Προς το περιεχόμενο

Μια χαρά παίζει η κιθάρα, αλλά μόνο στο solo!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

SUPERFUNK

 

Έχω γράψει Flat. Έκανα πάρα πολλά takes. Πίστεψε με έχω κρατήσει τα καλύτερα κι απο θέμα παιξίματος και ηχογράφησης. Comresor και reverb τα έβαλα μετά. Αν αφήσω flat την κιθάρα τα αποτελέσματα είναι ακόμα χειρότερα για το track. Oi αυξομειώσεις (της κιθάρας μεγαλύτερες) οπότε αναγκαστικά πάμε στην περίπτωση του compresor, ενώ με το reverb κάνει να ακούγεται τηv κιθάρα λίγο πιο γλυκιά και κοντινή στο track.

 

Μην με ρωτάς τι κιθάρα και τι ενισχυτή. Δεν γνωρίζω και πολλά. Την κιθάρα την έπαιξε μουσικός (jazzήστας συγκεκριμένα) και απο τα λίγα που είπαμε (διότι γράφαμε συνέχεια) κατάλαβα οτι είναι οκ για live recording.

 

Τέλος Panαρισμα δεν έχω κάνει. Να σου πω την αλήθεια δεν γνωρίζω που πρέπει να Panαριστεί. Ti προτίνεις? Υπόψιν δεν παίζει μόνο chords, κάνει και solaρίσματα.

 

Johnny.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνωμη δεν ηξερα οτι δεν ασχολεισαι με κιθαρες! :oops:

 

Το παναρισμα ειναι ΠΟΛΥ σημαντικο για να "καθαρισει" το Mix σου.

Αν αυτη τη στιγμη τα εχεις ολα στο "κεντρο" σιγουρα οι μεσαιες συχνοτητες τις κιθαρας "τρωνε & τρωγονται" απο τα υπόλοιπα οργανα (αληθεια ποσα οργανα εχει το κομματι?).

 

Δοκιμασε να την παναρεις αριστερα η δεξια ξεκινωντας με 100% αριστερα και προχωρώντας προς τα δεξια ακουγοντας που "καθαριζει" καλυτερα.

 

Οι "αυξομειώσεις" που αναφερεις που φαίνονται πολυ περίεργες δεν εχω ακουσει ποτε κατι παρόμοιο.Σιγουρα το παιξιμο ηταν σταθερο και ο ενισχυτης σε καλη κατάσταση?

 

Ο ηχος απο οτι καταλαβα ειναι εντελως καθαρος?Ειναι πριμος,μπάσος,μεσαιος?

 

Αν οι δυναμικες του "παιχτη" δεν ηταν σταθερες ΚΑΝΕΝΑΣ κομπρεσορας δεν θα μπορεσει να τις σταθεροποιησει και να τις "επαναφερει".

 

 

Σε ρωτησα για τον τυπο της κιθαρας & του ενισχυτη γιατι καθε "σετ" κιθαρας/ενισχυτη αντιμετωπιζεται & συμπεριφερεται διαφορετικα :wink:

www.soundcloud.com/superfunk12

https://superfunk12.wordpress.com/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

Για το eq συμφωνώ και γω...ποτέ άλλωστε δεν το χρησιμοποιώ σε "ωφέλιμες" συχνοτικές περιοχές μιας καλογραμμένης κιθάρας...ένα καλό όμως high pass όμως είναι βοηθός μου πάντα στα δύσκολα σαν "καθαρίστρια" ειδικά όταν τα takes έχουν γίνει σε κακομονωμένους χώρους ή απρόσεκτα στις χαμηλές...

και σαν comp όταν δεν βιάζομαι χρησιμοποιώ την "ζωγραφική" με το χεράκι volume εδώ volume εκεί (σεβόμενος την δυναμική περιοχή) εκτός αν γουστάρω για τον οποιαδήποτε λόγο τον χρωματισμό που θα επιφέρει στο σήμα κάποιος comp...Και σίγουρα το ευχής έργον πάντα είναι όσα λιγότερα, ην δυνατόν καμμία επέμβαση στο αρχικό take..Το mastering βέβαια στο τέλος είναι άλλη υπόθεση...Και συ ωρέ μην είσαι τόσο αυστηρός...δεν είναι για όλους το session εύκολη υπόθεση ούτε έχουν όλοι την εμπειρεία σου...

:lol: :wink: αν και το να παιδευεται ο καθένας λίγο παραπάνω αποφευγοντας τις εύκολες λύσεις μπορεί να είναι πιο επίπονο αλλά πάντα σε καλό του βγαίνει...

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Guru

ένα ουπς ακόμα...σιγά μην και προλάβαινα να διαβάσω και να γράψω εγκαίρως.... :lol: :lol: :lol:

δεν μιλάω αν δεν ξέρω... η σιωπή (μου) είναι χρυσός (στην τσέπη του άλλου)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το paning προτείνω να το βάλεις εκεί που δεν είναι παναρισμένα τα άλλα&συνοδευτικά όργανα(όχι ντράμς και μπάσο). Π.Χ. αν έχεις πιανο παναρισμένο λίγο δεξια η κιθάρα πάει λίγο αριστερά. Προσωπικά προτιμό να όργανα συνοδείας οπουδήποτε πλήν κέντρο.

Είναι έπιθυμιτό για τις στάθμες, απ'ότι κατάλαβα, να ξεχωρήσεις το comping απ' τα&fills. Μια λύση είναι να κομπρεσάρεις όσο πάει το σήμα και να παίξεις με volume automation μεταξύ συνοδείας και γεμισμάτων. Βασικά με τις στάθμες άρχισε τη ρύθμιση από πολύ χαμηλά και ανέβαζε μέχρι να αρχίσει να σου αρέσει αυτό που ακούς. Μήν δίνεις γκάζι για να ακουστεί κάτι. Καλύτερα να κόβεις από γύρω παρά να ανεβάζεις.

Τέλος τσέκαρε τη σχέση της κιθάρας με τα άλλα όργανα που παίζουν συγχορδίες. Πολλές συγχορδίες ισοδυναμούν με θολούρα. Κοίτα μήπως μοιράσεις τη συνοδεία στα όργανα. Π.χ. πρώτο κουπλέ κιθάρα, δεύτερο πιάνο, τρίτο σίνθι κ.λ.π. ¶ν το κομμάτι έχει "χώρο" κάνε κάτι πρίεργο. Βάλε από μία συγχορδία σε κάθε όργανο. Απ'ότι κατάλαβα τη σούπα πρέπει να χαλάνε τα συνοδευτικά όργανα. Συνήθως αυτό γίνεται ότα αυτά παίζουν διαφορετικά ρυθμικά σχήματα σε συγχορδίες στο ίδιο τονικό ύψος. Θα έλεγα ακόμα να κρατήσεις κυρίως το όργανο συνοδείας που δίνει καλύτερα το κομμάτι και να ελατώσεις τα υπόλοιπα όργανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε λογαριασμό

Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση
×
×
  • Δημοσιεύστε κάτι...

Τα cookies

Τοποθετήθηκαν cookies στην συσκευή σας για να είναι πιο εύκολη η περιήγηση στην σελίδα. Μπορείτε να τα ρυθμίσετε, διαφορετικά θεωρούμε πως είναι OK να συνεχίσετε. Πολιτική απορρήτου