trolley Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Αυξομείωνει δυναμικές και ΤΑΧΥΤΗΤΑ Μάλλον TEMPO έπρεπε να γράψεις... προς στιγμήν νόμιζα ότι μιλάμε για Opel Vectra :) :) :) :) Mea Culpa Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Earendil Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Δεν σου αρέσει ο Portnoy; Μυστήριο... Τί ακριβώς σου αρέσει στον Portnoy; Νόμιζα ότι είσαι της παλιάς σχολής... Αν και ομολογουμένως στο "Free" (2o album των OSI) έχει κρατηθεί μακριά από τον κακό του εαυτό. (Φαίνεται πως ο Kevin Moore κρατάει σφιχτά τα λουριά :D ) τασκερα απο βουτυρο οπως αποκαλουμε μερικη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JIMBRAIN Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 29 Απριλίου 2006 Μου φαινεται (χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν) οτι πολυ περισσοτερο αναλυουμε τις κακες εμπειριες που εχουμε με ντραμμερ παρα τα χαρακτηριστικα ενος καλου ντραμμερ. Δεν ειναι δυνατον να ακουγονται πραγματα οπως "δεν ακουμπαει ποτε τον υπολογιστη αλλων" ή οτι "πρεπει να εχει δικο του ταμπουρο και πιατινια"!!!! Λες και ο εξοπλισμος κανει τους ντραμμερ. ΕΛΕΟΣ δηλαδη.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
analogtreehouse Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Η σχέση των ντραμμερ με τους υπολογιστές ήταν χιούμορ :? αλλά πέρα από πλάκα μετά από ενα αριθμό παρατηρήσεων έχουμε κάτι που δεν είναι τυχαίο :D :D . Όσο για τον εξοπλισμό (πιατίνια , ταμπούρο) σε συνδιασμό με του κούρδισμα πιστέυω είναι μόνοδρομος για ανάπτυξη προσωπικού στυλ ,δυναμικών και τεχνικής.Πολύ εξαίρετοι ντράμμερ έχουν ψάξει (με την ίδια λογική που αλλάζεις κιθάρες ,πετάλια , ενισχυτές ,μαγνήτες ) πιατίνια και ταμπούρα που ταριάζουν στο προσωπικό παίξιμο και την τεχνική τους. (πχ charlie watts trash cymbal αντί για crash , ira elliot (fuzztones,nada surf 16) crash αντί για κάτω hi hat και ατελείωτα άλλα τρικ που συνήθως καθορίζουν τον ήχο κάποιου ντράμμερ και λειτουργούν μόνο στο δικό του παίξιμο) Θεωρώ ότι το μεράκι είναι κάτι σημαντικό ειδικά για τους κρουστούς μιας και δεν έχουν συγκερασμένο όργανο.Ναι λοιπον το αν ένας ντράμμερ έχει προσωπικό ήχο τον κάνει καλύτερο μουσικό στα αφτιά μου. Η μουσική είναι μορφή τέχνης και σε κάθε μορφή έκφρασης οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά δεδομένης της ύπαρξης μουσικότητας. 8) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
JIMBRAIN Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Share Δημοσιευμένο 30 Απριλίου 2006 Συμφωνο οτι ο ηχος μετραει πολυ.Ναι ειναι καλο να εχεις καταληξει και να χρησιμοποιεις εναν εξοπλισμο στον οποιο εχεις καταληξει μετα απο ψαξιμο... αλλα ενας καλος ντραμμερ μπορει να παιξει οπουδηποτε και να αποδωσει παρα πολυ καλα οτιδηποτε πιστευω. Τωρα οσων αφορα τις παρατηρησεις σου για τη σχεση ντραμμερ-υπολογιστη θα σου προτεινα να μη δημοσιευσεις ακομα τα αποτελεσματα της ερευνας....μελετα το λιγο ακομα :D :D :lol: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Spiros Mavromatis Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2006 για μενα το πρωτο πραγμα που πρεπει να εχει ενας ντραμμερ ειναι να εχει ''καταπιει'' τον μετρονομο.απο κει και περα τεχνικη σε σχεση με το feeling που θα βαζει.αυτο βεβαια ειναι στα βιωματα και το αισθημα του καθενος αλλα και το πως του βγαινει εκεινη τη στιγμη.επισης πρεπει να ειναι και αρκετα εμπειρος ωστε να ''δενει'' και να γκρουβαρει την ορχηστρα...αυτα , σε σχεση με την εμπειρια μου απο τα μαγαζια...σορρυ αν ειπα κατι που δε στεκει αλλα ειμαι κιθαριστας και οχι ντραμμερ...χεχε Mesa/Boogie & Strato Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
drumer_FOTIS Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 1 Μαΐου 2006 Να προσθέσω και γω με τη σειρά μου τις αποψείς μου... Είμαι ντράμερ εδώ και 9 χρόνια.Τώρα δε ξέρω αν είμαι καλός η όχι,αυτό το κρίνουν άλλοι :lol: . Μέσα σ'αυτά τα 9 χρόνια δε θεώρησα πως πρέπει να ξέρω το κάθετι που αφορά τις drums,δλδ τον εξοπλισμό και τα λοιπά συμπράγκαλα (βλ. πιατίνια,μάρκες,διπέταλα,κλπ κλπ) και ακόμη δε πιστεύω πως χρειάζεται να τα γνωρίζω! Μπορείτε να πείτε πως είμαι της "τρελής" εκείνης σχολής που πιστεύει πως ο ντράμερ πρέπει απλά να ξέρει να παίζει το όργανο και όχι απαραίτητα να ξέρει το κάθε τι πάνω σε αυτό. Θέσατε το ερώτημα τι πάει να πεί σωστός ντράμερ και εγώ ρωτώ όσον αφορά τί? Να είναι καλός σε ένα κέντρο?,να αφήνει καταπληκτικές εντυπώσεις μόλις τον δει η καινούρια μπάντα του?,να παίζει παπάδες?? Για μένα όλα είναι σχετικά. 8) Τι θέλω να πω με αυτό,χμμμμ. Θέλω να πω πως (γι μένα τουλαχ) έχει σημασία αν η μπάντα είναι γνωστοί του κυρίου (βλ ντραμερ) ή αν είναι άγνωστοι. Με φίλους τα πράγματα δένουν πολύ πιο εύκολα,υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης,δηλαδή χρόνος προσαρμογής και βελτίωσης,για να το θέσω πιο απλά. :evil: Με μία καινούρια μπάντα,πρέπει να αφήσει θετικότατες εντυπώσεις σε πολύ μικρό χρόνο. :twisted: ΝΑΙ,κ γω πιστεύω πως πρέπει να είναι μετρονόμος αλλά πρέπει επίσης να έχει το feel των τραγουδιών και του είδους της μουσικής που παίζει! Οπότε καταλήγουμε σε ένα αδιέξοδο!!! (χο χο χο :lol: ). Σωστός ντράμερ είναι αυτός που θα μπέι γρήγορα στο κλίμα του κάθε μουσικού σχήματος ή αυτός που θα του δωθεί χρόνος να "αναπνεύσει " και να αποδώσει τα μέγιστα? 8O P>ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΡΑΙΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΤΡΑΜΕΡΣ!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
ytsestef_2112 Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 Ο σωστός drummer παίζει για να αναδείξει το κομμάτι, όχι τον εαυτό του.- Enough Said. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
KID Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 μα τι ερωτηση ειναι αυτη τωρα? ο τελειος ντραμερ ο ντραμερ ο σωστος ειναι..........εγω βρε κουτα!!! :roll: σαν ταπεινος ντραμερ με δρομο πολυ μπροστα μου θα ελεγα οτι με ενδιαφερει ποιο πολυ να βγαινει συναισθημα απο την μπαντα και ας κανω και ενα λαθος αλλα να μεταφερει ολη η μπαντα κατι στον κοσμο. ενας φιλος ντραμμερ ο φωτοδημος(δεν παιζει απλα καθεται πισω απο το κοκπιτ και οδηγει εξαισια) μου ειχε πει-παιζε λιγα αλλα με ογκο- αυτο προσπαθω οπως και να εχω σταθερο τεμπο-ταχυτητα. αλλα και ο ποιο τεχνιτης ντραμερ δεν αρκει σε μια μπαντα. αμα δεν δεσει η μπαντα ταπακανει? η μπαντα εχει σημασια οχι η μια μοναδα. εγω παντως πασχιζω :lol: βιρα κι'εχει ο Θεος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Octapus Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 Share Δημοσιευμένο 2 Μαΐου 2006 Μια και το θεμα εχει αρκετο ενδιαφερον,να πω και γω δυο λογακια.... Σε μια τυχαια συνομιλια με τον kenn aronnof φιλου σε ενα gig στην Γερμανια,εφτασε η κουβεντα στην ερωτηση... "kenny πως και βρισκεις πολλες δουλειες συχνα και τις παιρνεις απο αλλους σπουδαιους ντραμμερ?" και ακουστε τι απαντησε που πιστευω οτι και ειναι το πιο σωστο. "Ολα εχουνε να κανουνε σε σχεση με το ειδος της μουσικης που παιζω και με τους μουσικους που παιζω.Οταν παιζω ροκ φροντιζω το στυλ μου να ειναι περισσοτερο σε αυτο το ειδος και να μην ξεφευγω κανοντας δυσκολα τεχνικα πραγματα που κουραζουν το γενικο συνολο.Ετσι κι αλλιως σε ενα γκρουπ,ειναι μια μπαντα-ενας ηχος.Το να ακουστω σωστα για μενα ειναι βασικο.Καλυτερα να μην με βολευει εμενα το σετ,παρα να ακουστω μουσικα λαθος." Και για μενα αυτο ειναι επισης κανονας. Πολλες φορες οταν πας σε ενα live ακους τον drummer(και τους μουσικους γενικα)και οταν κανει καποιος λαθος ολοι σπευδουμε να πουμε....πωπω τι εκανε τωρα,το 'χασε,και κατι τετοια...Ετσι αυτο που μας μενει ειναι η συνολικη εντυπωση που χανεται μεσα στα λαθη. Οταν ο ντραμμερ φορτωνει το κομματι επισης δεν ακουγονται καλα τα σημεια του σολο(οπως κιθαρα π.χ)κτλ. Ενταξει σιγουρα το σωστο χρονικα παιξιμο ειναι μια αρχη,αλλα δεν ειναι και αυτο καθάυτο. Σε ενα προσφατο video που ειδα τον Russ Miller ειπε κατι που εγω το εκανα ασυναισθητα.Παιζωντας απλα το ταμπουρο πολυ λιγο πιο πισω απο hihat φαινεται ο ρυθμος να γκρουβαρει και πολυ λιγο πιο μπροστα ο ρυθμος να τρεχει.Ειναι λοιπον οι λεπτομερειες που κανουν ενα ντραμερ να ξεχωριζει γενικα,και εκει ειναι και η ολη ουσια του πραγματος. Το δυσκολο για μενα που παιζω ροκ-χαρντ ροκ ειναι το εξης.Δεν μου ειναι δυσκολο να φορτωσω το κομματι αλλα ετσι θα ειμαι πανω απο την μπαντα-και αυτο ειναι το λαθος-οτι το κομματι δεν θα αναπνεει. Το δυσκολο ειναι να παιξω οσο πιο απλα γινεται βγαζοντας συναισθηματα μεσα απο τον ρυθμο.Και αυτο ειναι με την ροκ μουσικη οπως π.χ carmine apice κ.τ.λ.Παιζει απλα αλλα το κανει σαν να χορευει.... Πρεπει λοιπον να πουμε οτι ο ντραμμερ πρεπει να εχει αυτο που δεν το ακουσα απο κανενα...να εχει ενα αυτι ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...... Μετα απο ολα αυτα ερχεται και το ταλεντο εν κατακλειδι..... Αυτα κατα την γνωμη μου...... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση