Προς το περιεχόμενο

Rosewood to MAPLE!!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπον η 1 ειναι η rosewood & η 3 η maple.

 

Yπάρχουν 2 διαφορες τελικα αλλα & οι δυο οφείλονται στο κακο σετ-απ λογω βιασυνης

 

η maple τριζει αρκετα στα μπασα μια και το μπρατσο εχει 9αρι radius και το setup δεν ειχε αλλαξει απο το 10-16αρι radius του rw ,ενω ακούγεται και λιγο πιο αδυναμα στις χορδες D &G μια και δεν την ειχα ρυθμισει ακομα και βρεθηκαν μακρυτερα απο τους πολους.

 

Παντως μονο και μονο που ασχολουμαστε με αυτα τα θεματα δειχνει την αγάπη μας για το οργανο & αυτο μου αρκει!! :wink:

 

Και πολυ καλα κανουμε άλλωστε! (εδω αλλοι ασχολούνται σε ..ζαντολαστιχα & μπλε φωτακια.....στα καρα που οδηγουν σαν παλαβοι,εμεις που μουσικουλα παιζουμε ενοχλήσαμε?? :lol: )

 

Ιερα δισκοποτηρα δεν υπάρχουν καθε κιθαρα ειναι μοναδικη!

Ασε που ,κακα τα ψεμματα, ο ηχος ειναι στα δακτυλα και πανω απο ολα στο ΜΥΑΛΟ του κιθαριστα!

:wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντήσεις 52
  • Πρώτη
  • Τελευταία

Περισσότερες συμμετοχές

Περισσότερες συμμετοχές

αλλα και ετσι να ειναι οπως το λες μαλλον εσυ εχεις δικιο..ποιος ειναι αλλωστε ο suhr που τα γραφει αυτα;

ρε Τάκης, δεν θέλω να διαφωνήσω μαζί σου, αλλα δεν γίνεται να έχεις επιχείρημα σε αυτή τη βάση... εδώ διαφωνούσαν ο einstein με τον bohr ας πούμε, και είχαν χαρακτηριστεί ήδη οι φυσικοί του αιώνα, όχι η επιχείρηση της δεκαετίας, και σε πιο συγκεκριμένα πράγματα... δεν παίζουν αυθεντίες και πείρα, μπορεί να έχει 1002 λόγους να λέει οτι λέει ο καθένας. Μπορεί να τον βολεύουν αυτά τα υλικά πχ, να θέλει να πάει με το ρεύμα, να κάνει μάρκετινγκ, να έχει απόλυτο δίκιο, μπορέι οτιδήποτε. ¶μα δεν υπάρχει απόδειξη και πείραμα για να το δεις μόνος σου, μην ακους κανέναν....

 

όσον αφορά τους μαγνήτες τώρα, ναι οι jb είναι γκαζωμένοι. αλλά τι σχέση έχει αυτό?όσο τους βρώμιζες μέχρι ενός σημείου (μέχρι εκεί που φαινόντουσαν οι διαφορές στις δυναμικές του παιξίματος βασικά, πριν αρχίσει το πολύ κομπρεσάρισμα) τόσο πιο πολύ διαφέρανε. Στην τελική ποιος παίζει με καθαρό, ωραίο καθαρο βγάζουν μόνο οι κλασσικές, όλοι εσείς οι άλλοι είστε μπερδεμένοι :P

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε 2 Fender strat 70ς μοντέλα το ένα ΜΙΜ Ash body/maple το άλλο MIJ Baswood body/rosewood τα ίδια σετ μαγνητών JBjr/Texas Special/Texas Special' date=' Η διαφορά ήταν η μέρα με την νύκτα άλλα ξύλα η μία άλλα η άλλη ενώ στην "κατασκευή ήταν ακριβώς ίδιες. Δηλαδή τρίβιδες, το ίδιο βάρος με απόκλιση κάτι γραμμαρίων κτλπ :roll:[/quote']

 

φίλε taq ενδιαφέρον το πείραμά σου.Αλλά θέλω να ρωτήσω κάτι μιας και δεν ξέρω τα specs από αυτές τις κιθάρες.

1)Είχαν ίδιες χορδές?

2)Τα μήκη των χορδών ήταν ίσα? (από nut σε καβαλάρη).Βασικά τα άκρα της χορδής για ένα τέτοιο πείραμα πρέπει να είναι όσο γίνεται πακτωμένα,δηλ αν έχουν τρέμολο οι κιθάρες χάνεται πληροφορία

3)Στο τεστάρισμα του ήχου έπαιζες κανονικά ότι ήθελες να παίξεις ή χτύπαγες μία χορδή ανοιχτή σε προσημειωμένο σημείο?

4)Οι μαγνήτες ήταν ακριβώς το ίδιο μοντέλο?Ή ήταν ο ίδιος τύπος με ενδεχομένως διαφορετικά χαρακτηριστικά?

 

Φιλικά εννοείται,δεν έχω άποψη για ξύλα κλπ απλά ρωτάω

 

Κανένα πρόβλημα φίλε μου θα σου πω.

Οι κιθάρες ΜΙΜ ανηκε σε εμένα (και έπειτα η ΜΙΑ), ενώ η κιθάρα ΜΙJ άνηκε σε καλό μου φίλο.

1) οι χορδές που είχαμε πάρει ήταν οι ernie ball nickel 9αρες και άντε αυτός το σετ του να το είχε περάσει την προηγούμενη.

2)Ακριβώς τα ίδια μήκη, τυλιγμένα ίδιες στροφές στα καταπληκτικά vintage Big "f" κλειδιά

3)Παίξαμε για ώρες πάνω σε έναν Fender silverface του 1973 original, με ένα tubeking Ibanez και ένα Morley Wah. Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ήταν εμφανής καθαρά - Βρώμικα από την πρώτη νότα. Οι κιθάρες είναι στρατοκάστερ με τα χαρακτηριστικά των 70ς και διαθέτουν τρέμολο, αλλά το είχαμε ρυθμίσει μόνο για βύθισμα, μιας και όλα τα τύπου vintage tremolo στα μοντέλα που είχαμε "έχαναν" διαρκώς μόρια από το κούρδισμα.

4) Ιδιο μοντέλο αγορασμένοι και Τοποθετημένοι στον Καγμάκη (δηλαδή και στον ίδιο μάστορα) Ο μάστορας έκανε κάποια λάθη. όταν Διορθώθηκαν η κιθάρα μου ακούστηκε καλύτερα για όσο την κράτησα ακόμα αλλά η διαφορά παρέμενε και μάλιστα ακόμα πιό αισθητή!

και 5) Οι διαφορές ήταν ότι η ΜΙΜ στη neck θέση είχε πιό "άδειο" αλλά οξύ ήχο, ενώ στην MIJ πιό γεμάτος και πιό στρογγυλός αν επιτρέπονατι λέξεις για τέτοιου είδους χαρακτηρισμό. στην Θέση bridge, ενώ και οι 2 είχαν όγκο η MIM συνέχιζε να "ξύνει" σε υψηλές συχνότητες και σε μεσαίες, ενώ η MIJ ακούγονταν διαρκώς γεμάτη με πιό πολλά μπασομεσαία με έμφαση στα μπάσα. Δηλαδή άκρως αντίθετες!

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελική ποιος παίζει με καθαρό, ωραίο καθαρο βγάζουν μόνο οι κλασσικές, όλοι εσείς οι άλλοι είστε μπερδεμένοι

 

 

OΛOI οι κιθαριστες που ΔΕΝ παιζουν μεταλ (& ολα τα συναφη) :wink:

Προσωπικα 90% ΚΑΘΑΡΑ παιζω... :wink:

 

Επίσης αν θες να ακούσεις ωραιο καθαρο ηχο ηλεκτρικης κιθαρας ακου λιγο funk,country & jazz

:wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιερα δισκοποτηρα δεν υπάρχουν καθε κιθαρα ειναι μοναδικη!

 

 

αυτο θελω να το πω και εγω...ειναι πατατα να ακους καποιον να λεει πως "βρηκε τον τελειο ηχο".ο ηχος που στα αυτια καποιου φαινεται "απιστευτος" και "ο καλυτερος", μπορει σε εμενα να ακουγεται πατατα και να με απωθει ακομα και να παιξω με μια τετοια κιθαρα.

 

 

ολοι οι ηχοι οι οποιοι μας κανουν να χαιρομαστε να παιζουμε, ειναι ΚΑΛΟΙ.

 

εμενα για παραδειγμα, δεν μου αρεσουν οι tele.(οχι superfunk...μην πεις τιποτα :lol: ).αν επαιζα με τετοια κιθαρα, ΔΕ θα μου "εβγαινε" να παιξω τιποτα.και εκτος αυτου, ειμαι της αποψης πως παιρνεις μια καλη κιθαρα, και απο εκει και περα δινεις χρωμα και χαρακτηρα στο παιξιμο απο τον εξοπλισμο και απο τα δαχτυλα...

 

αυτα :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελική ποιος παίζει με καθαρό' date=' ωραίο καθαρο βγάζουν μόνο οι κλασσικές, όλοι εσείς οι άλλοι είστε μπερδεμένοι

 

[/quote']

 

OΛOI οι κιθαριστες που ΔΕΝ παιζουν μεταλ (& ολα τα συναφη) :wink:

Προσωπικα 90% ΚΑΘΑΡΑ παιζω... :wink:

 

Επίσης αν θες να ακούσεις ωραιο καθαρο ηχο ηλεκτρικης κιθαρας ακου λιγο funk,country & jazz

:wink:

 

 

και latin φυσικα...

 

και μην μπερδευεις την κλασικη με την ηλεκτρικη επειδη λεγονται "κιθαρες"...ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικα οργανα...σαν να προσπαθεις να συγκρινεις τσελο και βιολα... :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OΛOI οι κιθαριστες που ΔΕΝ παιζουν μεταλ (& ολα τα συναφη) :wink:

Προσωπικα 90% ΚΑΘΑΡΑ παιζω... :wink:

 

Επίσης αν θες να ακούσεις ωραιο καθαρο ηχο ηλεκτρικης κιθαρας ακου λιγο funk' date='country & jazz

:wink:[/quote']

ναι βρε, τώρα που πήρα κι εγώ τον JTM δεν τα φοβάμαι τα καθαρά, ειναι γλυκά, έχουν χρώμα, ακούγονται. Μπορείς δηλαδή άμα δεν έχεις την κλασσική πρόχειρη, να ψιλοκάνεις τη δουλειά σου :D (just kidding) Απλώς τόσα χρόνια στα τρανζίστορ τα απέφευγα οπότε τώρα δεν έχω πράγματα να παίξω, αλλά έχω αρχίσει να μαθαίνω κάτι ημιβρώμικες μπλουζιές τελευταία, το ζητάει ο ενισχυτής.

 

Πρέπει να βάλω μια υπογραφή "δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις που εκφράζω", ή "χρησιμοποιώ μια δόση υπερβολής" για να καταλαβαινόμαστε :D

leep is a symptom of caffeine deprivation.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως μονο και μονο που ασχολουμαστε με αυτα τα θεματα δειχνει την αγάπη μας για το οργανο & αυτο μου αρκει!! :wink:

 

Και πολυ καλα κανουμε άλλωστε! (εδω αλλοι ασχολούνται σε ..ζαντολαστιχα & μπλε φωτακια.....στα καρα που οδηγουν σαν παλαβοι' date='εμεις που μουσικουλα παιζουμε ενοχλήσαμε?? :lol: )

 

Ιερα δισκοποτηρα δεν υπάρχουν καθε κιθαρα ειναι μοναδικη!

Ασε που ,κακα τα ψεμματα, ο ηχος ειναι στα δακτυλα και πανω απο ολα στο ΜΥΑΛΟ του κιθαριστα!

:wink:[/quote']

 

+1 :wink:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2)Ακριβώς τα ίδια μήκη' date=' τυλιγμένα ίδιες στροφές στα καταπληκτικά vintage Big "f" κλειδιά

3)Παίξαμε για ώρες πάνω σε έναν Fender silverface του 1973 original, με ένα tubeking Ibanez και ένα Morley Wah. Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ήταν εμφανής καθαρά - Βρώμικα από την πρώτη νότα. Οι κιθάρες είναι στρατοκάστερ με τα χαρακτηριστικά των 70ς και διαθέτουν τρέμολο, αλλά το είχαμε ρυθμίσει μόνο για βύθισμα, μιας και όλα τα τύπου vintage tremolo στα μοντέλα που είχαμε "έχαναν" διαρκώς μόρια από το κούρδισμα.

[/quote']

 

Στα υπόλοιπα ερωτήματα με κάλυψες πλήρως.

 

Για το 2 οφείλω να ρωτήσω αν το μετρήσατε το μήκος της χορδής.

 

Για το 3 (όχι για πνεύμα αντιλογίας ειλικρινά) νομίζω οτι υπάρχουν ελλείψεις.π.χ. μια κιθάρα όλοι ξέρουμε οτι θα την παίξεις όπως σου κάτσει στο χέρι .Εγώ π.χ. νομίζω οτι δεν "εμπνέομαι" να παίξω σε μια strat,οπότε αν πιάσω μία δεν θα την παίξω όπως της αρμόζει.Έχει σημασία και που χτυπάς τη χορδή(στο μέσο της χορδής ή σε άλλη υποδιαίρεση) και να μην παρεμβαίνουν δάχτυλα και άλλοι υποκειμενικοί παράγοντες==>το πείραμα πρέπει να γίνει σε ανοιχτές χορδές και μάλιστα κάποιος να τη διεγείρει τη χορδή με κάποιον προρυθμισμένο ταλαντωτή.

 

Και όλα αυτά δεν τα λέω για να διαφωνήσω με τα αποτελέσματα του πειράματός σου,απλά είναι σημεία που διαφοροποιούν λίγο τις μετρήσεις.Όπως και η ύπαρξη του τρέμολο.Φιλικά πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε! Δε βγάλαμε και τις μεζούρες!! :lol:

Πλέον μπορώ να πώ ότι μπορώ να παίξω σε αρκετές κιθάρες είτε με βολεύουν είτε όχι, δεν είναι αν με εμπνέει κάποια ή όχι , αλλά βασικά αυτή που μούρχεται "γάντι" είναι στατοκάστερ και όχι όλες αλλά τουλάχιστον αυτές που κράτησα από τις 10-12 που περάσαν από τα χέρια μου (μη γελάς Γιάννη αν το διαβάζεις! :lol: :lol: )

όταν λέμε για διαφορές φίλε blue, δεν αναφερόμαι φίλε σε μικρολεπτομέριες αλλά σε ΤΕΡΑΣΤΙΟ ακουστικό χάσμα της μίας με την άλλη και συμφωνώ με τον superfunk ότι καμία κιθάρα δεν είναι ίδια με την άλλη. Οπότε και πάλι δεν καταλαβαίνω την σημασία που κτυπάμε τις χορδές. εκεί που με "βολεύει" συνήθως είναι η πένα να βρίσκεται περίπου ανάμεσα bridge και μεσαίο μαγνήτη έτσι ώστε η παλάμη να έχει χώρο να ακουμπά μαλακά όταν χρειάζεται για να "μπουκώνει" κάποιες χορδές για αποφυγή "βρώμας" στο παίξιμό μου. Οι Gibson π.χ (στο ταυράκι που είχα είχε τελείως διαφορετικό "πιάσιμο" μιας και λόγω "στησίματος" της κιθάρας το δεξί χέρι ήταν διαρκώς στον αέρα.

Επίσης για την ακρίβεια ΔΕΝ κάναμε κανένα πείραμα παίζαμε επί ώρες και τζαμάραμε με backing tracks και με τις 2 κιθάρες εναλάξ. Δηλαδή 2 παίκτες ακούγαμε και συμπαιρέναμε τα ίδια πράγματα που είπα παραπάνω.

In Fender Strat we trust!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση

×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου