Miltos23 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Καλησπερα! ανοιγω αυτο το θεμα υστερα απο παροτρυνση ενος φιλου μου και αφου δεν καταφερα να τον πεισω για καποια πραγματα.. background Παιζω μεταλ χωρις απαιτησεις για μεγαλες ταχυτητες αντε 16α(alternate) 8a(downstrokes) στο 180 μαξ. Οπου σε αυτη τη ταχυτητα πλεον καποια ριφφ δεν βγαινουν καλα, βγαινουν στο 170 αλλα δεν με απασχολει, απλα το λεω για να καταλαβετε οτι στο 170 εχω ολα τα ριφφ, ή απλα παιζω ανετα. Φυσικα παντα μιλαμε να βγαινει ο ηχος οπως πρεπει, οχι λουλικος )οσοι το εχετε πετυχει καταλαβαινετε τι εννοω= Αποριες δικες μου-φιλου μου 1. Πανω απτο 180 τα downstrokes συνεχιζουν και γινονται χωρις ιδιαιτερο σφιξιμο στο χερι; Γιατι ενα σφιξιμο το εχω..Ας μας πει καποιος πουχει παιξει το master of puppets στην κανονικη του ταχυτητα :P μιας και ειναι το κομματι οδηγος σε αυτο το στυλ παιξιματος 2. Το λεγομενο "σκαψιμο" εχει να κανει με τον τροπο που κραταμε την πενα, δηλαδη αφηνουμε μεγαλυτερο μερος της μυτης της πενας να χτυπαει την χορδη, οποτε βγαινει και πιο γεματος ο ηχος. τουλαχιστον ετσι το κανω εγω και πετυχαινω τον ηχο που θελω. Υπαρχει αλλος τροπος; για δωστε τα φωτα σας! Btw στο you tube δεν βρηκα κανενα αξιολογο βιντεο, αν εχετε καποιο να προτεινετε let me know Thanx! \m/ All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Για να μη σφίγγεσαι και πολύ γιατί μπορεί να πάθεις και καμιά τενοντιτιδα για δοκίμασε να μεταφέρεις την κινηση στον καρπό.Το σκάψιμο είναι αυτό ακριβώς που λες και ναι επηρρεάζει τον όγκο του ήχου αλλά εγώ τουλάχιστον σε λαιβ συνθήκες δεν το πολυαντιλαμβάνομαι να σου πω την αλήθεια. Kαι τα downstrokes δεν είναι πανάκεια για heavy ήχο. Εδώ το παίζει με alternate picking ο (Θεός) Petrucci και διαφορά δεν βλέπω.άσε που άμα χρησιμοποιέις κομπρέσορα με attack στο 100% είναι το ίδιο αμα το παίξεις έτσι κι αλλιώς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Γενικα - δεν πολυχρησιμοποιω compressor, μιας η παραμορφωση μου δινει το κομπρεσαρισμα που θελω, απτην αλλη - εννοειται οτι μετα απο τοσα χρονια κιθαρας δεν πιεζω τον εαυτο μου μην παθουμε καμια τενοντιτιδα, οποτε dont worry, απλα απορω οταν παιζουν σε τοσο μεγαλη ταχυτητα downstrokes ειναι αρκετα χαλαρο το δεξι? πχ στο alternate το δεξι μου ειναι απολυτα χαλαρο! - επισης εννοειται οτι παιζω με καρπο! All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Γενικα - εννοειται οτι μετα απο τοσα χρονια κιθαρας δεν πιεζω τον εαυτο μου μην παθουμε καμια τενοντιτιδα, οποτε dont worry, απλα απορω οταν παιζουν σε τοσο μεγαλη ταχυτητα downstrokes ειναι αρκετα χαλαρο το δεξι? πχ στο alternate το δεξι μου ειναι απολυτα χαλαρο Και ναι και όχι.Το θέμα είναι και τι αντοχή έχει ο άλλος.Πχ εγώ με τα downstrokes δεν μπορώ να παίξω πάνω από κάποιο διαστημα και το γυρίζω στο alternate.O Ηetfield μόνο doownstrokes ξέρει οπότε δε μου φαίνεται παράλογο να έχει απόλυτα χαλαρό χέρι ;D ;D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Ενταξει οι μεταλλικα εχουν γραψει τοσους δισκους και εχουν δωσει πανω απο 1000 λαηβ θαταν παραλογο να μην παιζει χαλαρα.. ;D Ουσιαστικα αναζητω καποιον που τοχει καταφερει να παιζει τοσο γρηγορα downstrokes να μου πει πως το καταφερε και αν ειναι πραγματικα χαλαρο το χερι του οταν παιζει ετσι.. Κουβεντα να γινεται, πολλοι λιγοι παιζουν μονο downstrokes μαζεμενα σε μεγαλες ταχυτητες ακομα και guitar heroes τυχαια αναφερω dino cazares, schaffer & jeff waters σε πολλα σημεια σπανε το donwstroke με alternate στα κομματια που γραφουν, ειναι λιγα τα κομματια με downstrokes για μεγαλα διαστηματα οπως στο master All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Should Not Be Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Ξέρεις τι λένε: slow is smooth, smooth is fast. Και εξάσκηση σε σωστή στάση, αν πας να μάθεις να παιζεις έτσι με την κιθάρα να κρέμεται μέχρι τα γόνατα δεν προκειται να φτάσεισ μακριά. Ισια η μέση, ο ώμος στη θέση του, αναπνέουμε κανονικά κτλ ;). Όταν το παιζεις στα 200 χαλαρά και για ζέσταμα βάζεις και τα ποζεριλίκια μέσα, μέχρι τότε τα συγκρατείς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Anyparktos Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Το master of puppets δεν ειναι και τιποτα τραγικο.Εξασκηση χρειαζεται.Οχι συνεχομενη ομως και ολη την ωρα γιατι θα εξολοθρευσεις το χερι σου που ειπε και Mike! Για να σε καθησυχασω,το master το βγαζω απο 15χρονων και ναι,μου πιανεται το χερι ακομα και τωρα(22),και ναι ακομα και τωρα εβαλα εναν μετρονομο για το εφφε κι αποφασισα να παιξω μια power chord(5η) ογδοα στο 190 και στα 40 δευτερολεπτα ειχα αρχισει να νιωθω εκεινο το γνωριμο αισθημα του σαν να σου χει καποιος βαλει καποιος σφιχτο επιδεσμο στον αγκωνα.Στα 50 αρχισα να κανω καποια ψιλοακουσια upstrokes και στο 1'...Well,βαρεθηκα. Αυτό πάλι με τον καρπό πια δε το χω νιώσει τελείως.Εχω ακουσει διαφορους να μου λενε παπαριες επειδη κι εγω το ειχα παραπονο,ειδικα σε εποχες που δεν εκανα πολυ εξασκηση,να μου λενε οτι κουναω ολο το χερι αντι για τον καρπο.Σε τετοιες ταχυτητες,μονο τον καρπο να κουνας παλι ολο το χερι φαινεται να κουνιεται.Ή,τουλαχιστον,εγω οταν κουναω μονο τον καρπο μου σε τετοιες ταχυτητες κουνιεται ολο μου το χερι. Για να καταλαβω υπαρχει καποιο εξτρα κολπο ή ο,τι κανω ειναι ο,τι κανετε κι εσεις περι καρπου?Γιατι εγω ο καψερος ουδεποτε πηγα σε δασκαλο για ηλεκτρικη,μονο κλασσικη οταν ημουνα δημοτικο και τα κολπα ή μονος μου τα βρηκα ή απο το νετ. Ξέρεις τι λένε: slow is smooth, smooth is fast. Και εξάσκηση σε σωστή στάση, αν πας να μάθεις να παιζεις έτσι με την κιθάρα να κρέμεται μέχρι τα γόνατα δεν προκειται να φτάσεισ μακριά. Ισια η μέση, ο ώμος στη θέση του, αναπνέουμε κανονικά κτλ ;). Όταν το παιζεις στα 200 χαλαρά και για ζέσταμα βάζεις και τα ποζεριλίκια μέσα, μέχρι τότε τα συγκρατείς! Πολυ ομορφο ποστ! ;) Εχω ακουσει κοσμο να μου λεει και το αλλο κουφο: "Η κιθαρα με το strap ψηλα ειναι καγκουρια".Δυο επιλογες εχουμε σε αυτην την περιπτωση για απαντηση: α)Γραφουμε το ατομο που το ειπε στα πα**ρια μας αφηνοντας τον να συνεχισει ν'ασχολείται μονο με Nu metal μεχρι να καταλαβει μονος του την βλακεια του. β)Του λεμε να παει να παιξει οποιοδηποτε σολο στη γελοια του σταση και κοροϊδεύουμε κάθε εξόφθαλμο λάθος που θα είχε αποφευχθει αν την είχε έστω,σε αξιοπρεπές ύψος. Προσοχη: Δε μιλαω για ανθρωπους που απλα τους βολευει να ειναι χαμηλα η κιθαρα.Μιλαω γι'αυτους που το κανουν γιατι ειναι c00l(sic). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Miltos23 Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 OP Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Ουσιαστικα το ερωτημα μου ειναι ειναι δυνατο να παιξεις downstrokes και smooth οταν παιζεις μεταλ σε τετοιες ταχυτητες; μιας και αυξημενες ταχυτητες σε alternate τις εχω smooth! ;) και οπως γραφω και στο αρχικο ποστ, εχω οση ταχυτητα χρειαζομαι προς το παρον, απλα απορω με τα downstrokes μερικων μερικων! ;D All the money of the world can't buy me Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Mike G Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Μετά από κάποιες ταχύτητες όχι.Γι' αυτό και υπάρχει το alternate picking.Εκτός αν έχεις τίποτα σύνδρομο παρκισονΧ1000 ;D ;D Και αν απορείς με τα downstrokes τους με εξάσκηση τι κατάφεραν αν και εδώ υπεισέρχεται και ο ατομικός παράγοντας ''όπως τον βολεύει και μπορεί ο καθένας''. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Should Not Be Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Share Δημοσιευμένο 24 Μαρτίου 2011 Μα όσο σφίγγεσαι τόσο δυσκολεύεσαι να παιξεις γρήγορα. Ειδικά με downstrokes δεν είναι δυνατόν να σφίγγεσαι και να παίζεις γρήγορα (όπως γίνεται με alternate μέχρι ένα σημείο), θέλει περισσότερο έλεγχο και φυσικά να χαλαρώσει το χέρι για να επιστρέψει η πένα στη σωστή θέση μετά την κάθε νότα/5η χωρίς να χτυπήσει τη χορδή στο ανέβασμα - και μιλάμε για τη διπλάσια ταχύτητα. Ταυτόχρονα φαντάζομαι εχεις και το muting να προσέχεις, οπότε θέλει ακόμα πιο τεχνικά για να ακουστεί σωστα. Ο σκληρός ήχος δε σημαίναι απαραίτητα κοπανάμε με όλη μας τη δύναμη - αυτά είναι για τους drummers ;D ;D ;D Ρώτα κανα deathprogblackμεταλά πως παιζει δίκασα στα 666 bpm... breathe in... breathe out... ;) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες More sharing options...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργήστε λογαριασμό
Γραφτείτε στην παρέα μας. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Σύνδεση