Superfunk Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 είδη μουσικής που τα drums παίζουν απλά έναν συνοδευτικό ρόλο μέσα στην ενορχήστρωση και τίποτα περισσότερο σε αυτα τα ειδη ειναι που ο ντραμμερ πρεπει να "πετάει" :wink: www.soundcloud.com/superfunk12 https://superfunk12.wordpress.com/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mechmg93 Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 3.εννοειται οτι ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν πρεπει να κανει ΣΟΛΟ !:? :? (Ακομα και η ΣΚΕΨΗ αυτου του πράγματος πρεπει να τιμωρειται με πρόστιμο... :lol: ) μεχρι πριν λιγες μερες πιστευα ακριβως το ιδιο με εσενα, μεχρι που ειδα επισταμενα το live στην πομπηια των pink floyd,οπου ο nick mason, μονο συμβατα και συνοδευτικα δεν παιζει..χωρις αυτον το λive θα ηταν τοσο λειψο οσο αν απουσιαζε ο gilmour.δεν ειχα προσεξει ποτε οτι ειναι τοσο μεγαλος drummer.. συνεπαγωγικα, μαλλον θα διαφωνησω μαζι σου, εκτος και αν εχω καταλαβει λαθος, και εννοεις solo τα drums μερη που εχω ακουσει σε jazz μουσικη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
snare Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 σωστος ντράμμερ σημαίνει: 1.να μην ακούει τον κιθαρίστα ΠΟΤΕ-> αλλά ΠΟΤΕ επ' ουδενί!!! (σε περίπτωση που ο κιθαρίστας επιμένει, επιβάλλεται να αρχίσει να του πετάει μπαγκέτες στο κεφάλι -> ξεκινώντας πάντα απο τις πιο βαριές φυσικά!!! σημ.: ιδίως όταν ο τελευταίος του κάνει επισήμανση για τα ρυθμικά!!! (εκεί μπορεί να πεί του κιθαρίστα να πάει να κάνει παρέα με τον μετρονόμο -μπας και στρώσει- κ' ύστερα να επιστρέψει για περισσότερες μπαγκετιές! 2. να κοιμάται με όσες γυναίκες περάσουν απο το γκρούπ (ακόμα κ' αυτές των συναδέλφων του) 3. Να πηγαίνει στις πρόβες όποτε γουστάρει, και όταν πηγαίνει να βαράει όπως του' ρθει (εκτός ρυθμού, μόνο δυνατά ή μόνο χαμηλά, να κάνει σόλο πάνω στον τραγουδιστή -ωστε να τον καλύπτει πλήρως-, να παίζει ΜΟΝΟ γρήγορους ρυθμούς -πάνω απο 180bpm-, να βαράει την ώρα που προσπαθούν να κουρδίσουν οι άλλοι - και όταν του ζητάνε να σταματήσει να ξεκινάει 10λεπτο σόλο. 4. να είναι μεθυσμένος ή/και high ώστε να μην καταλαβαίνει τίποτα και κανέναν σε όλες τις εκτάσεις τις ζωής του. 5. για να είναι σωστός ένας ντράμερ πρέπει να κάνει όλα αυτά που νομίζουν οι άλλοι λάθος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Ο πραγματικά καλός drummer φαίνεται από τη στιγμή που δεν αναφέρει στις επιρροές του τον Mr Asshole... MIKE PORTNOY! τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
trolley Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Δεν σου αρέσει ο Portnoy; Μυστήριο... Τέλος πάντων να ξέρετε κάτι για τις μπάντες (αυτές που δεν διαλύονται δηλαδή). Ότι όλοι οι μουσικοί που συμμετέχουν σε μία μπάντα, είναι εξίσου καλοί μουσικοί, από κάθε άποψη. Εξίσου δεξιοτέχνες ή εξίσου άσχετοι, εξ' ίσου ενθουσιώδεις ή συγκρατημένοι, εξίσου αυτοσχεδιαστικοί ή αυστηροί κλπ. κλπ. Αν βρείτε μία μπάντα όπου ο κιθαρίστας π.χ. φαίνεται εκ' πρώτης όψεως να είναι "μεγάλος", τότε κατά πάσα βεβαιότητα το ίδιο ισχύει και για τον ντράμερ, και τον μπασίστα και όλους τους άλλους. Για πολύ καιρό αυτό μπορεί να περνά απαρατήρητο (όπως στην περίπτωση του Mason) αλλά κάποια στιγμή διαφαίνεται, ίσως σε κάποιο live ή κάπου αλλού. Ποτέ ένας δεξιοτέχνης κιθαρίστας που αγαπάει τα σόλο, δεν θα έπαιζε για πολύ καιρό με έναν άσχετο ντράμερ. ή το ανάποδο. Και δεν θα δένανε (δεν θα υπήρχε χημεία μεταξύ τους), και ο κιθαρίστας πάντα θα αναρρωτιέται πόσο καλύτερος θα ήταν αν έπαιζε με καλύτερο ντράμερ. Οπότε θα διαλυθούν. Έτσι (για να απαντήσω και στο ερώτημα) η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει σωστός ντράμερ για κάθε μπάντα, αλλά υπάρχει ο σωστός ντράμερ για την τάδε ή την δείνα μπάντα. Ο ντράμερ-πρότυπο που περιέγραψε ο Superfunk, θα ήταν για τον λ0uτ$0 στους Genesis π.χ. αλλά θα ήταν αρχηγός στους Mogwai. Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mechmg93 Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 εχω ξαναγραψει, σχετικα με τους drummers οτι ειναι κατι σαν μαυρο κουτι για μενα, δηλαδη δεν πιστευω οτι η κριση μου ειναι ικανη για να αναλυσω αντικειμενικα την ποιοτητα τους. παντως πιστευω οτι ενας καλος drummer πρεπει να εχει το ενα κ μοναδικο χαρακτηριστικο που πρεπει να εχει καθε καλος μουσικος κατα την ταπεινη μου γνωμη: να παιζει αυτο που πρεπει, οταν πρεπει και ΑΝ πρεπει ισως ο nick mason, να εφαρμοζει ρητα το παραπανω(οπως και ο φιλος του o gilmour), γι αυτο σε οτι ειχα ακουσει μεχρι σημερα να επαιζε λιτα και απλα, ενω στην πομπηια που ακουσα προσφατα επαιζε παπαδες. οπως και ο drummer των mogwai, o οποιος φαινομενικα παιζει απλα, αλλα στα πολυ αργα τεμπο που κινειται εχιε πολυ μεγαλη ρυθμικη φαντασια και εχει παρα μα παρα πολυ ενδιαφερον. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JIMBRAIN Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Καλησπερα, Καταρχην θα συμφωνησω με τον φιλο Wow!.Ετσι πιστευω και εγω οτι ισχυει στις μεγαλες μπαντες. Κατα τα αλλα ενας ντραμμερ ειναι και αυτος ενας μουσικος και αν αντιμετωπιζεται ετσι τοτε το πιο σημαντικο χαρακτηριστικο που πρεπει να εχει ειναι ενα και μοναδικο : ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ. Να μπορει δηλαδη να καταλαβαινει ρε παιδι μου τι γινεται μεσα σε ενα κομματι,προς τα που παει, τι πρεπει να παιξει παντα με σεβασμο προς το κομματι... Τωρα ολα αυτα οτι ενας ντραμμερ δε πρεπει να παιζει σολο ειναι αστειοτητες που προερχονται απο ανθρωπους με μικρο σεβασμο στο οργανο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Ottomo Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 ....βλεπωοτι δεν εχει αναφερθει το πιο σημαντικο....να ακουει πολλη μουσικη (απο ολα τα ειδη).... www.fabliquid.com Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Όλη η γοητεία της μουσικής είναι στα ρυθμικά σχήματα που καθορίζουν την πορεία των μελωδιών. Σε ένα σχήμα λοιπόν ο ντράμμερ είναι η μισή δουλειά! Αν και μου αρέσει να αντιμετωπίζω τον ντράμμερ και τον μπασίστα σαν ένα πράγμα... ένας καλός ντράμμερ : 1.Αυξομείωνει δυναμικές και ΤΑΧΥΤΗΤΑ ανάλογα με το που οδηγεί η αλληλεπίδραση με άλλους μουσικούς. 2.Έχει τουλάχιστον δικό του ταμπούρο και πιατίνια και κουρδίζει τα τύμπανά του. 3.Βρίσκεται με τον μπασίστα για να δεθούν παίζωντας. 4.Δεν κάνει εξάσκηση στις πρόβες αλλά μόνος του.Με άλλα λόγια δεν εξαντλεί του άλλους στην πρόβα αλλά προσπαθεί να παίξει μουσική και όχι να προπονηθεί. 5.Δεν ακουμπάει τον υπολογιστή κανενός (είναι γνωστό ότι με λίγες εξαιρέσεις οι ντράμμερ φέρνουν την καταστροφή όταν πρόκειται για θέματα τεχνολογίας) 6.Δεν φέρνει china σε πρόβες σε μικρούς χώρους 7.Είναι σταθερός αλλά όχι ρομπότ 8.Είναι γαμώ τα παιδιά και σέβεται τις επιλογές των υπολοίπων μουσικών χωρίς να προσπαθεί να επιβάλλει την γνώμη του. 9.Δεν αργεί στις πρόβες γιατί τα ντραμς θέλουν πάντα σχεδόν κούρδισμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
mechmg93 Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 5.Δεν ακουμπάει τον υπολογιστή κανενός (είναι γνωστό ότι με λίγες εξαιρέσεις οι ντράμμερ φέρνουν την καταστροφή όταν πρόκειται για θέματα τεχνολογίας) μαλλον αυτο ειναι ξεκαθαρα απο την προσωπικη σου εμπειρια... :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση