξεκουραστος» «Και οπως παντα CBS Control Before Speed» «Αφιέρωνε πάντα κάποιο χρόνο από τη μελέτη σου στα βασικά rudiments (μονά, διπλά, paraddidles, flams, drags) γιατί σαν ασκήσεις αλληλοσυμπληρώνονται και κάθε μία σε βοηθά να προχωρήσεις γρηγορότερα και στις άλλες.» «Η Ρωμη δεν χτιστηκε σε μια μερα » «Προσπαθηστε να μην βιαζεστε» «Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχουν εύκολα μονοπάτια παρα μόνο τρελή εξάσκηση» ΠΕΡΙ ΜΕΛΕΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟΝΟΜΟ «Όταν βάζεις ένα μετρονόμο και τραγουδας τις υποδιαιρέσεις εκπαιδευεις το εσωτερικό σου ρολόι υποσυνειδητα και προχωρας γρηγορότερα .Εγω θα πρόσθετα όταν μελετας με μετρονόμο τραγούδα..» «να σημειωσω επισης οτι ο καλος ντραμμερ ξερει να παιζει μπροστα,ακριβως πανω και πισω απο το μετρονομο (ο ΠΟΛΥ καλος παιζει..παντα πισω.» «Αφηστε τις ΒΛΑΚΕΙΕΣ και γραφετε ΠΑΝΤΑ με μετρονομο γιατι οταν ερθει η ωρα να σας μιξαρω και δεν μπαινετε σωστα στο grid θα φατε το λουπαρισμα της αρκουδας...(σιγα μη καθομαι να κανω edit τα στον ....Karagiοzis wedding παιξιματα σας» «Επισης αν θελουμε να κανουμε σοβαρη δουλεια στο στουντιο και ο ντραμμερ μας επιμενει οτι δεν χρειαζεται μετρονομο γιατι...τον καταπιεζει σαν ανθρωπο,παραβιαζει τα ανθρωπινα δικαιωματα του,πιστευει οτι τα ντραμς ειναι μελωδικο οργανο,υποβιβαζεται το ποιοτικο του επιπεδο σε αυτο του Χ FACTOR ..και αλλα τετοια ψυχοπονιαρικα... ....δεν στεναχωριομαστε καθολου, απλα τον ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ με εναν ΚΑΝΟΝΙΚΟ ντραμμερ και συνεχιζουμε..» «Ο μετρονομος ειναι φτιαγμενος να κανει ενα πραγμα...να φτιαχνει ΙΣΧΥΡΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΡΟΛΟΙ...δικο σας...το οποιο θαναι παντα εκει...ειτε μονοι σας παιζετε ειτε με μπαντα ειτε με σηκουενσερς,λουπες,με κακους μουσικους,καλους,με μετρονομο,χωρις μετρονομο,με πυρετο η με διαρροια....ειναι κατακτημενο για παντα...» «Οποιος θελει και μπορει παιδια...οι αλλοι καντε χωρο για τους εκλεκτους...» «Ο μετρονομος δεν ειναι ουτε.."μπρατσακι" ουτε "βοηθητικες ροδες" ουτε φυσικα χαλαει το feel ενος κομματιου αλλωστε οι καλοι ντραμμερ παντα παιζουν "γυρω" απο τον μετρονομο και δεν χανουν ποτε το feel τους.» «ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ.» ΠΕΡΙ DRUMS & THE ART OF SOLOING «ΝΑΙ υπαρχουν εξαιρεσεις, αλλα.... Το να κανουμε την εξαιρεση κανονα ειναι ατοπο. Το να κανουμε την αδυναμια μας (αντε να μη την πω αδυναμια αλλα αιρετικη αποψη για να ξεχωρισουμε) φιλοσοφια και αποψη επισης ατοπο.» «Είναι σημαντικό να μπορείς να σολάρεις. Κάτι τέτοιο χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλά είδη μουσικής, αλλά δεν θεωρώ σωστό να λέμε, "Α, παίζω jazz άρα σολάρω" "Παίζω rock άρα δεν σολάρω"» «Τα μουσικά είδη δεν είναι μαθηματικά: ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Αν ο οποιοσδήποτε δε θέλει να κάνει σόλο, δεν κάνει. Από κει και πέρα, είναι επιλογή του καθενός.» ΠΕΡΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΜΠΑΝΩΝ «διαλεξε , ρισκαρε , δειξε τυφλη εμπιστοσυνη.ΤΥΦΛΗ!και υπακοη...καμμια φορα δεν ξερεις γιατι πρεπει να κανεις κατι καπως,και δεν χρειαζεται κιολας να ξερεις...γουαξ ον γουαξ οφ... μην μπανεις μεσα στην αιθουσα με την διαθεση να κανεις οντισιον στον δασκαλο,ΤΟΝ ΕΧΑΣΕΣ! αν δεις οτι ο δασκαλος δεν δειχνει διαθεση να μαθει απο εσενα...ΦΥΓΕ! αν δεις οτι ο δασκαλος ερχεται σε δυσκολη θεση οταν κανει λαθος μπροστα σου,αν θελει να νομιζεις οτι ειναι πανσοφος κι αλανθαστος...δρομο. αν νομιζεις οτι ξερεις καλυτερα απο τον δασκαλο(αυτο τοχω δει πολλες φορες)τι χρειαζεσαι...ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟ...» «ΕΣΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΣΑΙ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ...ΟΧΙ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΕ ΕΣΕΝΑ..» « ο δασκαλος μουσικης δεν ειναι η κομμωτρια της γειτονιας που πας και της λες.."Παρτα μου λιγο στα πλαινα¨ Ειναι ενας εξειδικευμενος ανθρωπος που {συνηθως} εχει φαει την μιση του ζωη πανω σε ενα οργανο και εχει εκπαιδευσει τον εαυτο του να μπορει να διδασκει.» «Για την ακρίβεια με ενδιέφερε να με βάλει σε ένα συστηματικό τρόπο μελέτης, το οποίο και έκανε. Όπως και να με κράζει αν τολμούσα να εμφανιστώ αδιάβαστη » «Βρες ενα δασκαλο που να ασχολειται εξειδικευμενα με το αντικειμενο της διδασκαλιας και οχι το φοβερο και τρομερο ντραμμερ που παραδιδει μαθηματα ΜΟΝΟ οταν η δουλεια στο σκυλαδικο δεν παει καλα,η μολις γυρισε απο την περιοδεια της μπαντας του και για κανα μηνα θα ειναι διαθεσιμος να διδαξει.» «Βρες ενα δασκαλο που θα τον ενδιαφερει προτιστως να παιξεις ΕΣΥ κατα τη διαρκεια του μαθηματος και οχι εκεινος.» ΠΕΡΙ ΒΙΝΤΕΟΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ DRUMS «πιστευω οτι μονο ενας παιχτης με πολλη εμπειρια μπορει πραγματικα να διδαχτει απο τα βιντεο...δηλαδη αν εχει κανει αρκετα χρονια μαθηματα,εχει μια στημενη καλη τεχνικη,καταλαβαινει πως λειτουργει το σωμα του,εχει αντιληψη ανεπτυγμενη...να καταλαβαινει δηλαδη οχι μονο το ΤΙ παιζει αλλα και το ΠΩΣ,ΠΟΥ,ΠΟΤΕ,ΓΙΑΤΙ...!!!αλλιως παπαγαλιζει πληροφοριες χωρις να εχει ιδεα...ΚΑΙ κινδυνευει να τραυματιστει..!(βλ.το καταπληκτικο κατα τα αλλα βιντεο του τζοτζο μαγιερ)...προτεινω την χρηση τους με μετρο και καλη κριση...!» «Πιστέυω πως ενα μαθητής από μόνος του μπορεί να πέσει σε παγίδες, αφού πολλα dvd αναφέρονται σε drummers σε προχωρημένο επίπεδο. Εκεί πιστεύω πως ο σωστός δάσκαλος θα μπορέσει να προφυλάξει τον μαθητη, ώστε να μην πηδαει στάδια στην εξελιξή του» «το θεμα ειναι..να ξερεις...ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ..ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...ΣΕ ΤΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ..και ΜΕ ΤΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ..σωστα? μεσα απο ολα αυτα..εγω καταλαβαινω.. ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ....ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟ GROOVE SOY....ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΟΥ..μη σου σκασει και καμια γκρουπαρα και χασεις το μπουσουλα..και LESS IS MORE {αυτο οπου ιφισταται..}» ΠΕΡΙ ΤΑΛΕΝΤΟΥ «Ταλέντο είναι αυτό που μπορείς, δεν συνάδει όμως πάντα με αυτό που θέλεις... Ταλέντο είναι η ευκολία της κατανόησης, η ασυνείδητη αντίληψη της δεξιότητας, η αβίαστη και Ταλέντο εν τέλει είναι το να κάνεις τους άλλους να σε προσέξουν...» ΠΕΡΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΚΟΗΣ ΜΑΣ. «How Loud is Too Loud? Loudness is measured in decibels (dB). You begin to damage your hearing when you're exposed to constant sound levels above 85 dB. Sound levels above 120 dB cause serious damage to your ears. A whisper is measured at 30 dB. A rock concert measures at 120-130 dB. An iPod at full volume plays at 120 dB. That’s as loud as a jackhammer or chainsaw! Remember: it doesn’t take much to lose your hearing and it doesn’t take much to protect it.» «Προστάτεψε τα ώτα σου!! Είτε με ωτασπίδες είτε χαμηλώνοντας την ένταση. Μια μπάντα όσο ωριμάζει κάνει πρόβες σε χαμηλότερη ένταση και ζωντανές εμφανίσεις το ίδιο, οπότε ακούγονται όλα και ακούν όλοι όλους. Αν μετά από μια συναυλία (είτε ως παίκτης έιτε ως ακροατής) κλαμπ κλπ ακούς το πρωί ένα έντονο βουητό στ' αυτιά σου πήγαινε γρήγορα στο γιατρό. Είναι τα τριχωτά κύτταρα του οργάνου της ακοής (Corti) που αργοπεθαίνουν και με κατάλληλη αγωγή μπορείς να διασώσεις κάποια από αυτά. Η αιφνίδια πτώση της ακοής και το οξύ ακουστικό τραύμα πρέπει να αντιμετωπίζονται αμέσως. Συνήθως κάνουμε κλινική εξέταση, ακουόγραμμα και μετά δίνουμε αγωγή και έπειτα ένα επαναληπτικό ακουόγραμμα μετά από 1 βδομάδα - δεκα ημέρες. Σε αυτές τις περιπτώσεις έχω δει ακοή που είχε πτώση 40-50 % να επιστρέφει στο 10 με 20%. Αν το αγνοήσεις έχασες για πάντα ένα κομμάτι της ακοής σου...» «Προσωπικά, υστερα από έντονη συζήτηση με τα παιδιά που παίζω μαζί, καταλήξαμε στο συμπέρασμα να παίζουμε όσο πιο σιγά γίνεται σε ένταση και σε συγκεκριμένα σημεία να "χώνουμε". Θεωρώ εξαιρετικά τυχερό και προνομιούχο έναν μουσικό που μπορεί να παίξει σιγανά σε ένταση αλλά παρ' όλα αυτά να βγάζει μια ένταση στο παίξιμό του. Κατι τέτοιο είναι ορθόδοξο να συμβαίνει σε όλες τις μπάντες ανεξαρτήτου μουσικής». Με εκτιμηση σε όλους τους φιλους που εκαναν το κοπο να συμμετεχουν σε όλα αυτά τα θεματα. Β.Μουλακάκης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
pericles Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 2 Απριλίου 2011 Mετα απο αυτο εγω το μονο που μπορω να πω ειναι : ΜΠΡΑΒΟ Βαγγελη τα ειπες ολα.Δηλαδη οσα λεγαμε στα Τhreads .Ελπιζω ολοι νεοι και παλιοι να εχετε παρει τις απαντησεις σας .Ο Βαγγελης μονο και μονο για το χρονο που χαλασε για να τα συγκεντρωσει ολα αυτα απεδειξε ποσο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ειναι .(με οποιον δασκαλο καθησεις τετοια γραμματα θα μαθεις) Ο Ηλιας εβγαλε καλο πραμα.Συγχαρητηρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
hampis Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Εξαιρετικος για αλλη μια φορά ! Συγχαρητηρια για τη διάθεσή σου να προσφέρεις και να βοηθήσεις. Εχω ήδη σώσει τα θέματα που έχεις ξεκινήσεις σε ένα ξεχωριστό word αρχείο , το έχω τυπώσει και το συμβουλεύομαι όποτε χρειαστει :) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
dionisissab Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Βαγγέλη να 'σαι καλά για το χρόνο που αφιέρωσες και ασχολήθηκες με τα θέματα αυτά. Χρήσιμο νομίζω ότι θα είναι να τα συμβουλευόμαστε αραιά και πού. "Να με θάψουν οι οχτροί γιατί με θάβουν οι φίλοι" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
lampofgod Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Μπραβο κι απο εμενα για τον κοπο σου , δειχνεις ανθρωπος με μερακι, συγχαρητηρια ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Haris Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Συμφωνώ με τους από πάνω! Something Wicked This Way Comes Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
greekdrums Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 μπραβο φιλε βαγγελη χαρα στο κουραγιο σου! www.autokanelis.gr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Nordic Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Βάγγελη έκανες πολύ καλα που τα μάζεψες όλα σε ενα thread. Προσωπικά θα ήθελα να προσθέσω στην παρακάτω άποψη. «Προσωπικά, υστερα από έντονη συζήτηση με τα παιδιά που παίζω μαζί, καταλήξαμε στο συμπέρασμα να παίζουμε όσο πιο σιγά γίνεται σε ένταση και σε συγκεκριμένα σημεία να "χώνουμε". Θεωρώ εξαιρετικά τυχερό και προνομιούχο έναν μουσικό που μπορεί να παίξει σιγανά σε ένταση αλλά παρ' όλα αυτά να βγάζει μια ένταση στο παίξιμό του. Το να μπορείς να παίζεις σιγανα(ghost notes ή taps) βοηθάει sta χέρια σου ώστε να έχουν καλύτερο stick control αλλα και τις δυναμικές σου.Όταν μελετάς κάτι καινούριο το θεωρω πολύ χρήσιμο να μελετάς σε χαμηλες δυναμικές, σε βοηθάει να εξοικιωθεις γρηγορότερα με το νέο sticking.Αυτο δεν είναι δικά μου λεγόμενα, αλλά του Steve Smith που όταν αρχιζα να το εφαρμόζω επαληθευτηκε. Στην συνέχεια αφου αποκτήσεις κάποια οικειότητα αρχίζεις να παίζεις το συγκεκριμένο sticking σε υψηλες δυναμικές(κάτι που βγαινει πιο αβίαστα ύστερα) με τελικο σκοπό να να το προσαρμόσεις (με μεγάλο δυναμικό εύρος)βάζωντας accents και να κάνεις να ακουστεί πιο μουσικα χρησιμο πάνω στο drumset.(ας μην ξεχναμε ένας από τους λόγους που ο drummer δεν θα αντικατασταθεί ποτέ από drum machine, είναι το εύρος των δυναμικων που μπορεί να προσφέρει..βέβαια υπάρχουν και άλλοι λόγοι αλλα ίσως σε άλλο thread.. ;D) Θεωρώ εξαιρετικά τυχερό και προνομιούχο έναν μουσικό που μπορεί να παίξει σιγανά σε ένταση αλλά παρ' όλα αυτά να βγάζει μια ένταση στο παίξιμό του Αν και η συγκεκριμένη πρόταση αναφέρεται κυρίως σε jazz παίξιμο, όπου ένταση δεν σημαίνει καθεαυτό μεγάλες δυναμικες ή εναλλαγη δυνατού παιξίματος με σιγανο... Μην ξεχναμε ότι οι μεγαλύτεροι καλλιτέχνες ήταν αυτοι που μπορούσαν να εναλλασουν με ευκολία μεταξυ εντασης και εκτόνωσης(tension and release) μείνανε στην ιστορία.(βλ.κλασσικη μουσική, βεβαια το ίδιο ισχύει και σε κινηματογράφο κτλ κτλ) Ας μην ξεχναμε επίσης ότι πολλές τεχνικες στα τυμπανα όπως π.χ push/pull αναφερόνται στην δυνατότητα του να μπορείς να εναλλασεις σωματικά μεταξύ έντασης και εκτόνωσης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
vagelism Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Thanx guys. Φιλε Nordic σε ευχαριστω πολυ για τις συμπληρωματικες συμβουλες σου. Επειδη το κειμενο ειχε ενα limit 20000 χαρακτηρων δεν μπορεσα να τις βαλω ολες.. Αν κρινετε οτι κατι λειπει παρακαλω μην διστασετε να το αναφερετε. Και παλι ευχαριστω ολους τους φιλους που με αφησαν να χρησιμοποιησω τα "λεγομενα" τους. Βαγγελης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
marathon Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Share Δημοσιευμένο 3 Απριλίου 2011 Χαρά στο κουράγιο σου Βαγγέλη...χρήσιμο ακόμα και για τους μη κρουστούς....Βέβαια για μία ακόμα φορά, μπερδεύεις τους drummers με τους μουσικούς ;D ;D «Ο μουσικος ωριμαζει στο παλκο η στη σκηνη αν θελετε - οχι πισω απο PC . Ας πούμε ο Παπαθανασίου και ο Zimmer...τα Όσκαρ, Grammy και λοιπά πίσω από το pc τα πήρανε... Εντάξει, υπερβάλλω (όπως και εσύ), και αναγνωρίζω της αξία του live... ;) Μαραθώνιος Εναλλακτική Σχολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση